handdator

Visa fullständig version : Star Wars blir tv-serie


Lasse Kongo
2007-11-07, 22:57
Maj gad!

Jag är stor star warsnörd men pratade med min kusin tidigare idag som ÄR Star Wars och det var han som berättade att det nu är bekräftat, hittade detta när jag sökte lite fort:

"Serien kommer att omfatta 100 avsnitt och kommer att fokusera på åren då Darth Vaders mörka imperium växte fram. Förutom Anthony Daniels som spelade droiden C3P0 kommer ingen av skådespelarna från originalfilmerna att vara med"

Jag hade iaf ingen aning om det och blev både glad och lite rädd när jag hörde det, bara hoppas att det blir bra så det inte blir flopp, det får det fan inte bli!

Dissector
2007-11-07, 23:10
Hur fan ska det gå till utan James Earl Jones som Vader's röst? Den är ju igenkännbar på astronomiska avstånd.

Jag var en inbiten Star Wars-nörd när jag var yngre, men har lite mer distans till det nu så jag är nog inte lika kräsen längre. Kanske blir bra :D

Snafu
2007-11-07, 23:10
Jag såg ett rejäkt star wars fan på gran canaria. Jag tror han var engelsman.

Han hade ansiktens av Han Solo, Luke och Leia intatuerade på ryggen, decimeterstora ansikten. Sen läste han Star Wars trilogin i pocketformat också. Han såg väldigt normalt ut i övrigt. Freak.

NiXPhoenix
2007-11-07, 23:22
Låter nice!

Kan säkert bli bra.
Jag är ingen äkta Star Wars-fan då, tyckte t ex väldigt mycket om Episod 1. :)

Whistler
2007-11-07, 23:31
Får hoppas att de tagit åt sig allt som fansen sagt om Ep 1-3 då. Fast om Ep3 har jag ingenting att klaga på. *cupid*

Jaja, så länge som de är trogna Expanded Universe så får de göra hur många serieavsnitt de vill! :D

willis
2007-11-07, 23:54
Jag <3 Star Wars

Värt att nämna är att det även kommer en till animerad serie om Clone Wars, data-animerad men samma stil som den förra tecknade serien. Kan bli coolt.

Psychological
2007-11-07, 23:57
Kommer ju garanterat bli flopp... Man kommer aldrig få den känsla som med de gamla filmerna ! :(