handdator

Visa fullständig version : Vettigt gym kring volvo i torslanda?


Premis
2007-11-28, 20:00
Tjena

Vet inte om det här är rätt ställe men jag gör ett försök ändå?

Kan någon rekommendera något bra gym i närheten av PV i göteborg/torslanda? Har ~25% rabatt på gymnasium där men det kanske finns fler ställen som är bra?

Tackar iaf

Janne45
2007-11-28, 20:39
I torslanda finns ett bra gym som heter new body.

mastermungo
2007-11-28, 23:39
Det jag direkt tänkte på var Sörredsgården men det var visst det som blivit Gymnasium nu. Det var helt ok när jag tränade där. Ganska litet men inte speciellt mycket folk. De flesta som var där tränade på maskinerna så de fria vikterna va nästan alltid lediga.

Det närmaste jag känner till är Friskis och Svettis på Eriksberg. Det är dock mer folk och inte så mycket fria vikter. Beror lite på vad du menar med närheten också.

Finns säkert något annat närmare...

Animalistic
2007-11-29, 07:34
Gymnasium är väl mycket större än vad sörredsgården var? i vilket fall som helst så är det trevligt där, i gymkortet ingår även gratis simning när du vill :thumbup:

Shajjn
2007-11-29, 17:54
New Body är säkert okej. Dyrt bara. Tycker jag.

Premis
2007-11-29, 22:04
Hmm gymnasium kanske är det som gäller då, rätt dyrt dock tycker jag men med rabatt och 2000 spänn ifrån jobbet så är det kanske inget att bråka om.

Var o provade ett pass där och det är ju hur stort som helst det stället, ett 50-tal maskiner och allmänt fräscht .. tänkte mer om det finns nåt Ännu bättre i krokarna så då tar man hellre det.

Tog 2 minuter med bil ifrån jobbet så det är ju rätt avstånd så att säga ..

HoppeR
2007-11-29, 22:07
Som innan, Gymnasium ska ju vara rätt schysst. Finns en på det här forumet som jobbar där, vet dock inte hur aktiv han är :)

BodyConstruction
2007-11-30, 09:25
Jag har tränat i två år på gymnaisum i sisjön och det var klart det bästa gymmet jag kört på, gillar konceptet så tror att du kommer bli nöjd med gymnasium i torslanda!