handdator

Visa fullständig version : Dan EFTER halsont


thatkrillesshow
2007-11-16, 21:05
Har haft lätt halsont sen tisdags. Igår va det nästan över, och idag under dagen gick det över och nu känns det inget.
Kan jag träna imorrn, eller borda jag ta en dag extra vila?

petah
2007-11-16, 21:12
Har haft lätt halsont sen tisdags. Igår va det nästan över, och idag under dagen gick det över och nu känns det inget.
Kan jag träna imorrn, eller borda jag ta en dag extra vila?

Jag skulle träna imorrn, vettefan om det är rätt eller ej. Du behöver ju inte direkt köra ben eller rygg-passet.

Handcuff
2007-11-16, 21:13
Jag hade vilat + ätit ORDENTLIGT (läs massor!)

Solve
2007-11-16, 21:26
usch ja har halsont som fan ikväll :( har årets viktigaste innebandymatch imororn och kan inte backaur, riskerar att missa massa träning pga. de här... inget som kan bota mej snabbt? tappert försök att missbruka fishermans friend

thatkrillesshow
2007-11-16, 21:29
Jag skulle träna imorrn, vettefan om det är rätt eller ej. Du behöver ju inte direkt köra ben eller rygg-passet.
Crap, det e ben+rygg imorrn, inkl böj, vette tusan om jag tränar...
Jag hade vilat + ätit ORDENTLIGT (läs massor!)
Va det svaret jag hoppades jag skulle slippa få höra=/
Får nog bli så:(

petah
2007-11-16, 21:31
Crap, det e ben+rygg imorrn, inkl böj, vette tusan om jag tränar...

Va det svaret jag hoppades jag skulle slippa få höra=/
Får nog bli så:(

tänkte du köra ett ben OCH rygg pass så ska du då fan inte träna, du skulle kunna kört typ underarmar och vader. ;)

Ryska_raketen
2007-11-16, 21:44
Kan du inte ge ALLT, så kan du likväl skita i att träna. Np.

blekfet2
2007-11-16, 21:51
dum som man är så hade jag nog tränat, men då är jag som sagt mycket dum också.

thatkrillesshow
2007-11-17, 10:21
Kan du inte ge ALLT, så kan du likväl skita i att träna. Np.

Att ge allt e nemas problemas. Om jag struntar i det faktum att jag precis har haft halsont så skulle jag bokstavligen kunna mörda mig själv, (om det nu e möjligt precis när man blivit frisk).
Men det va det jag fundera över, om man kan träna precis efter man blivit frisk eller om man ska ge sig själv en etxra vilodag. Nu tar jag en extra vilodag o jag tror nog att det va rätt beslut!