handdator

Visa fullständig version : Tråden för oss som äger en Sony Ericsson P1i


Body Guard
2007-11-15, 19:37
Tänkte starta en tråd där vi delar med oss av tips och trix för denna mobiltelefon. Jag undrar hur man gör för att telefonen skall ringa när man använder den för att lyssna på musik. Då den nu inte ringer när media spelaren är igång.

*gah!* *gah!*

hahavaffan
2007-11-15, 21:26
Shit vad uselt. Antingen gör du fel, eller så lär det ju vara nån enkel inställning, för SonyEricsson kan sina grejer.

Jay-Z
2007-11-15, 21:43
Folk som ringer till mig har väldiga problem med att höra vad jag säger. Stabil kvalitet. :thumbup:

formula4shape
2007-11-15, 22:55
Tänkte starta en tråd där vi delar med oss av tips och trix för denna mobiltelefon. Jag undrar hur man gör för att telefonen skall ringa när man använder den för att lyssna på musik. Då den nu inte ringer när media spelaren är igång.

*gah!* *gah!*

Då är det uppenbart fel på mjukvaran i din P1:a eller så kör du flightmode.

Body Guard
2007-11-16, 11:21
Då är det uppenbart fel på mjukvaran i din P1:a eller så kör du flightmode.

Flightmode kör jag inte, kanske borde ringa VIP supporten och fråga dem.

melancoolio
2007-11-16, 12:29
Folk som ringer till mig har väldiga problem med att höra vad jag säger. Stabil kvalitet. :thumbup:

Kan kanske bero på att du alltid ringer från en pansarbeklädd Hummer också! :D

Fd_Megatuttarna
2007-11-16, 17:30
Folk som ringer till mig har väldiga problem med att höra vad jag säger. Stabil kvalitet. :thumbup:

Jag har haft en hel del strul med mottagningen. Det funkade att ställa om så den endast söker efter GSM nätet då jag har ett GSM-kort. Förut så sökte den efter både GSM och 3G.

Så prova att ställa om skiten till antingen GSM eller 3G.

Jay-Z
2007-11-16, 20:21
Jag har haft en hel del strul med mottagningen. Det funkade att ställa om så den endast söker efter GSM nätet då jag har ett GSM-kort. Förut så sökte den efter både GSM och 3G.

Så prova att ställa om skiten till antingen GSM eller 3G.


Aha! Måste undersökas. Tack.