handdator

Visa fullständig version : Ex och nya förmågor


tomccc
2007-11-03, 13:35
Bryter ni kontakten med era ex när ni hittar en ny? Och hur förhåller ni er till att er partner har kontakt med sitt senaste ex några gånger i månaden?

Frida.B
2007-11-03, 14:10
Jag snackar inget med mina ex, det blir allt för konstigt. Jag har aldrig upplevt att min hane haft kontakt med sitt ex, iaf vad jag vet. Men hade så varit fallet så hade jag nog tyckt att det kändes konstigt.

ante
2007-11-03, 14:14
Jag har ingen kontakt med mina ex och jag ser till att hålla dem så långt borta från mig som möjligt, ser ingen anledning till att ha kontakt med dem. Oavsett om jag har någon ny eller inte.

mangemani
2007-11-03, 14:21
beror helt på hur det slutade mellan oss,slutade det bra så finns chansen att en vänskap åter igen kan byggas upp(typ som jag gjorde med min första tjej),men slutar det däremot dåligt(typ som mitt senaste)så vill jag inte ha nått med personen att göra,ignonerar då totalt och ser personen som en främling.

min tjej får leva med att jag har 1 ex som vän,duger inte det så är det bara att söka vidare.

mela
2007-11-03, 14:23
Det är olika med olika ex.
Jag står ett utav mina ex jättenära. Vi funkade inte i ett förhållande men funkar jättebra som kompisar.
Ett annat ex träffar jag ibland, vi har gemensamma kompisar så det är svårt att undvika.
Andra ex är jag inte ovänner med men jag pratar inte med dem direkt.

Jacksatan
2007-11-03, 14:50
Jag kan ha kontakt med mina ex så länge jag inte har flickvän. Av respekt för sin partner tycker jag att man kan hålla sig ifrån att ha kontakt med sitt ex.

Maharadja
2007-11-03, 15:30
Jag har bra kontakt med ett ex.. nu som en bra killkompis man kan snacka prylar, resor och musik mycket med. Skulle inte vilja vara utan honom, eftersom man lika gärna kan vara vänner om man synkar bra ihop, förutom på kärleksplanet.

shut teh face
2007-11-03, 15:51
Både jag och tjejen umgås med våra ex - tillsammans.

Känns inte konstigt.

olwe
2007-11-03, 16:10
Jag är inte osams med något av mina ex och har inga problem med att träffa dem, även om jag inte gör det så ofta.

MrKashchei
2007-11-03, 16:25
Jag skulle inte kunna umgås med nått av mina ex och det skulle kännas konstigt om min tjej skulle umgås med nåt av sina ex.

bullis
2007-11-03, 16:25
Jag kan ha kontakt med mina ex så länge jag inte har flickvän. Av respekt för sin partner tycker jag att man kan hålla sig ifrån att ha kontakt med sitt ex.

WORD UP!

Daniiiel
2007-11-03, 16:28
Jag kan ha kontakt med mina ex så länge jag inte har flickvän. Av respekt för sin partner tycker jag att man kan hålla sig ifrån att ha kontakt med sitt ex.

+11111

HellCat
2007-11-05, 17:41
Jag kan ha kontakt med mina ex så länge jag inte har flickvän. Av respekt för sin partner tycker jag att man kan hålla sig ifrån att ha kontakt med sitt ex.

+1

Ingen av oss har kontakt med våra ex av respekt för varandra.
(dock lite jobbigt att hans ex har svårt att acceptera det o ställer till en scen stup i kvarten)

Shakemynuts
2007-11-05, 17:44
Om vi gjorde slut som vänner och fungerar ihop som vänner, ja, varför inte? Ser inga problem med det. Har bara 1 ex som vän nu, vi går ihop otroligt bra. Resten har jag blivit ovän med, då är det ju ingenting o göra åt saken.

Chaan
2007-11-05, 17:53
Det brukar inte gå så bra för mig. Antingen-eller-personlighet.

Har många ex som jag gärna skulle snacka med per telefon om det gick. Men det gör det tydligen inte. Troligen pga både dem och mig. Senaste exet blev jag så förbannad på så att hon nu håller sig borta trots att hon behöver mig som vän.

Slutsatsen = jag har inte kontakt med några ex. Förra tjejen var dock väldigt utsvävande under vår relation med både den ena och den andra kontakten med sina ex.