handdator

Visa fullständig version : SELFomninutrition...Kvalité?


Herr Nilsson
2003-05-02, 15:20
Satt och sökte efter ett proteintillskott bestående av, i stora drag, 50/50 mellan kasein och vassle. Kollade på SELFomninutritions proteintillskott Progen som uppfyllde mitt krav. Såg då att deras preparat Synerlin, som även det såldes (www.aprecis.nu) på deras sida innehöll Ma Huang. Mitt förtroende för många kosttillskottsföretag är noll och även om ovanstående preparat inte på något sätt hänger ihop är jag en tvivlare.

Därför tänkte jag kolla vad ni har för erfarenheter av SELFomninutriton. Jag vill inte köpa en produkt som för ökad effekt "spetsats" med ett preparat i "gråzonen". Jag (egen teori) är tämnligen övertygade om att vissa företag spetsar sina produkter.

Tror ni SELFomninutrition är ett av dem (enligt min teori) eller ska jag inhandla Progen (kanske annat förslag)?

MVH
Nilsson

nilzon
2003-05-02, 15:23
Din teori om de spetsar produkterna tänker jag inte uttala mig om. Använder sedan 2 år deras vassle, smakar ok.
Är en av dem som tror att märket inte spelar nån speciell roll. Tycker man får en bar produkt för ett bra pris.

nilzon
2003-05-02, 15:25
Använder dessutom deras gainer vilken faktiskt är den godaste gainern jag provat. Brukar "spetsa" den med deras vassle

Herr Nilsson
2003-05-02, 15:52
Jag tolkar det som om du uppskattar SELF. Angående min teori var den starkt formulerad för att väcka lite uppmärksamhet i allmänhet, inte för att konspirera mot just SELF.

nilzon
2003-05-02, 16:16
Kanske fel uttryckt av mig.
Men som du skriver så uppskattar jag SELF, helt rätt.

Team 666
2003-05-02, 16:57
Har oxå kört med progen och gillade den skarpt. Däremot deras micro whey active tålde inte min kista. Aldrig mer. Synd för det smakade svingott.

Kvalitén? Ja, flera bra lirare på pb som känner till Self verkar ju kunna gå i god för företaget så det är nog helt okej.

mvh,,

marko
2006-10-18, 23:26
can someone help me with my choice of protein???I dont have much money,to buy Ultimate Nutrition,Optimum or some other good proteins,so i`ve been thinking about SELFOMNINUTRITION MICROWHEY ACTIVE?Is it good,and maybe close to some of the best manufacturers...???

Magnus
2006-10-19, 06:44
inte ett bra tecken när ett sk isolat (MWA) klumpar sig när man blandar, samtidigt som ett billigt vanligt vassle koncentrat blandar sig perfect. Min åsikt.

Anders Carlsson
2006-10-19, 09:21
förstår inte hur ett isolat kan va lika billigt som ett koncentrat hmm*flex*