handdator

Visa fullständig version : Football Manager problem!


nr16
2007-12-08, 18:32
Tjaa jag sitter här o lirar football manager 08 och vill ändra så att jag inte har spelet på fullskärm, men när jag ska göra det så får jag bara upp ett felmeddelande som det står: "Ändringarna av skärminställningarna misslyckades. Kontrollera att ditt system följer inställningarna" och då undrar jag om det är någon annan som har haft samma problem (inte tvunget med samma spel) och om ni löste det, hur? Även om ni inte har haft samma problem vet hur man åtgärdar det.

jag har windows vista och spelet är köpt om det hjälper något.

747
2007-12-08, 19:46
Chena,
Spelar alltid med fullskärm så jag kan nog inte hjälpa dig, men kul att du spelar fm :) Jag startade en tråd om 08-version här på kolo men alla med muskler tycker fm är töntit och frös ut mig fullständigt, hihi. Hur so helst så tycker jag du ska kolla på fmsweden om du inte redan har gjort det. Där finns det även forum som du kan fråga i om du inte hittar svaret, men jag vet att det står om det problemet som du beskriver.

nr16
2007-12-08, 20:22
Ahh nice, starta en ny, jag lovar att inte frysa ut dig (A)

Jag är medlem på fmsweden men orkar inte va inne där så mkt eftersom de e rätt mycket onödigt snack där och frågor som kommer upp 20 gånger ;)

Men fan någon måste veta hur man gör :)

747
2007-12-08, 22:32
Hihi onödiga frågor, ungefär som kolozzeum då :)
Mja jag ser att du har frågat i forumet. Har tyvärr inga tips.

nr16
2007-12-08, 23:44
Hehe okej, där var någon som visste hur man gjorde men såklart funkar det inte på min fakkade dator ;)