handdator

Visa fullständig version : Gnäll, häckla och såga - Tråden!


X-Change
2007-11-13, 20:30
Ibland kan det vara bra att få lätta på trycket, ventillera och säga precis vad man tycker och tänker.
Vad kan då vara bättre än en egen gnäll-tråd.
Här har du fritt spelrum att häckla, diss och i allmänt störa dig på saker du läst, hört eller upplevt själv, ett grått mörkt skrymsle (läs. paradis) tomt på optimism och positiva tankar.

Tyvärr måste vi begränsa yttrandefriheten till hänsyn av kolozzeums policy (annars är tråden försvunnen på 5 röda). Alltså - Inga personliga påhopp på andra medlemmar etc.

Annars är det fritt fram (Lögn! tråden är med största sannolikhet raderad i morgon bitti) i att häckla, gnälla och dissa hejvilt.

Jag börjar med att irritera mig på fenomenet att numera vill var och annan möter tydligen bli polis, brandman eller soldat i afghanistan!
Har jag missat något eller? Vill folk bevisa hur goda och hjältemodiga de är eller är det nåt knep för att lättare få ragg på krogen. The question remains...

Deceiver85
2007-11-13, 20:34
Detta är en tråd helt i min smak, men med tanke på de varningar jag ändå har samlat på mig så är det nog bäst att jag håller mig lugn.

Men jag skulle vilja såga min granne som klockan 01.30 igår började dra i handtaget på min ytterdörr och slå med skon på dörren för att han trodde det var jag som spelade hög musik. Själv låg jag i sängen sedan en tid tillbaka och pratade i telefon med LadyInsane.

Guybrush
2007-11-13, 20:35
Jag vill såga trottoarkanter! Jag fick pyspunka på cykeln igår!!!

Allan
2007-11-13, 20:39
Jag kan ta och skutta upp en gammal free-for-all-tråd igen. Så ni ser vad vi tillät på "den gamla goda tiden"

X-Change
2007-11-13, 20:50
Såja, låt sågningarna flöda.

Jag fortsätter med att gnälla på radio och P3.
- Alla som är 14-18 lyssnar på P3 för att dem anser sig vara "speciella".
- Alla program innehåller en skånskpratande programledare.
- Humorn är samma i varje program.

Vidare gnäller jag på Rix Morgonzoo
- Att jag inte insett att dem hela tiden sysslat med kvotering! Tänk efter dem har tre programledare, en är homosexuell, en är en pryd kvinna i 30-års åldern och den tredje spelar rollen som gammal snuskgubbe som drar tradiga sexskämt och berättar om sitt egna sexliv och blir gnälld på av sina kollegor för det..

Deceiver85
2007-11-13, 21:12
Vidare gnäller jag på Rix Morgonzoo
- Att jag inte insett att dem hela tiden sysslat med kvotering! Tänk efter dem har tre programledare, en är homosexuell, en är en pryd kvinna i 30-års åldern och den tredje spelar rollen som gammal snuskgubbe som drar tradiga sexskämt och berättar om sitt egna sexliv och blir gnälld på av sina kollegor för det..

Hade Gert varit invandrare så hade det varit för uppenbart :smash:

rememberence
2007-11-13, 21:18
Jag kan ta och skutta upp en gammal free-for-all-tråd igen. Så ni ser vad vi tillät på "den gamla goda tiden"

Gör det :)

Osten80
2007-11-13, 21:22
Baaah. De kan dra åt helvete allihopa. *grr27*

DanielF
2007-11-13, 21:23
Jag vill gnälla på alla jävla idioter som inte kan köra bil! Och speciellt på de nötterna som inte vet hur en blinkers fungerar och folk som inte vet hur man kör i en rondell!
VÄGVERKET HAR BROSHYRER FÖR SÅDANA SOM ER SÅ NI SKA LÄRA ER VAD SOM ÄR RÄTT! L Ä S D E M ! ! !

X-Change
2007-11-13, 21:28
Jag vill gnälla på alla jävla idioter som inte kan köra bil! Och speciellt på de nötterna som inte vet hur en blinkers fungerar och folk som inte vet hur man kör i en rondell!
VÄGVERKET HAR BROSHYRER FÖR SÅDANA SOM ER SÅ NI SKA LÄRA ER VAD SOM ÄR RÄTT! L Ä S D E M ! ! !:bow:

Mazr
2007-11-13, 21:38
Jag vill gnälla på alla som är så gnälliga att de vill gnälla i en sånhär tråd...

Rock'nRoll
2007-11-13, 21:49
Jag vill gnälla på alla som gnäller på JackSatan, ni är så jävla ägda.

tigerofsweden
2007-11-13, 21:59
Jag vill gnälla på alla som gnäller på JackSatan, ni är så jävla ägda.

+1

Sen vill jag såga Malmö Högskola mitt itu för det är en riktig Kalle-Anka-skola som jag hoppas aldrig kommer få en universitetstitel för de förtjänar de fan inte :smash:

Prankie
2007-11-13, 21:59
Jag hatar cykeltjuvar.

tigerofsweden
2007-11-13, 22:01
Och så hatar jag äckliga studenter som var och varannan helg ska bröla runt i studentområdena och kasta sina glasflaskor så man får cykla slalom överallt man ska. DE BORDE SKJUTAS *gah!* Sådär nu känns de bättre

Fat tony
2007-11-13, 22:16
inga på hop på någon speciel här men känner lite elaka vibbar från X antal personer och får mina post raderade av någon anledning(men det får inte jag reda på).

Alexlindgren
2007-11-13, 22:17
Hatar vår biologilärare som pratar med en stämma som man bara vill skjuta henne i skallen för. Hatar onsdagar.

jwzrd
2007-11-13, 22:39
inga på hop på någon speciel här men känner lite elaka vibbar från X antal personer och får mina post raderade av någon anledning(men det får inte jag reda på).

Du skriver ju för fan skit i alla trådar.

Yucko
2007-11-13, 22:42
Du skriver ju för fan skit i alla trådar.

+ stavar skit.

hahavaffan
2007-11-13, 22:50
+ stavar skit.+1, herrejesus fick halvt krupp av att läsa det där.

Jag HATAR sura gamla jävla människor. Dom kommer in 2 minuter innan vi stänger butiken och börjar gnälla över att det DAGSFÄRSKA brödet är slut. Cry me a fucking river, handlar du så sent får du räkna med det ditt gamla fanskap.

vsson
2007-11-13, 22:53
Hatar snorungar som spelar äcklig RnB (och alla annan skit) på sina äckliga högtalar-mobiler i tunnelbanan.

Tack för mig.

Sheogorath
2007-11-13, 23:08
Jag vill såga av huvudet på alla fula djävla förarprovsförättare. Men en rostig, slö cirkelsåg. Långsamt...

mangs
2007-11-13, 23:12
+1 på allt som sagts i denna tråden!

Trance
2007-11-13, 23:13
Jag sågar det faktum att man inte bara kan krama alla i världen även om man vill.

jwzrd
2007-11-13, 23:14
Jag sågar det faktum att man inte bara kan krama alla i världen även om man vill.

Börja med Victor_balck. Ingen har kramat honom på länge :/

agazza
2007-11-13, 23:19
Jag sågar också folk som inte vet hur man använder blinkers.

och folk som gillar ugly betty

Durre
2007-11-13, 23:20
Såg filmen A mighty heart, vilket jevla waste på tid, riktig bitch till skådespelare var det med, lust att bara slå till den skrikiga käften!

+1 på allt som skrivits och kommer skrivas :)!

Hatar också alla emos på stan som tar upp alla jevla bänkar, jag måste väl få vila benen!

regus
2007-11-13, 23:21
Jag sågar att vetebröd och smör ska vara så jävla gott. Oboy också.
Skiten kommer få mig att väga 115 en dag.

Sheogorath
2007-11-13, 23:23
Såg filmen A mighty heart, vilket jevla waste på tid, riktig bitch till skådespelare var det med, lust att bara slå till den skrikiga käften!

+1 på allt som skrivits och kommer skrivas :)!

Hatar också alla emos på stan som tar upp alla jevla bänkar, jag måste väl få vila benen!

Jag hatar också alla emos som tar upp bänken. När jag ska köra bänkpress t.ex. Ligger där med sina frisyrer och typ bara... Ah ni fattar. Ligger liksom. As.

Viktor_Balck
2007-11-13, 23:27
Börja med Victor_balck. Ingen har kramat honom på länge :/

:( Du kan väl krama mig Jay to the wzrd

Come here big guy

jwzrd
2007-11-13, 23:27
:( Du kan väl krama mig Jay to the wzrd

Come here big guy

Naw :em:

Dreas
2007-11-13, 23:42
Jag har inte så mycket att gnälla på mer än att jag kuggade på uppköriningen!! Sure man ska tänka riskmedvetet och sånt men snälla nån så petig man kan va! Har nämnt detta i en tidigare tråd. Jag körde förbi två vägarbetsbilar. Den ena svängde jag ut bra för och vid den andra följde jag bara efter bilarna som passerade bilen. Enligt läraren hade jag då åkt för nära bilen och kuggade.Jag menar det räckte inte med en tillsägning då? Nej nej här ska det kuggas! JIPPI! WAY TO GO VÄGVERKET!

Jag tål lite kritik så ni får skriva att jag suger på att köra bil, att han bara gör sitt jobb eller vad ni nu vill.

Andreas

Alexton
2007-11-13, 23:44
En fin tråd denna. Jag irriterar mig som fan på mina gamla senila grannar (mycket gamla där jag bor). De försöker alltid hitta på sätt att stoppa en när man har bråttom till buss/jobb. Senast var det en tant som kastade en kanelbulle efter mig och frågade om tyckte den såg äcklig ut.
NEJ jag vill inte lyssna om din katts förbannade humör, och NEJ jag vill inte lyssna på hur Rolfs fysiska tillstånd är JUST denna stund.

Värst av allt är att det är tredje gången jag kommer hem från krogen och min lätt senile granne smyger upp på mig i kalsonger och frågor om jag är brevbäraren klockan 05 på en söndag morgon! >: (

Sheogorath
2007-11-13, 23:44
Jag har inte så mycket att gnälla på mer än att jag kuggade på uppköriningen!! Sure man ska tänka riskmedvetet och sånt men snälla nån så petig man kan va! Har nämnt detta i en tidigare tråd. Jag körde förbi två vägarbetsbilar. Den ena svängde jag ut bra för och vid den andra följde jag bara efter bilarna som passerade bilen. Enligt läraren hade jag då åkt för nära bilen och kuggade.Jag menar det räckte inte med en tillsägning då? Nej nej här ska det kuggas! JIPPI! WAY TO GO VÄGVERKET!

Jag tål lite kritik så ni får skriva att jag suger på att köra bil, att han bara gör sitt jobb eller vad ni nu vill.

Andreas

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=2637703&postcount=22

agazza
2007-11-13, 23:44
to easy

EDIT: to late

Psychological
2007-11-14, 00:04
Jag hatar lastbilschaufförer! Det kommer många sådana till mitt jobb och gnäller över det ena och det andra.. Dom verkar alla hata sitt jobb!

Deceiver85
2007-11-14, 00:06
Jag hatar klottrare! Fy fan, varannan vecka är det någon lustigkurre som taggat "ABC the master KEWK" på husfasaden. Man borde göra med klottrare som man gjorde med tillfångatagna engelska bågskyttar under 100års kriget, skära fingrarna av dem!

Psychological
2007-11-14, 00:13
Jag hatar tråden Skor, kläder och stil !

Greg
2007-11-14, 00:15
Jag hatar folk som, iochmed att de har slutat jobba, tycker att det är helt OK att valsa in 5-10 minuter innan stängning.

Vi har också jobbat i 8 timmar och vill gärna sticka för dagen. Men nej, medan ni går 15 minuter tidigare från jobbet för att "slippa all trafik".

Nästa gång ska jag slänge en stor jävla rapport på ert skrivborde 10 minuter innan ni går och säga "Denna ska vara klar idag".

Vet hut och respektera öppet-tider!

Greg
2007-11-14, 00:15
Jag hatar tråden Skor, kläder och stil !

Jag med.. Gillar den inte. Ingen diskuterar vilka som är bäst: Inter Sport eller Stadium strumpor.

Psychological
2007-11-14, 00:16
Jag hatar folk som jobbar med att ta bort graffiti från våra gråa tråkiga väggar runt om i landet!

Mazr
2007-11-14, 00:36
Jag hatar folk som, iochmed att de har slutat jobba, tycker att det är helt OK att valsa in 5-10 minuter innan stängning.

Vi har också jobbat i 8 timmar och vill gärna sticka för dagen. Men nej, medan ni går 15 minuter tidigare från jobbet för att "slippa all trafik".

Nästa gång ska jag slänge en stor jävla rapport på ert skrivborde 10 minuter innan ni går och säga "Denna ska vara klar idag".

Vet hut och respektera öppet-tider!

Men om ni stänger 19.00 och personen i fråga kommer in 18.50 är det ju okej? Då är det inom era öppettider. Så sluta gnäll om det, ägd.

Jag vill gnälla lite på alla personer som ska hata allt och alla.

Greg
2007-11-14, 00:38
Men om ni stänger 19.00 och personen i fråga kommer in 18.50 är det ju okej? Då är det inom era öppettider. Så sluta gnäll om det, ägd.

Jag vill gnälla lite på alla personer som ska hata allt och alla.

Nej, eftersom vi har öppet till 19.00, och om de stannar till 19.10-19.30 så är det över våra öppet-tider.

Ägd?

The_RobRoy
2007-11-14, 00:42
Nej, eftersom vi har öppet till 19.00, och om de stannar till 19.10-19.30 så är det över våra öppet-tider.

Ägd?

Ring Allan, så är era problem lösta..

Greg
2007-11-14, 00:45
Ring Allan, så är era problem lösta..

Han är bra på sådant.

Mazr
2007-11-14, 00:51
Nej, eftersom vi har öppet till 19.00, och om de stannar till 19.10-19.30 så är det över våra öppet-tider.

Ägd?

Tänkte inte så långt. Jag blev ägd :D

heltzonicka
2007-11-14, 01:24
Jag hatar alla jävla bortförklaringar! Gaaahhh inse att det är ni som gjort fel. Skyll inte ifrån er!

Exempel:

*Kuggad uppkörning.
"Asså hur tänkte den där kontrollanten egentligen?, det var 50 men det låg en död höna på gräsmattan så jag var tvungen att köra i 25 i 50 kilometer....."

*icke godkänt på ett prov i skolan.
"Den där läraren är cp fan, man förstår ingenting blablablabla, sen så fick halva klassen ig på provet så mitt fel är det inte..."

Utöver bortförklaringar vill jag kasta lite skit på personer som anser att man "måste" göra lumpen.
Tilläggas bör alla kommentarer göras också, några i stil med "vi måste ta ansvar", "gör lumpen - bli en man" osv osv. Who gives a fukkin shit?
Vill man göra lumpen så fine, vill man inte - fungerar lika bra det.

/ heltzonicka

thatkrillesshow
2007-11-14, 20:50
Jag hatar slask!!!

eleni
2007-11-14, 21:17
Jag vill såga huvudet av gubben jag bor hos nu. Någon äckligare och mer självgod människa får man fan leta länge efter. Tycker verkligen synd killen som kommer flytta in här efter mig.

Kurash
2007-11-14, 21:33
Jag vill såga huvudet av gubben jag bor hos nu. Någon äckligare och mer självgod människa får man fan leta länge efter. Tycker verkligen synd killen som kommer flytta in här efter mig.

Du har träffat en sån där stockholmare ser jag.

TcAnders
2007-11-14, 21:58
Jag hatar vintern..

Jag hatar folk som inte använder blinkers när jag står och väntar på att få köra in i en rondell.. Eller när dom ska stanna men INTE använder blinkers och jag blir tvungen att bromsa in som satan..

// Anders

X-Change
2007-11-14, 22:02
Du har träffat en sån där stockholmare ser jag.Ouch! Good one!

Jag instämmer med heltzonicka! Är dödligt less på människor som tar minsta antydan till kritik som personliga påhopp och ofta inte ens tål oliktänkande, eller annorlunda ideer.
Samma trångsynta personer är dem som ska bortförklara sig i fem minuter innan dem kommer fram till sin åsikt (som oftast är skitsnack om någon annan person eller något dem inte ha med att göra) och i slutändan så vågar dem inte stå för sin ytlighet, utan bemöter ett ifrågasättande med "..men det var inte så jag menade" eller "..det är så svårt att förklara vad jag egentligen menade".
Ge fan i att lägga näsan i blöt!

En direkt pik till kärringarna på mitt jobb!

jakke
2007-11-14, 22:31
Ouch! Good one!

Jag instämmer med heltzonicka! Är dödligt less på människor som tar minsta antydan till kritik som personliga påhopp och ofta inte ens tål oliktänkande, eller annorlunda ideer.
Samma trångsynta personer är dem som ska bortförklara sig i fem minuter innan dem kommer fram till sin åsikt (som oftast är skitsnack om någon annan person eller något dem inte ha med att göra) och i slutändan så vågar dem inte stå för sin ytlighet, utan bemöter ett ifrågasättande med "..men det var inte så jag menade" eller "..det är så svårt att förklara vad jag egentligen menade".
Ge fan i att lägga näsan i blöt!

En direkt pik till kärringarna på mitt jobb!
låter som du jobbar inom vården?

Frida.B
2007-11-14, 22:38
Jag hatar folk som, iochmed att de har slutat jobba, tycker att det är helt OK att valsa in 5-10 minuter innan stängning.

Vi har också jobbat i 8 timmar och vill gärna sticka för dagen. Men nej, medan ni går 15 minuter tidigare från jobbet för att "slippa all trafik".

Nästa gång ska jag slänge en stor jävla rapport på ert skrivborde 10 minuter innan ni går och säga "Denna ska vara klar idag".

Vet hut och respektera öppet-tider!


+110000

PowPow
2007-11-14, 23:34
Jag vill såga alla människor som uppenbarligen är så illa till freds med sig själv att de måste ta ut det över andra människor. Sluta hata och får mer tid över till annat, säger jag. Det är antagligen samma sorts människor som de bilförare som vid rusningtraffik, när det blivit kö vid en korsning och någon inte riktigt hunnit över, kör fram i full fart och hänger sig på tutan. Ffs, du såg att det stod en bil i vägen. Ingen mening med att gasa på allt vad du kan för att få lov att använda din tuta. Lugn och fin nu.

Och ja, jag ser motsägelsen i min post. Jag sågade mig i foten lite :D

Alexton
2007-11-15, 00:01
Blir så trött på min granne och hennes jävla katt. Hon är en av de pensionärer som lyckas stoppa en mest, och alltid pratar hon om hennes halvdöda katt. Nu har katten visst analsäcksinflammation... avliva det stackars djuret >_<

Hennes katt helvete har fan 2 kroniska sjukdomar och njursten/njusvikt och fan vet vad, och jag vill inte veta klockan 06:20 när jag ska jobba *grr27*

747
2007-11-15, 01:00
Jag hatar vintern..

Jag hatar folk som inte använder blinkers när jag står och väntar på att få köra in i en rondell.. Eller när dom ska stanna men INTE använder blinkers och jag blir tvungen att bromsa in som satan..

// Anders

Kanske för att man inte ska använda blinkers när man ska stanna? Jag hatar att jag alltid har rätt.

Psychological
2007-11-15, 02:21
Tänkte inte så långt. Jag blev ägd :D


Du är inte alls det ägd!!!! Det är Greg som inte ska jobba med ett serviceyrke om han neggar på det att kunder stannar kvar längre än öppetiderna.. Jag slutar ofta några minuter innan min coop butik därhemma stänger och ska jag strunta i att handla bara för att dom stänger om 10 min.. I helvete heller.. stänger dom 22 och jag går in i butiken 21:50 så är det väl inget mer med det.. greg borde jobba på ett DYGNET RUNT ÖPPET statoil istället! Och dom flesta vet väl om att alla butiker låser dörrarna ca 5 min innan stängningsdags.. Du kommer UT men inte IN.. Vadå ska man släppa allt man har i korgen när man är inne i butiken som stänger.. Bullshit.. KUNDEN HAR ALLTID RÄTT :hbang: :hbang: :hbang:

Frida.B
2007-11-15, 02:40
Nej, eftersom vi har öppet till 19.00, och om de stannar till 19.10-19.30 så är det över våra öppet-tider.

Ägd?

+1

tyvärr tänker folk att de kan komma in 1 min i stängningstid för att de tänker som Mazr. De tänker inte att man faktiskt inte får betalt för att låta dessa människor vara kvar tills efter stängningstid. Jag vet inte hur många gånger folk har stått utanför kl fem i och bankat och pekat på kl som om de menar - Jag är faktiskt i tid - Men jag skulle inte kunna bry mig mindre om dessa människor får åka till något annat ställe som har öppet längre.

Mazr
2007-11-15, 09:57
Du är inte alls det ägd!!!! Det är Greg som inte ska jobba med ett serviceyrke om han neggar på det att kunder stannar kvar längre än öppetiderna.. Jag slutar ofta några minuter innan min coop butik därhemma stänger och ska jag strunta i att handla bara för att dom stänger om 10 min.. I helvete heller.. stänger dom 22 och jag går in i butiken 21:50 så är det väl inget mer med det.. greg borde jobba på ett DYGNET RUNT ÖPPET statoil istället! Och dom flesta vet väl om att alla butiker låser dörrarna ca 5 min innan stängningsdags.. Du kommer UT men inte IN.. Vadå ska man släppa allt man har i korgen när man är inne i butiken som stänger.. Bullshit.. KUNDEN HAR ALLTID RÄTT :hbang: :hbang: :hbang:

Word! Tack :D

X-Change
2007-11-15, 18:01
låter som du jobbar inom vården?Nepp, industriföretag, många bittra 50-taggare där ;)

TcAnders
2007-11-15, 18:35
Kanske för att man inte ska använda blinkers när man ska stanna? Jag hatar att jag alltid har rätt.

Jag beskrev kanske lite konstigt, det jag menar är att jag inte gillar när folk inte blinkar när dom ska svänga av till mindre väg t.ex, så att JAG får stanna i onödan..


Jag vet, jag börjar tröttna på att ständigt ha rätt..

// Anders

shadowfire
2007-11-15, 18:47
Gubbhelvete på tåget idag som efter att en person begått självmord framför loket, ändå hade mage till att hacka på tågpersonalen och kritisera SJ för att tåget fått stanna. Han kritiserade dessutom de säkerhetsföreskrifter som råder kring en tågolycka/självmordsincident och uppträdde allmänt störande.

Håll truten under liknande scenarion. Vi svenskar är överdag för dåliga på att "gilla läget".

Lucipha
2007-11-15, 20:01
Och så hatar jag äckliga studenter som var och varannan helg ska bröla runt i studentområdena och kasta sina glasflaskor så man får cykla slalom överallt man ska. DE BORDE SKJUTAS *gah!* Sådär nu känns de bättre


Kill 'em all and let CSN sort 'em out!

mela
2007-11-15, 20:02
Jag verkligen HATAR när folk i princip stannar och står still innan de ska svänga av en väg och in på en annan. Ok, om de korsar ett körfält där det är trafik, men annars? Måste de stå HELT still innan de svänger? *gah!*

DenSisteMohikanen
2007-11-15, 20:04
Jag hatar brandövningar på jobbet, minst en gång varannan vecka så börjar det tjuta!!!

Löjtnant Blank
2007-11-15, 20:12
Jag vill gnälla på alla som är så gnälliga att de vill gnälla i en sånhär tråd...

Jag älskar när folk vänder på steken sådär. Ett riktigt fräscht grepp. Snyggt!

thatkrillesshow
2007-11-15, 20:20
Varför, varför kan ALDRIG bussen komma i tid hit på landet. Ska det va så svårt, det e ju ffs ingen trafik att trängas me. Man hinner ju frysa vissa intima delar av sig o bli sjuk både 2 o 3 ggr i den här kylan*gah!*

Muskelbyggaren
2007-11-15, 20:27
Jag måste säga att jag under några år nu utvecklat ett mycket djupt rotat förakt för en person jag blott hälsar och talar om vädret med. Han är den mest självgode och respektlösa människa jag någonsin träffat. Än värre är att han gör det på ett äckligt maskerat sätt, han är nämligen välartikulerad med gott sinne för humor och välbeskaffad på utseendefronten.

Problemet med honom är hur tydligt han vänder folk ryggen så fort han inte själv har något att vinna i det hela, och han gör det alltför tydligt. Falskheten personifierad. Därtill är han också gravt egocentrisk.

Många gånger har jag fantiserat om hur jag höjer rösten och ber honom hålla käften, att alla är trötta på att höra hans förbannade smöriga skitsnack. Vi bryr oss inte om vad han gjorde på semestern, vilka sofistikerade tidningar han läser eller att han är en så jävla rolig kille att det är en ära att vara i hans närhet.

Jag vet inte varför, men jag har särskilt svårt för skitstövlar i fårakläder.

Fat tony
2007-11-15, 21:03
Du skriver ju för fan skit i alla trådar.

förstår du vad jag pratat om*mini* annars hatar man när man väntar på bussen så kommer den inte så går man och då kommer den(10min försent), kan vara värt att veta det regnade den dagen. Shot me

747
2007-11-15, 23:05
Jag måste säga att jag under några år nu utvecklat ett mycket djupt rotat förakt för en person jag blott hälsar och talar om vädret med. Han är den mest självgode och respektlösa människa jag någonsin träffat. Än värre är att han gör det på ett äckligt maskerat sätt, han är nämligen välartikulerad med gott sinne för humor och välbeskaffad på utseendefronten.

Problemet med honom är hur tydligt han vänder folk ryggen så fort han inte själv har något att vinna i det hela, och han gör det alltför tydligt. Falskheten personifierad. Därtill är han också gravt egocentrisk.

Många gånger har jag fantiserat om hur jag höjer rösten och ber honom hålla käften, att alla är trötta på att höra hans förbannade smöriga skitsnack. Vi bryr oss inte om vad han gjorde på semestern, vilka sofistikerade tidningar han läser eller att han är en så jävla rolig kille att det är en ära att vara i hans närhet.

Jag vet inte varför, men jag har särskilt svårt för skitstövlar i fårakläder.

Kommer han från Bergsjö?*gah!*

Muskelbyggaren
2007-11-15, 23:35
Kommer han från Bergsjö?*gah!*
Berätta!

Jacksatan
2007-11-17, 12:37
Jag vill gnälla på alla som gnäller på JackSatan, ni är så jävla ägda.

Du får PMa mig varje gång nån gnäller på mig så att jag personligen kan bitsmiska dessa personer :D

scum
2007-11-17, 14:59
jag hatar, när man jobbar på flygplats, och folk tycker att det är mitt fel att de har 10kg övervikt i sitt baggage.
"det får ni allt ta upp med ledningen. det måste det bli ändring på. ska jag betala bara för några kilon? skämtar du med mig?" osv osv

Psychological
2007-11-17, 15:13
jah hatar att detroit- chicago börjar så jävla sent i natt !

tuben
2007-11-17, 15:26
Det som ligger högst på min lista är småbarnsföräldrar som har en unge som skriker halsen av sig och dom försöker inte ens få tyst på eländet.
Speciellt irriterande om det händer när man sitter och käkar.

Barnvagnsmorsor som tror dom äger hela vägen är också grymt irriterande.

Pensionärer som är så jävla stressade i köer att dom tränger sig före småungar som ska köpa sitt lördagsgodis bara för att dom inte vågar säga ifrån.

M|cke
2007-11-17, 15:29
Det som ligger högst på min lista är småbarnsföräldrar som har en unge som skriker halsen av sig och dom försöker inte ens få tyst på eländet.
Speciellt irriterande om det händer när man sitter och käkar.


Hmm har du egna barn?
Om du har det så borde du veta att det rätt ofta kvittar vad föräldrarna försöker göra, vill barnet skrika så gör den det. Oavsätt du gullar o har dig med det. Var glad att det inte är din unge som skriker och du slipper stå där o få alla blickar ifrån andra som hatar dig för du inte kan få tyst på din unge. :D

Men ja det kan vara störande. Precis lika störande som dom som inte flyttar på sig när man kommer med sin barnvagn utan dom tror dom äger vägen :D

tuben
2007-11-17, 15:32
Hmm har du egna barn?
Om du har det så borde du veta att det rätt ofta kvittar vad föräldrarna försöker göra, vill barnet skrika så gör den det. Oavsätt du gullar o har dig med det. Var glad att det inte är din unge som skriker och du slipper stå där o få alla blickar ifrån andra som hatar dig för du inte kan få tyst på din unge. :D

Nej det har jag inte och vad fan har det med saken att göra?
När dom fullständigt ignorerar ungen och kan tona ut skriken så är det fortfarande deras fel.
När ungen skriker så jävla mycket så den knappt får luft och föräldrarna bara sitter där som ingenting men då vet jag att det är så jävla jobbigt för dom när dom "försöker" så hårt.

cain
2007-11-17, 15:42
Du är inte alls det ägd!!!! Det är Greg som inte ska jobba med ett serviceyrke om han neggar på det att kunder stannar kvar längre än öppetiderna.. Jag slutar ofta några minuter innan min coop butik därhemma stänger och ska jag strunta i att handla bara för att dom stänger om 10 min.. I helvete heller.. stänger dom 22 och jag går in i butiken 21:50 så är det väl inget mer med det.. greg borde jobba på ett DYGNET RUNT ÖPPET statoil istället! Och dom flesta vet väl om att alla butiker låser dörrarna ca 5 min innan stängningsdags.. Du kommer UT men inte IN.. Vadå ska man släppa allt man har i korgen när man är inne i butiken som stänger.. Bullshit.. KUNDEN HAR ALLTID RÄTT :hbang: :hbang: :hbang:

Bara för att man hinner in innan butiken stänger så behöver man väl inte stanna kvar hur länge som helst?
Jag har inget emot att betjäna en kund i 30minuter, men är det efter stängning är det inte speciellt upphetsande.
Jag tycker att det är respektlöst av folk att komma in nån minut innan stängning, särskilt när dom verkligen tar god tid på sig.
Jag önskar att jag hade Allan till hjälp vid stängningsdags. :D

Psychological
2007-11-17, 15:45
Jag hatar folk som säger - Nej nu skulle det smaka med en kopp java. Fy fan alltså. Man säger såhär - Jag är sugen på en kopp kaffe!

Erik__
2007-11-17, 15:50
Blev slagen upprepade gånger av en liten jävla snorunge när jag skulle köpa godis för att han ville stänga locket där jag tog godis, mammans reaktion "men vad duktig du är, du skulle kunna jobba här som stänger alla lock"

är det mamman eller snorungen jag borde hata?

jag jobbar på konsum, HATAR folk som smyger in 1minut i 10 och ska handla i 10minuter.......jag vill också hem =(

tntballe
2007-11-17, 15:57
Jag är så jävla less på alla förvuxna barn som ska gnälla på småbarnskrik. Tolerera lite skrik?
Nej nej, jag är universums mittpunkt, det måste vara tyst. Låt mig istället babbla på som en hjärndöd idiot. Låt alla andra runtom höra det, så dom fördummas av att höra mig. Jag är det enda som skall märkas. Jag är det som är viktigast. Hör mig, se mig.

Psychological
2007-11-17, 16:03
Jag är så jävla less på alla förvuxna barn som ska gnälla på småbarnskrik. Tolerera lite skrik?
Nej nej, jag är universums mittpunkt, det måste vara tyst. Låt mig istället babbla på som en hjärndöd idiot. Låt alla andra runtom höra det, så dom fördummas av att höra mig. Jag är det enda som skall märkas. Jag är det som är viktigast. Hör mig, se mig.

:thumbup:

NiXPhoenix
2007-11-17, 16:13
Jag hatar folk som, iochmed att de har slutat jobba, tycker att det är helt OK att valsa in 5-10 minuter innan stängning.

Vi har också jobbat i 8 timmar och vill gärna sticka för dagen. Men nej, medan ni går 15 minuter tidigare från jobbet för att "slippa all trafik".

Nästa gång ska jag slänge en stor jävla rapport på ert skrivborde 10 minuter innan ni går och säga "Denna ska vara klar idag".

Vet hut och respektera öppet-tider!

Jag med.. Gillar den inte. Ingen diskuterar vilka som är bäst: Inter Sport eller Stadium strumpor.


Jag stör mig på folk som inte kan stava, om du nu kommer skriva en del på svenska i framtiden så kan du inte bara kasta kunskaperna över bord!


Öppettider, Intersport, Stadiumstrumpor.

Sen tycker jag du ska söka jobb i en bättre affär där de anställda inte slutar samma tid som butiken stänger. Man ska ha betalt säg en kvart efter stängning för att fippla med kassan, gå igenom butiken, låsa osv.

Psychological
2007-11-17, 16:17
Jag hatar internetspråk.. lol, asg, wtf, krejsi osv

Viktor_Balck
2007-11-17, 16:24
Jag stör mig på folk som inte kan stava, om du nu kommer skriva en del på svenska i framtiden så kan du inte bara kasta kunskaperna över bord!


Öppettider, Intersport, Stadiumstrumpor.

Sen tycker jag du ska söka jobb i en bättre affär där de anställda inte slutar samma tid som butiken stänger. Man ska ha betalt säg en kvart efter stängning för att fippla med kassan, gå igenom butiken, låsa osv.

Stavning? Särskrivningen är väl det du ska anmärka på isåfall för helvete!! TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖCK

Elwyndaz
2007-11-17, 16:35
Jag hatar folk som vill ha ett jobb gjort PERFEKT, men det får samtidigt inte ta någon tid alls. Hur fan tänker man då? Ska man slita arslet av sig och dra på sig arbetskador bara för att dom ska spara lite pengar?! *gah!*

thatkrillesshow
2007-11-17, 16:36
Just nu hatar jag min hals:furious:

Psychological
2007-11-19, 00:53
Jag hatar att jag måste gå upp om 4 timmar!

budadi
2007-11-19, 01:13
Jag hatar läkarn som sa att jag bara kunde vänta ut mina inflammerade halsmandlar, som troligtvis är orsaken till att jag varit förkyld 1år!=!)!¤!¤ "Finns inget att göra, bara vänta" GUBBJÄKEL operera bort skitet PLZ!=?#!*mini*