handdator

Visa fullständig version : Dum idiot?


shut teh face
2007-11-17, 02:13
Måste bara skriva av mig.

På väg hem och är vid t-centralen, står med tjejen och en ful jävel går fram och tillbaka vid perrongen.

En gång går han väldigt nära tjejen och jag tänker nu ska väl äcklet taffsa. Men han kör bara en trängsel axel på henne, som 100 andra gjorde (var mkt folk). Han gick dock väldigt nära och det fanns plats att gå vid.

Medan han går förbi så småler han och kollar på mig, förväntar han sig att jag ska börja slåss med han?

Jag kollar bara på idioten och han drar vidare.

Jag menar, det var typ 200 pers där, vad håller han på med?

Prankie
2007-11-17, 02:15
Ser du det där småler som fientlig? Blir du lätt svartsjuk? Han kanske log för att du ska inte ta illa upp och han försökte inte ragga upp din tjej med en axeltouch?

überstarken
2007-11-17, 02:15
Han kanske var kär i dig?

Prankie
2007-11-17, 02:16
Han kanske var kär i dig?

Älskar trådar sent på kvällar. :D

Dissector
2007-11-17, 02:18
åsnna som står o ska banka på alla.... Hatar det där... Man måste allså slå tillbakka för att di ska fatta! Inge annat funkar. . Sätt dom på plats så de inte vågar gpå på fler sen!

shut teh face
2007-11-17, 02:19
Njae vettefan.

Jag blir bara glad om det var ett ragg för jag ogillar att folk ska mucka gräl.

Men det fanns kanske 5 meter mellan spåret och oss, och han gick precis brevid där tjejen stod och drog axeln och log mot mig. BÖG?

überstarken
2007-11-17, 02:22
Njae vettefan.

Jag blir bara glad om det var ett ragg för jag ogillar att folk ska mucka gräl.

Men det fanns kanske 5 meter mellan spåret och oss, och han gick precis brevid där tjejen stod och drog axeln och log mot mig. BÖG?

Du är nog osäker på din sexuella läggning därför beter du dig som du gör, släpp ut din känslor, var inte rädd!

Dissector
2007-11-17, 02:24
finns många osm muckar gräl oprovocerat för skojs skull. Hänt i min hemstad nu. Liten stad. gäng som går runt och slår folk utan anlednin... Något måste manb göjra för att få stopp. Fuingerar inte med moralsnack...

überstarken
2007-11-17, 02:25
finns många osm muckar gräl oprovocerat för skojs skull. Hänt i min hemstad nu. Liten stad. gäng som går runt och slår folk utan anlednin... Något måste manb göjra för att få stopp. Fuingerar inte med moralsnack...

Att skriva trådar på kolo lär ju däremot fungera fett bra!

Dissector
2007-11-17, 02:27
Att skriva trådar på kolo lär ju däremot fungera fett bra!

Man kanske får tips på hur man kan handla nästa gång.
Harde jag gått runt och muckat gräl varje helg hade jag ju slutat när det vsiar sig att man kan åka på rjält med stryk själv förr eller senare,, tror jag gäller många

joriice
2007-11-17, 02:29
Han ville säkert ha en smäll på truten!

shut teh face
2007-11-17, 02:31
Nu ska jag sova och tänker glömma det här

kan va lite svårt för han va fan ful oxo

Stoltz
2007-11-17, 02:32
Paranoid ofta?

Sådant har väl hänt och så ler man ursäktande för att visa gruppen att man inte menade något illa utan bara var i sin egna lilla värld.

Röda_Lacket
2007-11-17, 02:32
Han var gay och ville kolla om det var din flickvän då han såg att det var kört körde han leendet och gick därifrån med svansen mellan bena

Raggis
2007-11-17, 03:18
Förlåt, men jag tolkar det som att du var idioten i detta sammanhang? :S. Aggro much? Låter mer som att du är sur över att du inte fick scora i kväll, vilket troligtvis "den fula idioten" fick!

hultman
2007-11-17, 03:28
Om du nu irriterade dig, varför nämnde du det inte? Alt gav honom en propp som Griip hade gjort.

Dav0d
2007-11-17, 06:39
Du får ursäkta, men det låter som du är för fjantig för att ta tag i problemet själv. Därför skriver du nu en tråd på kolozzeum för att upptäcka om andra har likadana problem som dig.

Nej det har jag inte...

skaparn
2007-11-17, 08:26
Måste bara skriva av mig.

På väg hem och är vid t-centralen, står med tjejen och en ful jävel går fram och tillbaka vid perrongen.

En gång går han väldigt nära tjejen och jag tänker nu ska väl äcklet taffsa. Men han kör bara en trängsel axel på henne, som 100 andra gjorde (var mkt folk). Han gick dock väldigt nära och det fanns plats att gå vid.

Medan han går förbi så småler han och kollar på mig, förväntar han sig att jag ska börja slåss med han?

Jag kollar bara på idioten och han drar vidare.

Jag menar, det var typ 200 pers där, vad håller han på med?

Go easy on tha roids man. Du verkar bygga upp lite ilska inombords över en skitsak.

Yucko
2007-11-17, 09:18
omg Ring Polizen!11

Ryska_raketen
2007-11-17, 09:23
Amen shit hombre!! Han glodde på dig! TÅL DU DET? Mannen jag hade flippat sönder, bara tappat det totalt. Fan ingen jävel ska glo på mig bara rakt sådär, speciellt inte när det är HAT i blicken, då jävlar smäller det fort serrö! Och jag menar inte bara en snabb höger, utan det blir en del hoppandes och liknande. Show no mercy! Han glodde ffs på dig! TÅL DU DET FRÅGADE JAG!?

mini
2007-11-17, 09:28
Han gjorde bara en IOD.

Yucko
2007-11-17, 09:29
Amen shit hombre!! Han glodde på dig! TÅL DU DET? Mannen jag hade flippat sönder, bara tappat det totalt. Fan ingen jävel ska glo på mig bara rakt sådär, speciellt inte när det är HAT i blicken, då jävlar smäller det fort serrö! Och jag menar inte bara en snabb höger, utan det blir en del hoppandes och liknande. Show no mercy! Han glodde ffs på dig! TÅL DU DET FRÅGADE JAG!?

*drool*

olander08
2007-11-17, 10:27
åsnna som står o ska banka på alla.... Hatar det där... Man måste allså slå tillbakka för att di ska fatta! Inge annat funkar. . Sätt dom på plats så de inte vågar gpå på fler sen!

Jävla idiot.

hahavaffan
2007-11-17, 10:39
Amen shit hombre!! Han glodde på dig! TÅL DU DET? Mannen jag hade flippat sönder, bara tappat det totalt. Fan ingen jävel ska glo på mig bara rakt sådär, speciellt inte när det är HAT i blicken, då jävlar smäller det fort serrö! Och jag menar inte bara en snabb höger, utan det blir en del hoppandes och liknande. Show no mercy! Han glodde ffs på dig! TÅL DU DET FRÅGADE JAG!?:laugh: årets för fan

Slartibartfast
2007-11-17, 10:54
Orka läsa tråden, men du nojja ur för att han var ful och din tjej uppenbarligen ville ha honom. *popcorn*

Stoltz
2007-11-17, 11:00
Fota dom! Kolva dom! Jaktskott. Pang pang! Inte fan ska de skrika skydd!

Trance
2007-11-17, 11:01
Du får ursäkta, men det låter som du är för fjantig för att ta tag i problemet själv. Därför skriver du nu en tråd på kolozzeum för att upptäcka om andra har likadana problem som dig.

Nej det har jag inte...

Vilket problem?

Inavel
2007-11-17, 11:05
Vilket problem?

+1 *popcorn*

tjabon
2007-11-17, 11:28
Måste bara skriva av mig.

På väg hem och är vid t-centralen, står med tjejen och en ful jävel går fram och tillbaka vid perrongen.

En gång går han väldigt nära tjejen och jag tänker nu ska väl äcklet taffsa. Men han kör bara en trängsel axel på henne, som 100 andra gjorde (var mkt folk). Han gick dock väldigt nära och det fanns plats att gå vid.

Medan han går förbi så småler han och kollar på mig, förväntar han sig att jag ska börja slåss med han?

Jag kollar bara på idioten och han drar vidare.

Jag menar, det var typ 200 pers där, vad håller han på med?

Fråga mej varför jag bor på landet.........*whistle*

Viktor_Balck
2007-11-17, 11:34
Man kanske får tips på hur man kan handla nästa gång.


Handla på willys. Ta kundvagn om du ska handla mycket.

shut teh face
2007-11-17, 11:41
:laugh:

blekfet2
2007-11-17, 11:43
Njae vettefan.

Jag blir bara glad om det var ett ragg för jag ogillar att folk ska mucka gräl.

Men det fanns kanske 5 meter mellan spåret och oss, och han gick precis brevid där tjejen stod och drog axeln och log mot mig. BÖG?

han ville försöka sätta på tjejen din, konstigt?

shut teh face
2007-11-17, 11:45
Inte konstigt att någon vill ha något jag har, nej.

Men det är knappast särskilt smart tillgångasätt vid raggning måste jag säga.

Nej han var helt klart bög och trodde jag hette Trance

Yucko
2007-11-17, 11:47
awmajgaawd wächta dissen mot Trance!1

Cilia
2007-11-17, 12:08
Men det är knappast särskilt smart tillgångasätt vid raggning måste jag säga.

Han raggade inte, han gjorde det för att irritera dig och han lyckades jävligt bra. Du har t o m roidat på nätet över det.

Du gick direkt i hans fälla, grattis

Tolkia
2007-11-17, 12:16
Han raggade inte, han gjorde det för att irritera dig och han lyckades jävligt bra. Du har t o m roidat på nätet över det.

Du gick direkt i hans fälla, grattis
Du har med största sannolikhet rätt. Dock poäng till shut the face för roidande på nätet istället för roidande där och då (vilket killen i fråga säkert hade uppskattat mer).

Trance
2007-11-17, 12:24
Inte konstigt att någon vill ha något jag har, nej.

Men det är knappast särskilt smart tillgångasätt vid raggning måste jag säga.

Nej han var helt klart bög och trodde jag hette Trance

:(

blekfet2
2007-11-17, 12:26
Inte konstigt att någon vill ha något jag har, nej.

Men det är knappast särskilt smart tillgångasätt vid raggning måste jag säga.

Nej han var helt klart bög och trodde jag hette Trance

hihi :D

Stoltz
2007-11-17, 12:30
Inte konstigt att någon vill ha något jag har, nej.

Men det är knappast särskilt smart tillgångasätt vid raggning måste jag säga.

Nej han var helt klart bög och trodde jag hette Trance

http://files.samhart.net/humor/fail.jpg
:D