handdator

Visa fullständig version : (tjejer) Raggningsrepliker


Sidor : [1] 2

Spawn
2007-11-27, 12:38
Vad är de värsta raggningsreplikerna ni har fått av en kille?
Lär oss :)

mela
2007-11-27, 12:39
"Fan vilka tuttar, får jag suga på dem när vi *******?"

Den gick inte hem.

Greg
2007-11-27, 12:41
"Fan vilka tuttar, får jag suga på dem när vi *******?"

Den gick inte hem.

lol?

Baan
2007-11-27, 12:41
"Fan vilka tuttar, får jag suga på dem när vi *******?"

Den gick inte hem.

*gah!*

Grisen
2007-11-27, 12:42
"Fan vilka tuttar, får jag suga på dem när vi *******?"

Den gick inte hem.

hahahah, fi fan.

Den ska jag testa nån gång.

HoppeR
2007-11-27, 12:46
"Fan vilka tuttar, får jag suga på dem när vi *******?"

Den gick inte hem.

Hahaha :laugh: Sjukaste jag hört idag, tack så mycket!

Grisen
2007-11-27, 12:46
Jag och en kompis när vi va unga:

Den ena gick fram till ett tjejgäng och den andra stod längre bort och låtsades tala i telefon, eller på annat sett se upptagen ut. Man frågade tjejgänget om min kompis ser ut som en bög eftersom två killar raggat på honom i kväll, sen kommer den "upptagna" kompisen fram oh det är klart och betalt s a s.

Nää fy fan vad vi fick dryga kommentarer osv av denna stunt, vi lyckades till och med göra samma move på samma tjejgäng, haha!

Frida.B
2007-11-27, 12:47
killar brukar inte ragga på mig, de brukar inte få tillfälle... men ibland när man dansar så finns det ingen stans att ta vägen och där har jag ofta hört (när man dansa med en polare som kanske råkar ha liknande frisyr eller att båda har lockigt hår etc... - Är ni systrar? Ni har samma hår!... och så följer de efter en tills man lyckats dansa sig bort.

Löjtnant Blank
2007-11-27, 12:48
killar brukar inte ragga på mig, de brukar inte få tillfälle... men ibland när man dansar så finns det ingen stans att ta vägen och där har jag ofta hört (när man dansa med en polare som kanske råkar ha liknande frisyr eller att båda har lockigt hår etc... - Är ni systrar? Ni har samma hår!... och så följer de efter en tills man lyckats dansa sig bort.
Varför är du så svårraggad? Är du likadan när du är singel?

Baan
2007-11-27, 12:48
killar brukar inte ragga på mig, de brukar inte få tillfälle... men ibland när man dansar så finns det ingen stans att ta vägen och där har jag ofta hört (när man dansa med en polare som kanske råkar ha liknande frisyr eller att båda har lockigt hår etc... - Är ni systrar? Ni har samma hår!... och så följer de efter en tills man lyckats dansa sig bort.

Hur löser du det här? Springer fort så fort en av det manliga könet talar med dig?

Frida.B
2007-11-27, 12:55
Går tyvärr inte att ragga på mig på krogen. Jag går ut för att ha roligt med vänner och om någon kommer fram och raggar så förstår man vad han är ute efter, sorry guys men det är ju sanningen.
Jag kan ju upplysa om att de killar som säger något sådant på dansgolvet är mer närgångna än att de bara dansar vid sidan om en. Killar på dansgolvet som slänger såna kommentarer verkar verkligen tro att man är intresserad om man inte går därifrån. Jag har även haft killar som tar tag i mig i förbifarten, varpå jag drar åt mig armen och tittar argt på dem, varpå de tycker att man är dryg. Haft killar som säger, ska vi dansa? varpå jag säger nej jag vill gärna stå här och prata med mina kompisar, varpå de även då anser att man är dryg. Jag går som sagt inte ut för att ragga eller bli raggad på vare sig jag är singel eller i en relation.

Spawn
2007-11-27, 13:12
Går tyvärr inte att ragga på mig på krogen. Jag går ut för att ha roligt med vänner och om någon kommer fram och raggar så förstår man vad han är ute efter, sorry guys men det är ju sanningen.
Jag kan ju upplysa om att de killar som säger något sådant på dansgolvet är mer närgångna än att de bara dansar vid sidan om en. Killar på dansgolvet som slänger såna kommentarer verkar verkligen tro att man är intresserad om man inte går därifrån. Jag har även haft killar som tar tag i mig i förbifarten, varpå jag drar åt mig armen och tittar argt på dem, varpå de tycker att man är dryg. Haft killar som säger, ska vi dansa? varpå jag säger nej jag vill gärna stå här och prata med mina kompisar, varpå de även då anser att man är dryg. Jag går som sagt inte ut för att ragga eller bli raggad på vare sig jag är singel eller i en relation.

tror det finns tröjjor man kan köpa där det är textat : Är ej intresserad eller typ nej jag vill inte dansa. Pröva en sådan så slipper vi tjejer som dig på dansgolvet :) En bra lösning för alla fast kanske driver man och frågar ändå.
Bättre att hugga ngn på dansgolvet än att fråga upp någon

mela
2007-11-27, 13:15
tror det finns tröjjor man kan köpa där det är textat : Är ej intresserad eller typ nej jag vill inte dansa. Pröva en sådan så slipper vi tjejer som dig på dansgolvet :) En bra lösning för alla fast kanske driver man och frågar ändå.
Bättre att hugga ngn på dansgolvet än att fråga upp någon

Du är inte seriös hoppas jag?
Får man inte se bra ut, gå ut och dansa utan att vilja ha sex med folk?

Det är stört omöjligt att dansa med killar nu för tiden. De flesta tror att man ska följa med dem hem på ett marathonlopp i sängen så fort man dansar med dem eller tittar på dem. Kan säga att majoriteten av tjejerna går ut för att ha kul och inte för att ragga, så verkar det inte vara med killar.

Jag får ofta höra att jag ser aggressiv ut eller liknande när jag dansar, för jag blänger som fan på alla som närmar sig alldeles för mycket. Jag är ändå singel, men jag vill inte ha sex med nån random full kille.

Spawn
2007-11-27, 13:17
Nej jag är inte seriös :p kan förstå hennes problem :)

Men om det är så jobbigt att killar är så påträngande gå till ett ställe där man inte dansar eller dansa med dina polare och ta på dig en tröja med tydligt budskap :)

Handcuff
2007-11-27, 13:23
Nej jag är inte seriös :p kan förstå hennes problem :)


Epic backpedaling when the thread backfired!

:D

The_RobRoy
2007-11-27, 13:25
Du är inte seriös hoppas jag?
Får man inte se bra ut, gå ut och dansa utan att vilja ha sex med folk?

Det är stört omöjligt att dansa med killar nu för tiden. De flesta tror att man ska följa med dem hem på ett marathonlopp i sängen så fort man dansar med dem eller tittar på dem. Kan säga att majoriteten av tjejerna går ut för att ha kul och inte för att ragga, så verkar det inte vara med killar.

Jag får ofta höra att jag ser aggressiv ut eller liknande när jag dansar, för jag blänger som fan på alla som närmar sig alldeles för mycket. Jag är ändå singel, men jag vill inte ha sex med nån random full kille.

*gah!*

Och vi som går ut för att dansa och ha kul, men gärna träffar någon tjej som man kan ringa upp och ta en fika med senare i veckan eller så, är vi också bara slibbiga?

mela
2007-11-27, 13:25
Men om det är så jobbigt att killar är så påträngande gå till ett ställe där man inte dansar eller dansa med dina polare och ta på dig en tröja med tydligt budskap :)

Du menar alltså att killar är såpass trögfattade att man måste ha en heltäckande tröja med text på för att få vara ifred? Det räcker inte med kroppsspråk?

Tolkar du det som en invit när tjejen vänder ryggen till och dansar bort från dig?

Grisen
2007-11-27, 13:25
Du är inte seriös hoppas jag?
Får man inte se bra ut, gå ut och dansa utan att vilja ha sex med folk?

Det är stört omöjligt att dansa med killar nu för tiden. De flesta tror att man ska följa med dem hem på ett marathonlopp i sängen så fort man dansar med dem eller tittar på dem. Kan säga att majoriteten av tjejerna går ut för att ha kul och inte för att ragga, så verkar det inte vara med killar.

Jag får ofta höra att jag ser aggressiv ut eller liknande när jag dansar, för jag blänger som fan på alla som närmar sig alldeles för mycket. Jag är ändå singel, men jag vill inte ha sex med nån random full kille.

Det är stört omöjligt att dansa och prata med tjejer "knu för tiden", verkar som tjejerna tror att man vill ligga med dom bara för att man kollar på dom och börjar snacka, va fan? Jag kan snacka med en tjej jag inte är intresserad av bara för att det är kul, socialt och dylikt..

mela
2007-11-27, 13:26
*gah!*

Och vi som går ut för att dansa och ha kul, men gärna träffar någon tjej som man kan ringa upp och ta en fika med senare i veckan eller så, är vi också bara slibbiga?

Ja :D
Nej men. Verkar dumt att ragga fikatjejer på ett dansgolv med extremt hög musik. Eller?

mela
2007-11-27, 13:27
Det är stört omöjligt att dansa och prata med tjejer "knu för tiden", verkar som tjejerna tror att man vill ligga med dom bara för att man kollar på dom och börjar snacka, va fan? Jag kan snacka med en tjej jag inte är intresserad av bara för att det är kul, socialt och dylikt..

Det är sjukt olika på hur man pratar, hur man tittar och hur man rör sig. 99% av killarna som dansar med en kör juckrörelser mot röven med en låt blick.

The_RobRoy
2007-11-27, 13:28
Ja :D
Nej men. Verkar dumt att ragga fikatjejer på ett dansgolv med extremt hög musik. Eller?

Vadåra? Jag är för feg för att fråga när vi väntar på bussen.. ..så vad ska man göra.. *grr*

mela
2007-11-27, 13:29
Vadåra? Jag är för feg för att fråga när vi väntar på bussen.. ..så vad ska man göra.. *grr*

Pubar? Finns oftare lugnare ställen på många krogar också där man typ nästan kan prata iaf:P

Löjtnant Blank
2007-11-27, 13:29
Det är stört omöjligt att dansa och prata med tjejer "knu för tiden", verkar som tjejerna tror att man vill ligga med dom bara för att man kollar på dom och börjar snacka, va fan? Jag kan snacka med en tjej jag inte är intresserad av bara för att det är kul, socialt och dylikt..
Visst är det så. Jag raggar i princip aldrig när jag är ute. Jag hatar att bli sedd som ännu ett slemmo som raggar kvart-i-tre-offer. Tjejer verkar överhuvudtaget inte gilla att bli raggade på, speciellt inte på dansställen.

mela
2007-11-27, 13:31
Visst är det så. Jag raggar i princip aldrig när jag är ute. Jag hatar att bli sedd som ännu ett slemmo som raggar kvart-i-tre-offer. Tjejer verkar överhuvudtaget inte gilla att bli raggade på, speciellt inte på dansställen.

Nej. Vi går ju ut för att dansa ;) Annars trycker vi upp er mot en vägg. Så ere :P

The_RobRoy
2007-11-27, 13:31
Pubar? Finns oftare lugnare ställen på många krogar också där man typ nästan kan prata iaf:P

Men där kan man ju inte stå och hänga, svintråkigt ju, jag vill dansa och ha kul när jag väl går ut.

Jag inser att jag är FUBAR *cry*

mela
2007-11-27, 13:32
Men där kan man ju inte stå och hänga, svintråkigt ju, jag vill dansa och ha kul när jag väl går ut.

Jag inser att jag är FUBAR *cry*

Går att göra båda. Fast ragga på krogen är aldrig en hit. Vissa lyckas, de flesta failar. Förfester/efterfester däremot :thumbup:

Spawn
2007-11-27, 13:32
Tolkar du det som en invit när tjejen vänder ryggen till och dansar bort från dig?

Aldrig hänt.

Sen är jag rätt ironisk i mitt skrivande

Liten Men Fet
2007-11-27, 13:32
Jo jag förstår att det är jobbigt med att många killar inte kan ragga på ett normalt sätt och är lite påflugna. Tyvärr är det kanske något ni får stå ut med men som tur är löser det sig med tiden för när ni blir äldre kommer ni inte vara lika attraktiva längre å pojkarna går då nån annanstans.
Ska bli skönt va?


Poängen jag försöker göra är att ni inte kommer få speciellt många sympatipoäng av dom tjejer som inte blir raggade på då dom gärna skulle vara i er situation iallafall ibland och pojkarna blir irriterade för om man skulle vilja prata med en tjej på en krog så blir man avfärdad som idiot och efterhängsen så fort att man öppnar munnen.

Kom ihåg att bara för att 10 % av killarna på en pub är kåta på er och hälften av dom säger dåliga raggningsrepliker eller dansar för nära betyder inte att dom andra 90 % vill få er i säng.

Liten Men Fet
2007-11-27, 13:37
Kan tillägga att jag adrig raggar på tjejer när jag är ute, inte värt besväret och tjejerna förtjänar det oftast inte.
De gångerna en tjej kommer fram till mig och börjar prata är jag dock alltid trevligt, även om hon ger mig en dålig raggninsreplik så är jag trevlig tillbaka och tackar nej men erkänner att det är smickrande att hon försökte.
Man behöver ju inte trycka ner dom i skorna för att man inte är intresserad, men man kanske skulle testa tjejsättet att blänga på dom argt eller kanske skratta och gå därifrån.

Muskelbyggaren
2007-11-27, 13:37
XWTAq31P-l4

Stoltz
2007-11-27, 13:38
Det är stört omöjligt att dansa och prata med tjejer "knu för tiden", verkar som tjejerna tror att man vill ligga med dom bara för att man kollar på dom och börjar snacka, va fan? Jag kan snacka med en tjej jag inte är intresserad av bara för att det är kul, socialt och dylikt..

+1. Tjejer kan vara sådana sjuka blänghaggor bara man råkar nudda vid dem på ett trångt dansgolv.

Att vara social på ett fest/dansställe är inte socialt acceptabelt uppenbarligen.

Grisen
2007-11-27, 13:40
Nej. Vi går ju ut för att dansa ;) Annars trycker vi upp er mot en vägg. Så ere :P

Shit jag hatar när killar och tjejer pratar om varandra som "vi", vem är du att prata för alla tjejer liksom?
Tjejer går framför allt ut på krogen för att få uppmärksamhet, dansa kan man göra på dansskola.

Grisen
2007-11-27, 13:41
Muskelbyggaren:

Ta bort den där skiten, han är så tråkig att jag blir förbannad.

The_RobRoy
2007-11-27, 13:42
Muskelbyggaren:

Ta bort den där skiten, han är så tråkig att jag blir förbannad.

Jag tycker han är klockren!

Muskelbyggaren
2007-11-27, 13:42
Jag får oftast ut för att dansa, men hittar jag nån tjej jag gillar trycker jag upp henne mot en vägg. Så är det.

Tricklev
2007-11-27, 13:44
Muskelbyggaren:

Ta bort den där skiten, han är så tråkig att jag blir förbannad.

+1, fyfan vilken misslyckad komiker.

jwzrd
2007-11-27, 13:45
Men va i helvete grabbhalvor... här förväntar man sig att få läsa lite roliga saker kåta grappar säger på krogen för att de tror de ska få knurra... så är allt man ser en skock lama räkodlare som käbblar? Stfu n byt tråd! :D

Frida.B
2007-11-27, 13:45
Nej jag är inte seriös :p kan förstå hennes problem :)

Men om det är så jobbigt att killar är så påträngande gå till ett ställe där man inte dansar eller dansa med dina polare och ta på dig en tröja med tydligt budskap :)

Men du är väl inte på riktigt. Jag går ut för att jag vill dansa till bra musik tillsammans med mina kompisar. Bara för att det finns killar som du som ska stöta på allt han ser eller blir stött så fort en tjej inte är intresserad så betyder inte det att jag måste skylta med att jag inte är intresserad. FFS

mela
2007-11-27, 13:45
Shit jag hatar när killar och tjejer pratar om varandra som "vi", vem är du att prata för alla tjejer liksom?
Tjejer går framför allt ut på krogen för att få uppmärksamhet, dansa kan man göra på dansskola.

Menar självklart inte alla tjejer och det hoppas jag att du fattar. Dock menar jag alla tjejer som jag faktiskt känner och pratat med på typ tjejtoan osv. Aldrig träffat på någon som faktiskt går ut för att ragga. Aldrig.

Tjejer går ut för att det är jävligt roligt att dansa och festa, med sina kompisar. Det är kul att träffa folk. Jag pratar gärna med människor, killar också. Sist hamnade jag i en diskussion om snus med en kille från england.

Det finns en typ av killar som är jäääävligt jobbiga, och det är dem jag roidar på mest. Kan inte skriva vilken för då blir jag bannad

Muskelbyggaren
2007-11-27, 13:47
Jag får oftast ut för att dansa, men hittar jag nån tjej jag gillar trycker jag upp henne mot en vägg. Så är det.
Alla på killtoan håller förresten med mig. Sen är invandrartjejer grymt jobbiga, hoppas jag inte blir bannad.

det är ju faktiskt öppet mål

Spawn
2007-11-27, 13:50
tillbaka till de fula raggningsreplikerna nu.

on and of topic: Jag bjuder på en som jag dragit som har gått hem.

Går fram till tjejen som står ensam och ser sig runt lite förvirrat.

Jag= --
Hon= -

--Hej
-Hej
--Jag är vanligtvis en riktigt blyg kille men när jag såg dig så tänkte jag att ibland måste man ta chansen och våga gå fram till den sötaste tjejen på stället så nu har jag bara en fråga och det är om du har lust att dansa med mig?
-Haha fan vad gullig du är även om du bara vill ha sex så kan jag inte neka den uppraggningen.

Ps Vi hade kul ;)

PowPow
2007-11-27, 13:51
muskelbyggaren är så många nivåer över allt annat just nu :laugh:

Grisen
2007-11-27, 13:52
Menar självklart inte alla tjejer och det hoppas jag att du fattar. Dock menar jag alla tjejer som jag faktiskt känner och pratat med på typ tjejtoan osv. Aldrig träffat på någon som faktiskt går ut för att ragga. Aldrig.

Tjejer går ut för att det är jävligt roligt att dansa och festa, med sina kompisar. Det är kul att träffa folk. Jag pratar gärna med människor, killar också. Sist hamnade jag i en diskussion om snus med en kille från england.

Det finns en typ av killar som är jäääävligt jobbiga, och det är dem jag roidar på mest. Kan inte skriva vilken för då blir jag bannad

Det är bara det där "vi-förhållningssättet" som gör mig tokig, sluta med det Mela.

Jag kan iofs förstå dig, när det gäller vissa killar (många, de flesta?) på krogen för de beter sig som skit och förtjänar en propp.

Tjejer kanske säger att de inte går ut för att ragga, men det är väl klart att de gör.

Frida.B
2007-11-27, 13:53
Betnér är fan kung... Men jag säger inte att alla killar bara vill ragga eller ligga när de går ut. Men de som vill ligga är oftast de med sämst line. Står jag eller sitter någon stans där det funkar att prata med varandra och någon skön snubbe kommer fram och börjar snacka om helt vanliga saker som jag finner intressanta så självklart kan jag prata med honom. Men ofta när killar som vill ligga blir fulla så blir de alldeles för närgångna och kommer med kassa kommentarer.

Ganymedes
2007-11-27, 13:54
Om alla killar jämt raggar men alla killar inte alltid lyckats, måste det ju finnas miljoner roliga storys att skriva här. Kan inte alla andra bara stfu och invänta damernas berättelser?

Spawn
2007-11-27, 13:55
Om alla killar jämt raggar men alla killar inte alltid lyckats, måste det ju finnas miljoner roliga storys att skriva här. Kan inte alla andra bara stfu och invänta damernas berättelser?

+1

ManuelIT
2007-11-27, 13:56
XWTAq31P-l4

:laugh: :laugh:
så jävla bra, så jävla sant:laugh:

Vinter
2007-11-27, 13:57
Tips numbero uno, gå inte till ett dansställe om man vill vara social och prata.

mela
2007-11-27, 13:57
Det är bara det där "vi-förhållningssättet" som gör mig tokig, sluta med det Mela.


Vad ska jag skriva då? "Jag och alla tjejer jag nånsin pratat med.." ? Bättre så?

Greg
2007-11-27, 13:58
Menar självklart inte alla tjejer och det hoppas jag att du fattar. Dock menar jag alla tjejer som jag faktiskt känner och pratat med på typ tjejtoan osv. Aldrig träffat på någon som faktiskt går ut för att ragga. Aldrig.

Vad är det för någon särart som bor i Göteborg?

Tjejer går ut för att det är jävligt roligt att dansa och festa, med sina kompisar. Det är kul att träffa folk. Jag pratar gärna med människor, killar också. Sist hamnade jag i en diskussion om snus med en kille från england.

Många killar gör ju detta också, det är ju därför man går ut, för att ha kul, hänga med polarna och snacka med nytt folk.

Detta gör alla som jag känner, och alla på killtoan.

Det finns en typ av killar som är jäääävligt jobbiga, och det är dem jag roidar på mest. Kan inte skriva vilken för då blir jag bannad

De jobbigaste tjejerna är de som blänger på en för att man gör något av följande:

1. Tittar på henne
2. Ler mot henne
3. Går fram och introducerar sig själv

Snälla, ni är inte så jävla snygga att ni kan tro att ni kan bete er hur fan som helst. En del killar/män kanske anser att ni ser väldigt intressanta ut, det kanske bara lyser om er, ni skrattar, har roligt, har en skön stil. Men men, vill ni inte prata så vill ni inte, helt OK. Jag fattar.

mela
2007-11-27, 14:04
Vad är det för någon särart som bor i Göteborg?

Många killar gör ju detta också, det är ju därför man går ut, för att ha kul, hänga med polarna och snacka med nytt folk.

Detta gör alla som jag känner, och alla på killtoan.

De jobbigaste tjejerna är de som blänger på en för att man gör något av följande:

1. Tittar på henne
2. Ler mot henne
3. Går fram och introducerar sig själv

Snälla, ni är inte så jävla snygga att ni kan tro att ni kan bete er hur fan som helst. En del killar/män kanske anser att ni ser väldigt intressanta ut, det kanske bara lyser om er, ni skrattar, har roligt, har en skön stil. Men men, vill ni inte prata så vill ni inte, helt OK. Jag fattar.

Det är ingen särart med Göteborgare, jag har varit ute på många ställen och så är det överallt. Aldrig träffat på en tjej som är ute för att ragga.

Jag vet om att jag inte är en utav de snyggare tjejerna, även om den typen av killar jag avskyr verkar ha en försmak för just mig.

Jag blänger inte så länge killen inte är en utav dem jag ogillar, alldeles fööör närgången, eller tafsar. Jag fattar inte varför vissa killar tror att det är ok att köra handen innanför BHn på en brud på dansgolvet?

Tycker ni killar verkligen att det är konstigt att tjejer reagerar som de gör när de allra flesta som är närgångna är pigs? Är det någon man vänjer sig vid så undviker man det. Det är som att köra bil, man vet att de flesta kör som idioter, även om det finns några som faktiskt kör vettigt.

agazza
2007-11-27, 14:06
En sak som får tjejer att prata är att man tränger sig förbi dom i baren och när dom undrar vad fan jag håller på med så utbrister jag brutalt och manligt "Jag är fan bäst!"

då blir dom förvirrad ett tag, sen måste dom fråga varför jag är bäst sen är samtalet igång och jag har sån otrolig charm att det blir omöjligt för dom att motstå mig.

Sen ser jag till att samtalet mestadels handlar om mig själv och säger saker som dom vill höra, att jag är en känslig kille som är både ödmjuk och bäst.


för att vara on-T så förstår jag inte tjejer som inte faller för den där första repliken.
Tänk er killar ifall en tjej kommer fram aspackad och utbrister "fan du ser ut att ha en stor k*k, får jag suga på den senare?"

PowPow
2007-11-27, 14:09
Det märkliga i ekvationen är att trots att inga tjejer är ute för att ragga så finns det en jäkla massa tjejer ute som de facto raggar. Än märkligare är det att så många går hem tillsammans med en kille, när de ju i själva verket (uppenbarligen) inte har något intresse i att hooka med någon.

Men ja. Det är väl hela spelets natur. Killar är svin om de på något sätt ger antydan av att vara trevlig, medan tjejer tycker det är okej att trycka upp någon mot väggen.

Skulle vilja säga att tjejer inte alltid är helt rumsrena och propra dem heller. Speciellt inte dem jag träffat på killtoan.

Edit: Bästa raggningsrepliken hörde jag noig på hultsfred som liten (mindre iaf) kotte: "Jag har halsfluss, vill du ha?".

Löjtnant Blank
2007-11-27, 14:10
En sak som får tjejer att prata är att man tränger sig förbi dom i baren och när dom undrar vad fan jag håller på med så utbrister jag brutalt och manligt "Jag är fan bäst!"

Jag skulle dra dig stenhårt i örat. Det borde tjejerna också göra.

Kabuto
2007-11-27, 14:12
Men du är väl inte på riktigt. Jag går ut för att jag vill dansa till bra musik tillsammans med mina kompisar. Bara för att det finns killar som du som ska stöta på allt han ser eller blir stött så fort en tjej inte är intresserad så betyder inte det att jag måste skylta med att jag inte är intresserad. FFS

När ni ändå bara ska dansa med varandra till bra musik. Varför gör ni inte det hemma? Måste väl kännas jävla onödigt att eventuellt betala inträde till stället och kanske bli raggad på dessutom?

Frida.B
2007-11-27, 14:14
Men de tjejer som raggar är de tjejer som är ute för att ligga, så enkelt är det.

Stoltz
2007-11-27, 14:14
Aldrig träffat på en tjej som är ute för att ragga.


Mmm... Okej, vi säger så.

PowPow
2007-11-27, 14:15
Men de tjejer som raggar är de tjejer som är ute för att ligga, så enkelt är det.

No shit?
Och de killar som raggar är de killar som är ute för att ligga.
Eller de killar och tjejer som tycker det är kul att ragga.

Vad vill du ha sagt?

mela
2007-11-27, 14:15
En annan mindre lyckad raggning för att gå On Topic igen.
Var på en fest i en lokal. Det kommer rätt så fort fram att jag är blå när man är med mycket vänner och alla känner alla på något vänster.

Då var det iaf en kille som kallade mig borgarsvin och var allmänt dryg hela kvällen. Sa en massa grejs om att jag (inte regeringen utan jag) hade förstört hans liv osv.

Men när alla skulle hem sedan fick inte alla vi som skulle till Partille plats i samma taxi så jag delade med den här killen eftersom han iaf skulle halvvägs till Partille. Vad gör man inte för att komma hem liksom? Han frågade då om jag inte skulle sova med honom i Krokslätt osv istället. :D
Jag tackade vänligt nej och åkte vidare hem istället.

Extrema neggar funkar inte.

Frida.B
2007-11-27, 14:15
När ni ändå bara ska dansa med varandra till bra musik. Varför gör ni inte det hemma? Måste väl kännas jävla onödigt att eventuellt betala inträde till stället och kanske bli raggad på dessutom?

Jag vet inte hur det ser ut hemma hos dig men... jag har inte möjligheten att ha samma ljussättning samma kvalitet på ljud etc

mela
2007-11-27, 14:16
När ni ändå bara ska dansa med varandra till bra musik. Varför gör ni inte det hemma? Måste väl kännas jävla onödigt att eventuellt betala inträde till stället och kanske bli raggad på dessutom?

Tjejgäng kan bli rätt så stora, alla känner nån som känner nån som vill följa med. Man kan vara upp mot en 15-25. Inte alla som vill ha hem alla till sig när det är så många.

Spawn
2007-11-27, 14:16
Det är ingen särart med Göteborgare, jag har varit ute på många ställen och så är det överallt. Aldrig träffat på en tjej som är ute för att ragga.

Kanske är det precis så det är att de inte är ute för att ragga utan bli uppraggade?:cool:

agazza
2007-11-27, 14:16
Jag skulle dra dig stenhårt i örat. Det borde tjejerna också göra.

se, till och med du hade blivit intresserad :D

Men de tjejer som raggar är de tjejer som är ute för att ligga, så enkelt är det.

Word.

mela
2007-11-27, 14:17
Kanske är det precis så det är att de inte är ute för att ragga utan bli uppraggade?:cool:

Det är ingen skillnad där.
Har en kompis som har en tendens att alltid följa med killar hem. Det är när hon är så borta att hon inte vet vart hon bor.

coxie
2007-11-27, 14:19
Trådar som dessa får mig att åka till Danmarks bordeller istället för att gå ut och ragga.

Spawn
2007-11-27, 14:20
Det är ingen skillnad där.
Har en kompis som har en tendens att alltid följa med killar hem. Det är när hon är så borta att hon inte vet vart hon bor.

Där har vi ultimata raggningsknepet och det är fakta från en tjej
Sup ner na så kommer hon med er hem :hbang:

mela
2007-11-27, 14:21
Där har vi ultimata raggningsknepet och det är fakta från en tjej
Sup ner na så kommer hon med er hem :hbang:

Måste vara underbart att sätta på en tjej som ligger och sover/spyr. Lovely! Måste kännas bra för självförtroendet att veta att man inte kan få något bättre ;)

agazza
2007-11-27, 14:22
Där har vi ultimata raggningsknepet och det är fakta från en tjej
Sup ner na så kommer hon med er hem :hbang:

Det är väl inget knep? Det har väl alla vetat i alla tider. Av alla tjejer jag känner så är det mer än 50% som är på detta viset*gah!*

Tjejer är helt enkelt villigare än killar, där jag bor iaf :smash: fast det förnekas rätt hårt

EDIT: kanske ska klargöra att det är tjejerna som super ner sig själv och sen slemmar sig på några killar tills dom hittar någon som är villig att ta med dom hem

Spawn
2007-11-27, 14:25
Måste vara underbart att sätta på en tjej som ligger och sover/spyr. Lovely! Måste kännas bra för självförtroendet att veta att man inte kan få något bättre ;)

Är man bara ute efter 1 sak spelar det väl ingen roll hur man lyckas?
Man har nog gått ut med inställningen att bara ha sex med en okey looking girl så :) sen så tar man inte den som är helt dragen en spya är ju inte najs :)

+ somnar dem så äre bara att ge dem en lätt örfil :)

Pez
2007-11-27, 14:26
Det verkar som att folk alltid pratar förbi varandra i sådana här "diskussioner", killarna reagerar med att bunta ihop sig i grupp och skrika sig blåa med "jag är inget svin, jag är snel hest" och tjejerna upprepar mantrat "jag vill inte ligga, jag är snel hest-dansare".
Sanningen är nog att alla varianter finns, men jag tror att många tjejer och killar är jävligt trötta på ett fenomen som redan tagits upp - dvs "juckarna".
Jag går inte ut så värst mycket men varje gång man är ute, oavsett klass på etablissemanget i fråga, så ser man dessa "juckare" och jag blir fan lika paff varje gång. :Virro
Jag tänker inte värdera eller moralisera runt krogragg/repliker eller raggning i stort, så länge alla parter är med på det så tuta och kör, men jag måste reflektera över detta fenomen.

qCJ1DN3NJC4

Trance
2007-11-27, 14:26
Måste vara underbart att sätta på en tjej som ligger och sover/spyr. Lovely! Måste kännas bra för självförtroendet att veta att man inte kan få något bättre ;)

Kunde ju vara värre, man kunde ju vara personen som super sig så full och är så desperat att man följer med vad som helst hem bara man får lite uppmärksamhet.

mela
2007-11-27, 14:27
Är man bara ute efter 1 sak spelar det väl ingen roll hur man lyckas?
Man har nog gått ut med inställningen att bara ha sex med en okey looking girl så :) sen så tar man inte den som är helt dragen en spya är ju inte najs :)

+ somnar dem så äre bara att ge dem en lätt örfil :)

Men hur kul är det med kasst sex då? Seriöst? Är det inte bättre att ta fram den uppblåsbara då?

Kabuto
2007-11-27, 14:28
Jag vet inte hur det ser ut hemma hos dig men... jag har inte möjligheten att ha samma ljussättning samma kvalitet på ljud etc

Ljussättning, vadå strobelampor och liknande?
Jag har inte varit på så många stora uteställen direkt (bor trots allt i skellefte :D) men oftast är det ganska pissigt ljud som spelas så högt som möjligt tycker jag. Kan nog göra det trevligare med någons stereo hemma.
Men jag vet inte det kanske är stor skillnad i göteborg, storleksmässigt i alla fall..

Tjejgäng kan bli rätt så stora, alla känner nån som känner nån som vill följa med. Man kan vara upp mot en 15-25. Inte alla som vill ha hem alla till sig när det är så många.

Det kan inte vara så att ni vill träffa något annat folk än det ni känner? Eller kanske till och med en kille?

Grisen
2007-11-27, 14:29
"jag vill inte ligga, jag är snel hest-dansare".

HAhahahhahhahah

:thumbup:

På hela posten.

mela
2007-11-27, 14:29
Kunde ju vara värre, man kunde ju vara personen som super sig så full och är så desperat att man följer med vad som helst hem bara man får lite uppmärksamhet.

Jag tror att hon följer med hem för att hon tappar bort alla kompisar + att honinte hittar hem. Sova på gatan är nog ingen hit.

Fast å andra sidan vet jag inte helt säkert. Hon kanske är en utav raggarna? Även om hon inte är det när hon är nykter.

Marina N
2007-11-27, 14:30
"Dendär ringen i läppen din kommer att kännas skön mot min k*k när du suger av mej!


:confused: :confused: :confused:

mela
2007-11-27, 14:30
Det kan inte vara så att ni vill träffa något annat folk än det ni känner? Eller kanske till och med en kille?

Jag skrev ju att vi gärna vill träffa folk. Men det är en jävla skillnad på att träffa folk och på att ha en juckande jävel mot sitt arsle.

Jag trivs bättre på publiknande ställen där man kan tjöta med folk, förutom när jag går ut för att dansa. Då vill jag inte prata med nån :D

JJ
2007-11-27, 14:31
Sanningen är nog att alla varianter finns, men jag tror att många tjejer och killar är jävligt trötta på ett fenomen som redan tagits upp - dvs "juckarna".


Det kanske är en misslyckad "body rock"?

mela
2007-11-27, 14:31
"Dendär ringen i läppen din kommer att kännas skön mot min k*k när du suger av mej!


:confused: :confused: :confused:

:laugh: fifan.

Trance
2007-11-27, 14:34
Jag tror att hon följer med hem för att hon tappar bort alla kompisar + att honinte hittar hem. Sova på gatan är nog ingen hit.

Fast å andra sidan vet jag inte helt säkert. Hon kanske är en utav raggarna? Även om hon inte är det när hon är nykter.

Gör hon det regelbundet så känns det väl rätt uppenbart att det är något hon satt i system.

olle lindblad
2007-11-27, 14:34
Edit: Bästa raggningsrepliken hörde jag noig på hultsfred som liten (mindre iaf) kotte: "Jag har halsfluss, vill du ha?".

"Dendär ringen i läppen din kommer att kännas skön mot min k*k när du suger av mej!


:confused: :confused: :confused:

Nånting säger mig att raggandet inte gick så bra i dessa fall...:laugh:

mela
2007-11-27, 14:34
Gör hon det regelbundet så känns det väl rätt uppenbart att det är något hon satt i system.

Nej, inte regelbundet. Det är när hon festar med killkompisar.
Är hon med mig skickar jag hem henne om hon blir för full eller liknande.

Pez
2007-11-27, 14:34
Är man bara ute efter 1 sak spelar det väl ingen roll hur man lyckas?
Man har nog gått ut med inställningen att bara ha sex med en okey looking girl så :) sen så tar man inte den som är helt dragen en spya är ju inte najs :)

+ somnar dem så äre bara att ge dem en lätt örfil :)

Guds elfte budord - "Du skall icke ge dig i kast med ironi om du saknar humor".

Kabuto
2007-11-27, 14:35
Jag skrev ju att vi gärna vill träffa folk. Men det är en jävla skillnad på att träffa folk och på att ha en juckande jävel mot sitt arsle.

Jag trivs bättre på publiknande ställen där man kan tjöta med folk, förutom när jag går ut för att dansa. Då vill jag inte prata med nån :D

Jucka ftw! *drool* :hbang:

Nämen okej, trodde att era stora tjejgäng på 15-25 personer bara gick ut på dansställen men aldrig för att träffa nytt folk utan för att dansa med er själva. Kändes inte så givande :D
Lät som att du bara gav onda blicken till alla av manligt kön helt utan orsak.

Men nu vet jag bättre.

Marina N
2007-11-27, 14:36
Nånting säger mig att raggandet inte gick så bra i dessa fall...:laugh:

mmf, enda gången man lämnat svarslös :MrT:

mela
2007-11-27, 14:36
Jucka ftw! *drool* :hbang:

Nämen okej, trodde att era stora tjejgäng på 15-25 personer bara gick ut på dansställen men aldrig för att träffa nytt folk utan för att dansa med er själva. Kändes inte så givande :D
Lät som att du bara gav onda blicken till alla av manligt kön helt utan orsak.

Men nu vet jag bättre.

Sällan man känner mer än 3-4 stycken i gänget. Alla ska ju ha med sina kompisar överallt ifrån. En utgång kan planeras i 3 veckor :D

Trance
2007-11-27, 14:37
Nej, inte regelbundet. Det är när hon festar med killkompisar.
Är hon med mig skickar jag hem henne om hon blir för full eller liknande.

Det kanske bara är när hon är full som hon äntligen är fri från de bojor samhället har satt på hennes kvinnlighet och hon äntligen får vara nära en man, en närhet hon aldrig hade med sin far. Eller så blir hon bara kåt när hon är full.


Men vad vet jag egentligen, förmodligen väldigt lite om ämnet.

Pez
2007-11-27, 14:38
När ni ändå bara ska dansa med varandra till bra musik. Varför gör ni inte det hemma? Måste väl kännas jävla onödigt att eventuellt betala inträde till stället och kanske bli raggad på dessutom?

Seså - nu sätter vi det i perspektiv som alla kan förstå:
Varför tränar du på gym, när du lika gärna kan träna hemma? Typ.

mela
2007-11-27, 14:40
Det kanske bara är när hon är full som hon äntligen är fri från de bojor samhället har satt på hennes kvinnlighet och hon äntligen får vara nära en man, en närhet hon aldrig hade med sin far. Eller så blir hon bara kåt när hon är full.


Men vad vet jag egentligen, förmodligen väldigt lite om ämnet.

När hon är så full vet hon knappt sitt rätta namn.
Man är inte helt 100 då liksom.

Spawn
2007-11-27, 14:41
När hon är så full vet hon knappt sitt rätta namn.
Man är inte helt 100 då liksom.

Som väninna har du väl tagit upp detta ? Om du har och hon fortsätter kanske hon gillar att bli påsatt när hon är som mest dragen ?


-elfte budordet- haha

mela
2007-11-27, 14:42
Som väninna har du väl tagit upp detta ? Om du har och hon fortsätter kanske hon gillar att bli påsatt när hon är som mest dragen ?


Jo, hon mår väl inte helt bra över det heller. Jag är mer på henne omhennes alkoholvanor.

Pez
2007-11-27, 14:43
När hon är så full vet hon knappt sitt rätta namn.
Man är inte helt 100 då liksom.

Antingen så upplever du hennes beteende som negativt/destruktivt och då bör du göra något åt saken eller så får du acceptera hennes beteende som självvalt. Det låter i mina öron som en säker väg mot olycka hur som helst.

Deceiver85
2007-11-27, 14:43
Jag har aldrig besökt krogen som singel, och de enda som raggar på mig är män...och vi vet alla vad killar som raggar på krogen vill :D

Exhale_
2007-11-27, 14:45
Fan denna tråd är ju underbar, har skrattat gott och länge!

Best Of?

Spawn
2007-11-27, 14:45
Jo, hon mår väl inte helt bra över det heller. Jag är mer på henne omhennes alkoholvanor.

Kanske ta upp det med henne då?

Men så mkt annat oftopic du har skrivit nu mela får du bjuda på minst 2 dåliga repliker som du fått gärna inga vanliga om det går att undvika

mela
2007-11-27, 14:48
Kanske ta upp det med henne då?

Men så mkt annat oftopic du har skrivit nu mela får du bjuda på minst 2 dåliga repliker som du fått gärna inga vanliga om det går att undvika

Du läste inte det jag skrev eller?

2 dåliga?

"Är din röv lika trång som den ser ut att vara?"

Följande är sagt av en extremt ful kille som kom fram när jag stod och väntade på mina tjejkompisar:
"Om du är skön kan du få följa med mig hem."

gatewarden
2007-11-27, 14:49
Haha, fan vilken skön läsning. *popcorn* :laugh: :laugh:

Och att tjejer inte går ut för att ragga är BS när det gäller göteborg. Bara gå till Nef, Sticky, Gammel Port, Vasastan och Bryggeriet så vimlar det av tjejer som är därför för att få sig ett ......

mela
2007-11-27, 14:50
Haha, fan vilken skön läsning. *popcorn* :laugh: :laugh:

Och att tjejer inte går ut för att ragga är BS när det gäller göteborg. Bara gå till Nef, Sticky, Gammel Port, Vasastan och Bryggeriet så vimlar det av tjejer som är därför för att få sig ett ......

Jag går väldigt ofta till Bryggeriet och nej, det har aldrig varit så att jag träffat på nån tjej där som vill ragga.

Gamle Port? Vem f*n hänger på gamle port? :D
Sticky & Vasastan är jag för ung för att komma in på.

Kanske blir tjejer pilskare och mer desperata när de når en viss ålder?

PowPow
2007-11-27, 14:50
Oh, vad hette nu den svenska dramaserie som gick på svt för några veckor sedan. Gah. Om göteborgare, rock och usa. Typ. Han sa en ganska rolig: "Om du äter p-piller kan du bli min flickvän".

Marina N
2007-11-27, 14:50
Är din röv lika trång som den ser ut att vara?"



J*vla äckel, en snyting skulle ha passat bra:furious:

Deceiver85
2007-11-27, 14:51
"Är din röv lika trång som den ser ut att vara?"

Hahahahaha :laugh: Så jävla underbar kommentar, rak och ärlig :D

mela
2007-11-27, 14:51
J*vla äckel, en snyting skulle ha passat bra:furious:

Jag svarade att den var trängre än vad hans var och att han aldrig skulle få uppleva mitt ass.

gatewarden
2007-11-27, 14:52
Jag går väldigt ofta till Bryggeriet och nej, det har aldrig varit så att jag träffat på nån tjej där som vill ragga.

Gamle Port? Vem f*n hänger på gamle port? :D
Sticky & Vasastan är jag för ung för att komma in på.

Kanske blir tjejer pilskare och mer desperata när de når en viss ålder?u

Detta kan alla jag känner intyga, räcker att gå till bryggeriet en lördag och var där 30 min sen har du garanterat någon 18-23 åring med dig hem.

Raggis
2007-11-27, 14:52
Hahahahaha :laugh: Så jävla underbar kommentar, rak och ärlig :D

Låter som något du har sagt :P

mela
2007-11-27, 14:52
Det är mest de sexrelaterade raggningsreplikerna som är åt helvete.

En snubbe frågade om han fick bröst****** mig.
Då garvade jag iaf..

mela
2007-11-27, 14:53
u

Detta kan alla jag känner intyga, räcker att gå till bryggeriet en lördag och var där 30 min sen har du garanterat någon 18-23 åring med dig hem.

Är det inte 22-23 i ålder på bryggeriet?

Marina N
2007-11-27, 14:54
Jag svarade att den var trängre än vad hans var och att han aldrig skulle få uppleva mitt ass.

Ja man kommer ju aldrig att bli klok på hälften av vad som kommer
ur deras munnar*mini*

mela
2007-11-27, 14:54
Ja man kommer ju aldrig att bli klok på hälften av vad som kommer
ur deras munnar*mini*

En bra kommentar som jag älskar är iaf
"Tjena kexet, sitter/står du här och smular?"
Men det måste sägas på grov Göteborgska, annars får det vara.

gatewarden
2007-11-27, 14:55
Är det inte 22-23 i ålder på bryggeriet?

Något sånt, hindrar inte 18 åriga tjejer att gå in. Precis som jag skrev i en annan tråd. Sällska, klädsel och beroende på hur fullt det är avgör saken. Gick alltid dit när jag var 19.

mela
2007-11-27, 14:55
Något sånt, hindrar inte 18 åriga tjejer att gå in. Precis som jag skrev i en annan tråd. Sällska, klädsel och beroende på hur fullt det är avgör saken. Gick alltid dit när jag var 19.

Sedärja. Jag brukar vara äldst på tjejtoan iaf. Jag hänger ofta på tjejtoan, alltid trevligast där :P

The_RobRoy
2007-11-27, 14:55
Kanske blir tjejer pilskare och mer desperata när de når en viss ålder?

Jag har börjat gå på ställen för lite äldre publik senaste åren (har själv blivit gammal *grr* )

När bäst-före datumet har passerat, då uppstår det som Liten men fet pratade om, så är det heltklart, denhär diss-stilen ni tjejer kör, byts mot desperata blickar att hitta en vettig kille.

olle lindblad
2007-11-27, 14:56
Kanske blir tjejer pilskare och mer desperata när de når en viss ålder?
Eller mer ärliga?

mela
2007-11-27, 14:56
Jag har börjat gå på ställen för lite äldre publik senaste åren (har själv blivit gammal *grr* )

När bäst-före datumet har passerat, då uppstår det som Liten men fet pratade om, så är det heltklart, denhär diss-stilen ni tjejer kör, byts mot desperata blickar att hitta en vettig kille.

Ja, någon måste ju föda våra barn, tänkte jag skriva, men någon måste ju säda oss så vi kan föra våra bitchiga gener vidare. Det är ju biologiskt :D

Marina N
2007-11-27, 14:57
En bra kommentar som jag älskar är iaf
"Tjena kexet, sitter/står du här och smular?"
Men det måste sägas på grov Göteborgska, annars får det vara.

Hahaha, aldrig hört :D

Man slipper undan många ggr här med att skylla på att man inte kan finska,
när en dryg finne kommer fram, bara låtsas som ingenting *whistle*

Röda_Lacket
2007-11-27, 15:00
Tjejer går ofta ut för att bara "dansa" brukar det sägas. Tycker snarare det är så att tjejer går ut för att synas!. Tjejer älskar uppmärksamhet!

Dom går och shoppar efter saker som garanterat någon kommer lägga märke till. Sedan ska det spacklas och donas innan man går ut och prata med tjejer om man passar i det man har på sig. Och se till så ingen tjejpolare har liknande kläder.

Det roliga är när man ser dessa jag vill bara dansa tjejer på gayklubbar för killar. Då blir dom helt galna för ingen bryr sig om dom och då börjar dom tok flörta med killar. Även hänt att gayklubbar höjt åldern för tjej pga detta.

Spawn
2007-11-27, 15:00
Marina dags gör 2 favoriter du har i historiehyllan

Deceiver85
2007-11-27, 15:04
Låter som något du har sagt :P

*slap*

The_RobRoy
2007-11-27, 15:05
Tjejer går ofta ut för att bara "dansa" brukar det sägas. Tycker snarare det är så att tjejer går ut för att synas!. Tjejer älskar uppmärksamhet!

Dom går och shoppar efter saker som garanterat någon kommer lägga märke till. Sedan ska det spacklas och donas innan man går ut och prata med tjejer om man passar i det man har på sig. Och se till så ingen tjejpolare har liknande kläder.

Det roliga är när man ser dessa jag vill bara dansa tjejer på gayklubbar för killar. Då blir dom helt galna för ingen bryr sig om dom och då börjar dom tok flörta med killar. Även hänt att gayklubbar höjt åldern för tjej pga detta.

Jäkligt sant, det är förklaringen på frågan varför tjejerna inte stannar hemma och festar. Det är en hatkärlek självklart vill dom inte att någon full-kille tafsar dom på rattarna, men samtidigt älskar dom uppmärksamheten av killar som intresserade av dom.

Spawn
2007-11-27, 15:07
av de 1500 som hittills läst tråden är det en handfull tjejer som har berättat sina erfarenheter c-mon girls don't be shy!

Marina N
2007-11-27, 15:14
En till då.. av en som helt kallt kommer fram och klämmer ur sej..

"du kommer inte kunna gå imorgon efter att jag är färdig med dej"

Röda_Lacket
2007-11-27, 15:14
Jäkligt sant, det är förklaringen på frågan varför tjejerna inte stannar hemma och festar. Det är en hatkärlek självklart vill dom inte att någon full-kille tafsar dom på rattarna, men samtidigt älskar dom uppmärksamheten av killar som intresserade av dom.

Jag har djat lite genom åren och det jag sett på gayklubbar jag spelat på motsäger helt detta om att den stora majoriteten av tjejer skulle bara vara ute efter att dansa. En polare som var med vid ett tillfälle vinkade till mig vilket den mest uppmärksamhetskåta tjejen på stället råkade se (en 8a). Hon trodde han vinkade till henne 1min senare var dom i en taxi påväg till honom. Efter att hon köpt en shoot till honom

Har sett hela tjejgäng stå och strippa på bord, taffsat på gaykillar, försöka omvända gaykillar osv osv tillslut höjde man gränsen för tjejerna på detta stället så det var killar 18 tjejer 23 :-D

Ja menar om tjejer vill gå ut för att bara dansa då går man lätt till ett gayställe för killar. Och det jag såg var helt ombytta roller från tjejernas sida.

Lelle Pelle
2007-11-27, 15:15
En till då.. av en som helt kallt kommer fram och klämmer ur sej..

"du kommer inte kunna gå imorgon efter att jag är färdig med dej"
Han vill ju bara lära dig att böja ordentligt...:)

mela
2007-11-27, 15:16
En till då.. av en som helt kallt kommer fram och klämmer ur sej..

"du kommer inte kunna gå imorgon efter att jag är färdig med dej"

Bad du honom förklara vad han skulle göra? Jag är ganska så nyfiken :D

Prankie
2007-11-27, 15:17
En till då.. av en som helt kallt kommer fram och klämmer ur sej..

"du kommer inte kunna gå imorgon efter att jag är färdig med dej"

Ska du inte ge oss svaret? Kunde du gå? *cupid* :D

Spawn
2007-11-27, 15:19
Jag har djat lite genom åren och det jag sett på gayklubbar jag spelat på motsäger helt detta om att den stora majoriteten av tjejer skulle bara vara ute efter att dansa. En polare som var med vid ett tillfälle vinkade till mig vilket den mest uppmärksamhetskåta tjejen på stället råkade se (en 8a). Hon trodde han vinkade till henne 1min senare var dom i en taxi påväg till honom. Efter att hon köpt en shoot till honom

Har sett hela tjejgäng stå och strippa på bord, taffsat på gaykillar, försöka omvända gaykillar osv osv tillslut höjde man gränsen för tjejerna på detta stället så det var killar 18 tjejer 23 :-D

Ja menar om tjejer vill gå ut för att bara dansa då går man lätt till ett gayställe för killar. Och det jag såg var helt ombytta roller från tjejernas sida.

Fan där har vi det man ska dra på gayklubb nej fan heller då får det vara..fan vad äckligt att de killar hålla på med varandra :P men nu ska vi inte starta en hata gay hatare osv...

Vi kan vända denna tråd lite så vi killar kan få skriva av sig för verkar som att tjejerna är för klena förutom några modiga här.

Killar skriv de raggningsrepliker som "har gått hem"

Deceiver85
2007-11-27, 15:19
"du kommer inte kunna gå imorgon efter att jag är färdig med dej"

Den bättre varianten lyder: Du kommer varken vilja eller kunna stå upp imorgon efter att jag är färdig med dig.

Marina N
2007-11-27, 15:20
Bad du honom förklara vad han skulle göra? Jag är ganska så nyfiken :D

Nej jag svarar inte på sånt..oftast, jag bara kolla på an å ruska på huvudet!

mela
2007-11-27, 15:20
Nej jag svarar inte på sånt..oftast, jag bara kolla på an å ruska på huvudet!

Fack :( Annars skulle du bett honom förklara och sedan svarat typ "Gött, det ska jag fråga han där borta om han vill göra!" eller något..

Marina N
2007-11-27, 15:21
Ska du inte ge oss svaret? Kunde du gå? *cupid* :D

WTF!! :MrT:



:D

Marina N
2007-11-27, 15:23
Den bättre varianten lyder: Du kommer varken vilja eller kunna stå upp imorgon efter att jag är färdig med dig.

Hahaha, bättre som i FUNKAR?? :D

Trance
2007-11-27, 15:24
Den bättre varianten lyder: Du kommer varken vilja eller kunna stå upp imorgon efter att jag är färdig med dig.

Ännu bättre:

Du kommer märka hur svårt det är att stå upp när du ligger i en body bag imorgon.

Spawn
2007-11-27, 15:26
Ännu bättre:

Du kommer märka hur svårt det är att stå upp när du ligger i en body bag imorgon.

Okey......*screwy*

Marina N
2007-11-27, 15:26
Ännu bättre:

Du kommer märka hur svårt det är att stå upp när du ligger i en body bag imorgon.


Tolkning: Jag ska döda dej!

mela
2007-11-27, 15:26
Ännu bättre:

Du kommer märka hur svårt det är att stå upp när du ligger i en body bag imorgon.

Oh lite Pat Bateman över det hela. Sexigt :naughty:

The_RobRoy
2007-11-27, 15:33
Oh lite Pat Bateman över det hela. Sexigt :naughty:

http://i23.tinypic.com/2573bkl.jpg

:naughty:

Prankie
2007-11-27, 15:34
Ärlig talat nu, finns det raggningrepliker som faktist fungerar? Tycker de verkar ju mest pinsamt. Åt andra sidan vet jag inte ens hur man ragga på krogen, då jag faktist far dit för att dansa i en ring... :D

Marina N
2007-11-27, 15:36
finns det raggningrepliker som faktist fungerar?


Nej!

mela
2007-11-27, 15:36
Ärlig talat nu, finns det raggningrepliker som faktist fungerar? Tycker de verkar ju mest pinsamt. Åt andra sidan vet jag inte ens hur man ragga på krogen, då jag faktist far dit för att dansa i en ring... :D

Drar man ett dåligt skämt eller liknande typ "Tjena kexet står du här och smular?" är det iaf en rolig isbrytare som kan få igång en diskussion. Beror iofs på vem man säger den till. V

Lallle
2007-11-27, 15:41
Någon som har lust att förklara vad det innebär när tjejer börjar gå in i en själv? Med röven placerad i ens skrev. Förväntar dom sig den patetiska juckdansen då?

På tal om juckare; När jag var i uppsala för någon vecka sedan besökte jag och några kompisar ett dansställe vid namn Lotus. Vi ägnade oss främst åt dans med varandra, halvfulla och glada. Efter ett tag började vi uppsärksamma framförallt en kille som konstant, riktigt juckade på röven på en tjej som såg märkbart irriterad ut. Så vi bestämde oss för att driva lite med honom och gav honom ett rejäl a night at the roxbury-hoppa-in-i-från-alla-sidor-med-magen, tills han argt stack iväg.

Spawn
2007-11-27, 15:42
Ärlig talat nu, finns det raggningrepliker som faktist fungerar?

Går fram till tjejen som står ensam och ser sig runt lite förvirrat.

Jag= --
Hon= -

--Hej
-Hej
--Jag är vanligtvis en riktigt blyg kille men när jag såg dig så tänkte jag att ibland måste man ta chansen och våga gå fram till den sötaste tjejen på stället så nu har jag bara en fråga och det är om du har lust att dansa med mig?
-Haha fan vad gullig du är även om du bara vill ha sex så kan jag inte neka den uppraggningen.

Ps Vi hade kul ;)

Bevis se ovan

Prankie
2007-11-27, 15:46
Min personliga favorit just nu, kanske inte raggningsreplik men here it goes...

Bit i kudden älskring, pappa byter våning. :D

Deceiver85
2007-11-27, 15:48
Ärlighet varar längst, så ifall vi skulle släppa den smått pryda attityden kring sex så vore den bästa raggningsrepliken vara "har du lust att hänga med hem och ha sex?".

Vill man inte ha sex med just den personen så är det bara att vara ärlig tillbaka: "Nej, du är för ful/full/dryg/osv, men bättre lycka nästan gång"

Prankie
2007-11-27, 15:48
Bevis se ovan

Den ska jag spara, ifall jag bli singel igen. :D

ArcTiC
2007-11-27, 15:49
Min personliga favorit just nu, kanske inte raggningsreplik men here it goes...

Bit i kudden älskring, pappa byter våning. :D

lolzers :laugh:

Spawn
2007-11-27, 15:50
Den ska jag spara, ifall jag bli singel igen. :D

you do that :)
men det gäller att ta rätt tjej och inte bitchen på stället fast det är ju självklart meren utmaning :)

Deceiver85
2007-11-27, 15:51
Bit i kudden älskling, pappa byter våning. :D

Haha, den är helt underbar att dra, även om man bara säger det utan att agera.

1) Bruden blir skräckslagen och man får se ett av de mest komiska ansiktsuttrycken någonsin.

2) Bruden blir jättekåt och du får tillträde

Win-win-situation :D

Liten Men Fet
2007-11-27, 16:05
En till då.. av en som helt kallt kommer fram och klämmer ur sej..

"du kommer inte kunna gå imorgon efter att jag är färdig med dej"

Vad skulle han göra med dig? Knäcka knäskålarna med en slägga?

Marina N
2007-11-27, 16:09
Vad skulle han göra med dig? Knäcka knäskålarna med en slägga?

Typ!!

Nämen av kroppsspråket, ansiktsuttrycket och rösten att dömma, så var nog
första ordet som kom upp i huvet "snuskpelle"!!

Men ja fråga ju aldrig, så jag kan ju inte vara säker:D

LadyInsane
2007-11-27, 16:10
Har nog hört det mesta.

Minnesvärda är:
Kille med en krok istället för hand sätter fast sig i min arm; "Fastnaru? Nu kommer du inte loss."

Kille springer ikapp mig på stan. Småjoggar bredvid; "U wanna keep running?If not, I know other types of cardio".

I paris kom en man fram; "U look like a really good whore. I'm not saying U are one, but damn, U'd look good in bed."

En kille på krogen; "Du verkar digga hård metal. Jag har något annat hårt du kan få digga."

En kille på festival snurrar runt mig i hans madrass; "Du var enklare än vad jag trodde. Vill du ha sex?"

Den mest patetiska var en kille som kom fram till mig på nattbussen; "Hej, hur full är du? Kan du tänkas sexa till det med mig?"

Lallle
2007-11-27, 16:20
Har nog hört det mesta.

Minnesvärda är:
Kille med en krok istället för hand sätter fast sig i min arm; "Fastnaru? Nu kommer du inte loss."

Kille springer ikapp mig på stan. Småjoggar bredvid; "U wanna keep running?If not, I know other types of cardio".

I paris kom en man fram; "U look like a really good whore. I'm not saying U are one, but damn, U'd look good in bed."

En kille på krogen; "Du verkar digga hård metal. Jag har något annat hårt du kan få digga."

En kille på festival snurrar runt mig i hans madrass; "Du var enklare än vad jag trodde. Vill du ha sex?"

Den mest patetiska var en kille som kom fram till mig på nattbussen; "Hej, hur full är du? Kan du tänkas sexa till det med mig?"

Den första är sjukt rolig.

Stoltz
2007-11-27, 16:25
"Är din röv lika trång som den ser ut att vara?"

...Är den? *cupid* :devil:

Nej men, jävlar vilken replik - Hur tänker man egentligen när man säger så... I damers sällskap heter det ju faktiskt bakdel!

(Ok, jag försöker inte vara sarkastisk på din bekostnad, det var en sjuk replik)

Haha, den är helt underbar att dra, även om man bara säger det utan att agera.

1) Bruden blir skräckslagen och man får se ett av de mest komiska ansiktsuttrycken någonsin.

2) Bruden blir jättekåt och du får tillträde

Win-win-situation :D

You're a bad man, Deceiver.

So help me God, if I was gay, you and I... *cupid* :devil:

F'låt.

egge
2007-11-27, 16:33
Ärlig talat nu, finns det raggningrepliker som faktist fungerar? Tycker de verkar ju mest pinsamt. Åt andra sidan vet jag inte ens hur man ragga på krogen, då jag faktist far dit för att dansa i en ring... :D

chiddes "isbjörns-replik" är iaf skön.

-Hej, vet du hur mycket en isbjörn väger?
-Nej (förvånat antagligen)
-Tillräckligt mycket för att bryta isen.

chidde(tm)

tntballe
2007-11-27, 16:56
Jag började med att kalla en brud för apa, sen sa jag apa till henne hela kvällen. Det funkade.

Drfg
2007-11-27, 17:06
Någon som har lust att förklara vad det innebär när tjejer börjar gå in i en själv? Med röven placerad i ens skrev. Förväntar dom sig den patetiska juckdansen då?

Det är vad jag brukar anta iaf :)

Muskelbyggaren
2007-11-27, 17:06
2) Bruden blir jättekåt och du får tillträde

Win-win-situation :D
Vad säger det svenska kulturarvet om sådan hädelse då?

mela
2007-11-27, 17:10
Jag började med att kalla en brud för apa, sen sa jag apa till henne hela kvällen. Det funkade.

Nu är ni sambos och har en apunge? :D

agazza
2007-11-27, 17:11
Jag började med att kalla en brud för apa, sen sa jag apa till henne hela kvällen. Det funkade.

Det är såna här grejjer som funkar, inga sliskiga repliker. Förvirra dom så dom glömmer bort att dom bara är ute för att dansa med tjejkompisarna, som dom inte får plats att göra hemma i lägenheten.

Laijza
2007-11-27, 17:12
I paris kom en man fram; "U look like a really good whore. I'm not saying U are one, but damn, U'd look good in bed."

En kille på krogen; "Du verkar digga hård metal. Jag har något annat hårt du kan få digga."


Men gud :laugh: sjukt roligt ju :D

Deceiver85
2007-11-27, 17:17
Vad säger det svenska kulturarvet om sådan hädelse då?

Hört talas om den svenska synden? :D

Liten Men Fet
2007-11-27, 17:38
Hade en kompis som blev påraggad av en tjej på nåt hak, han stod med ett par polare å snacka när det kliver fram en tjej (som bara var där för att dansa med sina väninnor) som stirrar han i ögonen och säger: Jag älskar att suga ***.

Det blev rätt tyst i det gänget då, tjejer kan också häva ur sig hemskheter tydligen.







Dom har varit tillsammans ett tag nu förresten.

Prankie
2007-11-27, 17:41
Jag älskar att suga ***.

Det blev rätt tyst i det gänget då, tjejer kan också häva ur sig hemskheter tydligen.


Hemskheter? Det är väl det finaste en tjej kan säga till en kille? *cupid*

tntballe
2007-11-27, 18:26
Nu är ni sambos och har en apunge? :D

:thumbup:

Theander
2007-11-27, 18:34
Bara jag som tycker Mela råkar ut för sjukt mkt skumma killar?

personligen hade jag aldrig vågat dra nån av dem kommentarerna hade nog skämmts ihjäl efteråt då.

Undra om såna kommentarer funkar på någon tjej ?

Doctor Snuggles
2007-11-27, 18:47
Men gud :laugh: sjukt roligt ju :D

Du gillar buskis va?

Doctor Snuggles
2007-11-27, 18:50
Den bästa raggningsrepliken någonsin.

Dra fram en femhundring framför vald flicka vid baren och säg: "Här, sup mig snygg."

Trance
2007-11-27, 18:53
Är väl i klass med "Tycker du denna trasan luktar kloroform?"

Hur som helst, jag kan inte ragga.

Marina N
2007-11-27, 18:54
Den bästa raggningsrepliken någonsin.

Dra fram en femhundring framför vald flicka vid baren och säg: "Här, sup mig snygg."

Haha, den där va bra!!

Polinth
2007-11-27, 19:02
Orkade bara läsa 5 sidor, men fan, trådar som denna får en nästan att bli glad över att man inte har något liv. "Vi mot dom" ftw.
Nu ska jag gå och ragga på ett par hantlar, de dömer mig inte efter andra som tränat med dem.

z_bumbi
2007-11-27, 19:51
Ärlighet varar längst, så ifall vi skulle släppa den smått pryda attityden kring sex så vore den bästa raggningsrepliken vara "har du lust att hänga med hem och ha sex?".

Vill man inte ha sex med just den personen så är det bara att vara ärlig tillbaka: "Nej, du är för ful/full/dryg/osv, men bättre lycka nästan gång"

En så direkt approach funkar enligt uppgift bra då en person använde frasen "ska vi k**lla" väldigt ofta på krogen, på frågan om han inte fick mycket stryk så sa han "jo men jag får även k**lla mycket".

Imni
2007-11-27, 20:03
En bra kommentar som jag älskar är iaf
"Tjena kexet, sitter/står du här och smular?"

Sant. Men jag har aldrig vågat dra den själv.

Deceiver85
2007-11-27, 20:04
En så direkt approach funkar enligt uppgift bra då en person använde frasen "ska vi k**lla" väldigt ofta på krogen, på frågan om han inte fick mycket stryk så sa han "jo men jag får även k**lla mycket".

Jamen då så :thumbup:

Imni
2007-11-27, 20:07
En till då.. av en som helt kallt kommer fram och klämmer ur sej..

"du kommer inte kunna gå imorgon efter att jag är färdig med dej"

Asså ja blir mållös när jag läser vad vissa häver ur sig. Är vi verkligen så mycket mer dräggiga och sexfixerade?

mela
2007-11-27, 20:08
Asså ja blir mållös när jag läser vad vissa häver ur sig. Är vi verkligen så mycket mer dräggiga och sexfixerade?

Det är ju ingen som frågat killar om vad tjejer säger till dem :D

Deceiver85
2007-11-27, 20:09
Det är ju ingen som frågat killar om vad tjejer säger till dem :D

Varsågod, jag börjar:

mela säger:
hej, vad gör du?

mela
2007-11-27, 20:10
Varsågod, jag börjar:

mela säger:
hej, vad gör du?

sådär har jag väl aldrig skrivit? :D

joriice
2007-11-27, 20:14
Usch, vem vill ha dryga krogragg hursomhelst. Vill ha lite klass på tjejerna tack...

mela
2007-11-27, 20:15
Usch, vem vill ha dryga krogragg hursomhelst. Vill ha lite klass på tjejerna tack...

Sånna som gillar att leka, rita och spela tv-spel?

Deceiver85
2007-11-27, 20:20
Sånna som gillar att leka, rita och spela tv-spel?

*drool*

Imni
2007-11-27, 20:29
Sånna som gillar att leka, rita och spela tv-spel?

Hoppas jättemycket att du var ironisk (men med tanke på vad du skrivit tidigare så vet man ju inte...) för annars är du sjukt dryg. Har suttit och klankat ner på killar (inte alla men många) i 12 sidor och sen när det kommer någon som vill ha en vettig tjej, på ett vettigt sätt, så trycker du ner honom.

Men som sagt, hoppas på ironi från din sida där...

snej
2007-11-27, 20:30
Aldrig träffat på en tjej som är ute för att ragga.

LOL? fast det är klart, tjejer erkänner väl inte sånt för andra tjejer, då låter man desperat.

joriice
2007-11-27, 20:31
*drool*

+1

It´s Da only way to go liksom! :)

Fy för krogragg säger jag bara.... *spy*

mela
2007-11-27, 20:35
Hoppas jättemycket att du var ironisk (men med tanke på vad du skrivit tidigare så vet man ju inte...) för annars är du sjukt dryg. Har suttit och klankat ner på killar (inte alla men många) i 12 sidor och sen när det kommer någon som vill ha en vettig tjej, på ett vettigt sätt, så trycker du ner honom.

Men som sagt, hoppas på ironi från din sida där...

Men ofta jag var allvarlig. Och jag har klankat ner på en viss typ av killar, ingen gillar dem förutom dem själva.

Jag är väl knappast positiv till krogragg?

joriice
2007-11-27, 20:37
Och jag har klankat ner på en viss typ av killar, ingen gillar dem förutom dem själva.



Fel, finns folk. *whistle*

mela
2007-11-27, 20:39
Fel, finns folk. *whistle*

Jag har inte skrivit exakt vilken typ, men nej det finns ingen som gillar dem :D

Ne men. Det är de killarna som slängt alla kommentarer till mig också. De är inte rikiga nånstans.

Krogen raggar man inte på, absolut inte om man vill ha något seriöst. Pubar ftw!

thatkrillesshow
2007-11-27, 20:39
Nån som sett senaste How I Met Your Mother? Det va som gjort bara för den här tråden.:laugh:

Granatgiraffen
2007-11-27, 20:46
Jag har inte skrivit exakt vilken typ, men nej det finns ingen som gillar dem :D

Ne men. Det är de killarna som slängt alla kommentarer till mig också. De är inte rikiga nånstans.

Krogen raggar man inte på, absolut inte om man vill ha något seriöst. Pubar ftw!

Exakt. Krogen raggar man inte på. Alla ska stå och dansa i ring med sina kompisar och glo argt på alla utomstående som närmar sig.

fat_joe
2007-11-27, 21:05
Kvinnofolket går ut för att ****** med sitt eget ego... och ligga får man bara göra om man är otrevlig.

Purren
2007-11-27, 21:05
"Fan vilka tuttar, får jag suga på dem när vi *******?"

Den gick inte hem.

Han levererade den nog fel bara.

Baan
2007-11-27, 21:09
Det vi kan lära oss av det här är att vi bara ska råragga ännu mer så vi får bort tråkbrudarna, till slut är det bara dom villiga som är kvar. Great success.

bertbert
2007-11-27, 21:28
+1

It´s Da only way to go liksom! :)

Fy för krogragg säger jag bara.... *spy*

Helst ska de inte ha legat med för många heller va?

Sök upp ett kloster vetja.

Granatgiraffen
2007-11-27, 21:31
Det vi kan lära oss av det här är att vi bara ska råragga ännu mer så vi får bort tråkbrudarna, till slut är det bara dom villiga som är kvar. Great success.

Det låter nästan helt smart!

jwzrd
2007-11-27, 21:32
Är väl i klass med "Tycker du denna trasan luktar kloroform?"

Hur som helst, jag kan inte ragga.

Hhaha på en rullning ikväll Darling =)

Deceiver85
2007-11-27, 21:34
Jag måste förresten dela med sig en raggningsreplik som min kära kusin råkade ut för. Min syster och jämnåriga kusin (20år) var ute på krogen för två-tre månader sen ungefär och träffade på ett sällskap med herrar runt 30. En av dem, en av Sveriges bästa Enduro-åkare för övrigt, börjar prata med min kusin och verkar allmänt intresserad. Efter ett tag häver han ur sig denna:

Han: Är du en sån som knullar runt på hotell?
Min kusin: VA?
Han: Ja, du ser ut som en sån som knullar runt på hotell...har du lust att hänga med till Stora Hotellet sen efteråt?

Min kusin vände på klacken och gick därifrån

bertbert
2007-11-27, 21:35
Har ingen bra raggreplik. Men om ni misslyckas med er raggreplik kan ni alltid slå till med följande:

-" Varför är du kräsen när jag inte är det? "

Baan
2007-11-27, 22:09
Jag måste förresten dela med sig en raggningsreplik som min kära kusin råkade ut för. Min syster och jämnåriga kusin (20år) var ute på krogen för två-tre månader sen ungefär och träffade på ett sällskap med herrar runt 30. En av dem, en av Sveriges bästa Enduro-åkare för övrigt, börjar prata med min kusin och verkar allmänt intresserad. Efter ett tag häver han ur sig denna:

Han: Är du en sån som knullar runt på hotell?
Min kusin: VA?
Han: Ja, du ser ut som en sån som knullar runt på hotell...har du lust att hänga med till Stora Hotellet sen efteråt?

Min kusin vände på klacken och gick därifrån

raka vägen till hotellet?

Spawn
2007-11-27, 22:13
Hade en kompis som blev påraggad av en tjej på nåt hak, han stod med ett par polare å snacka när det kliver fram en tjej (som bara var där för att dansa med sina väninnor) som stirrar han i ögonen och säger: Jag älskar att suga ***.

Det blev rätt tyst i det gänget då, tjejer kan också häva ur sig hemskheter tydligen.







Dom har varit tillsammans ett tag nu förresten.

1 fråga bara namn nr bilder på hennes väninnor ::)

maRRtin
2007-11-27, 22:33
Sånna som gillar att leka, rita och spela tv-spel?
En konstnärlig tjej som gillar att spela PS3 och leka "lekar", vad mer kan man begära?

Deceiver85
2007-11-27, 22:41
raka vägen till hotellet?

ahh, hon sprang! :D (inte)

Lellan
2007-11-27, 23:57
Den vanligaste måste iaf vara "Jag vet att du vill". :smash: Finns varianter på den, men andemeningen är densamma.

Förstår inte hur man tänker när man tjatar så..?:confused: Ska tjejen reagera "Jaha - men DÅ så... Om du säger det så."

joriice
2007-11-28, 00:05
En konstnärlig tjej som gillar att spela PS3 och leka "lekar", vad mer kan man begära?

+1

hon skall vara snygg med :cool:

Frida.B
2007-11-28, 00:06
Många tjejer går tydligen på den dryga killens raggning. Det är som att verkar killen dryg och skälvupptagen så vill tjejen att han ska gilla henne. Det bästa, en kille kan göra är att spana in en tjej och se om hon spanar in honom, ler mot honom, kanske tittar lite extra. Då vet han iaf att hon kan vara intresserad och kan då gå fram och presentera sig utan att det blir konstigt.

Lelle Pelle
2007-11-28, 00:06
En känd svensk fd NHL-stjärna, som fö lever som sambo och har barn, drog denna på min flickvän.

-"Vet du vad alla tjejer säger efter en fjärde orgasm under samma natt?"
-"Nej?"
-"Tack *namn*. Det är jag som är*samma namn*"

Psychological
2007-11-28, 00:15
" Det spelar ingen roll, jag har ändå AIDS" sa en kompis till mig när en tjej han bjudit på en drink inte ville följa med honom hem!

PowPow
2007-11-28, 00:16
"Visa f|ttan så får du popcorn"

En odödlig klassiker.

fat_joe
2007-11-28, 00:22
"Visa f|ttan så får du popcorn"

En odödlig klassiker.

Det där funkade på en tjej under en festival i sommras, fast då var det
"visa brösten så får du popcorn" sagt och gjort och dom visades... fast hon fick aldrig några popcorn :(

Kan nämna att jag bara bevittnade händelsen.

PowPow
2007-11-28, 00:26
Det där funkade på en tjej under en festival i sommras, fast då var det
"visa brösten så får du popcorn" sagt och gjort och dom visades... fast hon fick aldrig några popcorn :(

Kan nämna att jag bara bevittnade händelsen.

Det är ju det som är hela grejen. Det finns aldrig några popcorn på riktigt! Det är bara ljug!

Baan
2007-11-28, 00:29
Det är ju det som är hela grejen. Det finns aldrig några popcorn på riktigt! Det är bara ljug!

Fan vad arg man blir. Borde skriva en arg insändare till Metro eller någon annan seriös tidning.

Liten Men Fet
2007-11-28, 01:10
Det vi kan lära oss av det här är att vi bara ska råragga ännu mer så vi får bort tråkbrudarna, till slut är det bara dom villiga som är kvar. Great success.

Ja jag tror att dom sliskigaste killarna kommit på något. Dom blev så djävla trötta på att ragga som normalt på alla självupptagna brudar som bara vill dansa i en ring så dom blev förbannade å började vara riktigt svinniga bara för sitt eget höga nöjes skull. Det är ju en win-win situation, antingen lyckas man skrämma bort alla brudar som borde stannat hemma med sina väninnor eller så får man mot all förmodan ragg nån gång.

Jag tycker vi borde sätta det i system, alla kan för den goda sakens skull bete sig som en riktigt gris mot tre tjejer som verka vara av typen dansa-i-ring-och-blänga så kanske vi på sikt kan förbättra krogsituationen.

machine gun
2007-11-28, 01:22
Aldrig träffat på en tjej som är ute för att ragga.

Bara för att hon inte raggar på dig betyder det inte att hon inte raggar på någon.

Det är klart som fan att tjejer också raggar på krogen.

Det är förjävligt... kommer inte på en enda bra raggningsreplik just nu bara för det. De klassiska uppenbara raggningsreplikerna kan iaf vara ruskigt bra isbrytare om de sägs med lagom mkt ironi och glimten i ögat. Jag menar, ingen skulle ju använda "Går du hit ofta?" som öppningsreplik på fullt allvar. Eller nån one-liner i stil med "Snygga kläder, de skulle passa bra på mitt golv". Sånt används ju bara på skämt och DÅ kan de säkert fungera, paradoxalt nog :D

Cerberus
2007-11-28, 02:05
de bästa replikerna är de som inte ÄR raggningsrepliker, man kan väl prata me folk utan att ha sex som mål? :D

Spawn
2007-11-28, 07:55
" Det spelar ingen roll, jag har ändå AIDS" sa en kompis till mig när en tjej han bjudit på en drink inte ville följa med honom hem!

Varför är jag inte förvånad att det var en i din umgängeskrets *screwy*

Däremot kan jag berätta en liten historia som jag fick höra förut

Polares polare hade en tjej på sig på en krog han sa att han hade hiv för att han ville att hon skulle sluta men det gjordes inte sen fortsatte de och slutate i hans lägenhet. Då de skulle börja ha sex frågar tjejen men vänta hade inte du hiv?
jo svara polaren men jag tar tabletter så de ej smittar :)

Bara för skön blåst tjej de hade sex

Spawn
2007-11-28, 11:29
c-mon girls ni har många repliker på lager

mela
2007-11-28, 12:10
c-mon girls ni har många repliker på lager

När tjejer raggar på en säger dem alltid
"Alla tjejer är bisexuella, du ska hem med mig."

Det är lite läskigt, för av nån anledning är det svårare att dissa en liten brud som är en kvart hög.

Liten Men Fet
2007-11-28, 13:02
När tjejer raggar på en säger dem alltid
"Alla tjejer är bisexuella, du ska hem med mig."

Det är lite läskigt, för av nån anledning är det svårare att dissa en liten brud som är en kvart hög.

Vadå borde vara lättare, gör som du gör mot en kille som står för nära. En ordentlig knuff, vi jobbar ju för ett jämställt samhälle!
Enda skillnaden är att du får lite mer effekt.

mela
2007-11-28, 13:07
Vadå borde vara lättare, gör som du gör mot en kille som står för nära. En ordentlig knuff, vi jobbar ju för ett jämställt samhälle!
Enda skillnaden är att du får lite mer effekt.

Men de ser ju så små och oskyldiga ut :(

Frida.B
2007-11-28, 13:09
aldrig någon tjej som raggar på mig :(

Stoltz
2007-11-28, 13:11
När tjejer raggar på en säger dem alltid
"Alla tjejer är bisexuella, du ska hem med mig."

Det är lite läskigt, för av nån anledning är det svårare att dissa en liten brud som är en kvart hög.

...Men du hade ju aldrig träffat en tjej som raggade ute? :MrT:

mela
2007-11-28, 13:11
aldrig någon tjej som raggar på mig :(

Jag har ju massor av gånger *cry*



Frida so hot *hihi*

mela
2007-11-28, 13:12
...Men du hade ju aldrig träffat en tjej som raggade ute? :MrT:

Nej, inte på killar :D
Detta var mer när jag va runt 17. När man hängde i slottskogen osv på somrarna.

Handcuff
2007-11-28, 13:12
Varför är jag inte förvånad att det var en i din umgängeskrets *screwy*

Däremot kan jag berätta en liten historia som jag fick höra förut

Polares polare hade en tjej på sig på en krog han sa att han hade hiv för att han ville att hon skulle sluta men det gjordes inte sen fortsatte de och slutate i hans lägenhet. Då de skulle börja ha sex frågar tjejen men vänta hade inte du hiv?
jo svara polaren men jag tar tabletter så de ej smittar :)

Bara för skön blåst tjej de hade sex

Vänta nu...den historien var det någon som postade för något tag sedan :confused: Är du säker på att det var din polarespolare som var med om detta...eller kanske du läste historien här på kolo? :banned

Tricklev
2007-11-28, 13:15
Vänta nu...den historien var det någon som postade för något tag sedan :confused: Är du säker på att det var din polarespolare som var med om detta...eller kanske du läste historien här på kolo? :banned

Det är ungefär som historien om när lärarn berättar i klassen att sperma smakar sött/salt, och någon tjej säger "men det har jag inte märkt!", varpå lärarn svarar att det är för att det är med tungan man smakar, och inte med halsen.

Ännu en vacker historia som ungefär 15 000 personer svär att dom har upplevt.

Internet är vackert.

Handcuff
2007-11-28, 13:17
:D Fniss fniss

Hittade tråden (var till och med spawn som hade startat den!):

Jiggen berättar (http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2565711&postcount=18)

Måste vara den historien...

Jay-Z
2007-11-28, 13:19
Är mela mest påraggad i Sverige är frågan jag ställer mig efter att ha läst tråden.

mela
2007-11-28, 13:20
Är mela mest påraggad i Sverige är frågan jag ställer mig efter att ha läst tråden.

Nej. Det tror jag verkligen inte :laugh:
Däremot spammar jag mest.

Spawn
2007-11-28, 13:30
Vänta nu...den historien var det någon som postade för något tag sedan :confused: Är du säker på att det var din polarespolare som var med om detta...eller kanske du läste historien här på kolo? :banned

haha du har så rätt nu när du säger det. fick för migatt det var ngn polare men det stämmer..den är iaf gött skön!
haha jag startade den tråden huehueh shit vad pinigt..men får ta det :P finns en tråd "spelar du dum?" hehe får dra paraleller till den

elo_
2007-11-28, 13:43
Angående frasen "går du ofta här" så fick en bekant (dam) den frågan i toakön...


Ehm... nog för att jag bor i Finland och alla är barbarer etcetera här, men herrej... :)

LadyInsane
2007-11-28, 13:59
"Jak e kåt hest. Prepare 2 be fucked". :naughty:

Löjtnant Blank
2007-11-28, 14:03
haha du har så rätt nu när du säger det. fick för migatt det var ngn polare men det stämmer..den är iaf gött skön!
haha jag startade den tråden huehueh shit vad pinigt..men får ta det :P finns en tråd "spelar du dum?" hehe får dra paraleller till den

http://www.stpixels.com/images/l2_46730.jpg

XroW
2007-11-28, 14:05
"Jak e kåt hest. Prepare 2 be fucked". :naughty:

Hade en brud sagt så till mig hade jag inte tackat nej :P

Jay-Z
2007-11-28, 14:11
"Jak e kåt hest. Prepare 2 be fucked". :naughty:


Lär väl vara en Kolomedlem som sagt så - annars är det sjukt bisarrt. Folk på krogen som ser sig som hästar. Vars är världen på väg.

Fettecke
2007-11-28, 16:35
Jag bevitnade ett relativt misslyckat försök mot en tjejkompis till mig i sundsvall på en konsert med ett relativt känt band nu i helgen

Hon hade tappat sitt leg och letade i hela lokalen efter bandet hade slutat spela och allt folk gått därifrån, hon fösöker till sist att prata med bandet så hon går in backstage och frågar närmsta person som råkar vara basisten:

hon: har du sett mitt leg?, jag har tappat det ikväll"
han:nej, du har ju det på dig!
hon: nej, jag har tappat det säger jag!
han: du har ju 2 *insert äckligt leende*

ManuelIT
2007-11-28, 17:55
Jag bevitnade ett relativt misslyckat försök mot en tjejkompis till mig i sundsvall på en konsert med ett relativt känt band nu i helgen

Hon hade tappat sitt leg och letade i hela lokalen efter bandet hade slutat spela och allt folk gått därifrån, hon fösöker till sist att prata med bandet så hon går in backstage och frågar närmsta person som råkar vara basisten:

hon: har du sett mitt leg?, jag har tappat det ikväll"
han:nej, du har ju det på dig!
hon: nej, jag har tappat det säger jag!
han: du har ju 2 *insert äckligt leende*

jag fattar inte.
vadå, killen skämta till det med att hon hade leg som i två ben?
hur är det att ragga?

krebbe
2007-11-28, 18:00
jag fattar inte.
vadå, killen skämta till det med att hon hade leg som i två ben?
hur är det att ragga?

Vild gissning var att han menade 2 hål, inte 2 ben...

Trance
2007-11-28, 18:03
Vild gissning var att han menade 2 hål, inte 2 ben...

Hur kan man få det till det? Dessutom finns ju det ju 3-6 hål beroende på hur man räknar. Ännu fler om man har en kniv eller vass glass-skopa.

renad
2007-11-28, 18:05
Hur kan man få det till det? Dessutom finns ju det ju 3-6 hål beroende på hur man räknar. Ännu fler om man har en kniv eller vass glass-skopa.

*mini* *mini*

Marina N
2007-11-28, 18:21
"Var annan stans har du piercing:naughty: "

"you want sex"




*gäsp*:thefinger

krebbe
2007-11-28, 18:21
Hur kan man få det till det? Dessutom finns ju det ju 3-6 hål beroende på hur man räknar. Ännu fler om man har en kniv eller vass glass-skopa.

Han hade kanske dålig fantasi eller var inte into vissa saker?

Polinth
2007-11-28, 18:36
Hur kan man få det till det? Dessutom finns ju det ju 3-6 hål beroende på hur man räknar. Ännu fler om man har en kniv eller vass glass-skopa.

Hahahaha :D

Trance
2007-11-28, 19:49
*mini* *mini*

Du reagerade inte alls på knivet. Finsk?

agazza
2007-11-28, 19:51
tror han syftade på boobielobisarna

fat_joe
2007-11-28, 22:38
Skämtar folk nu angående "leg skämtet" eller är dom seriösa ?

Durre
2007-11-28, 22:49
En sjuk kommentar av en tjej:
Jag går runt med min drink och sugrör....Hon: tja! det dära sugröret ser mjukt ut, jag hoppas din *** är hårdare! Jag blev lite stunnad faktiskt :)

Cerberus
2007-11-28, 22:54
En sjuk kommentar av en tjej:
Jag går runt med min drink och sugrör....Hon: tja! det dära sugröret ser mjukt ut, jag hoppas din *** är hårdare! Jag blev lite stunnad faktiskt :)

hur äcklig var hon? :D

Durre
2007-11-28, 22:58
hur äcklig var hon? :D
Haha kan tänka mig första tanken är de men hon är en riktigt snygg och söt tjej, tror hon aldrig mer kommer prata med mig, hon har sätt lite röd ut i ansiktet förut men nu är det nog över :D

olwe
2007-11-28, 23:07
"Jag kan suga din *** som ingen annan någonsin gjort förut. "

"Jag kan dansa mycket bättre för dig ikväll."(efter att hon gett en polare en lapdance som födelsedagspresent i fredags)

"Jag älskar att suga ***"

Tre uppenbara jag kommer ihåg på rak arm som jag har fått.

Edit: Jag är kåt... får man inte vara det? Kan vi inte bara hångla lite?

Edit2: Kan inte vi hångla

Spader
2007-11-28, 23:14
"Fan vilka tuttar, får jag suga på dem när vi *******?"

Den gick inte hem.




den går alltid hem när jag drar den :hbang:

agazza
2007-11-28, 23:31
Ska du med hem och integrera dina kurvor med min y-axel?

agazza
2007-11-28, 23:41
Visste du att det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?

agazza
2007-11-28, 23:42
Snygga skosnören, ska vi hångla?

Gpajpen
2007-11-28, 23:43
går inte tjejer ut på krogen för att ragga??! INGEN? hahah grinar :laugh:
alla kanske inte har det som 1a prioritet men kom fan inte å säg att ingen går ut får å få sig ett ligg.

OnT
En tjej till mig: "Följ med mig in på toan och ha sex ;)"
liknande varianter är faktiskt inte helt ovanliga att en tjej spyr ur sig, inte sagt att det är negativt. Värre är det när tjejer på dansgolvet trycker upp en mot ett hörn och drar fram ballen på en, true story.

Håller med Pez, det finns fan alla sorter hos båda könen, även fast killar kanske generellt sliskraggar mer.