handdator

Visa fullständig version : HUR blandar ni erat doublepro?


Animalistic
2007-10-24, 05:49
fick hem det igår, och körde på 2,5 DL vatten och lät det stå i en kvart enligt förpackningen. men konsistensen blev ungefär som filmjölk =/ och smaken var inte direkt kanongod..

PS, har banana-peanut


mvh

Johan.S
2007-10-24, 08:32
Låter som om du vill ha en tunnare drink. Blanda med mer vatten. Smaken är ju väldigt personligt va man gillar. Jag tycker att banana-peanut funkar alldeles kanon men både chokladen och pistachio-coconut är godare

Animalistic
2007-10-24, 08:45
Låter som om du vill ha en tunnare drink. Blanda med mer vatten. Smaken är ju väldigt personligt va man gillar. Jag tycker att banana-peanut funkar alldeles kanon men både chokladen och pistachio-coconut är godare

fan att jag köpte 2st banana-peanut då ^^ *FUCK!*
blir att prova med mer vatten, kanske åker ner snabbare då

ligne
2007-10-24, 09:55
ta 2dl vatten och 1dl pulver.

skaka om lite.

ät med sked *drool*

Englund
2007-10-24, 10:41
Du kan göra en god drink med din banana-peanut.

Ingredienser:
8 dl mjölk
1,5 dl pulver
Mycket glass, gärna vanilj.
Eventuellt skivad banan också

Låt glassen smälta. Drick. Njut.

I övrigt tycker jag banana-peanut är svingod. Inget speciellt med bara vatten, men med mjölk är den superb.

Handcuff
2007-10-24, 10:58
4 dl mellanmjölk :thumbup:

Animalistic
2007-10-24, 11:42
Du kan göra en god drink med din banana-peanut.

Ingredienser:
8 dl mjölk
1,5 dl pulver
Mycket glass, gärna vanilj.
Eventuellt skivad banan också

Låt glassen smälta. Drick. Njut.

I övrigt tycker jag banana-peanut är svingod. Inget speciellt med bara vatten, men med mjölk är den superb.

jag deffar ^^ så lite svårt ! :P
EDIT: tack för tipset dock :)

Animalistic
2007-10-24, 11:43
4 dl mellanmjölk :thumbup:

aj låter mycket :P men ska testa.. fast testar med lättmjölk först *whistle*

EiseltUK
2007-10-24, 13:50
Jag brukar oftast blanda med 1 dl vatten (orkar inte hålla på med mjälk även om det oftast blir godast). Låter drinken stå cirka 10 miunter och äter med sked. Blir smarrigt.

Johan.S
2007-10-24, 13:56
1 dl av chokladsmaken och 2 dl mjölk blir så likt chokladpudding det bara går. Gjorde ett test på en icke tränande kompis och han trodde att det var vanlig chokladpudding

AFanatic
2007-10-24, 14:21
Jag blandar double chocolate till chokladpudding-konsistens. Pistachio mixas med pistage? pistach? (hur fn stavas det?) nötter ännu tjockare än chokladsmaken, och äts med sked som godis typ. *whistle*

Animalistic
2007-10-24, 15:24
Jag brukar oftast blanda med 1 dl vatten (orkar inte hålla på med mjälk även om det oftast blir godast). Låter drinken stå cirka 10 miunter och äter med sked. Blir smarrigt.

ska testa det ikväll. har ju en hel del att testa på :) fast kan inte se de framför mig haha ^^ annars kanske man får hälla på lite funlight.. de verkar funka till allt annat :D :confused:

EiseltUK
2007-10-24, 15:59
Det viktigaste är att du låter drinken stå ett tag så att proteinet får tid att reagera med vätskan. Det påverkar både konsistensen och smaken ganska rejält. Banana-Peanut blir så att säga mjukare i smaken.

Animalistic
2007-10-24, 16:19
Det viktigaste är att du låter drinken stå ett tag så att proteinet får tid att reagera med vätskan. Det påverkar både konsistensen och smaken ganska rejält. Banana-Peanut blir så att säga mjukare i smaken.

kanske var just det jag tyckte var osmakligt. någon som vet hur den smakar i betydligt vattnigare form? bra eller anus?

EiseltUK
2007-10-24, 16:31
kanske var just det jag tyckte var osmakligt. någon som vet hur den smakar i betydligt vattnigare form? bra eller anus?

Smaken är bra även om man blandar ut med 3-4 dl vatten tycker jag. Den blir ju klart blaskigare mer lättdrucken som en vanligt vassledrink. Om du blandar med mer vätska så låt den ändå stå 5-10 minuter för att smaken ska bli optimal.

Animalistic
2007-10-24, 16:35
Smaken är bra även om man blandar ut med 3-4 dl vatten tycker jag. Den blir ju klart blaskigare mer lättdrucken som en vanligt vassledrink. Om du blandar med mer vätska så låt den ändå stå 5-10 minuter för att smaken ska bli optimal.

okej :) tack så hjärtligt.

"Om du blandar med mer vätska" syftar du på vatten eller mjölk?

EiseltUK
2007-10-24, 18:09
Vatten eller mjölk.

pontus.pw
2007-10-25, 12:05
EISELT är några nya smaker på gång?

mvh

EiseltUK
2007-10-25, 12:36
Vi har arbetat på fler smaker. Inte riktigt klara men vi kommer i vilket fall att vänta med lansering av fler smaker för att vi har flera andra nya produkter som ska lanseras först.