handdator

Visa fullständig version : Nokialur för max 2000kr?


tp_88
2007-12-04, 19:20
Som topic säger; vilken? Har ingen koll alls på Nokia (och knappt telefoner alls för den delen)

-Enkel att använda
-Duglig kamera
-Dom "vanliga" funktionerna
-Diskret och stilren design, ingen hipp walkman-mobil alltså (den är tänkt till en medelålders person)
-Mp3-funktion, Bluetooth etc ointressant

Förslag - skräp? (http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=147586)

hultman
2007-12-04, 19:25
Jag har en 6300. Kanontelefon, och det blir jäkligt billigt om du kör med Tele2 Player. Framför allt är den sober och stilren.

Scratch89
2007-12-04, 19:37
Varför ska du prompt ha en Nokia om du ändå inte har så stor koll?

hahavaffan
2007-12-04, 19:38
Det är nog inte till TP själv. Jag gissar på att det är en vanesak, personen har alltid haft Nokia.

tp_88
2007-12-04, 19:39
(den är tänkt till en medelålders person)
Varför ska du prompt ha en Nokia om du ändå inte har så stor koll?
Du kanske tycker jag är medelålders? Eller läste du inte tråden? Va? VA? :D

Den är inte till mig, som sagt, jag skulle bara föreslå en telefon till en person som vet ännu mycket mindre.
Jag har en 6300. Kanontelefon, och det blir jäkligt billigt om du kör med Tele2 Player. Framför allt är den sober och stilren.
Kanoners!

tp_88
2007-12-04, 19:43
Det är nog inte till TP själv. Jag gissar på att det är en vanesak, personen har alltid haft Nokia.
Precis så. Har varit problem nog med att använda den nuvarande Nokian, så det känns rimligast att byta till nåt som funkar någorlunda likadant. Vissa förstår sig aldrig på teknik... :D

Scratch89
2007-12-04, 19:45
Ah, vanemänniskor är vi allihopa. :D

Det bästa är att ta en mobil med ett abbonemang. Telefonen brukar då oftast vara gratis, och kostnaden kommer ändå bli ungefär vad man kommer ringa för. Det finns flera erbjudanden nu där man får ringa för månadskostnaden, och sålänge man ringer för det normalt (eller mer) så är ju telefonen faktiskt gratis. :thumbup:

tp_88
2007-12-04, 19:47
Ah, vanemänniskor är vi allihopa. :D

Det bästa är att ta en mobil med ett abbonemang. Telefonen brukar då oftast vara gratis, och kostnaden kommer ändå bli ungefär vad man kommer ringa för. Det finns flera erbjudanden nu där man får ringa för månadskostnaden, och sålänge man ringer för det normalt (eller mer) så är ju telefonen faktiskt gratis. :thumbup:
För vissa är det säkert det bästa alternativet, inte i detta dock.