handdator

Visa fullständig version : Iransk stand-up!


Allan
2007-10-23, 20:16
Maz Jobrani



WIPJeLN16NI

Allan
2007-10-23, 20:19
Om Usama!

ln36gPZBACU

rememberence
2007-10-23, 20:20
1uwOL4rB-go

Jag hoppas det är okej att jag slänger in ett klipp.

Kurash
2007-10-23, 20:35
Om iranier på svenska.

QMXLrB44Nh8

Allan
2007-10-23, 20:37
Om iranier på svenska.

QMXLrB44Nh8


This video is no longer available....

Kurash
2007-10-23, 20:47
This video is no longer available....

Vafaan, jag kollade ju precis på den.

Sjukt kul att du gör den här tråden precis nu. Kom nyss hem från en middag med tjejen, hennes mamma och hennes bror. Hon har en persisk pappa, så de spenderade middagen med att härma iranier och hur sakta dom pratar. Visade henne klippet och hon svimmade nästan.

edit: filmen funkar om man klickar på den igen så den öppnas i nytt fönster.

k4l_2007
2007-10-23, 21:00
This video is no longer available....

hahhahah :D

MasterChief
2008-11-15, 22:11
http://www.axisofevilcomedy.com/

Gick nyss på SVT2. Grymt kul!

Mazr
2008-11-15, 22:19
Hahahaha! Samtliga länkar är "not available" :(

MasterChief
2008-11-15, 22:28
RrE4SNYiNEw

-b5QcdLf9IU

jifTmG9drjE

shadowfire
2008-11-15, 22:38
hah, skön lirare.

Ignatius72
2008-11-15, 22:44
Mellanöstern grabbarna var sjukt roliga. Chris Rock *gäsp* rasistisk, sexistisk och gapig.

The Swedish Oak
2008-11-15, 22:48
båda roliga enligt min mening, ser Chris Rock på 2an nu.

Mazr
2008-11-15, 22:53
Han var fan rolig :) Sitter och fånler atm, hahaha!

bear.flowertwig
2008-11-15, 23:04
Såg slutet på "The axis of evil..."(mellanösternsnubbarna) men fattar verkligen inte hur ni kan tycka det var kul? Det var ju så sjuuukt enkla och uppenbara poänger hela tiden och publiken var i gammal hederlig amerikansk anda fullständigt dum i huvudet och kissade på sig av skratt bara han sa flaska.

:booty:

Exdiaq
2008-11-15, 23:20
Såg slutet på "The axis of evil..."(mellanösternsnubbarna) men fattar verkligen inte hur ni kan tycka det var kul? Det var ju så sjuuukt enkla och uppenbara poänger hela tiden och publiken var i gammal hederlig amerikansk anda fullständigt dum i huvudet och kissade på sig av skratt bara han sa flaska.

:booty:



Måste humor vara invecklat för att man ska få skratta?

bear.flowertwig
2008-11-15, 23:36
Måste humor vara invecklat för att man ska få skratta?

Givetvis inte och det påstod jag ju inte heller. Smart eller dum-smart för att jag ska skratta. Ja.

Tricklev
2008-11-16, 02:14
Mellanöstern grabbarna var sjukt roliga. Chris Rock *gäsp* rasistisk, sexistisk och gapig.

Chris rock gör väll mer eller mindre samma sak som dessa killar, "såhär är min kultur/ras/något, och såhär uppfattas den, skratta nu.", riktigt trist med alla dessa komiker vars enda material är deras etnicitet/kulturella tillhörighet/liknande.

Jag ska åka utomlands och dra Sverige-skämt.

Så, jag var på Ica häromdagen och köpte mjölk, jepp, i Sverige älskar vi mjölk, även som vuxna. Nåja, så jag går fram till kassan, ser att kön är ganska lång, det står 10 personer framför mig. Så kan ni ana vad jag gör?

Jag ställer mig i kön.

Hahahaha ahhhh jag vet, Svenskar är bra på att köa, ahh, så kul. Vet ni vad folk inte inser dock? Det är att Sverige och Norge är inte samma, när vi Svenskar snackar så låter vi såhär "Hej, jag heter Tricklev" när norskar snackar låter dom såhär "hej de e kempegett o vara en glade nergmene jeg hete Tricklev".

Hahaha ahhh norgmän låter alltid glada, så kul, så kul, om ni någonsin är ledsna, bara snacka norska, så kul.



/Over and out, dussinkomiker nr487 som drar skämt om sin landstillhörighet.

hoikka poika
2008-11-16, 03:00
Chris rock gör väll mer eller mindre samma sak som dessa killar, "såhär är min kultur/ras/något, och såhär uppfattas den, skratta nu.", riktigt trist med alla dessa komiker vars enda material är deras etnicitet/kulturella tillhörighet/liknande.

Jag ska åka utomlands och dra Sverige-skämt.

Så, jag var på Ica häromdagen och köpte mjölk, jepp, i Sverige älskar vi mjölk, även som vuxna. Nåja, så jag går fram till kassan, ser att kön är ganska lång, det står 10 personer framför mig. Så kan ni ana vad jag gör?

Jag ställer mig i kön.

Hahahaha ahhhh jag vet, Svenskar är bra på att köa, ahh, så kul. Vet ni vad folk inte inser dock? Det är att Sverige och Norge är inte samma, när vi Svenskar snackar så låter vi såhär "Hej, jag heter Tricklev" när norskar snackar låter dom såhär "hej de e kempegett o vara en glade nergmene jeg hete Tricklev".

Hahaha ahhh norgmän låter alltid glada, så kul, så kul, om ni någonsin är ledsna, bara snacka norska, så kul.



/Over and out, dussinkomiker nr487 som drar skämt om sin landstillhörighet.

Spot on! Är du Magnus Betnér?

ManuelIT
2008-11-16, 03:41
Chris rock gör väll mer eller mindre samma sak som dessa killar, "såhär är min kultur/ras/något, och såhär uppfattas den, skratta nu.", riktigt trist med alla dessa komiker vars enda material är deras etnicitet/kulturella tillhörighet/liknande.

Jag ska åka utomlands och dra Sverige-skämt.

Så, jag var på Ica häromdagen och köpte mjölk, jepp, i Sverige älskar vi mjölk, även som vuxna. Nåja, så jag går fram till kassan, ser att kön är ganska lång, det står 10 personer framför mig. Så kan ni ana vad jag gör?

Jag ställer mig i kön.

Hahahaha ahhhh jag vet, Svenskar är bra på att köa, ahh, så kul. Vet ni vad folk inte inser dock? Det är att Sverige och Norge är inte samma, när vi Svenskar snackar så låter vi såhär "Hej, jag heter Tricklev" när norskar snackar låter dom såhär "hej de e kempegett o vara en glade nergmene jeg hete Tricklev".

Hahaha ahhh norgmän låter alltid glada, så kul, så kul, om ni någonsin är ledsna, bara snacka norska, så kul.



/Over and out, dussinkomiker nr487 som drar skämt om sin landstillhörighet.

haha, det tragiska är nog att de flesta svenskar verkligen skulle skratta gott åt det där

stevebc
2008-11-16, 13:23
haha, det tragiska är nog att de flesta svenskar verkligen skulle skratta gott åt det därHahahah jag skrattade jättemycket

Tricklev
2008-11-16, 18:14
Spot on! Är du Magnus Betnér?

Wtf :(

frambogir
2008-11-16, 18:20
Jag gillar Chris Rock. Har alltid gjort. Spelar ingen roll om han bara svär och säger nigger, jag roas av det.
Axis of evil var riktigt roliga också :)

Allan
2008-11-16, 20:14
Spot on! Är du Magnus Betnér?
Nä, Triclev är ju kul. Betnér är ju bara bitter

Saft und Kraft
2008-11-16, 20:32
Wtf :(

Gråt inte. Det ordnar sig. Och hela världen är inte grym och oförstående.

I övrigt mår jag själv fantastiskt illa över tråkdumma stereotyper i skämtsammanhang. Helt jätteprovocerande.

Hyenor med läppstift på tänderna och skrockande imbeciller, kissar nästan på sig utan att egentligen förstå varför, men blicken de besitter förblir alltjämt glasartad. Jag sitter stilla och ryser men mest av allt så fnyser (jag).

WHITEFOLKS
2008-11-16, 20:37
En annan populär (?) iranier är Omid Djalili.

Finns en hel del av han på youtube.

ajde
2008-11-16, 21:50
Haha fyfan vad skön :), Iranier ftw*flex*