handdator

Visa fullständig version : Träningskompis, Eskilstuna.


nemd
2007-11-14, 01:32
Hallå.

Vet ej hur många Eskilstunamedlemmar det finns här, men försöker ändå.
Är nere på botten i livet och träningen går skit, främst för att jag inte kommer dit och saknar motivation.

Jag tänkte då försöka hitta mig en träingspartner som är liksinnad som jag.

Hårda pass
Ofta
Kondition och Styrka
Att bli riktigt grov

Pusha på och ge motivation när det känns piss att ta sig till gymmet.

Tack och hej.

nemd
2007-11-14, 17:31
B to teh UMP!

stargate
2007-11-14, 17:41
jag är också väldigt nere och har noll motivation men bor tyvär inte i Eskilstuna:(

nemd
2007-11-14, 17:45
jag är också väldigt nere och har noll motivation men bor tyvär inte i Eskilstuna:(

Det var ju synd... hehe. ;F

Pez
2007-11-14, 17:57
Du säljer ju inte in dig själv speciellt bra må jag säga..

nemd
2007-11-15, 08:26
Du säljer ju inte in dig själv speciellt bra må jag säga..

Det har du såååå rätt i Pez.

Anledningen till att jag inte gör det är väl för att jag inte direkt orkar. Sedan också att jag tror att medlemmsantalet på den här sidan som är Eskilstunabor är väldigt lite. Så om nån springer p ådet här och känner som jag så nappar dem. Det var så jag tänkte

P.s Jag glömde det jag skulle skriva först, att jag inte heller är bra på att sälja mig själv.

sleep is the enemy
2007-11-15, 08:29
Det har du såååå rätt i Pez.

Anledningen till att jag inte gör det är väl för att jag inte direkt orkar. Sedan också att jag tror att medlemmsantalet på den här sidan som är Eskilstunabor är väldigt lite. Så om nån springer p ådet här och känner som jag så nappar dem. Det var så jag tänkte

P.s Jag glömde det jag skulle skriva först, att jag inte heller är bra på att sälja mig själv.

Ursäkta, men vem vill ha en träningspartner som bara tar energi?

nemd
2007-11-15, 09:15
Ursäkta, men vem vill ha en träningspartner som bara tar energi?

Förklara dig, snälla?!

Yucko
2007-11-15, 09:23
Skicka ett mess till jwzrd. Med lite tur kan man få massage efter träningarna också :thumbup:

sleep is the enemy
2007-11-15, 09:28
Förklara dig, snälla?!

Jag skulle inte vilja ha en träningskompis som ja ska behöva släpa till gymmet varje gång.

tntballe
2007-11-15, 09:47
Skicka ett mess till jwzrd. Med lite tur kan man få massage efter träningarna också :thumbup:

+1
jwzrd (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=4140&page=350)
bara att fråga honom här

nemd
2007-11-16, 21:58
Jag skulle inte vilja ha en träningskompis som ja ska behöva släpa till gymmet varje gång.

Man behöver inte släpa mig till gymmet. Verkligen inte.

ZHTOHELLAS
2007-11-17, 01:09
Allså varför inte bara gå ner och träna?
Jag har tränat största delen helt själv i 3år och man behöver verkligen inte någon annan än sig själv för att lyckas och hålla sig motiverad!

nemd
2007-11-17, 02:59
Allså varför inte bara gå ner och träna?
Jag har tränat största delen helt själv i 3år och man behöver verkligen inte någon annan än sig själv för att lyckas och hålla sig motiverad!


Jag orkar inte dra någon sån lång och jobbig förklarning.

Jag är en sån situation som gör att jag behöver en hjälpande motivationskälla.
Och sen så tränar jag bättre med nån.