handdator

Visa fullständig version : Formerna?


ww3
2007-11-18, 17:07
Hejsan!

Jag har undrat väldigt länge de där med formerna på musklerna. Hur gör man så att dem syns tydligare? Tillexempel biceps, att man ser kulan tydligare samt att man ser att den inte "sitter ihop" med triceps muskeln. Ordet forma kanske är fel i detta sammanhang, men jag hittade inte något annat ord :P Hur som helst, hur gör jag?

Handcuff
2007-11-18, 17:13
Träna ordentligt några år och lägg på dig lite massa. Sedan går du ner i fettvikt sk. deff. Om du nu har lyckats gå ner i vikt utan att tappa muskelmassa så borde dina muskler synas bra.

Solve
2007-11-18, 17:33
Äta, träna, sova ordentligt, ligg på kaloriöverskott och ät rätt... gärna ett kosttillskott hjälper till en del :)

Handcuff
2007-11-18, 18:06
Äta, träna, sova ordentligt, ligg på kaloriöverskott och ät rätt... gärna ett kosttillskott hjälper till en del :)

På vilket sätt då? Hur hjälper det killen att få "form" på musklerna. Onödigt blanda in ännu en faktor att fundera sig snurrig på. Och vad för kosttillskott menar du? Vitlökskapslar, vitaminpiller, örter, proteinpulver, torkade blåbär eller kanske kreatin?

EDIT: Ät (mat), träna regelbundet och sov gott. Det kommer du långt på!

Solve
2007-11-18, 18:15
torkade blåbär låter iuf jävligt gott men tänkte mej gainer tex. han har redan startat en annan tråd om de där så de är inga problem längre ;) men de är när de blir krånglit dom krångliga reser sej :D