handdator

Visa fullständig version : Hur ställer ni er till hår på bröstet?


BillochBull
2007-10-27, 14:25
Kära kolo hur ställer ni er till hår på bröstet (på män då alltså), är det bra eller Anus?

Gärna med motivering till svaret.

Überbiffen
2007-10-27, 14:26
Är killen vältränad och rippad så ser det bättre ut med rakat. Annars kan det kvitta. Tycker jag.

King Grub
2007-10-27, 14:30
Jag är glad att jag inte har något. Om andra har det, bryr jag mig inte om.

Micke-s
2007-10-27, 14:43
ju mer hår ju mer manlighet .. logiskt

kspr
2007-10-27, 14:47
ju mer hår ju mer manlighet .. logiskt

what he said

daja
2007-10-27, 14:48
Så länge det inte är en riktig matta och det inte sticker upp toffsar under t-shirten ser jag inget konsigt med det.

joriice
2007-10-27, 15:09
Hår kan vara rätt, på rätt man.

Men jag tycker inte det är speciellt snyggt eller fräscht.

Yankeee
2007-10-27, 15:10
Hår går i princip alltid bort.

Versus
2007-10-27, 15:15
Glad att jag inte har det.

coxie
2007-10-27, 15:16
Vaxar bort min matta.

MrBoris
2007-10-27, 15:19
glad att jag har hår

Karkiainen
2007-10-27, 15:25
Det växer där och stör mig inte så jag stör inte heller det

Fd_Megatuttarna
2007-10-27, 16:25
Tycker det är manligt och rätt om det är ansat. Ska man köra bart så ska man ha massa, annars är det lätt att man får en högstadiepojk-look.

Sundsarn
2007-10-27, 16:28
Hade rakat/vaxat bort det om flickvännen hade velat det. Själv stör jag mig inte på det iaf.

Alexton
2007-10-27, 16:34
Glad att jag slipper massor av hår där. Ser bättre ut utan tycker jag. Fast om jag hade skulle jag nog inte bry mig nämnvärt heller. It is what it is.

Slartibartfast
2007-10-27, 16:38
Vad är kutymen angående trimmat?

Ska på en bastukväll om en stund (ja, brudar) och tvekar angående detta. Gillar inte att raka, men vill inte se ut som hasselhoff heller.

Nu har alla strån samma längd typ en cm, och det ser sådär ut. :MrT:

Lelle Pelle
2007-10-27, 16:43
Vad är kutymen angående trimmat?

Ska på en bastukväll om en stund (ja, brudar) och tvekar angående detta. Gillar inte att raka, men vill inte se ut som hasselhoff heller.

Nu har alla strån samma längd typ en cm, och det ser sådär ut. :MrT:
Låt det vara kvar. Om du vore singel hade det dock åkt bort:D

Fd_Megatuttarna
2007-10-27, 16:50
Vad är kutymen angående trimmat?

Ska på en bastukväll om en stund (ja, brudar) och tvekar angående detta. Gillar inte att raka, men vill inte se ut som hasselhoff heller.

Nu har alla strån samma längd typ en cm, och det ser sådär ut. :MrT:

Har du tjej ska du inte basta med andra tjejer. Är du singel så skulle jag köra på som det är redan nu. Orka vaxa bröstet och shit för folks skull. Var bekväm, vato. Ansa lite om det är djungelaktigt. :)

jaaaaag
2007-10-27, 16:57
Inte speciellt attraktivt på någon.

Slartibartfast
2007-10-27, 16:58
Har du tjej ska du inte basta med andra tjejer.

Jo, kanske bör klargöras att det inte blir gemensam bastu. Killarna och tjejerna bastar i olika turer. Men nån av tjejerna kanske får se mig utan tröja i nåt skede. lol.

Jag håller med dig angående gemensamt bastubad. Gjorde t.om. en tråd om det en gång i tiden.

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=789896#post789896

Pingu
2007-10-27, 17:00
Jag är fruktansvärt hårig men jag rakar bort det. Skulle inte vilja vara utan det

NiXPhoenix
2007-10-27, 17:10
Har börjat få en del mellan brösten sen kanske två år tillbaka, senaste tiden har det även dykt upp hårstrån mitt på brösten, dessa har jag ryckt bort för hand. Men får nog skaffa en pincett snart...

Är 22 (snart 23) så trodde det där med hårväxt var avklarat. Så var tydligen inte fallet.

Slartibartfast
2007-10-27, 17:13
Har börjat få en del mellan brösten sen kanske två år tillbaka, senaste tiden har det även dykt upp hårstrån mitt på brösten, dessa har jag ryckt bort för hand. Men får nog skaffa en pincett snart...

Är 22 (snart 23) så trodde det där med hårväxt var avklarat. Så var tydligen inte fallet.

Fan, jag började få betydligt mera hår på bröstet kring 25. :(

Fartman
2007-10-27, 17:16
Har man nog mycket och en snygg hårväxt är det coolt.. men om man som jag har förbannat dålig gles och allmänt undermålig kroppsbehåring så ska dom strån som letar sig fram bort. Alltså jag talar om hur jag skulle ha det om jag hade mer hår, om andra män är håriga eller ej skulle jag inte kunna bry mig mindre om.

Guybrush
2007-10-27, 17:23
Är man vältränad och muskulös anser jag att det ska bort. Är man lönnfet som jag bör man åtminstone trimma till det lite.

Shakemynuts
2007-10-27, 17:24
Hade jag haft lite hår, hade jag nog rakat bort det. Men nu är det så att jag, lustigt nog som blond, blåögd svensk, är jättehårig. Jag vill vaxa mig, men, seriöst, vem orkar vaxa hela kroppen? Blev hårig och retad för att ha en såkallad rövmatta i 7an i högstadiet.

Edit: Glömde själva poängen med mitt inlägg. Vilken var att, om man är väldigt hårig, tycker jag man ska låta det vara, eftersom det bara är jobbigt att vaxa sig varannan dag, typ. Men om man bara har enstaka mörka hårstrån som ganska många har, då bör man vaxa.

Stumpis
2007-10-27, 17:30
Jag har varit tillsammans med killar med hår på bröstet, och med killar utan hår på bröstet. Kan inte säga att jag har brytt mig om den biten. Peter (min man) har de senaste två åren fått mer hår på bröst och mage och han stör sig nåt så fruktansvärt. Han fick för sig att raka av det i somras, men det slutade han med eftersom det kliade när det växte ut...

Tycker inte att det spelar nån roll, bara det inte är ryamatta och det inte sticker upp som tofsar i halsen på en rundhalsad t-shirt. :)

Yes
2007-10-27, 17:32
Jag håller med dig angående gemensamt bastubad. Gjorde t.om. en tråd om det en gång i tiden.

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=789896#post789896
Ibland, min bäste Herr Bradislartfast, tror jag nästan att du tänkt på alla frågor som kan uppkomma här i livet(och de frågor du av misstag inte har begrundat måste ha fallit över på Nina L). Det är fascinerande och en aning skrämmande på samma gång. :thumbup:

Officer
2007-10-27, 17:34
...bara det inte är ryamatta och det inte sticker upp som tofsar i halsen på en rundhalsad t-shirt. :)



Bland det vidrigaste som finns *spy* Samma sak där vissa killar har hår så högt upp på ryggen så man kan se det trots tröja/skjorta, högt upp mot nacken..


jag har rakat i olika perioder men nu låter jag det vara, har ändå inte så mycket trots min blattebakgrund.

Slartibartfast
2007-10-27, 17:34
Ibland, min bäste Herr Bradislartfast, tror jag nästan att du tänkt på alla frågor som kan uppkomma här i livet(och de frågor du av misstag inte har begrundat måste ha fallit över på Nina L). Det är fascinerande och en aning skrämmande på samma gång. :thumbup:

lol. It's what I do. ;)

blekfet2
2007-10-27, 17:42
har hår och är glad över det

Tolkia
2007-10-27, 17:56
Vissa har, vissa har inte. Bägge är helt OK enligt min åsikt. Raka verkar extremt opraktiskt med tanke på ytan man måste hålla i schack, och hur vet man hur reglerna är för vilka kvadratcentimetrar som skall rakas och vilka inte? Har man mycket hår på bröstet har man ju ganska ofta också mycket hår på andra delar av kroppen. Stubb är 100 gånger osexigare än ryamatta (rrritsch!).

hahavaffan
2007-10-27, 18:05
Jag är glad att jag inte har något. Om andra har det, bryr jag mig inte om.Jaome

Tuniz
2007-10-27, 18:27
har en ganska rejäl matta men rakar och håller det kallt nuförtiden.

Ser snyggare ut helt enkelt.


Har provat att vaxa men den tortyren går man bara genom 1 gång...

Jag citerar Mel Gibson i "What Women Wants": Women are crazy! Who would want to do that again?!

L-Sami
2007-10-27, 21:48
Om jag skulle ha sånt skulle det vara anus och de som står på BB scenen ska inte ha hår på bröstet. Annars bryr jag mig inte.

tejpis
2007-10-27, 22:19
Trimmat om man har manligt brösthår. Är det glest så går det fetbort.

Tjuckot
2007-10-27, 22:26
Ser kvinnorna slarti i bastun så struntar de nog totalt i om han är rakad eller ej, slarti är ju en riktig man med muskler och sånt, är han inte finne också? Ta med kniven ifall du måste fäkta bort dom är mitt tips :thumbup:

ZHTOHELLAS
2007-10-27, 23:07
IM GREEK!

Behöver jag säga mer .. ;)

snartspensligvegan
2007-10-28, 00:27
Jag har bara fjun bortsett ifrån några strån som växer vid bröstvårtorna, de ser ju inte kloka ut så skulle jag visa upp mig och ha tid på mig skulle jag nog ta bort dem.

På andra bryr jag mig väl inte så noga, men utan är nog bättre om man är grov o vill fortsetta se grov ut, mr Powers är ju alltid snyggast, även naturell, dock.

Evensar
2007-10-28, 00:33
Det lilla jag har ser så fånigt ut så det ryker direkt. Hade jag haft mer så ha det också rykt iof:)

Kebab-Arne
2007-10-28, 01:27
Ehm, vad går under definitionen "ryamatta"? :em:

jesse
2007-10-28, 14:16
Ehm, vad går under definitionen "ryamatta"? :em:

Om du har mer än 30 synliga hårstrån per kvadratcentimeter hud*flex*

Har för mig att jag läst någonstans att hårväxten stimuleras om man plockar med pincett, men samtidigt vet jag att den inte gör det vid vaxning så vad skulle skillnaden vara?

mela
2007-10-28, 14:18
Jag har inget emot hår på bröstet, på en kille då. Kan tycka att det är mysigt att ligga på axeln och slingra fingrarna i håret åså :)

Fast det ser inte så läckert ut men det är en annan femma :Virro

NiXPhoenix
2007-10-28, 14:28
Om du har mer än 30 synliga hårstrån per kvadratcentimeter hud*flex*

Har för mig att jag läst någonstans att hårväxten stimuleras om man plockar med pincett, men samtidigt vet jag att den inte gör det vid vaxning så vad skulle skillnaden vara?


Nej!=!?!" :cryout: Jag rycker iofs med fingrarna än så länge, men ändå. Låter skumt att det skulle skilja mellan vaxning och pincett (eller fingertoppar för den delen).

bear.flowertwig
2007-10-28, 23:47
Har hår men har faktiskt fått komplimanger för det. Mer än en gång :)

Har provat att vaxa(mig själv!), det gör jag inte om. Ett jäkla meck.

dessbee
2007-10-29, 00:32
Trimmar endast när det blir för långt *whistle*

Frida.B
2007-10-29, 02:51
Anus. Ingen aning varför jag inte gillar hår på bröstet, men jag vet att jag inte gör det.

Mr. Moose
2007-10-29, 06:28
Hairy and proud of it!

Rakade hela överkroppen när jag skulle tatueras, vilket helvete att få av sig T-shirten. Satt som klistrad pga stubben, inget jag gör om såvida jag inte ska öka på med fler tatueringar.

Mats J
2007-10-29, 11:37
Hur fan orkar ni, jag nöjer mig med att slita ut 3 rakblad på ryggen, nacken, axlarna och överarmarna, någon gång ibland på sommaren (om jag ska bada på allmän plats)

Och ni tjejer som inte gillar hår på bröst/magen.. Hur ställer ni er till rejält med hår på axlar, rygg, överarmar, nacke. :)

Trots att jag är tokhårig gillar jag det - manligt :hbang:

Tricklev
2007-10-29, 13:54
Går fort att raka, och jag känner absolut inget obehag när det växer ut.

machine gun
2007-10-29, 20:10
Och ni tjejer som inte gillar hår på bröst/magen.. Hur ställer ni er till rejält med hår på axlar, rygg, överarmar, nacke. :)

*spy*

Röda_Lacket
2007-10-29, 20:10
ganska äckligt när tjejer har hår på brösten *spy*

Laijza
2007-10-29, 22:02
ganska äckligt när tjejer har hår på brösten *spy*

*cry*

tjabon
2007-10-29, 22:53
Slätrakade bröst är väldigt mycket geeeeey.....
Jag har lite lagom mellan pattarna och så vill jag
ha det.

Kom ut hit på landet och säg att du rakar bröstet,
så får du se vad som händer.........:kinky:








:laugh:

Nina L
2007-10-29, 23:05
Kära kolo hur ställer ni er till hår på bröstet (på män då alltså), är det bra eller Anus?

Gärna med motivering till svaret.Trimma sig lite kan de allt göra, annars blir det lite so & so med känseln, och hår kan ju (som en del av er har varit med om) fastna på tungan och därmed vara ett störande element. Anus bör ~ imho ~ rakas om man vill öka sina möjligheter till någon form av rimming attention, menar jag. Det kan också (speciellt av yngre tjejer) uppfattas som negativt att se rakt in i en sk. rövtoffs om de av någon anledning (låtom oss icke blifva grafiska) befinner sig i trakterna.

Nina L
2007-10-29, 23:10
Slätrakade bröst är väldigt mycket geeeeey.....Jag fattar inte. Det är bra då, väl?

http://imagecache2.allposters.com/images/pic/153/12622~Male-Torso-Posters.jpg

Mats J
2007-10-30, 10:15
*spy*

Skulle du se mig naken, skulle du ändra din åsikt om hår :naughty:

Officer
2007-10-30, 10:22
Skulle du se mig naken, skulle du ändra din åsikt om hår :naughty:

Jag nominerar detta citat till Kolos osexigaste år 2007 :D

tinus
2007-10-30, 10:58
Jag fattar inte. Det är bra då, väl?

http://imagecache2.allposters.com/images/pic/153/12622~Male-Torso-Posters.jpg

Så ska det se ut! Så lite hår som möjligt tack.
För att vara på din fråga Mats,så för mig framkallar hår på axlar och rygg rysningar och då menar jag inte av välbehag*gah!*

LadyG
2007-10-30, 11:11
Ish, hår. Rakning anbefalles tack, hade jag velat gulla med något ludet hade jag kramat en gorilla.

Jag tycker behåring på de allra flesta ställen, t ex axlar, under armarna, bröst och rygg känns ofräscht, huvudhår undantaget. Benbehåring kan jag stå ut med.

Spelar ingen roll om behåringen är nyansad och duschad, det är själva behåringen i sig som jag uppfattar som ofräsch. Säkert bara nojja, men det är min mojja i så fall.

Mats J
2007-10-30, 11:16
Så säger alla, men sedan drömmer de om en björn inners inne..

Jag ska kanske lägga ut några kort, så att ni oerfarna tjejer får se hur en äkta karl ser ut.

Ironbabe
2007-10-30, 11:17
Så säger alla, men sedan drömmer de om en björn inners inne..

Jag ska kanske lägga ut några kort, så att ni oerfarna tjejer får se hur en äkta karl ser ut.

plizz do..

LadyInsane
2007-10-30, 11:18
Kära kolo hur ställer ni er till hår på bröstet (på män då alltså), är det bra eller Anus?

Gärna med motivering till svaret.

Raka av det.

Piranha
2007-10-30, 11:19
Jag anser det är helt okej att täcka upp den ytan med hår där musklerna egentligen skulle suttit.

tinus
2007-10-30, 11:22
Jag anser det är helt okej att täcka upp den ytan med hår där musklerna egentligen skulle suttit.

HAHA och eftersom du har så mycket sånna däringa mukkler,så har du inget hår?*kissass*

Frida.B
2007-10-30, 11:35
vi tjejer rakar oss under armarna och benen för att det är där vi har det hår som syns... så varför kan inte ni killar raka er där ni har hår som syns?

MasterChief
2007-10-30, 11:44
vi tjejer rakar oss under armarna och benen för att det är där vi har det hår som syns... så varför kan inte ni killar raka er där ni har hår som syns?

För att vi vill se ut som killar? :confused:

Piranha
2007-10-30, 11:44
vi tjejer rakar oss under armarna och benen för att det är där vi har det hår som syns... så varför kan inte ni killar raka er där ni har hår som syns?

Gör vi samma dag det är okej att sitta i bar överkropp på kontoret.

jakke
2007-10-30, 11:48
vi tjejer rakar oss under armarna och benen för att det är där vi har det hår som syns... så varför kan inte ni killar raka er där ni har hår som syns?

fast det är ju lixom, fötter, armar, händer mage, bröst, ansikte, armhålor osv.

Langster
2007-10-30, 11:59
vi tjejer rakar oss under armarna och benen för att det är där vi har det hår som syns... så varför kan inte ni killar raka er där ni har hår som syns?

Om håret på bröstet syns, vart syns det inte? :smash:
Är det bara håret runt anus man ska slippa raka eller vill du kolla där också?



Man hör ofta att tjejer gillar rakat, men i verkligheten har jag faktiskt inte stött på någon kvinna som kräver eller ens har ett önskemål om att man ska raka sig någon annanstans än i ansiktet.

MasterChief
2007-10-30, 12:07
Om håret på bröstet syns, vart syns det inte? :smash:
Är det bara håret runt anus man ska slippa raka eller vill du kolla där också?



Man hör ofta att tjejer gillar rakat, men i verkligheten har jag faktiskt inte stött på någon kvinna som kräver eller ens har ett önskemål om att man ska raka sig någon annanstans än i ansiktet.

+1

De blir mest otroligt roade över när man berättar att man rakar benen (som cyklist är det trots allt ett måste på sommaren).

Det är nog mest träningsintresserade tjejer som har ett sån "fixering" vid att killar ska vara hårlösa.

Ironbabe
2007-10-30, 12:12
Det är nog mest träningsintresserade tjejer som har ett sån "fixering" vid att killar ska vara hårlösa.

Jag är inte fixerad vid att killarna ska vara hårlösa. Är jag intresserad eller kär i killen så skiter jag fullkomligt om han har hår eller inte på bröstet. Däremot är min egen erfarenhet att många "träningskillar" är fixerade vid att raka sig överallt.

MasterChief
2007-10-30, 12:14
Jag är inte fixerad vid att killarna ska vara hårlösa. Är jag intresserad eller kär i killen så skiter jag fullkomligt om han har hår eller inte på bröstet. Däremot är min egen erfarenhet att många "träningskillar" är fixerade vid att raka sig överallt.

Ja, det har du givetvis rätt i.

mela
2007-10-30, 12:31
Men herre. Man kan ju inte RAKA bröstet? *mini* Stubb är ju det osexigaste och absolut värsta som finns. Isf får killar vaxa eller något så att det är slätt något längre.

Kan iofs hålla med om att håriga ryggar, axlar, armhålor, rumpor (*spy* ) går fetbort.

Håriga ben är ett måste!

JJ
2007-10-30, 12:35
Jag anser det är helt okej att täcka upp den ytan med hår där musklerna egentligen skulle suttit.

Haha, din räka. Det syns väl inte att du tränar om du inte rakar dig:D

amincissez
2007-10-30, 12:54
Är det en man med muskler så kan det vara snyggt o va helt hårfri på bröstet,,men en liten tanig kille ska nog ha håret va kvar ,,för smala taniga grabbs ser ut som barn utan.,,men kan man välja då väljer jag en med lagom med hår på bröstet och en smal sträng av hår ner mot naveln,,,,fett 6igt och manligt.Sen är det hett om en man har lite hår på svanken,,najsnajs,, o lagom välansad i nedre delarna.

mela
2007-10-30, 12:59
Sen är det hett om en man har lite hår på svanken,,najsnajs,,.

*spy*

Frida.B
2007-10-30, 13:01
För att vi vill se ut som killar? :confused:

men då kan man ju se det som att det är kvinnligt med hår under armarna eftersom att alla tjejer egentligen ska ha hår under armarna, men hur många killar hade gått med på att deras tjej var buskiga i armhålorna?

Langster
2007-10-30, 13:17
men då kan man ju se det som att det är kvinnligt med hår under armarna eftersom att alla tjejer egentligen ska ha hår under armarna, men hur många killar hade gått med på att deras tjej var buskiga i armhålorna?

För det mesta har kvinnor en klenare hårväxt under armar och på ben än män och vi kan anta att de rakar sig på de områdena för att förstärka sitt kvinnliga utseende.
Hur många killar som går med på att deras tjej har hår under armarna är svårt att ta reda på eftersom majoriteten av tjejerna redan rakar sig där av eget val.
Men jag antar att det finns ungefär lika många killar som gillar håriga tjejer som det finns tjejer som kräver att deras män ska vara hårlösa...

machine gun
2007-10-30, 13:27
Skulle du se mig naken, skulle du ändra din åsikt om hår :naughty:

Jag nominerar detta citat till Kolos osexigaste år 2007 :D

:laugh:

blekfet2
2007-10-30, 13:36
En sak som jag upptäckt som stämmer till 100% är att tjejer som tycker att det är fult med hår brukar själv se ut såhär orakade:
:D

http://www.coolpick.com/img/bits/20010302

Mats J
2007-10-30, 13:38
:laugh:

Du behöver inte spela svår, alla vet att du i kväll kommer ligga och fantisera om att få slicka min håriga svettiga rygg :hbang:


(Bilden på inlägget ovan beskriver ganska bra hur den ser ut)

mela
2007-10-30, 13:40
Du behöver inte spela svår, alla vet att du i kväll kommer ligga och fantisera om att få slicka min håriga svettiga rygg :hbang:


(Bilden på inlägget ovan beskriver ganska bra hur den ser ut)

men för i (&(/&%(/&)(/ *gah!* *grr27*

Officer
2007-10-30, 14:25
Rakade mig på bröstet igår igen efter ett tag med fjunmatta... FLickvännen (som är ett par år äldre än mig) blev både kåt och ledsen på samma gång. Hon tyckte att jag såg "så ung ut" nu... och att jag "borde nog låta det växa ut igen" fast hon hade det där ledsna ögat.. hon känner väl sig hotad när alla unga brudar kommer att dreglas över att jag är rakad och hårlös nu:hbang:

Frida.B
2007-10-30, 14:34
Jag rakar mig på kroppen för att jag tycker det känns fräshare och tycker det ser fräshare ut på en kille också. En kille ska inte behöva ha hår på kroppen för att inte misstas för en kvinna.

Langster
2007-10-30, 14:37
Jag rakar mig på kroppen för att jag tycker det känns fräshare och tycker det ser fräshare ut på en kille också. En kille ska inte behöva ha hår på kroppen för att inte misstas för en kvinna.

Vi får hoppas att du inte ska behöva raka sig för att inte misstas för man också då! Så att det inte är som Blekfet var inne på! :D

Frida.B
2007-10-30, 14:55
Vi får hoppas att du inte ska behöva raka sig för att inte misstas för man också då! Så att det inte är som Blekfet var inne på! :D

med mina kvinnliga former skulle jag kunna ha en hel ryamatta på ryggen utan att det skulle bli någon förvirring

Granatgiraffen
2007-10-30, 15:41
med mina kvinnliga former skulle jag kunna ha en hel ryamatta på ryggen utan att det skulle bli någon förvirring

ok

Mats J
2007-11-02, 13:00
Ahh, en riktig kvinna.

citat:
– Jag gillar män som är håriga överallt, som djur. Om jag skulle gilla att någon är slät kunde jag lika gärna vara lesbisk, säger hon.

:hbang:

http://www.aftonbladet.se/karleksex/article974517.ab

skaparn
2007-11-02, 13:07
För att vi vill se ut som killar? :confused:

Tala för dig själv

amincissez
2007-11-02, 13:47
:laugh: Tala för dig själv

babbett
2007-11-02, 18:56
Tjejer som tycker det är fult och äckligt med hår på bröstet har ant. inte haft en hårig kille.

Något skönare än att kura ihop sig under täcket med en varm, hårig kille finns inte!!! *cupid*

babbett
2007-11-02, 19:01
1. -det är mysigt att ligga på axeln och slingra fingrarna i håret åså :)

2. -Fast det ser inte så läckert ut

1. -håller med!!

2. -håller inte med!!

RassK
2007-11-02, 19:02
Okej, hur ställer ni er till hår på axlarna då?
Alt. rükken. :/

Baan
2007-11-02, 19:03
Okej, hur ställer ni er till hår på axlarna då?
Alt. rükken. :/

MSN?

babbett
2007-11-02, 19:05
Jag erkänner att jag hade lite svårt för hårig rygg och axlar...försökte få min kille att vaxa sig där några gånger. Han var med på tanken fast ville vänta till sommaren...när sommaren kom så hade jag vant mig samt insett att om han kan älska mig med alla mina tokigheter så kommer jag billigt undan som bara behöver stå ut med en hårig rygg och håriga axlar!!!

objet trouvé
2007-11-02, 19:55
jag tycker om det, inte alltför mycket kanske..men samtidigt är man kär så är man och då spelar det ingen roll, eller rättare sagt då tänker man inte på det.

lastbil
2007-11-02, 20:00
<--nej

Imni
2007-11-02, 23:21
Det är ju lite manligt med hår på bröstet, det kan man inte komma runt.

JusupWilkosz
2007-11-02, 23:39
<--nej

Inte hetrosexuell?

lastbil
2007-11-02, 23:41
jo då, tycker det ser för jävla illa ut bara :)

Frida.B
2007-11-03, 00:14
Hår på annat än huvud och ben och kanske armar (om det inte är bushybushy) funkar. Allt annat går fetbort.

Mental
2007-11-03, 00:16
Hår på annat än huvud och ben och kanske armar (om det inte är bushybushy) funkar. Allt annat går fetbort.

Så inget hår på huvud och ben, men gärna en hårig rygg? Du är annorlunda du ;)

Frida.B
2007-11-03, 00:27
Så inget hår på huvud och ben, men gärna en hårig rygg? Du är annorlunda du ;)
ja hårig rygg is the shiet ffs! gärna håriga tår också


whooops... menar ju såklart tvärtom.. :Virro

Baan
2007-11-03, 00:33
ja hårig rygg is the shiet ffs! gärna håriga tår också


whooops... menar ju såklart tvärtom.. :Virro

Men va fan.... just fötterna känns ju meningslöst att klaga på - givet att du inte har någon konstig foot fetish.

Frida.B
2007-11-03, 00:47
Men va fan.... just fötterna känns ju meningslöst att klaga på - givet att du inte har någon konstig foot fetish.

så länge ja slipper va i närheten av tårna så är det okej om de är håriga, men visst funkar väl med normalt med hår på en killes tår men som sagt. Inget bushy

mela
2007-11-03, 01:26
Tjejer som tycker det är fult och äckligt med hår på bröstet har ant. inte haft en hårig kille.

Något skönare än att kura ihop sig under täcket med en varm, hårig kille finns inte!!! *cupid*

Jag har haft en.. eh ja.. hårigt var det iaf.
Men det är fortfarande inte vacker :D

Doctor Snuggles
2007-11-03, 02:35
http://willwilkinson.net/flybottle/wp-content/uploads/2006/03/znaniBurt%20Reynolds.jpg
En naturlig man. It's all good. :D

adis
2007-12-11, 14:57
Har hårigt bröst , hatar det.

Animalistic
2007-12-11, 15:17
Har hårigt bröst , hatar det.

+1 samma *gah!*
rakar dock, så borde väl vara att jag har brösthårväxt men inget hår

Greg
2007-12-11, 15:17
Jag brukar raka bort hår på rygg, bröst, ansikte (ibland), armhålan, runt "the special area" och röv.

denpa
2007-12-11, 15:25
Har hårigt bröst , hatar det.


Second that!

Evolutionen kommer se till att framtidens män inte kommer ha hår på onödiga ställen

Hades
2007-12-11, 15:27
Second that!

Evolutionen kommer se till att framtidens män inte kommer ha hår på onödiga ställen

Jasså? Är det på något sätt evolutionärt fördelaktigt att inte ha hår?

denpa
2007-12-11, 15:28
lite ironi men kan tänka mig att håret hade mer syfte när man inte hade 28 grader inomhus och dagens ideal

ManuelIT
2007-12-11, 15:31
Jasså? Är det på något sätt evolutionärt fördelaktigt att inte ha hår?

well, om vi antar att man får knula mer som hårlös så... ja :laugh:

Hades
2007-12-11, 15:34
lite ironi men kan tänka mig att håret hade mer syfte när man inte hade 28 grader inomhus och dagens ideal

Jo, men så länge folk med hår (=typ alla) får ligga så kommer vi ju fortsätta vara håriga.

well, om vi antar att man får knula mer som hårlös så... ja :laugh:

:D

otherside
2007-12-11, 16:06
gillar det inte själv så rakar bort de lilla man har=)