handdator

Visa fullständig version : Vad ska jag äta?


IntenZe
2007-12-07, 20:19
Har nyss slutat jobba. Jobbar på en restaurang men jag hade redan ätit där en gång idag och jag orkade inte börja fråga om jag fick äta en gång till, har jobbat längre idag är därför jag är lite osäker på det här med måltider per arbetsdag.
Antingen går jag dit och beställer och får det säkert gratis (men det känns så efterblivet), eller så fixar jag mat själv.. men det finns bara lite köttbullar, potatisgratämg, falukorv och pasta här hemme. Jag är inte så sugen på att ställa mig och göra mat efter att ha gjort det en hel dag heller. Tjejen är inte hemma så hon kan inte fixa nåt. :(
Eller så beställer jag nåt från matstället här 40 meter ifrån mig, men då går det ju pengar och jag har inte så fett med cash, men det är ju inte så dyrt iofs.
Alternativt kan jag ju dra en lina så jag tappar aptiten, men det känns inte ut så lockande ligga vaken hela natten.
Åhh vilken beslutsångest.

Några bud?

L-Sami
2007-12-07, 20:20
Jag skulle satsa på köttbullar och pasta :)

IntenZe
2007-12-07, 20:27
Jag skulle satsa på köttbullar och pasta :)

Jag åt ju köttbullar med mos igår. Men iofs blir det ju en helt annan grej med pasta faktiskt. Tror jag har grejer hemma till att röra ihop till en gräddsås också. Hmm.. tål att funderas på.

IntenZe
2007-12-07, 20:33
andeN., backflash, Baha, Chaan, Compus, dice, egge, eleni, ErikWrestlingFreaket, fenz, flottis, Fredszky, frutte, gatewarden, Hades, Henrik B, Herr Oberst, hultman, jakke, JoelR, JustinCredible, Kabuto, KlopFer, klotis, L-Sami, Loka, Magnus N, Manta, Mass-Tech, MasterChief, Mel, Menigar, M|cke, Nay, olander08, Olle2, Oskis, Racso, Raggis, Rahf, reinholdsson, Råland, skaparn, Skywalker, slowman, snej, Solros, sssss, stargate, Termy, Timmi, tonedef, Trance, Tricklev, Trinity, tuben, ViktorLindstrom, vxcv

Nån av er får fan svara! Jag har ingen egen vilja.

Hades
2007-12-07, 20:33
andeN., backflash, Baha, Chaan, Compus, dice, egge, eleni, ErikWrestlingFreaket, fenz, flottis, Fredszky, frutte, gatewarden, Hades, Henrik B, Herr Oberst, hultman, jakke, JoelR, JustinCredible, Kabuto, KlopFer, klotis, L-Sami, Loka, Magnus N, Manta, Mass-Tech, MasterChief, Mel, Menigar, M|cke, Nay, olander08, Olle2, Oskis, Racso, Raggis, Rahf, reinholdsson, Råland, skaparn, Skywalker, slowman, snej, Solros, sssss, stargate, Termy, Timmi, tonedef, Trance, Tricklev, Trinity, tuben, ViktorLindstrom, vxcv

Nån av er får fan svara! Jag har ingen egen vilja.

Frusen torsk.

IntenZe
2007-12-07, 20:36
Frusen torsk.
Jag gillar inte kall mat. :(

egge
2007-12-07, 20:36
Lina eller donken. Eller pizza kanske hmmm. Julmust är sjukt gott. *drool*

stargate
2007-12-07, 20:37
Beställ från matstället nu!!!!!!!

L-Sami
2007-12-07, 20:38
Jag åt ju köttbullar med mos igår. Men iofs blir det ju en helt annan grej med pasta faktiskt. Tror jag har grejer hemma till att röra ihop till en gräddsås också. Hmm.. tål att funderas på.

Bättre än det sista alternativet iaf som är inget annat än skräp.

IntenZe
2007-12-07, 20:40
Bättre än det sista alternativet iaf som är inget annat än skräp.
Men om ser utanför nyttighetsaspekten nu för en stund.

IntenZe
2007-12-07, 20:50
Tack för all hjälp jag fick. Nu tänker jag fan inte äta nåt på hela kvällen bara för det.*grr* *grr* *grr* *grr* *grr*

snej
2007-12-07, 21:14
Lasagne!

Edit: såg att du inte hade så mycket ingredienser. då är det bara till att lägga upp en bred lina

Scratch89
2007-12-07, 21:24
Tack för all hjälp jag fick. Nu tänker jag fan inte äta nåt på hela kvällen bara för det.*grr* *grr* *grr* *grr* *grr*

Vafan, ringer du till mamma när du har för mycket disk och tvätt också?

ErikWrestlingFreaket
2007-12-07, 21:25
Sluta grina och beställ från något matställe *drool*

Prankie
2007-12-07, 21:37
Du ska äta potatissallad, med mitt recept. :D

Ganymedes
2007-12-07, 22:17
Startar folk trådar om alla val de har att göra i livet nu för tiden eller? Fatta ett eget beslut när det gäller så här triviala grejer för faen.

Handcuff
2007-12-07, 22:22
Startar folk trådar om alla val de har att göra i livet nu för tiden eller? Fatta ett eget beslut när det gäller så här triviala grejer för faen.

Nu ska vi inte glömma att tråden startades av en kille som funderar om han ska äta eller droga sig igenom sin hunger....

Ganymedes
2007-12-07, 22:32
Nu ska vi inte glömma att tråden startades av en kille som funderar om han ska äta eller droga sig igenom sin hunger....

Så sant. Jag får väl tajma mitt gnäll bättre nästa gång då. :D

IntenZe
2007-12-10, 18:28
Svarar ni så oerhört korkade svar för att ni är tröga eller för att ni fattade att jag var 1% seriös när jag startade tråden? Bara undrar.

hahavaffan
2007-12-10, 18:30
This is madness!!!

shut teh face
2007-12-10, 18:32
This is madness!!!

Madness?

http://i66.photobucket.com/albums/h274/twiggboy/this_is_sparta.jpg

Motorbreath
2007-12-10, 18:37
Har du ätit nåt ännu då?

Johan.P
2007-12-10, 18:41
Har du ätit nåt ännu då?

Troligtvis inte, sitter väl fortfarande och väntar på att vi ska bestämma..

IntenZe
2007-12-10, 19:38
Det blev några gram istället. Väntar på att ni ska säga vad jag ska äta innan jag fixar tillbaka hungern igen.

aitamaa
2007-12-10, 20:09
Beställ en oxfilépasta från köket och meddela om dom håller klass efter ägarbytet.