handdator

Visa fullständig version : Hur får jag ner det j-vla.....


rymdrattan
2003-05-03, 19:54
*GGggrrrrrrraaaaooouuul*
Jag har en liten fråga till folket här som säkert nån kan besvara...

Det är så att mitt biceps muskel fäste sitter riktigt j-vla långt upp.
Vilket med det å lite enkel fysik betyder att jag blir enormt mykket svagare pga det.

Jag vet också att min farsa har likadana biceps...
Men går det att fixa på något relativt lätt sätt?

//Mvh råttan

JJ
2003-05-03, 20:00
Nej.

King Grub
2003-05-03, 20:15
Inte på något relativt svårt sätt heller. Du är född med muskelbukens längd, och får dras med den till den dag du dör. :D

Allan
2003-05-03, 20:26
En sak man kan göra är att träna upp biceps och underarmar riktigt rejält och på det viset "krympa" avståndet. Det är det enda sättet jag känner till för att få glappet att se mindre ut...

allan

King Grub
2003-05-03, 20:34
Var det inte Arne som pratade om att flytta ner det med ett nätt litet kirurgiskt ingrepp? :D

jwzrd
2003-05-03, 20:40
Var inte helt missnöjd, du har väl hyffsad höjd på den?

Allan
2003-05-03, 20:40
Originally posted by King Grub
Var det inte Arne som pratade om att flytta ner det med ett nätt litet kirurgiskt ingrepp? :D

Joförfan, det glömde jag. Synthol är väl poppis också - träffade nyligen på en svensk wannabebyggare med tävlingserfarenhet som lagt in sånt i armarna. Inte som han syntholmannen, men det säger väl en del om vad man är villig att underkasta sig för framgång. Fy fan!


allan

Bamse
2003-05-03, 20:52
Originally posted by Allan


Joförfan, det glömde jag. Synthol är väl poppis också - träffade nyligen på en svensk wannabebyggare med tävlingserfarenhet som lagt in sånt i armarna. Inte som han syntholmannen, men det säger väl en del om vad man är villig att underkasta sig för framgång. Fy fan!


allan

Hehe, Synthol... ja inte är det svårt att få tag på skiten i alla fall. Går ju t.o.m. att köpa på en (ö)känd svensk hemsida :smash: