handdator

Visa fullständig version : Billiga fasta hantlar


Gurram
2007-11-21, 17:44
var kan man köpa färdiga hantlar som man inte kan ta av vikterna på? BILLIGT. Alltså i intervallet 10 - 40 kg med 5 kg mellanrum mellan dem kanske. Plus någon eventuell "skena" där man kan lägga upp dem.

TAXAM för svar ;)

Åse Columbus
2007-11-21, 17:52
var kan man köpa färdiga hantlar som man inte kan ta av vikterna på? BILLIGT. Alltså i intervallet 10 - 40 kg med 5 kg mellanrum mellan dem kanske. Plus någon eventuell "skena" där man kan lägga upp dem.

TAXAM för svar ;)

googla på begagnade träningsredskap....typ

Solve
2007-11-21, 20:53
blocket finns mer än man tror...

Betar
2007-11-23, 23:36
Jag hoppas du inser hur dyrt detta kommer bli? :)

Eftersom jag inte hade något bättre för mig så har jag nu suttit och letat efter fasta hantlar 10-40 kg med 5 kg mellan rum. Det bätsa jag hittade efter mkt möda var "fast skivhantel" hos MAN FÅR INTE LÄNKA (Gå till "Styrketräning - Redskap" > "Hantlar" sen bläddrar du långt ner till "Fast skivhantel").

Det som ingår är endast hantlarna (som är fasta):
2x 10kg
2x 15kg
2x 20kg
2x 25kg
2x 30kg
2x 35kg
2x 40kg

Och dessa kostar tillsammans 13636 kr. Nu får du inte med något ställ till dessa hantlar så du vet.


Förstår verkligen inte varför du vill ha fastahantlar? För det skulle ju annars bara kosta en bråk del om du istället köpte 2 hantelgrepp och x antal viktskivor till.

(OBS: att detta var de billigaste fasta hantlarna som jag fann i vikt intervallen 10-40 kg)

Troll
2007-11-23, 23:57
Jag hoppas du inser hur dyrt detta kommer bli? :)

Eftersom jag inte hade något bättre för mig så har jag nu suttit och letat efter fasta hantlar 10-40 kg med 5 kg mellan rum. Det bätsa jag hittade efter mkt möda var "fast skivhantel" hos MAN FÅR INTE LÄNKA (Gå till "Styrketräning - Redskap" > "Hantlar" sen bläddrar du långt ner till "Fast skivhantel").

Det som ingår är endast hantlarna (som är fasta):
2x 10kg
2x 15kg
2x 20kg
2x 25kg
2x 30kg
2x 35kg
2x 40kg

Och dessa kostar tillsammans 13636 kr. Nu får du inte med något ställ till dessa hantlar så du vet.


Förstår verkligen inte varför du vill ha fastahantlar? För det skulle ju annars bara kosta en bråk del om du istället köpte 2 hantelgrepp och x antal viktskivor till.

(OBS: att detta var de billigaste fasta hantlarna som jag fann i vikt intervallen 10-40 kg)

Måste säga att detta var väldigt dyrt! (jobbar du på den nämnda butiken?;) )

Hittade efter lite snabbt letande följande (kan dock inte nämna stället pga regler för länkning till andra sidor).

2 X 10kg till 2 X 40kg med 5kg mellan för: 6945:- (Ska du ha ställ får du lägga till ett antal tusen till) :D

Betar
2007-11-24, 10:48
Måste säga att detta var väldigt dyrt! (jobbar du på den nämnda butiken?;) )

Hittade efter lite snabbt letande följande (kan dock inte nämna stället pga regler för länkning till andra sidor).

2 X 10kg till 2 X 40kg med 5kg mellan för: 6945:- (Ska du ha ställ får du lägga till ett antal tusen till) :D

Hehe näe jag jobabr verkligen inte där och jag vet att den butiken är väldigt dyr överlag. Men jag hittade helt enkelt ändå ingen billigare sida då de fram förallt så är de väldigt få sidor som säljer fasta hantlar från 10-40 kg.

Du får gärna PM:a länken till mig, alltså den sidan du hittade erbjudantet på. För även om mitt pris är relativt högt så är ju dit väldigt lågt, så jag måste erkänna att jag är aningen misstänktsam plus att man själv kanske kan göra något fynd där :)


Ber hemskt mkt om ursäkt för att jag länkade till en otillåten sida i mitt tidigare inlägg *cry* Men får jag PM:a han länken iaf för annars kommer han aldrig kunna få några tips.