handdator

Visa fullständig version : 15 kilo mindre, någon förändring?


vaquin
2007-12-11, 00:01
Hej nu har 15 kilo åkt bort och jag undrar iaf ni ser någon förändring?
Bilderna är dock inte så bra att jämföra men iaf.

Första bilden för 3 månader sedan:
45200

Andra bilden från dagsformen:
45201

Ge gärna tips på vad ni tycker jag bör göra nu...

tack!

joriice
2007-12-11, 00:44
Ja man ser en skillnad främst från magen/bröstet, men jag undrar lite varför du "deffade" överhuvudtaget?

Nu skall du väl äta och träna antar jag :)

Mental
2007-12-11, 00:50
Ja man ser en skillnad främst från magen/bröstet, men jag undrar lite varför du "deffade" överhuvudtaget?

Nu skall du väl äta och träna antar jag :)

Förutom att det är värmande så har man inte så mycket användning av 15 bonuskilon, bara sunt att tappa de, han ser ju inte farligt mager ut på undre bilden så jag tror att det var en hälsomässig vinst

regus
2007-12-11, 01:27
Jag tycker du ska börja/fortsätta träna vettigt och gå upp långsamt i vikt.

Tabbe
2007-12-11, 06:39
Klart man ser skillnad, trodde dock 15 kg skulle synas mer :)

Längd och vikt nu?

Animalistic
2007-12-11, 08:18
Looking good :) stor positiv skillnad!
trivsam vikt på alla sätt

Ganymedes
2007-12-11, 08:22
Det är alltid beundransvärt när någon lyckats med en sådan bragd. Tummen upp! Nu vill vi se mera kött på kroppen - se till att lyfta, vila, äta! :)

Durayan
2007-12-11, 09:22
Beror väl på vilken sport killen pysslar med. Många sporter är inte biffiga, så dessa ständiga bulk-rekommendationer är så trättsamma. Kampsportare, löpare, klättrare, dansare, konståkare, fotbollspelare, längd- o höjdhoppare osv, ingen av dessa tjänar på en massa stora uppblåsta muskler, utan vinner istället på en nätt kropp med funktionell stryrka. Således: vart vill du nå med dni träning? Vilken sport håller du på med?

Animalistic
2007-12-11, 09:45
Beror väl på vilken sport killen pysslar med. Många sporter är inte biffiga, så dessa ständiga bulk-rekommendationer är så trättsamma. Kampsportare, löpare, klättrare, dansare, konståkare, fotbollspelare, längd- o höjdhoppare osv, ingen av dessa tjänar på en massa stora uppblåsta muskler, utan vinner istället på en nätt kropp med funktionell stryrka. Således: vart vill du nå med dni träning? Vilken sport håller du på med?

+1, jävligt tröttsamma

Rahf
2007-12-11, 10:00
Beror väl på vilken sport killen pysslar med. Många sporter är inte biffiga, så dessa ständiga bulk-rekommendationer är så trättsamma. Kampsportare, löpare, klättrare, dansare, konståkare, fotbollspelare, längd- o höjdhoppare osv, ingen av dessa tjänar på en massa stora uppblåsta muskler, utan vinner istället på en nätt kropp med funktionell stryrka. Således: vart vill du nå med dni träning? Vilken sport håller du på med?

Därför att inställningen här är ungefär som på t-nation. "Alla" är intresserade av eller vill delta i BB/fitness bla bla och störst är bäst ;)

regus
2007-12-11, 10:58
Beror väl på vilken sport killen pysslar med. Många sporter är inte biffiga, så dessa ständiga bulk-rekommendationer är så trättsamma. Kampsportare, löpare, klättrare, dansare, konståkare, fotbollspelare, längd- o höjdhoppare osv, ingen av dessa tjänar på en massa stora uppblåsta muskler, utan vinner istället på en nätt kropp med funktionell stryrka. Således: vart vill du nå med dni träning? Vilken sport håller du på med?

+1, jävligt tröttsamma

Därför att inställningen här är ungefär som på t-nation. "Alla" är intresserade av eller vill delta i BB/fitness bla bla och störst är bäst ;)

Om man slänger upp två bilder där ena är krabban (typ) och den andra är en dubbelbiceps för att sedan fråga "Vad tycker ni att jag ska göra?" är det väl rätt självklart att han vill veta vad "vi" tycker han borde göra.
Hade han gjort det för någon sport hade han väl skrivit i stil med "Hej bullen, jag har nyss gått ner 15 kg.... Vad ska jag göra för att bli en bättre jitterbugdansare??"

vaquin
2007-12-11, 11:27
tack för alla postiva svar!, jag vill gärna få mera muskler men jag vill inte bli stor som ett hus. Vill ha en tight kropp med mycket muskler ;)

Nu är det bara 6packet som ska fram eller hur Animalistic? :D

vaquin
2007-12-11, 11:32
Klart man ser skillnad, trodde dock 15 kg skulle synas mer :)

Längd och vikt nu?

Är 187cm och 82kg just nu, var uppe på 97 kg innan ;P

Animalistic
2007-12-11, 11:47
tack för alla postiva svar!, jag vill gärna få mera muskler men jag vill inte bli stor som ett hus. Vill ha en tight kropp med mycket muskler ;)

Nu är det bara 6packet som ska fram eller hur Animalistic? :D

bring it on :cool:

Handcuff
2007-12-11, 11:52
tack för alla postiva svar!, jag vill gärna få mera muskler men jag vill inte bli stor som ett hus. Vill ha en tight kropp med mycket muskler ;)

Nu är det bara 6packet som ska fram eller hur Animalistic? :D

Oroa dig inte. Du blir inte stor som ett hus. Träna riktigt hårt och ät bra några år så kanske..men bara kanske du blir vältränad och får en bra fysik.

vaquin
2007-12-11, 11:58
Oroa dig inte. Du blir inte stor som ett hus. Träna riktigt hårt och ät bra några år så kanske..men bara kanske du blir vältränad och får en bra fysik.

Det är mitt mål iaf *whistle*

adis
2007-12-11, 15:44
Jag ser främst förändringar på bröstet, men trodde faktist att man skulle kunna se klarare resultat.
Bra jobbat, vad för diet körde du ?

Sniggel
2007-12-11, 16:15
Bara jag som tycker att det ser ut som han tappat ännu mer? :p

vaquin
2007-12-11, 16:32
Jag ser främst förändringar på bröstet, men trodde faktist att man skulle kunna se klarare resultat.
Bra jobbat, vad för diet körde du ?

När det gäller maten så tog jag bort all skitmat,godis osv och såg till att jag stoppade i mig mindre mat. Träningen är 5 dar i veckan tung styrketräning som gjorde att jag höll förbräningen uppe. Jag gick ganska mycket på band dessutom.

adis
2007-12-14, 17:31
När det gäller maten så tog jag bort all skitmat,godis osv och såg till att jag stoppade i mig mindre mat. Träningen är 5 dar i veckan tung styrketräning som gjorde att jag höll förbräningen uppe. Jag gick ganska mycket på band dessutom.

Duktigt!
Ska du fortsätta o gå ner eller räcker det nu?

Frågan
2007-12-14, 20:23
Har fan rätt svårt att tro att du väger 82kg på din längd jag väger 80 och är betydligt bitigare än din nedre bild och är 1cm kortare. Kanske har du megalår?

Ta gärna lite mer flexbilder.

Ontopic: Bra viktnedgång men jag hade nog om jag var du tränat ner kilorna eller iaf träna och sen deffa ner.

Solve
2007-12-15, 21:21
kolla min journal har gjort samma förvandling... innan jag börjat träna har några bilder

vaquin
2007-12-15, 21:24
Har fan rätt svårt att tro att du väger 82kg på din längd jag väger 80 och är betydligt bitigare än din nedre bild och är 1cm kortare. Kanske har du megalår?

Ta gärna lite mer flexbilder.

Ontopic: Bra viktnedgång men jag hade nog om jag var du tränat ner kilorna eller iaf träna och sen deffa ner.

Jag har tränat ner kilona :)

regus
2007-12-15, 21:26
Har fan rätt svårt att tro att du väger 82kg på din längd jag väger 80 och är betydligt bitigare än din nedre bild och är 1cm kortare. Kanske har du megalår?

Ta gärna lite mer flexbilder.

Ontopic: Bra viktnedgång men jag hade nog om jag var du tränat ner kilorna eller iaf träna och sen deffa ner.

Vissa ser små ut på kort och i verkligheten även om måtten och vikten är den samma som den som ser grövre ut.

Maharadja
2007-12-15, 22:59
Jag tyckte du verkade sund på innan-bilden