handdator

Visa fullständig version : Oöppnade proteinpåsar på flyg?


HenrY
2007-11-02, 21:26
Halloj!

Flyger iväg till Filippinerna imorgon, och tänkte ha några påsar protein med mig. Dessa är oöppnade,riskerar dessa att sprängas då planet stiger?:confused:

Eller är det jag som bara är dum?!:D

Får gärna flytta tråden till almänt ifall den ligger fel.

Scratch89
2007-11-02, 21:27
Eller är det jag som bara är dum?!:D


Ja, du är dum. :D Ta med sig protein? Flera påsar? Hur länge hade du tänkt vara borta egentligen?
Det ska inte vara något problem med trycket, för att svara på din fråga.

HenrY
2007-11-02, 21:31
Ja, du är dum. :D Ta med sig protein? Flera påsar? Hur länge hade du tänkt vara borta egentligen?
Det ska inte vara något problem med trycket, för att svara på din fråga.

Haha, jag kommer vara borta tills mitten av December!:)

Aha, va tur då. Tänkte att det var annourlunda i bagageutrymmet...

Tänkte först skita i det, men nu har jag gott om plats så det får följa med!*flex*



FFS JAG SKA FAN HA MINA +50 GR OM DAGEN!!!!!11!!!!!!111!!!!1! ÅNGRAR ATT JAG INTE DRAR MED MEJ LITE ESA-PRO OCH ANIMAL PAK MED!!!!1!!!1!!

Scratch89
2007-11-02, 21:34
Haha, jag kommer vara borta tills mitten av December!:)

Aha, va tur då. Tänkte att det var annourlunda i bagageutrymmet...

Tänkte först skita i det, men nu har jag gott om plats så det får följa med!*flex*



FFS JAG SKA FAN HA MINA +50 GR OM DAGEN!!!!!11!!!!!!111!!!!1! ÅNGRAR ATT JAG INTE DRAR MED MEJ LITE ESA-PRO OCH ANIMAL PAK MED!!!!1!!!1!!

Kan inte Kwon länka in inlägget om snubben med mäktig hästsko som flexade i omklädningsrummet och körde militärpressar i vardagsrummet? Då vore tråden komplett. :D

HenrY
2007-11-02, 21:58
Kan inte Kwon länka in inlägget om snubben med mäktig hästsko som flexade i omklädningsrummet och körde militärpressar i vardagsrummet? Då vore tråden komplett. :D

Haha fan, nu flyttas tråden definitivt till almänt!:D

jontet
2007-11-02, 23:28
om du vill vara lite äventyrlig och inte bor ute på landsbygden kan du ju vara lite äventyrlig o ta en taxi till ett fillipinskt gym o handla där. taxin o protten är säkert jättebilligt och du sparar ju ändå på dina dyra svenskköpta tillskott, bara en tanke

Cerberus
2007-11-02, 23:31
vad ska du göra i fillipinerna? e nyfiken för jag e själv därifrån :D

Mirre
2007-11-02, 23:38
Det är hardkååår att ta med sig protte på resan, Helrätt. Jag gör alltid det eftersom jag är kräsen med smaken. Sprängt protte blir bara desto mer finfördelat och därmed mer lättblandat. :thumbup: Rekommenderas starkt.


:cool:


















Påsarna sprängs inte. :laugh:

fonzie
2007-11-03, 10:44
Tänk om dem skulle explodera då tror dem att det är al qaida som sprider mjältbrand.:krampus

diablogtr
2007-11-03, 12:53
Hur stor risk är det att bli stoppad i tullen för att de får för sig att det är något annat pulver än protein? Svårt att veta hur det funkar i länderna där borta.

snartspensligvegan
2007-11-03, 16:30
Hur stor risk är det att bli stoppad i tullen för att de får för sig att det är något annat pulver än protein? Svårt att veta hur det funkar i länderna där borta.Spela roll sålänge de bara tror det?

Slartibartfast
2007-11-03, 17:29
Kul sen när du blir haffad och avrättad.

Skulle inte ta med eller föra ut någonslags pulver till eller från asien.

;)

Xealswe
2007-11-05, 23:01
Hade varit mycket lustigt om det funnits en motsvarighet med den ideala gaslagen för fasta ämnen ;)

Skywalker
2007-11-06, 13:42
Kul sen när du blir haffad och avrättad.

Skulle inte ta med eller föra ut någonslags pulver till eller från asien.

;)

+1
Finns säker en massa god mat som han kan äta istället för 50g protein.

Viktor_Balck
2007-11-06, 13:54
Kan inte Kwon länka in inlägget om snubben med mäktig hästsko som flexade i omklädningsrummet och körde militärpressar i vardagsrummet? Då vore tråden komplett. :D

"Haha nä.... Men HULKEN!!! Åt just upp en påse chips med dip & 1.5L PEPSI!!!
Satt & kolla på min skivstång som var LADDAD med 100kg!!!!!
Helt plötsligt RYCKER JAG TILL!!! grannarna HOPPAR OXÅ TILL, tänker nog: va ska han göra NU?
??? Jag tar tog i skivstången slänger upp den till bröstet & gör 12SNABBA militärpressar!!!
Huset GUNGAR!!! Sen går jag & tar en tonfiskburk med minimjölk.....
Haha, jag har gjort likadant med 160kg i bänkpress.... Helt oupvärmd sitter i soffan.....
Sen slänger jag mig ner & reppar en 6:a på 160kg bänkpress!!! Grannarna flyger
mot väggarna för att lyssna...."

mys
2007-11-06, 14:09
Har aldrig varit några problem för mig att ta med protein eller annat kosttillskott från och till thailand när jag varit där och tränat iaf.