handdator

Visa fullständig version : Bukens oändliga skador som sabbar mitt vardagsliv typ :O


Buken
2007-12-10, 14:45
för ett par veckor sedan skadade jag mitt skulderblad så jag inte kunde träna ryggen någonting... hepp ingen rygg på 2 veckor då, sen blev det bra , och vad fan händer samma dag som jag fick mina grepptränare bryter jag handen på något vänster då jag kör marklyft, snapp från igår gips 3 veckor och vad fan händer jag får en inflammation av något slag i hälen , ingen benträning / löpning.. är så trött på allt så jag vill dö ungefär, det var mina 2 cent. tack och hej... onh detta är skrivet förjövligt pga att jag har bara 1 hand att skriva med för tillfället..........

Buken
2007-12-10, 14:46
måste även tillägga att jag inte kan sköta mitt jobb nu heller, inte lätt med fastighetsunderhåll med 1 hand....

Martin Löwgren
2007-12-10, 14:56
Fy fan vad bittert *cry*

Jaja du kommer igen :thumbup:

Buken
2007-12-11, 12:14
Fy fan vad bittert *cry*

Jaja du kommer igen :thumbup:
nu e jag på väg tillbaka!! har fått vinterkräksjukan nu med.... men den ska ju vara en bra bantningskur har man hört så man får ta det med en klackspark.!

Aasa
2007-12-11, 16:20
Dåliga saker kommer sällan ensamma, men det gör inte heller bra saker. Bara bita ihop (och försöka förebygga fler skador).

Buken
2007-12-11, 16:35
Dåliga saker kommer sällan ensamma, men det gör inte heller bra saker. Bara bita ihop (och försöka förebygga fler skador).
Du har nog rätt där, längtar tills gipset åker av!

Mago
2007-12-11, 18:54
Du kan alltid trösta dig genom att kolla på mig. Sådär har jag haft det i 2 år nu.

Buken
2007-12-11, 19:37
Du kan alltid trösta dig genom att kolla på mig. Sådär har jag haft det i 2 år nu.
ajfan.. låter rent förjävligt :O, till alla som undrar det var inte vinterkräksjukan det var typ, matförgiftning! akta er för Kvantums egenbakade skagen baugetter gott folk...