handdator

Visa fullständig version : Vad för slags pojk/flickvänn vill ni ha?


Tricklev
2007-10-17, 13:46
Dags att tracka ner vad kolozzeumarna gillar för tjejer och killar, mer intresserad av det intellektuella och emotionella här, "stora bröst!" kommentarer undanbedes helst. Om det inte är så att det enda du egentligen bryr dig om är den andra personens utsida, isf får du hemskt gärna skriva det.

Så, vilka drag, beteenden, och andra saker söker du efter? *popcorn*

T-train
2007-10-17, 13:47
Dags att tracka ner vad kolozzeumarna gillar för tjejer och killar, mer intresserad av det intellektuella och emotionella här, "stora bröst!" kommentarer undanbedes helst. Om det inte är så att det enda du egentligen bryr dig om är den andra personens utsida, isf får du hemskt gärna skriva det.

Så, vilka drag, beteenden, och andra saker söker du efter? *popcorn*

Som min man...*cupid* Snäll, lojal, pålitlig, varm, go, glad, kramig!

Exhale_
2007-10-17, 13:49
Snäll, lojal, pålitlig, söt, intelligent, glad, träningsintresserad är väl några få saker jag söker hos en tjej.

lectris
2007-10-17, 13:50
Någon som vet vad det innebär att ge och ta i ett förhållande, som är villig att lyssna och kompromissa när man tycker olika om saker. Långsint- och trångsynthet är bland de värsta egenskaperna som finns. Annars är det väl klyschorna som gäller, snäll, omtänksam, som delar ens intressen, bjuder på sig själv och som kan ta hand om mig (frivillig tolkning på den sista) :D ;)

Snafu
2007-10-17, 13:51
Nån som står ut med mig (har jag börjat inse på senare år). Men om man får välja: åtminstone halvintelligent, någotsånär framåt men som även kan softa, attraktiv, inte neurotisk, stora bröst.

Snafu
2007-10-17, 13:52
och VARM, bör tilläggas - inte kall, som min nuvarande flickvän - jävligt störande. Jag är fjollan i förhållandet tror jag.

Tricklev
2007-10-17, 13:52
Jag vill ha en riktigt smart tjej, en som verkligen kan våldta mig mentalt varje gång jag öppnar munnen och försöker tänka till. Är inte så mycket för dominans lekar, men en riktigt smart tjej som verkligen kan sätta en på plats mentalt hade varit underbart.

lectris
2007-10-17, 14:00
och VARM, bör tilläggas - inte kall, som min nuvarande flickvän - jävligt störande. Jag är fjollan i förhållandet tror jag.

haha! jag hoppas att hon inte hänger på kolo och läser i den här tråden.. *whistle*

Snafu
2007-10-17, 14:02
haha! jag hoppas att hon inte hänger på kolo och läser i den här tråden.. *whistle*

Hon är engelska och hennes svenska är tämligen begränsad, kan väl säga "hej jag heter", typ.

Liten Men Fet
2007-10-17, 14:03
Intelligent, lite sjuk humor och framförallt förmågan att förstå att folk ironiserar. Bra självförtroende så hon kan klara sig själv och komma springandes å vara ledsen för random människa har varit taskigt.
Vara lite frammåt å tycka det är kul att testa saker, typ fallskärmshoppning och motorcyklar.
Tycka om att träna i någon form.




Fan jag beskriver ju en kille, skulle varit bög. :(

Osten80
2007-10-17, 14:04
Hon är engelska och hennes svenska är tämligen begränsad, kan väl säga "hej jag heter", typ.

Bor du i England?

Snafu
2007-10-17, 14:05
Bor du i England?

I kalla nordöstra England japp.

Vinter
2007-10-17, 14:05
Jag vill ha en riktigt smart tjej, en som verkligen kan våldta mig mentalt varje gång jag öppnar munnen och försöker tänka till. Är inte så mycket för dominans lekar, men en riktigt smart tjej som verkligen kan sätta en på plats mentalt hade varit underbart.

Håller med till 100%, fast det skadar ju inte om intelligensen går hand i hand med en varm och attraktiv personlighet.

lectris
2007-10-17, 14:05
Hon är engelska och hennes svenska är tämligen begränsad, kan väl säga "hej jag heter", typ.

ah, såpass. jag trodde inte det fanns några snygga brudar i england... ;) :Virro

Osten80
2007-10-17, 14:06
I kalla nordöstra England japp.

Coolt.

Rahf
2007-10-17, 14:07
Atletisk, hon får gärna knäcka mig i många olika sporter eftersom det sporrar mig att kämpa på ännu hårdare.

Hon ska kunna hantera situationer självständigt utan att behöva ringa eller ropa jämt.

Surferska, det finns inget bättre än en som delar mitt livsintresse. Synd bara att så få svenskor gör det.

Hon ska vilja ha sin egen tid också ifrån mig, precis som jag behöver från henne då och då. Att vara som ett klister blir jobbigt för båda parter i längden.

Det var väl ungefär vad jag vill ha på en höft.

bertbert
2007-10-17, 14:07
Bra självförtroende. Intelligent. Humor. Förmåga att förstå min emellanåt mycket underliga humor. Självständig. Välutbildad. Empatisk. Stark (inte primärt fysiskt då).

Sen är det en fördel om hon tycker om mig också.

Jag har förmånen att leva med en kvinna som uppfyller allt detta.

Snafu
2007-10-17, 14:08
ah, såpass. jag trodde inte det fanns några snygga brudar i england... ;) :Virro

Jag har lagt upp en bild på henne i bildtråden tror jag. Ser helt OK ut. Skillnaden i England är att många de snygga tjejerna helt enkelt ätit för mycket mat och således blivit tjocka.

Sen finns det så otroligt många fula tjejer att man inte ser dom snygga..pga fulingarna. Sen har alla snygga tjejer pojkvänner redan, eller så gillar dom inte svenskar som jag (så därför säger jag oftast inte att jag är svensk om jag ska hålla på och ragga, vilket jag inte gör nu). Brukar bara säga att jag från "up north", vilket stämmer.

Sen klär sig tjejer här jävligt mkt sexigare/partyaktigt (och ibland sminkar bort fulheten och fixar en schysst frisyr) än Sverige så ibland blir man förblindad av det och tror att det är en snygg tjej, fast det inte är det.

Robbin
2007-10-17, 14:09
Får mig att le
Positiv
Omtänksam
Intelligent
Hög sexdrift
Kramgo

ManuelIT
2007-10-17, 14:10
söt, mkt smart, stor självdistans och HUMOR!

Exhale_
2007-10-17, 14:11
söt, mkt smart, stor självdistans och HUMOR!

+1

AlexanderYeah
2007-10-17, 14:15
snäll, rolig (viktigt) . Och brunett men spelar inte så stor roll. Kanske en dm kortare än mig. En fin röst är också bra. En tjej i min klass har en sjungig röst typ, mjuk och fin.

Racso
2007-10-17, 14:16
Mina krav på en tjej brukar vara:


Snyggt ansikte
Snygg kropp (röv)
Smart (Typ högskoleutbildad)
Feminin
Bra självförtroende
Ett jävla djur i sängen
Framgångsrik
Tuff/stark



Säkert glömt en hel del...

Robbin
2007-10-17, 14:24
Mina krav på en tjej brukar vara:


Smart (Typ högskoleutbildad)



Högskoleutbildning är väl ett ganska dåligt mått på hur smart man är? Aldrig träffat så många blåsta brudar som när jag läste på högskola.

Racso
2007-10-17, 14:27
Högskoleutbildning är väl ett ganska dåligt mått på hur smart man är? Aldrig träffat så många blåsta brudar som när jag läste på högskola.

Om man med smart menar intelligent som i god förmåga att lösa problem, så håller jag defenetivt med.

Men jag syftade mer på en tjej som lärt sig tänka. Finns genier som jobbar på besinstationer hela sina liv, en sån vill jag inte ha. (inget fel med att jobba på en mack, du fattar poängen)

Robbin
2007-10-17, 14:29
Då är jag med på ditt resonemang. :)

Corpobal
2007-10-17, 16:01
Can't believe i'm first but.... STORA BRÖST! (Bryr mig bara om utsidan)

Tricklev
2007-10-17, 16:03
Vafasen skrev jag inte partner för, mitt språkbruk är verkligen pinsamt dåligt.

Får hitta någon smart brud som styr upp snart.

Viktor_Balck
2007-10-17, 16:04
Stora bröst, tight röv och bra på att ******.

Vinter
2007-10-17, 16:07
Vafasen skrev jag inte partner för, mitt språkbruk är verkligen pinsamt dåligt.

Får hitta någon smart brud som styr upp snart.

Du är lite masochist, vet du det? :D

The_RobRoy
2007-10-17, 16:22
Fan jag beskriver ju en kille, skulle varit bög. :(

:laugh:

Jag vill hitta en tjej man har lite saker gemensamt med, själv är man ju en sån stor fjant att allt man pysslar med är ointressant för de flesta tjejer.

Fettecke
2007-10-17, 16:30
:laugh:

Jag vill hitta en tjej man har lite saker gemensamt med, själv är man ju en sån stor fjant att allt man pysslar med är ointressant för de flesta tjejer.

kör du den repliken på krogen också? ;=)

- inte alltför upptagen med sin vardag
- humor
- självkännedom
- självförtroende

det är nog de stora dragen jag kollar efter

coxie
2007-10-17, 16:39
Jag vill ha en smart, beläst och begåvad tjej. Ett stort plus om hon kan stå ut med en narcissistisk tänkare som kan få för sig väldigt mycket dumheter.

The_RobRoy
2007-10-17, 16:50
kör du den repliken på krogen också? ;=)


;)

Självklart är den en jäkla massa andra saker också, men att känna att man har saker att göra, eller att prata om, som båda tycker är kul är viktigt för mig.

mela
2007-10-17, 16:56
Egen individ
Oberoende
Snäll
Lojal
Trevlig
Skämtsam
Liknande humor som mig (dålig)
Längre än mig gärna 15-20cm längre
Noggran med hygien
Bry sig om sitt yttre - raka armhålor*harkel*
Tränar & äter som mig
Liberal/konservativ
Ej fördomsfull
Driven att arbeta och vilja "bli något"

Sedan måste kemin stämma. Vill vara sjukt attraherad och vill att han ska vara det av mig

lectris
2007-10-17, 17:08
Egen individ
Oberoende
Snäll
Lojal
Trevlig
Skämtsam
Liknande humor som mig (dålig)
Längre än mig gärna 15-20cm längre
Noggran med hygien
Bry sig om sitt yttre - raka armhålor*harkel*
Tränar & äter som mig
Liberal/konservativ
Ej fördomsfull
Driven att arbeta och vilja "bli något"

Sedan måste kemin stämma. Vill vara sjukt attraherad och vill att han ska vara det av mig

fan jag kunde inte ha skrivit det bättre själv :D speciellt "egen individ" och "oberoende", klängiga pojkar och människor som inte kan fatta egna beslut är nog bland det störigaste som finns.

machine gun
2007-10-17, 17:14
Någon som är rak och ärlig, snäll, omtänksam, har sjuk humor och förstår ironi, som har mål i livet, är självständig och kan resonera logiskt och som gillar att göra saker tillsammans med mig.

Dvs, precis som min sambo *cupid*

Ryska_raketen
2007-10-17, 17:19
2 bröst, minst ett par öppningar, långt eller kort hår = Thats it!

Yucko
2007-10-17, 17:21
Vet ej. Jag blir less ändå till slut och vill ha raka motsatsen till det jag en gång ville ha.

Tjejer är svin ändå. Bah.

kspr
2007-10-17, 17:22
Ha egen moped så man slipper skjutsa.

Greg
2007-10-17, 17:26
Hon ska ha skinn på näsan. Hon ska ha lite sjuk humor. Hon ska förstå att jag pluggar på en väldigt tuff linje, och inte alltid kan vara där. Utan skolan är prioritet ett.

Hon behöver inte vara träningsintresserad, för det kan man alltid ändra på.

Och ja, hon måste ha ett najs ass.

LadyInsane
2007-10-17, 17:27
Ha egen moped så man slipper skjutsa.
:laugh:

LadyInsane
2007-10-17, 17:28
Kramgo, spontan, social, kinky, rolig och smart.

+ Bra musiksmak.

Tricklev
2007-10-17, 17:33
Du är lite masochist, vet du det? :D

Nejdå, i sovrummet är det snarare jag som är smått våldsam. *popcorn*

Det är alltså inget sexuellt för mig.

Jompan
2007-10-17, 17:45
Som min pojk är nu!

omtänksam
snäll
uppmärksam
bra lyssnare
rolig
stabil
bra självförtroende
smart
vitsig
romantisk
barnasinnet kvar
ha tålamod
snygg
bra i sänghalmen
etc

Spinkot
2007-10-17, 17:52
Vackra ansiktdrag (höga kindben et al), intelligent, ej överviktig, sunda värderingar, gemensamma intressen.

maaherra
2007-10-17, 17:53
Integritet, humor, kreativitet, viss intelligens (att kunna utmana mig intellektuellt ær lite før mycket begært), omtænksamhet samt ett riktigt tight ass. Ær ett stort + i kanten om hon kan dansa och ær musikalisk

LadyInsane
2007-10-17, 17:59
Integritet, humor, kreativitet, viss intelligens (att kunna utmana mig intellektuellt ær lite før mycket begært), omtænksamhet samt ett riktigt tight ass. Ær ett stort + i kanten om hon kan dansa och ær musikalisk

Glömde bort att skriva. Det är ruskigt viktigt för mig. De killar jag dejtat är oftast blåsta idioter som jag tröttnar snabbt på. Har väl fallit för deras utseenden (håret speciellt) tyvärr.

maaherra
2007-10-17, 18:10
Glömde bort att skriva. Det är ruskigt viktigt för mig. De killar jag dejtat är oftast blåsta idioter som jag tröttnar snabbt på. Har väl fallit för deras utseenden (håret speciellt) tyvärr.

Hehe, jag kænner igen det dær. Sen vore det inte fel om ens partner vore telepatisk, men det ær væl kanske lite før mycket begært.

Daniiiel
2007-10-17, 18:14
Att hon har vett nog att vara ärlig och har en snygg röv.

Mina enda grund kriterier. Har hon inte detta så kan jag inte bli kär i henne.

Marina N
2007-10-17, 18:18
Orkar inte skriva alla krav, skulle ta hela natten :em:

Kwon
2007-10-17, 18:20
Orkar inte skriva alla krav, skulle ta hela natten :em:

Du har en partner antar jag?

Marina N
2007-10-17, 18:21
Du har en partner antar jag?

Nej, just därför *whistle*

Kwon
2007-10-17, 18:23
Nej, just därför *whistle*

Som sagt. Kanske borde ta bort lite på "listan".

Annars kommer du sitta där som en gammal nucka. ;)

Marina N
2007-10-17, 18:26
Som sagt. Kanske borde ta bort lite på "listan".

Annars kommer du sitta där som en gammal nucka. ;)

Haha, jag vet, men kanske jag har så hög ribba eftersom jag inte vill ha någon
just nu:thumbup:

Kwon
2007-10-17, 18:27
Bara ett litet tips inför framtiden som du kan tänka på. :)

Hades
2007-10-17, 18:30
Hon bör:
*Dela min hyfsat barnsliga humor.
*Vara attraktiv
*Vara smart
*Ha god självkänsla och bra självförtroende (så att hon inte tar illa upp om man driver med henne)
*Vara varm och kramgo
*Lukta gott
*Vara självständig

Marina N
2007-10-17, 18:30
Bara ett litet tips inför framtiden som du kan tänka på. :)

l will*rolleyes*

backflash
2007-10-17, 18:37
puls är ett krav

mela
2007-10-17, 19:30
fan jag kunde inte ha skrivit det bättre själv :D speciellt "egen individ" och "oberoende", klängiga pojkar och människor som inte kan fatta egna beslut är nog bland det störigaste som finns.

De måste ha ett liv utanför förhållandet och kunna säga nej liksom ;D

Glömde ett krav. Killen får inte va nån trancefjant utan måste uppskatta hårdrock. Då kan man gå på konserter osv tillsammans, vilket gör ganska så mycket. Slipper slåss om musik i bilen osv.

Stoltz
2007-10-17, 19:43
Snäll, glad och behaglig. Jag har ingenting emot attityd, snarare tvärtom. Men inte någon sorts attityd som tar bort det behagliga och snälla hos personen.

jwzrd
2007-10-17, 19:56
Som nu: Minst lika vrickad som jag, gärna på ett annat sätt.

Laijza
2007-10-17, 20:07
humor, bra självförtroende, omtänksam, gosig... och så får han gärna dela mitt största intresse, dvs träning :)

TcAnders
2007-10-17, 20:13
De måste ha ett liv utanför förhållandet och kunna säga nej liksom ;D

Glömde ett krav. Killen får inte va nån trancefjant utan måste uppskatta hårdrock. Då kan man gå på konserter osv tillsammans, vilket gör ganska så mycket. Slipper slåss om musik i bilen osv.


Va i !?!?!??! Trancefjantar existerar inte..*grr*

__________________________________________________ _

Jag söker:

- Snäll
- Fin
- Säker på sig själv
- Gillar mig som jag är.. =)

Ett STORT + är om hon gillar motocross, då är jag fast direkt..

// Anders

AFanatic
2007-10-17, 20:14
Ha egen moped så man slipper skjutsa.

:laugh: :laugh:


Han bör vara:

*Sjukt barnslig
*Väga minst 20 kg mer än jag


+ alla andra självklara saker.

GymTT
2007-10-17, 20:14
Snäll, söt, gullig, trevlig, smart, normal tjej som man har mycket kul med helt enkelt. Absolut ingen anorexi fixerad tjej.

En som inte är för pryd, ska kunna gå ut utan att sminka sig osv.

Trance
2007-10-17, 20:20
De måste ha ett liv utanför förhållandet och kunna säga nej liksom ;D

Glömde ett krav. Killen får inte va nån trancefjant utan måste uppskatta hårdrock. Då kan man gå på konserter osv tillsammans, vilket gör ganska så mycket. Slipper slåss om musik i bilen osv.

Moderatbitch, jag trodde vi hade något. Något vackert.

mela
2007-10-17, 20:23
Moderatbitch, jag trodde vi hade något. Något vackert.

För dig kanjag göra ett undantag. *cupid*

Tricklev
2007-10-17, 20:29
För att svara smått seriösare, självdistans, jag gillar tjejer med självdistans.

RassK
2007-10-17, 20:58
Intelligent, lite sjuk humor och framförallt förmågan att förstå att folk ironiserar. Bra självförtroende så hon kan klara sig själv och komma springandes å vara ledsen för random människa har varit taskigt.
Vara lite frammåt å tycka det är kul att testa saker, typ fallskärmshoppning och motorcyklar.
Tycka om att träna i någon form.




Fan jag beskriver ju en kille, skulle varit bög. :(

+1, vafan.
Jag byter lag.