handdator

Visa fullständig version : Förslag på låt till uppvärmning!


Fed up
2007-10-29, 16:43
Jag håller i cirkelgymspass på lördagarna och är inte riktigt nöjd med min ena uppvärmingslåt och lurar nu på att byta ut skrället, men hittar ingen bra. Hjälp!

Krav:
-fri i takten, alltså ingen jättetydlig basgång eller dylikt, utan ska uppmuntra alla till att röra sig i sin egen takt
-glad/peppande
-alla typer av människor ska tycka den är ok, då det kommer alltifrån 16åringar till 60åringar på mina pass
-runt 3-4 min lång (behöver inte vara exakt då jag kan klippa ner den, men inte kortare än 3 min)

Posta gärna med youtube eller låthänvisning så jag kan höra, orkar inte ladda hem femhundra okända låtar bara för att lyssna, liksom.

Den låt jag har som jag vill behålla är denna:
FkJQXO4q6Sc
Den andra låten ska ligga innan eller efter och bör alltså vara snäppet långsammare, eller snäppet snabbare och passa bra ihop.

Alla förslag tages emot tacksamt (utom de dåliga förstås :D).

Yankeee
2007-10-29, 16:45
lyo-Z0tosN0

Fed up
2007-10-29, 16:47
lyo-Z0tosN0

Läs mina kriterier igen!:smash:

(dessutom är det en pissdålig låt, men du kanske bara skojade till det, det vet jag inte)

Pudzianovski
2007-10-29, 16:56
Något med Shirley Bassey lätt !

Kanske den här övergrymma låten

http://www.youtube.com/watch?v=EMI3SXR4JY8

Angel
2007-10-29, 17:00
hade den där dolly låten kommit om jag hade gympat så hade jag nog fanemej gått ut.

Tigerkotten
2007-10-29, 17:02
jösses vad är det där för första låt, skulle själv inte tycka om att höra den alls. Både ett sömnpiller samt jobbig att höra på.

En fartfylld låt Valeria - Rhythm of the night

Emil_Larsson
2007-10-29, 17:02
hade den där dolly låten kommit om jag hade gympat så hade jag nog fanemej gått ut.

Jag tyckte den svängde :D :hbang: den var cool ;)

Tigerkotten
2007-10-29, 17:05
zR29LP3VInk

Angel
2007-10-29, 17:06
jösses vad är det där för första låt, skulle själv inte tycka om att höra den alls. Både ett sömnpiller samt jobbig att höra på.

En fartfylld låt Valeria - Rhythm of the night

Den är skitbra, vill bara ställa mig och shaka ass när jag hör det.

Fed up
2007-10-29, 17:09
Något med Shirley Bassey lätt !

Kanske den här övergrymma låten

http://www.youtube.com/watch?v=EMI3SXR4JY8

Den är bra för att den är fri i takten, men vill ha en gladare lite mer fartig låt.


j

En fartfylld låt Valeria - Rhythm of the night

Den där låten är faktiskt helt perfekt, men jag gillar den inte. Sen tycker jag sången är för hög och musiken för låg, men det är kanske bara en dålig version eller nåt. Men ska kanske ta den till min kompis program, för han letar låtar också. Han är inte lika petig som jag.


Jag tyckte den svängde :D :hbang: den var cool ;)

Jag tycker också den är helt grym, jag blir så jäkla glad av den och den är perfekt att röra sig till.

Tigerkotten
2007-10-29, 17:10
Den är skitbra, vill bara ställa mig och shaka ass när jag hör det.

Detta är ett magiskt ögonblick, du & jag tycker samma sak 2ggr om. Först att vi ej tycker om Dolly låten samt att vi diggar Rhythm låten båda två :D

egge
2007-10-29, 17:10
Eye of the Tiger hade vi hela mellanstadiegympan.

Angel
2007-10-29, 17:11
Detta är ett magiskt ögonblick, du & jag tycker samma sak 2ggr om. Först att vi ej tycker om Dolly låten samt att vi diggar Rhythm låten båda två :D

Ja det här är inte direkt något som händer varje dag!

Fed up
2007-10-29, 17:12
Eye of the Tiger hade vi hela mellanstadiegympan.

Den är skitbra, men väldigt taktfast+att den använts på typ alla friskisjympapass ever typ. Jag håller alltså inte i jympapass.

Tigerkotten
2007-10-29, 17:16
Dj Casper - Cha cha slide. Den får mig iaf alltid på bra humör, fast kanske inte stämmer in på krav 1 dock.
eSGUDMKpwj8

Me_Myself
2007-10-29, 17:22
Dj Casper - Cha cha slide.

Det är den alla dansar till på restaurangerna i Alanya :)

Tigerkotten
2007-10-29, 17:24
Kanske någon av dessa passar bättre.

vasco_and_millboy_-_dansa_i_neon
I´m So Excited minns ej artisten
Walking on Sunshine - the sum
Bee Gees - Stayin Alive
Disco Inferno - The trammps

Det är den alla dansar till på restaurangerna i Alanya :)

Läckert, framför spegeln för min del! :D

PowPow
2007-10-29, 17:24
Jag förstår inte taktfasthetssnacket. Dollylåten är ju precis lika taktfast som vilken annan låt i tråden som helst. Enda skillnaden är att takten inte hålls med en dunkadunkabas. Men jag tror inte den för det skulle lämna mer eller mindre utrymme för människor att hålla ett eget tempo. Folk behöver ju inte en dunkabas för att identifiera takten.

Men jao.. Mess Around hade jag lätt kört:
JQEKfYFA8xk

Röda_Lacket
2007-10-29, 17:25
Denna låten kommer väcka puman i dem 60åriga damerna. Kommer bli en riktig Freakig stämning

mDzitLRrt2Y

Annars funkar ju denna här jättebra också folk kommer röja !

OQqfTfWAXAU

Fed up
2007-10-29, 17:25
Dj Casper - Cha cha slide. Den får mig iaf alltid på bra humör, fast kanske inte stämmer in på krav 1 dock.
eSGUDMKpwj8

Nej, den var både dålig och taktfast. Jag ser gärna gamla godingar, låtar som många känner igen men inte hör varje dag, men absolut inte ett måste. Sån där modern(modern som i från 2000talet typ) dansmusik går hursomhelst bort, för sån hatar jag.

Tolkia
2007-10-29, 17:27
Jag tycker kanske att Dolly Parton-låten är lite långsam, men smaken är som baken och det är ditt pass. Plus att jag vet att Friskis har sitt eget koncept, och jag har noll koll på det.

Jag har inte fattat den här "embedded"-grejen, så jag listar några låtar; jag misstänker att du har hört samtliga fler gånger än du vill. :D :

- BWO - Chariots of fire
- September - Satellites
- September - We can do it
- September - Can't get over (dock sönderspelad just nu)
- Da Buzz - Togehter we've got the power
- Fame - Give me your love
- Robbie Williams - Let me entertain you

Tycker man att de här går för fort så kanske:

- The Attic - Life to live
- Velvet - Don't stop moving
- Shania Twain - Don't be stupid (finns en remix på den här som nästan känns mer användbar än originalet)
- Ola - Natalie

OK, jag erkänner att det blev lite discopopigt. :em: De flesta behöver dessutom justeras i tempot.

Jag blir lite nyfiken när du skriver att musiken skall "inspirera till att röra sig fritt", hur är uppvärmningen upplagd egentligen? Kan du inte posta ditt upplägg (maratoninlägg ftw)? Det är kul att se hur folk gör.

Edit: Nanne Grönwall har en del användbart, men det kräver att man överlever svensktoppsstuket (jag gör det, ja).

Fed up
2007-10-29, 17:29
Jag förstår inte taktfasthetssnacket. Dollylåten är ju precis lika taktfast som vilken annan låt i tråden som helst. Enda skillnaden är att takten inte hålls med en dunkadunkabas. Men jag tror inte den för det skulle lämna mer eller mindre utrymme för människor att hålla ett eget tempo. Folk behöver ju inte en dunkabas för att identifiera takten.

Men jao.. Mess Around hade jag lätt kört:
JQEKfYFA8xk

Det som menas med det är att det inte ska vara en hård, tydligt takt som nästan tvingar folk att röra sig i den takten. Dollylåten har såklart också takt, men den är lite mer diskret och framförallt har den ett långt, friare intro som gör att man kan börja röra sig i sin egen takt och sen hålla den.

Den där låten var svängig, men nog itne helt vad jag är ute efter, men dden var bäst hittils. Ska fundera på saken.

Röda lacket: Din första låt funkar inte.

PowPow
2007-10-29, 17:32
Det som menas med det är att det inte ska vara en hård, tydligt takt som nästan tvingar folk att röra sig i den takten. Dollylåten har såklart också takt, men den är lite mer diskret och framförallt har den ett långt, friare intro som gör att man kan börja röra sig i sin egen takt och sen hålla den.


Ja, jag förstår hur du menar. Men jag är inte så säker på att en mindre tydlig takt lämnar mer utrymme för folk att röra sig mer fritt. Takten är ju där liksom. Men jag vet inte, det är kanske bara jag som fungerar så.

Ska klura på nån fler låtar :)

Tigerkotten
2007-10-29, 17:33
Gloria Gaynor - I Will Survive (Techno Mix).mp3

Röda_Lacket
2007-10-29, 17:34
Här har du vinnaren Shannon - Let the Music Play

cpEGDXhu5oM

Tolkia
2007-10-29, 17:35
Ja, jag förstår hur du menar. Men jag är inte så säker på att en mindre tydlig takt lämnar mer utrymme för folk att röra sig mer fritt. Takten är ju där liksom. Men jag vet inte, det är kanske bara jag som fungerar så.
Jag håller med om det där med att "takten är ju där". Jag tycker nästan att den sortens låtar där takten är väldigt märklig eller svåridentifierad (bra exempel är "My Valentine" med Timo Räisänen, där han utelämnar ett slag på ett egendomligt vis) är svårast att röra sig till. Däremot är ju "tydlig takt" inte detsamma som en maxvolyms-BAA-BAA-BAA-bas.

PowPow
2007-10-29, 17:41
Lite modernare och långsammare. Men det är ju en låt som ingen kan ogilla liksom. Framför allt är där massa moves i videon som du bar amåste inkorporera i ditt pass :D

Kings of convinience - I rather dance with you
C9r9sQ6PHOM

Ah, vafan. Jag vill bara lägga in massa dunkadunka juh /=
Typ:
ZEgbW1FxR78
Tanterna hade kanske fått huvudvärk, men jag hade jympat (det var inte jympa, men vad det nu var) som fanken!

egge
2007-10-29, 17:42
Ditt första krav är svårt alltså. Tydligen basgång men annars kan denna funka:
Armand Van Helden 'I Want Your Soul'

f4RWiK_cjjs

Fed up
2007-10-29, 17:47
Jag tycker kanske att Dolly Parton-låten är lite långsam, men smaken är som baken och det är ditt pass. Plus att jag vet att Friskis har sitt eget koncept, och jag har noll koll på det.

Jag har inte fattat den här "embedded"-grejen, så jag listar några låtar; jag misstänker att du har hört samtliga fler gånger än du vill. :D :

- BWO - Chariots of fire
- September - Satellites
- September - We can do it
- September - Can't get over (dock sönderspelad just nu)
- Da Buzz - Togehter we've got the power
- Fame - Give me your love
- Robbie Williams - Let me entertain you

Tycker man att de här går för fort så kanske:

- The Attic - Life to live
- Velvet - Don't stop moving
- Shania Twain - Don't be stupid (finns en remix på den här som nästan känns mer användbar än originalet)
- Ola - Natalie

OK, jag erkänner att det blev lite discopopigt. :em: De flesta behöver dessutom justeras i tempot.

Jag blir lite nyfiken när du skriver att musiken skall "inspirera till att röra sig fritt", hur är uppvärmningen upplagd egentligen? Kan du inte posta ditt upplägg (maratoninlägg ftw)? Det är kul att se hur folk gör.

Edit: Nanne Grönwall har en del användbart, men det kräver att man överlever svensktoppsstuket (jag gör det, ja).

Tanken är att detta pass ska attrahera även såna som hatar jympa och tycker all form av takt och koordination är svår och jobbig. Alltså ska uppvärmningen vara enkel och okomplicerad och alla ska få göra i sin egen takt.

Dolly-låten är inte så långsam som man tror vid första anblick kanske, den går utmärkt att joggapåstället eller göra twisthopp till tex. testa att låtsas göra detta i huvudet så får du se. Det är ungefär sånt tempo jag vill ha, så man kan gå raskt på stället eller jogga lätt typ.

Jag tyckte flera av dina låtar ovan var för långsamma. September och sån skit vägrar jag ha i mina pass, och det måste samtidigt vara en stor skillnad mot själva passet då låtarna är snabbare, mer pushiga och drivande. Jag har en del eurodisco, the knife-listen now och sånt där, så det får inte gå snabbare än så.

Let me entertain you är en bra låt, men också sönderkörd på jympapass och det känns verkligen som att man bara kan röra sig i en takt till den. Jag försöker tänka mig att röra mig i olika takter till låtarna och se om det är överhuvudtaget möjligt ens för den mest otaktfaste.

PowPow
2007-10-29, 17:53
En helt annan slags september:
Earth Wind and Fire - September
nfLEc09tTjI

Typ samma bpm som Kings of convinience-låten. Ja, vafan, det är ju nästan samma beat :D Lättmixat, om du ska göra det.

z_bumbi
2007-10-29, 17:56
Blue notes har gett ut mycket musik som inte har en så utpräglad takt (eller det har den men inte den typ av takt som du inte verkar vilja ha) och som man kan röra sig till improviserat, annars kan man precis lika gärna skippa musiken till uppvärmningen just för att inte få folk som inte gillar gympa att stanna kvar. Använd rösten väl så funkar det.

Einar
2007-10-29, 17:59
Om du gillar gamla godingar...

Petula Clark - Downtown

N1U3xQ9Xvbs

Manta
2007-10-29, 18:03
Vettefan om den stämmer in på kriterierna, men den gör mig glad och får mig att vilja röra på mig. ^^

The Doors - Touch me
UJ7m75zwXi8

Einar
2007-10-29, 18:08
Här var en till som kanske kan funka.

Van Morrison - Brown Eyed Girl

SBNADJuOufs

skaparn
2007-10-29, 18:14
Både E-Type och Leila K är postade nu, så ni kan sluta komma med förslag. Bättre låtar finns inte. Punkt.

Röda_Lacket
2007-10-29, 18:21
Madonna - Holiday

cIaXFMicYQk

Trance
2007-10-29, 18:21
Alla kan lätt dansa loss lite lätt till Manu Chao - Bongo Bong
vZofxDJ2Ud8

Även om jag nu tänker efter så kanske den inte uppfyller något av dina krav direkt.

Fed up
2007-10-29, 18:25
Här var en till som kanske kan funka.

Van Morrison - Brown Eyed Girl

SBNADJuOufs

Bra förslag!


Alla kan lätt dansa loss lite lätt till Manu Chao - Bongo Bong
vZofxDJ2Ud8

Även om jag nu tänker efter så kanske den inte uppfyller något av dina krav direkt.
Den känns mer som en nedvarvningslåt. Men annars är den en perfekt låt att ha i ett pass, alla gillar den.

En helt annan slags september:
Earth Wind and Fire - September
nfLEc09tTjI
.

Bra förslag, ska fundera på det.

Fed up
2007-10-29, 18:29
fundera på denna:
Zi3kFAeAN_0

PowPow
2007-10-29, 18:33
fundera på denna:
Zi3kFAeAN_0

Jag tror många kommer få huvudvärk /=

NiXPhoenix
2007-10-29, 18:39
lyo-Z0tosN0


Bra låt ju! E-Type, E-Type som åker Koenigsegg, Dee i porrig outfit, massa häftiga effekter och ljud. Kan inte gå fel.

Trance
2007-10-29, 18:40
Annars kan du ju försöka inspirera tanterna till stordåd genom en trilogi:

Joe Esposito - You're the best
9fWvub_WBho

Bonnie Tyler - Holding out for a hero
-Yyat6pRxys

Survivor - Eye of the tiger
qx7EbSJFCMo

De låtarna som uppvärmning och de kommer börja göra volter, tugga fradga och skuggboxas mot varandra. Sedan är det bara att köra igång.

skaparn
2007-10-29, 18:51
Annars kan du ju försöka inspirera tanterna till stordåd genom en trilogi:

Joe Esposito - You're the best
[.yt]9fWvub_WBho[/yt]

Bonnie Tyler - Holding out for a hero
[.yt]-Yyat6pRxys[/yt]

Survivor - Eye of the tiger
[.yt]qx7EbSJFCMo[/yt]

De låtarna som uppvärmning och de kommer börja göra volter, tugga fradga och skuggboxas mot varandra. Sedan är det bara att köra igång.

Och så varvar man ner med denna:

zCTJmXrgsFg

TcAnders
2007-10-29, 19:10
Äh, jag väljer att bryta litegranna mot "lag nr. 1"..

eX9L802jY7c

För att den är så jävla bra helt enkelt, den passar perfekt som uppvärmningslåt.. Alla kommer känna att dom vill värma upp på ett bra sätt..:)

// Anders

Fed up
2007-10-29, 19:17
Annars kan du ju försöka inspirera tanterna till stordåd genom en trilogi:


Bonnie Tyler - Holding out for a hero
-Yyat6pRxys

De låtarna som uppvärmning och de kommer börja göra volter, tugga fradga och skuggboxas mot varandra. Sedan är det bara att köra igång.

Den här var faktiskt bra, bra rytm och sug i den liksom. Ska lyssna lite mer på den imorgon och klura. Bra förslag iallafall!

Spiffy
2007-10-29, 20:06
+1 På Trance och Skaparn.

Förstår inte hur de flesta av dessa låtarna kan passa som uppvärmningslåtar.
Rena sömnpillerna, eller vilken random låt som helst.
Bara bra att tvinga upp dom i lite tempo med musiken. Även om de inte rör sig till det, så får de känslan i alla fall.

Fed up
2007-10-29, 20:12
+1 På Trance och Skaparn.

Förstår inte hur de flesta av dessa låtarna kan passa som uppvärmningslåtar.
Rena sömnpillerna, eller vilken random låt som helst.
Bara bra att tvinga upp dom i lite tempo med musiken. Även om de inte rör sig till det, så får de känslan i alla fall.

Men vad ska man då bränna till med på själva passet för att ytterligare höja trycket? Visserligen är den mesta musik jag lyssnar på väldit snabb och ösig, men jag tror alla kommer få huvudvärk och svimma om jag öser på med sån...

Spiffy
2007-10-29, 20:16
Men vad ska man då bränna till med på själva passet för att ytterligare höja trycket?

Ja det är klart sant. De ska ju helst inte vara helt färdiga efter 5 minuter av själva passet.

Fed up
2007-10-29, 20:17
Ja det är klart sant. De ska ju helst inte vara helt färdiga efter 5 minuter av själva passet.

Nej precis. Uppvärmningen är relativt stillsam, men ska ändå vara lite uppiggande och glad, typ. Sen är det fullt ös.

Ryska_raketen
2007-10-29, 20:22
Valfritt med scooter.

HookersUnited
2007-10-29, 20:24
imXMX5AMXLI

hultman
2007-10-29, 21:47
Fråga Damir.

Tolkia
2007-10-29, 21:56
Dolly-låten är inte så långsam som man tror vid första anblick kanske, den går utmärkt att joggapåstället eller göra twisthopp till tex. testa att låtsas göra detta i huvudet så får du se. Det är ungefär sånt tempo jag vill ha, så man kan gå raskt på stället eller jogga lätt typ.

Jag tyckte flera av dina låtar ovan var för långsamma. September och sån skit vägrar jag ha i mina pass, och det måste samtidigt vara en stor skillnad mot själva passet då låtarna är snabbare, mer pushiga och drivande. Jag har en del eurodisco, the knife-listen now och sånt där, så det får inte gå snabbare än så.
Jag tycker att det blir rätt stor skillnad på tempo om man skall gå på stället jämfört med om man skall jogga. Men det gäller ju bara om man skall låta musikens takt styra. Jag skulle säga att det är bäst att låta den snabbaste rörelsen bestämma musiken; skall man både springa och gå får man ta en låt som det känns OK att springa till helt enkelt (och samtliga låtar jag postade suger som löplåtar, om jag skall säga vad jag själv tycker). "Holding out for a hero" tycker jag är ett bra förslag. Skulle också kunna tänka mig någon låt av Timo Räisänen (t.ex. "Fear no darkness, promised child", "Let's kill ourselves a son", "Sweet Marie"), eller Marit Bergman ("Tomorrow is today"). Kanske Shebangs "Life is a temple of love" eller deras cover på "Sheena is a punkrocker", eller något av The Ark ("One of us is gonna die young"; "Absolutely no decorum"). MEN vi har typ extremt mycket inte samma musiksmak, så jag misstänker att du kommer att tycka att samtliga låtar suger. :D

När de gäller hur fort låtar går tror jag att man upplever tempot väldigt olika beroende på hur musiken låter. "Holding out for a hero" är ju t.ex. betydligt snabbare än vad många standard-eurodiscolåtar är, men den har en helt annan karaktär.

Obs: Inte glömma att posta vad du kom fram till, då blir det :smash:

damir_T
2007-11-17, 22:14
Fråga Damir.

Skit kul

Raggis
2007-11-17, 22:16
Fråga Damir.

Rofl.

Fed up
2007-12-07, 16:22
Obs: Inte glömma att posta vad du kom fram till, då blir det :smash:

Glömde det ju! Valde:

Här var en till som kanske kan funka.

Van Morrison - Brown Eyed Girl

SBNADJuOufs


Tack Einar för tipset! Blev inte helt perfekt, tycker jag, men helt klart bättre än innan. Hittade dessutom en perfekt uppvärmningslåt till när jag byter ut allt (passade inte ihop med Dolly tyckte jag):

58CJih1iYC0

Så sjukt bra låt! Peppande och drivig.

Var en som sa att musiken var så bra och passade perfekt hela tiden sist jag hade pass! På lördag ska jag bli LUFad (ledarskapsutveckling'ad), får se vad de säger!

Löjtnant Blank
2007-12-07, 17:09
Din känsla för mode är bättre än din känsla för passande musik.

maaherra
2007-12-07, 17:14
aWPy8mM5pG0

Cupid ft. Aubrey O'Day - Do you dance

Kan man annat än att älska den låten?

Fed up
2007-12-07, 18:03
Din känsla för mode är bättre än din känsla för passande musik.

Pyttsan! Min känsla för passande musik är prima, notera även att motionärer komplimenterat den. Men eftersom du är sån sweetheart och berömmer min känsla för mode så finns det alltid en plats ledig för dig på mitt pass, så själv får se att du har fel!

Fed up
2007-12-07, 18:05
Cupid ft. Aubrey O'Day - Do you dance

Kan man annat än att älska den låten?

Lite menlös, tycker jag.

Tricklev
2007-12-07, 18:19
Haha, The Green Hornet Themesong var nog det värsta jag någonsin har hört, themesong till en 60tals serie har man inte som uppvärmningslåt, hoppas du kom på bättre tankar, jag hade nog bara skrattat om den låten hade kommit igång.

z_bumbi
2007-12-07, 19:47
Kan man annat än att älska den låten?

Utan tvekan ja.

Emil_Larsson
2007-12-07, 20:04
Push it to the limit - soundtrack från Scarface

hultman
2007-12-07, 20:19
Haha. När jag läser ursprungsinlägget så kan jag inte annat än att föreställa mig Damir sekunderna innan han lyfter på träning. EYE OF THE TIIIIGER!!!!!!!

Betar
2007-12-07, 21:53
Haha. När jag läser ursprungsinlägget så kan jag inte annat än att föreställa mig Damir sekunderna innan han lyfter på träning. EYE OF THE TIIIIGER!!!!!!!

:laugh:


Fråga mig inte varför men älskar "Small Town Girl - Journey" :) Blir taggad av den trots att den är rätt lugn.


http://www.youtube.com/watch?v=GY-h4s1Y19k
Denna är lite av en remix av orginalet (tyvärr), du hör förmodligen vad som är tillagt. Annars får du väl ladda ner eller på annat sätt få fram låten :)

Edit: hur gör man så man får fram länken direkt till en ruta, så att säga. Alltså som tidigare har lyckats med:Virro

hultman
2007-12-07, 22:38
:laugh:


Fråga mig inte varför men älskar "Small Town Girl - Journey" :) Blir taggad av den trots att den är rätt lugn.


http://www.youtube.com/watch?v=GY-h4s1Y19k
Denna är lite av en remix av orginalet (tyvärr), du hör förmodligen vad som är tillagt. Annars får du väl ladda ner eller på annat sätt få fram låten :)

Edit: hur gör man så man får fram länken direkt till en ruta, så att säga. Alltså som tidigare har lyckats med:Virro

Riktigt skön låt. Tror dock den heter "Journey - Don't stop believin'" eller något sånt. Om man nu inte hittar något på ovanstående titel :)

Du använder [ yt] kod efter = [ /yt] för att länka direkt. Givetvis utan mellanslag.

maaherra
2007-12-07, 23:36
Lite menlös, tycker jag.

Nä nu jävlar, det är Timbaland som producerat, då kan det inte vara dåligt! Kapish? :furious: *grr* *mini*

Hades
2007-12-07, 23:44
Riktigt skön låt. Tror dock den heter "Journey - Don't stop believin'" eller något sånt.

Jepp. En lite mer fartfylld cover på nämnda låt:
cGmhDLnWhOY

maRRtin
2007-12-07, 23:53
mDjxizKnWsA

nr16
2007-12-08, 01:53
Scooter - I like it aloud (tror den heter så och tror det stavas så)
o-zone - Dragostea din tei! (tror den heter så och tror de stavas så)

Betar
2007-12-08, 12:51
Riktigt skön låt. Tror dock den heter "Journey - Don't stop believin'" eller något sånt. Om man nu inte hittar något på ovanstående titel :)

Du använder [ yt] kod efter = [ /yt] för att länka direkt. Givetvis utan mellanslag.

Jo jag testade detta med yt. Men det blev inte rätt, hade länken emellan fast man kanske ska skriva dit något annat eller? :Virro

maaherra
2007-12-08, 12:54
Jo jag testade detta med yt. Men det blev inte rätt, hade länken emellan fast man kanske ska skriva dit något annat eller? :Virro

ska du ex länka http://www.youtube.com/watch?v=0MRj05dnHrI

använder du bara [yt ]0MRj05dnHrI[/ yt]

Betar
2007-12-08, 15:58
ska du ex länka http://www.youtube.com/watch?v=0MRj05dnHrI

använder du bara [yt ]0MRj05dnHrI[/ yt]

aaha :) Tack o bock! Nu vet jag till nästa gång iaf..