handdator

Visa fullständig version : Josies träningsjournal


Josie84
2007-11-16, 23:49
Min träningslogg

Ålder: 23 år
Vikt: 58 kg
Längd: 1.72 m
Gym: Kårgymmet i Halmstad

Träningsbakgrund: Från att jag var 7 år till fyllda 19 höll jag på med dans i alla dess former, mest discodans men även, hip hop, jazz, street osv. Jag är utbildad Body Combat instruktör och har pass regelbundet på Kårgymmet i Halmstad. Ibland blir det även dans- och box pass. Jag har nyligen börjat tränat seriöst på gymmet efter påtryckningar av diverse kompisar *slap* you know who you are *grr27* Men bra är det! Styrkan var inte på topp direkt men nu börjar det bli ordning på mig!

Mina mål: Att utvecklas som instruktör och gärna utbilda mig inom fler instruktörsområden. Forma kroppen mer atletiskt och få slanka men synliga muskler, ser gärna att jag blir lite starkare på kuppen :bpump:

Här var lite kort om mig, nu ska jag bara se till att ladda upp en representabel bild på mig själv!:booty: Har just du något kul att skriva till mig så, shoot!

Hade gott! Pussar och kramar *flex*

Yucko
2007-11-17, 00:01
Kör hårt med träningen och instruktörandet. Du kan lära dig mycket på den här brädan och inte bli en av alla de pinsamma PTs som finns där ute.

Sparven från Minsk
2007-11-17, 09:32
Tjena bruden!

Äntligen har även du en sida här på Kollo :thumbup:
Ska självklart följa din blogg och se hur du närmar dig dina mål.

Kört hårt nu tjejen och glöm inte att lyfta tungt i gymmet :hbang:

Fultjack
2007-11-17, 11:07
Ska bli kul att följa dina framsteg nu Jossie lilla :thumbup: Se till att köra hårt på gymmet :)

yaska
2007-11-17, 12:07
Hej hopp tjejen!

Har precis varit på gymmet med Martina! *flex*
Hoppas du vill följa med fler gånger, det är roligt med lite kvinnligt sällskap som omväxling från den vanligtvis testosteronstinna omgivningen *cupid* Nu menar jag givetvis inte att Martina är en man, men det är inte så ofta jag får med mig tjejer som er till gymmet! :D
Hoppas det går bra för dig i gymmet! Jag hejar på dig! :cheers:
Ses ikväll!

Kramis