handdator

Visa fullständig version : Need: Jobb. Offer: Valfri lem


shut teh face
2007-12-08, 14:01
Förlorat jobbat efter ett års trogen tjänst.

I enlighet med detta vill jag ha tillstånd att gå och köpa munkar och tröstäta.
Helst med källa från king grub

Prankie
2007-12-08, 14:04
Det största utsläpp av seretoni och endorfin får man från choklad och banan eller hur? Så de borde vara mest opti depparmat.

shut teh face
2007-12-08, 14:07
Detta är som när jag sluta snusade, ångest kmr!

Dag1 Glad - Idag
Dag2 Dryg
Dag3 Deprimerad
Dag4 OND
Dag5 Börjar jaga gnomes i black ridge!

hahavaffan
2007-12-08, 14:07
Chokladglass med banan. Gärna Otto och glassfabrikens Choklad- och marsipanglass.

Mental
2007-12-08, 14:10
Varför förlorade du jobbet?

Edit: Tröstät pizza och tröstdrick öl med bra polare, det hjälper.

Exhale_
2007-12-08, 14:13
Att vara arbetslös är det sämsta. Ta dig ur det och det SNABBT! Själv har jag kommit in i en ond spiral där jag nästan tycker om att vara hemma trots att jag blir mer och mer osocial :P

shut teh face
2007-12-08, 14:28
Nu ska vi inte diskutera varför jag har förlorat jobbet. Det var inte mitt fel. ;)

Jag ska laga köttfärs nu med pasta, jag är grym på det.
Choklad munk samt blåbärs o vaniljmuffins har vi också köpt. Plus cola.

Kanske man kan se film och spela wii med polarna imorgon, ska höra. (hint: mazr).

:cool:

Att vara arbetslös är det sämsta. Ta dig ur det och det SNABBT! Själv har jag kommit in i en ond spiral där jag nästan tycker om att vara hemma trots att jag blir mer och mer osocial :P
Jag får inga pengar alls just nu så jag måste hitta jobb fort. Eftersom jag är sambo så räknas hennes "förmögenhet" (aktier) och hennes inkomst, som tillräcklig för att försörja mig också. Lol!

Slartibartfast
2007-12-08, 14:34
Att vara arbetslös är det sämsta. Ta dig ur det och det SNABBT! Själv har jag kommit in i en ond spiral där jag nästan tycker om att vara hemma trots att jag blir mer och mer osocial :P

:confused: Jag tycker det är sjukt skönt.

Mental
2007-12-08, 14:41
Nu ska vi inte diskutera varför jag har förlorat jobbet. Det var inte mitt fel. ;)

Jag ska laga köttfärs nu med pasta, jag är grym på det.
Choklad munk samt blåbärs o vaniljmuffins har vi också köpt. Plus cola.

Kanske man kan se film och spela wii med polarna imorgon, ska höra. (hint: mazr).

:cool:


Jag får inga pengar alls just nu så jag måste hitta jobb fort. Eftersom jag är sambo så räknas hennes "förmögenhet" (aktier) och hennes inkomst, som tillräcklig för att försörja mig också. Lol!

Va? enlig vem? A-kassan skiter kungligt i det. Om det nu inte var soc du tänkte på.

Yes
2007-12-08, 14:57
Fick själv besked igår att min anställning kommer upphöra vid årskiftet. Detta trots att alla väldigt nöjda med min insats och det egentligen finns ett enormt behov av folk... Älskar sådana besked, när det verkligen inte spelar någon roll vad man gör för det är kört ändå. Värsta är dock att jag blir tvungen att lämna ett gäng underbara arbetskarmarater bakom mig, folk som verkligen gjort det värt att släpa sig upp ur sängen under dystra vintermornar.

Frågan är bara hur fan man söker jobb när man har noll motivation? Hittils har jag spenderat den här dagen med att sova och stirra i taket...

Chaan
2007-12-08, 16:23
Need: Jobb. Offer: Valfri lem

Kukdonator?

Engångsjobb.