handdator

Visa fullständig version : counterstrike 1.6 från steam


evil
2007-10-21, 10:42
Jag råkade köpa half life istället för counterstrike på steam. Kan man ladda ner modden någonstans så man slipper betala dubbelt?

Animalistic
2007-10-21, 11:07
Jag råkade köpa half life istället för counterstrike på steam. Kan man ladda ner modden någonstans så man slipper betala dubbelt?

man använder half-life cd-keyn för att registrera Counterstrike. så du har inte gjort nått fel så vitt jag vet

evil
2007-10-21, 11:09
Hur ska jag åtgärda det här lilla problemet?

gymrat
2007-10-21, 11:34
The Steam Support Center (http://support.steampowered.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/enduser/home.php) provides answers to frequently asked questions about the Steam client application and games available over the Steam Network.

From here you can search for an answer to your question, browse topics to find more information, or contact Steam Support after creating a Support Center account.

eppenjet
2007-10-21, 11:37
Installera steam. Sen brukar det vara så lätt så man kan ladda ner cs via steam. Annars kan du väl tanka nånstans? T ex http://www.snabbstart.com/download/counter-strike

lycka till

tossefar
2007-10-21, 13:07
CS har inte varit en mod på många år. Jag tror tyvärr att du gjort bort dig och får köpa CS också.

grisbil3n
2007-10-21, 13:24
Steamkonto skapas ju med hl key så jag förstår inte vad problemet är. Och från steam kan man tanka cs.

tossefar
2007-10-21, 13:50
Steamkonto skapas ju med hl key så jag förstår inte vad problemet är. Och från steam kan man tanka cs.

Kan man verkligen göra så nu? Det var många många år sedan jag senast hörde om någon som använde den metoden. Numera är ju CS helt fristående.

grisbil3n
2007-10-21, 14:04
Kan man verkligen göra så nu? Det var många många år sedan jag senast hörde om någon som använde den metoden. Numera är ju CS helt fristående.

Åfan, tja det va ju några år sen man skapade kontot :P

Durre
2007-10-22, 23:11
Hmm sant det var ett par år sedan, men prova och tryck download bara, måste gå. Det var så länge sedan jag köpte HL och då fick man en key till HL och en key till CS och båda fungerar till CS så jag har 2 acc. Det var när CS kom ut men jag har för mig att någon polare köpte HL och det är ju liksom inkluderat CS...