handdator

Visa fullständig version : Raggas det på er?


Sidor : [1] 2

Bolio
2007-10-17, 10:11
Hej.

Upplever ni att någon specifik eller några specifikt raggar på er på kolozzeum? Hur tolkar ni detta? Är det välkommet eller ovälkommet? Raggar någon moderator på er? Har ni någonsin flörtat med en moderator för att få beskydd och upphöjd status på forumet? Känner ni att ni gör det med populära medlemmar? Har vi några trådluder (vår motsvarighet till Stureplans "drinkluder") på kolozzeum tycker ni? Någon som vill erkänna att den är ett trådluder (använder sin internetkropp för att bli populär och få de populäras gillande)?

Detta är en seriös tråd.

Fed up
2007-10-17, 10:14
Jag raggar på alla och låter mig villigt raggas på så fort jag kommer åt. Kan man bli mer trådluder? :D

shut teh face
2007-10-17, 10:15
King Grub raggar en del på pm, men jag sa åt honom att jag såg ut som Bolio och då slutade han

High1ander
2007-10-17, 10:16
Inge ragg :)

Bolio
2007-10-17, 10:18
Vem tror ni det raggas på mest här?

Jag skulle gissa typ Frida.B, Fed_up, pony och Nina. Vad tror ni?

tntballe
2007-10-17, 10:18
ingen som raggar på mig, men jag brukar låtsas att dom som qoutar mig, raggar.

Fed up
2007-10-17, 10:18
För övrigt ljög jag ovan. Jag raggar inte på alla och låter mig inte villigt raggas på av de flesta. Jag raggar på vissa utvalda och låter mig villigt raggas på av de flesta. Huge difference.

shut teh face
2007-10-17, 10:19
För övrigt ljög jag ovan. Jag raggar inte på alla och låter mig inte villigt raggas på av de flesta. Jag raggar på vissa utvalda och låter mig villigt raggas på av de flesta. Huge difference.
"k" :Virro

Bolio
2007-10-17, 10:25
det där tror jag oxå, mest för att dom är ganska öppna mot folk.

Korrekt iakttagelse.

tntballe
2007-10-17, 10:26
Korrekt iakttagelse.

*cupid*

Lallle
2007-10-17, 10:26
Nej. Känns lite meningslöst över internet.

Bolio
2007-10-17, 10:26
Personligen är mini och Nina de enda jag raggar på på riktigt.

Jag misstänker för övrigt att pony raggar på mig rätt friskt. Hon är dock väldigt bra på att dölja det har jag märkt.

Stoltz
2007-10-17, 10:32
Jag har kanske fått typ 3 PM som är i stil med "snygg kropp, har du msn?".

BWhahahha :laugh:

(Inte åt din kropp, åt PM strukturen :D)

Fed up
2007-10-17, 10:33
Personligen är mini och Nina de enda jag raggar på på riktigt.


Jag är djupt sårad.

Greg
2007-10-17, 10:38
Krampus vill ha mig.

Liten Men Fet
2007-10-17, 10:41
Jag har fått PM om att gå å ta en fika, det får nog räknas som att blir påraggad. Smickrande var det iallafall.

Jag skulle inte ragga på nån på ett forum om inte den personen raggar på mig först. Det känns som att man skulle ställa sig i kö tillsammans med 100 andra pubertala tonåringar och det tror inte jag är så framgångsrikt.

Ironbabe
2007-10-17, 10:48
Jag har fått en del PM. Vissa patetiska och vissa intressanta ;)

lectris
2007-10-17, 10:55
Jag får mest PM om recept på min mat :( antingen har folk matfetisher på forumet eller så är min mat snyggare än vad jag är.. ;p

maRRtin
2007-10-17, 10:58
Håller man sig tillräckligt anonym så slipper man raggandet.
Jorgen har dock gett mig ordentlig reprimand via PM en gång, tror ni han är intresserad?

regus
2007-10-17, 10:59
Jag får mest PM om recept på min mat :( antingen har folk matfetisher på forumet eller så är min mat snyggare än vad jag är.. ;p

Damn right it is!
Bara skojja, du är skitsnygg du med. Ska skicka ragg-pm sen.. lovar

Snafu
2007-10-17, 11:00
Jag fick ett PM där en ung kille undrar hur man bäst intimrakar sig, efter att jag svarat i nån tråd om rakning och hårväxt. Det är det närmsta raggning jag kommit tror jag.

Tricklev
2007-10-17, 11:00
Aldrig någon som raggar på mig (utan enstaka stötar ifrån Mela... ;)), vad gör jag fel?

The_RobRoy
2007-10-17, 11:00
Jag skulle vilja ragga på endel, men känner mig som en riktigt slibbig typ om jag försökte, så jag har låtit bli.

Har fått ett raggningsförsök under mina år här på kolozzeum, kostymsnissar är inte populärt på kolo antar jag :cryout:

Tigerkotten
2007-10-17, 11:07
Jag får mest PM om recept på min mat :( antingen har folk matfetisher på forumet eller så är min mat snyggare än vad jag är.. ;p

Du är ju sambo, orka då :]



De jag tippar får mest pm tror jag är Mela, Bandit. Kanske börjar sådär osyldigt men med chans att leda till något annat.

De som får "direkta" raggnings pm tror jag är Nina, Pony. Hade Lacatus (http://www.kolozzeum.com/forum/member.php?u=18683)
Varit mera aktiv hade hon nog varit i toppen där med.

Tricklev
2007-10-17, 11:08
Den lilla jäntan ifrån Falun får nog en hel del raggning utövad på sig skulle jag gissa på också, minns dock inte hennes användernamn just nu.

Bolio
2007-10-17, 11:11
Du är ju sambo, orka då :]



De jag tippar får mest pm tror jag är Mela, Bandit. Kanske börjar sådär osyldigt men med chans att leda till något annat.

De som får "direkta" raggnings pm tror jag är Nina, Pony. Hade Lacatus (http://www.kolozzeum.com/forum/member.php?u=18683)
Varit mera aktiv hade hon nog varit i toppen där med.

Shit! Lacatus!

Fed up
2007-10-17, 11:17
Den lilla jäntan ifrån Falun får nog en hel del raggning utövad på sig skulle jag gissa på också, minns dock inte hennes användernamn just nu.

Vem? Den enda dalatösen jag vet här är Cam, och jag tror inte hon får så många raggningspm för hon håller sig mest i sin egen träningsjournal.

Förövrigt tror jag inte Pony från så många som ni tror, jag tror de flesta tycker/tror/inser att hon är out of deras league.

Bolio
2007-10-17, 11:18
Vem? Den enda dalatösen jag vet här är Cam, och jag tror inte hon får så många raggningspm för hon håller sig mest i sin egen träningsjournal.

Förövrigt tror jag inte Pony från så många som ni tror, jag tror de flesta tycker/tror/inser att hon är out of deras league.

Jag tror också så. Fast pony är inte min typ. Jag gillar mörka tjejer, inte ljusa (och inte blondiner, förlåt). Men hon är definitivt out of de flestas league. Dock inte out of Freddis league. Det skulle vara riktigt skönt att se Freddi och pony bli tillsammans. Århundradets förhållande eller något.

Vad säger du Freddi? Försök?

Tricklev
2007-10-17, 11:21
Så, hittade hennes namn i en tråd, Lajiza (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/member.php?u=16797) får nog ett o annat erbjudande. Skulle jag gissa.

Bolio
2007-10-17, 11:21
Så, hittade hennes namn i en tråd, Lajiza (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/member.php?u=16797) får nog ett o annat erbjudande. Skulle jag gissa.

Sjukt söt. Ser dock lite mulatt (?) ut. Någon rasbiolog som kan bekräfta?

Fed up
2007-10-17, 11:23
Jag gillar mörka tjejer, inte ljusa (och inte blondiner, förlåt).

Jag är rödhårig. Du får hålla dig lite uppdaterad, unge man.

Tricklev
2007-10-17, 11:23
Sjukt söt. Ser dock lite mulatt (?) ut. Någon rasbiolog som kan bekräfta?

Jag är en rasbiolog.
Hon är inte helt svensk.
Men sjukt söt ja.

Bolio
2007-10-17, 11:24
Jag är rödhårig. Du får hålla dig lite uppdaterad, unge man.

Vi kan aldrig funka. Du har kille.

Bolio
2007-10-17, 11:25
Jag är en rasbiolog.
Hon är inte helt svensk.
Men sjukt söt ja.

Någon gissning på vad vilken rasbeblandning som kan tänkas ha ägt rum vid frambringandet av det eminenta exemplaret på rasförgiftning (germaner med icke-germaner: just därför jag inte kan ha barn med en blond tjej, vill inte förgifta hennes gener) som kan gå rätt?

Angel
2007-10-17, 11:30
Nepp på allt.

Liten Men Fet
2007-10-17, 11:41
Någon gissning på vad vilken rasbeblandning som kan tänkas ha ägt rum vid frambringandet av det eminenta exemplaret på rasförgiftning (germaner med icke-germaner: just därför jag inte kan ha barn med en blond tjej, vill inte förgifta hennes gener) som kan gå rätt?

FY BOLIO hon är bara 17. :nono:

Mago
2007-10-17, 11:44
Mest raggad - Grub
Raggar mest - Angel

daja
2007-10-17, 11:44
Hade varit intressant att se hur många som raggat på Slarti, jag skulle bli förvånad om det inte var ganska många flicksnärtor som gett sig på ett försök.

MilkmaN
2007-10-17, 11:48
Njae, jag skulle påstå att jag försöker undvika att ragga över nätet. Jag är lite för cool för det, och dessutom så gör alla andra det vilket gör att det känns så meningslöst ändå.

Egentligen bara blivit raggad på några enstaka gånger, subtilt många gånger, men lite mer obvious så är det nog Deciever85's fd flickvän som vart galnast. Hon tyckte att jag skulle komma och hälsa på och frågade sju tusen frågor.

Det var ganska skrämmande.

Angel
2007-10-17, 11:52
Njae, jag skulle påstå att jag försöker undvika att ragga över nätet. Jag är lite för cool för det, och dessutom så gör alla andra det vilket gör att det känns så meningslöst ändå.

Egentligen bara blivit raggad på några enstaka gånger, subtilt många gånger, men lite mer obvious så är det nog Deciever85's fd flickvän som vart galnast. Hon tyckte att jag skulle komma och hälsa på och frågade sju tusen frågor.

Det var ganska skrämmande.


Hade hon tröttnat på han?

Tigerkotten
2007-10-17, 11:55
Mest raggad - Grub
Raggar mest - Angel

Tvivlar att många försök sig på Grub.


Ang Slarti tveksamt också, han bor ej Sverige. Vilket gör saker jobbigare + man vet att han flickvän. Det är sådant man bör tänka på! :)

Bärs
2007-10-17, 11:57
Hade hon tröttnat på han?

Ack så fint att än en gång få se den gamla ackusativen i skrift innan man dör.

Angel
2007-10-17, 11:58
Ack så fint att än en gång få se den gamla ackusativen i skrift innan man dör.

honom dåååråååååå...tyyyppp...gaah

Trance
2007-10-17, 12:03
honom dåååråååååå...tyyyppp...gaah

Tror inte Bärs menade det som en förolämpning. Jag tror det historiskt korrekta är "han" men att det har försvunnit mer eller mindre.

Fast jag är ju kass på svenska så vad vet jag.

Eddie Vedder
2007-10-17, 12:15
Nej det raggas inte på mig. Iaf inte tydligt.

Dock får jag regelbundna förfrågningar om att lägga upp dagsformbilder, dagsformbilder som både gäller håret och fysiken. Men den personen som ständigt är på mig om detta vill jag inte hänga ut, hon får tillkännage sig själv.;)

lectris
2007-10-17, 12:17
dagsformbilder som både gäller håret och fysiken.

hoho, jag har mina misstankar. åtminstonne gällande håret... :D

bertbert
2007-10-17, 12:19
Nej, det vore väl märkligt om så hade varit fallet.

Bärs
2007-10-17, 13:10
honom dåååråååååå...tyyyppp...gaah


Trance har helt rätt, det var allt annat än en förolämpning. Orsaken till att du skriver på han är att den fornsvenska grammatiken ännu lever i din hjärna. Det skall du vara stolt över. De fornsvenska (medeltidssvenska) paradigmen för 3 pers. personliga pronomen ser ut så här:

n. hann
g. hanns
d. hanum, honum
a. hann

n. hon
g. hänna(r)
d. hänni
a. hana, hona

Jacksatan
2007-10-17, 13:12
nej, det skulle jag verkligen inte påstå att någon gör. Det är inte många PM av sådan karaktär jag fått under 3år på kolo. Jag skriver för lite under allmänt tror jag =(

MilkmaN
2007-10-17, 13:14
Hade hon tröttnat på han?

Inte vet jag :)

De hade gjort slut innan iaf, Deciever var typ äktenskapsmäklare nu.

Tricklev
2007-10-17, 13:16
nej, det skulle jag verkligen inte påstå att någon gör. Det är inte många PM av sådan karaktär jag fått under 3år på kolo. Jag skriver för lite under allmänt tror jag =(

Det funkar inte att bara spamma allmänt heller tyvärr. *cry*

Tvivlar att många försök sig på Grub.



Det var ju en oerhört rolig tråd för ett tagsedan om raggning på forum, då King Grub hade en hel del roliga historier att berätta, så visst lär det hända.

Milkman: Hur gick det, fick hon napp?

Exhale_
2007-10-17, 13:19
Kontentan av det hela måste ju vara att det raggas alldeles för lite på kolozzeum... :D

He-man
2007-10-17, 13:25
Det var ju en oerhört rolig tråd för ett tagsedan om raggning på forum, då King Grub hade en hel del roliga historier att berätta, så visst lär det hända.

Länk!? Jag måste läsa den tråden! :D

Mantus
2007-10-17, 13:28
Sjukt söt. Ser dock lite mulatt (?) ut. Någon rasbiolog som kan bekräfta?

Vad har "dock" i den meningen att göra?

Exhale_
2007-10-17, 13:29
Vad har "dock" i den meningen att göra?

Haha bra fråga! :smash:

mini
2007-10-17, 13:38
Jag har både raggat och fått raggnings-pm. Det föstnämnda har gått bäst. Det sistnämnda brukar sällan bli mer efter att jag frågat efter penisstorlek och hölsostats. :(

bertbert
2007-10-17, 13:46
Jag har både raggat och fått raggnings-pm. Det föstnämnda har gått bäst. Det sistnämnda brukar sällan bli mer efter att jag frågat efter penisstorlek och hölsostats. :(

Det här kan eventuellt tolkas som att du kan läsa dig till penisstorlek i folks inlägg. Nu börjar jag bli lite nervös. :)

Tricklev
2007-10-17, 13:47
Tycker vi borda skapa en "ragga på personen över dig" tråd, så att även vi som är fula och trista får känna hur det är att bli raggad på.

mini
2007-10-17, 13:47
Det här kan eventuellt tolkas som att du kan läsa dig till penisstorlek i folks inlägg. Nu börjar jag bli lite nervös. :)

Nej, jag frågar. Jag orkar inte hålla på att leka intresserad av personlighet och trams om det är nollpostare som bara vill ragga. Måste ju veta om det är värt att lägga ner tiden.

kelk
2007-10-17, 13:48
Jag är på din sida Tricklev.

mini
2007-10-17, 13:48
Tycker vi borda skapa en "ragga på personen över dig" tråd, så att även vi som är fula och trista får känna hur det är att bli raggad på.

Jag har raggat på dig ju. Det gick ju sådär.

egge
2007-10-17, 13:50
Nej, jag frågar. Jag orkar inte hålla på att leka intresserad av personlighet och trams om det är nollpostare som bara vill ragga. Måste ju veta om det är värt att lägga ner tiden.

Så det är stor penis och hög postcount som gäller alltså? Fail på båda. :(

King Grub
2007-10-17, 13:50
Ett antal gånger. Från oskyldiga flört-kommentarer till ett frieri till favoriten "I wanna B your fuck-puppet" som är sparad för eftervärlden.

T-train
2007-10-17, 13:51
Så det är stor penis och hög postcount som gäller alltså? Fail på båda. :(

Var skrev hon att stor var bäst?*whistle*

Handcuff
2007-10-17, 13:52
Jag hade nog raggat på Minin och jwrzd om jag hade kunnat :thumbup:

Angel
2007-10-17, 13:53
Jag raggade på en som en tok en gång....sa flera gånger.."gud va snygg du är på din avatar" osv...till slut så sa han "Driver du med mig eller...Det är ju Al Pacino"

Robbin
2007-10-17, 13:54
Ja jag blir raggad på lite då och då, ganska trevligt faktiskt. Utom den gången en person med ett tjejnick skickade ett pm till mig som jag svarade och avslutade med puss så svarade min förmodade hona "du jag är en kille alltså" :laugh: , fast det var mest roligt. Har varit torrt ett tag nu dock, antar att det är för att jag varit dålig med postandet.

Exhale_
2007-10-17, 13:54
Jag raggade på en som en tok en gång....sa flera gånger.."gud va snygg du är på din avatar" osv...till slut så sa han "Driver du med mig eller...Det är ju Al Pacino"

Det är bara att bryta ihop och komma igen :D

Angel
2007-10-17, 13:57
Det är bara att bryta ihop och komma igen :D

När ja tänker efter så va det Stallone han hade som avatar...en UNG Stallone ska tilläggas!

Motorbreath
2007-10-17, 13:58
Nej. Det kom ju nån regel emot raggning för inte så längesen.

Rahf
2007-10-17, 14:03
Nej jag raggar aldrig medvetet även om folk verkar tolka det så i tid och otid. Det verkar som att man automatiskt raggar bara för att man tycker att någonting som en tjej gör är coolt, fräckt eller dylikt. Sen om man spinner vidare på det i ungefär 3 poster var så kommer någon kommentera det som raggning *whatever*

För övrigt kan jag tillägga att vissa nog skulle bli chockade över hur vissa "lätta" raggoffer beter sig i ett normalt socialt plan. De är inte så på som folk kanske tror.

Eddie Vedder
2007-10-17, 14:16
Nej. Det kom ju nån regel emot raggning för inte så längesen.

Den ska jag också köra framöver.

"Nej ingen raggar på mig därför att ingen vill bryta mot reglerna, annars hade jag fått PM-boxen full.":D

Slartibartfast
2007-10-17, 14:42
Hade varit intressant att se hur många som raggat på Slarti, jag skulle bli förvånad om det inte var ganska många flicksnärtor som gett sig på ett försök.

Jag kan ärligt säga att på de dryga fem åren som jag varit reggad här har jag inte blivit raggad på en enda gång, varken i trådar eller via PM.

eller IRL.

MilkmaN
2007-10-17, 14:42
Tricklev:

Nej, hon var inte så hemskt snygg heller och det var långt att åka.

rolf
2007-10-17, 15:07
Raggning som begrepp existerar väl inte ens i Finland. Antingen bjuder man på sprit eller inte, det finns inte mer än så. Därför funkar det inte speciellt bra över nätet.

Fed up
2007-10-17, 15:09
Raggning som begrepp existerar väl inte ens i Finland. Antingen bjuder man på sprit eller inte, det finns inte mer än så. Därför funkar det inte speciellt bra över nätet.

:laugh:

Ironbabe
2007-10-17, 15:12
Jag kan ärligt säga att på de dryga fem åren som jag varit reggad här har jag inte blivit raggad på en enda gång, varken i trådar eller via PM.

eller IRL.

Många killar raggar ju på dig i bildtråden bl a :D

teal
2007-10-17, 15:12
*visslar lite* Deciever aka kom-i-kalsongen-så-fort-NinaL-la-ut-bilder någon?

Stoltz
2007-10-17, 15:14
Förövrigt tror jag inte Pony från så många som ni tror, jag tror de flesta tycker/tror/inser att hon är out of deras league.

Vem sjutton är denna Pony som alla verkar ha en sådan fix om? Jag har inte ens sett användarnamnet eller någon bild på någon som varit så otroligt "out of my league" här på forumet. Vad har jag missat som är så kopiöst? :)

OT: Fått 2-3 PMs av folk som ville ha min msn. Det är väl det närmaste. En frågade ifall det var jag på min avatar via PM, men jag tog inte det som raggning ;)

Tricklev
2007-10-17, 15:16
Pony (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/member.php?u=22709)

Handcuff
2007-10-17, 15:16
Kom just på att en person addade mig på msn...tror att det var för att försöka hota/skrämma mig efter en dispyt :)

Hade jag visat mig på bild hade jag nog fått det svettigt ;)

Pudzianovski
2007-10-17, 15:25
Nope. Aldrig hänt. Jag är för vanlig och tråkig. (ful på svenska)
Aldrig raggat på någon heller tror jag. Inte medvetet iaf. :D

manko
2007-10-17, 15:25
vafan, jag har aldrig fått ett PM ens :(

maRRtin
2007-10-17, 15:27
Förövrigt tror jag inte Pony från så många som ni tror, jag tror de flesta tycker/tror/inser att hon är out of deras league.
Precis, vem som helst med en liten smula självdistans inser ju att man inte har något att hämta där.
Dessutom skriver hon bra och roliga inlägg, med ett snyggt skrivspråk. Utifrån detta utgår jag ifrån att hon är en smula intelligent, alltså går det inte heller att lura henne på något sätt.

Kort sagt, jag gillar inte snygga och intelligenta tjejer. *grr*

Kwon
2007-10-17, 15:27
Brukade ragga lite på Pudzi och Baan när de var nya på forumet.

teal
2007-10-17, 15:28
vet för övrigt att Uberbiffen har varit lite sugen på mela ett längre tag men nu verkar han mer inne på bQ. Kan någon av de utvalda bekräfta detta?

Snafu
2007-10-17, 15:28
alltså går det inte heller att lura henne på något sätt.

*grr*

:laugh:

Pudzianovski
2007-10-17, 15:28
Brukade ragga lite på Pudzi och Baan när de var nya på forumet.


Haha...jag reggade mig ju fan innan dig? Hur tänkte du nu sötnos ?

*cupid* :confused: *cupid*

Tricklev
2007-10-17, 15:31
:laugh:

Lura tjejer låter som en bra taktik.

Kwon
2007-10-17, 15:32
Haha...jag reggade mig ju fan innan dig? Hur tänkte du nu sötnos ?

*cupid* :confused: *cupid*

Sant? Var du här innan mig?

Pudzianovski
2007-10-17, 15:34
Sant? Var du här innan mig?

Enligt reg.datum så var jag det. Jag förberedde mästare Kwons ankomst. :Virro

manko
2007-10-17, 15:38
jag fick ett PM där någon raggar på mig ;) ;) ;) ;)

Kwon
2007-10-17, 15:41
Enligt reg.datum så var jag det. Jag förberedde mästare Kwons ankomst. :Virro

Då var det så det var.

Jaja, så fort jag gick med i denna skara så var jag inte sen med raggningen.

TcAnders
2007-10-17, 17:54
Svaret är Nej.. Inte ett ljud..=/

// Anders

XroW
2007-10-17, 18:25
Fått ett PM om att jag borde kolla in en bild på hennes ben.
Vet inte om det räknas?

Tog det inte så i vart fall.
Så här i efterhand ett ganska roligt och udda PM :thumbup:

LadyInsane
2007-10-17, 18:28
Jag fick mitt första raggnings-PM av Kwon. Dessutom innan jag hade lagt upp en enda bild. Jag är nästan stolt...:D

lectris
2007-10-17, 18:29
Helgon.net är dock en värre köttmarknad där folk vill ha mig som deras egna lilla sexslav.


+1

där är det fan läskigt ibland. galna fetishsnubbar (och tjejer) så långt ögat nåt. :D

LadyInsane
2007-10-17, 18:32
+1

där är det fan läskigt ibland. galna fetishsnubbar (och tjejer) så långt ögat nåt. :D

"Hej, du ser ut som en tjej som tycker om att bestämma. Jag skulle gärna låta dig bestämma över mig. ;)"

Eller värre:

"Hej, jag vill låsa fast dig och få dig att skrika,;)"

Garv...de är ruskigt underhållande ibland. :D

tejpis
2007-10-17, 18:43
"Hej, du ser ut som en tjej som tycker om att bestämma. Jag skulle gärna låta dig bestämma över mig. ;)"

Eller värre:

"Hej, jag vill låsa fast dig och få dig att skrika,;)"

Garv...de är ruskigt underhållande ibland. :D

Min mor har fått förslag av folk som vill bli hennes slavar osv.. Irl.. Via facebook eller vad hon nu använder (hon är sjukt hipp).

edit: se nu svarar jag på tjejers inlägg igen. Vafalls. Tjejer och King Grub...

Laijza
2007-10-17, 18:48
Så, hittade hennes namn i en tråd, Lajiza (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/member.php?u=16797) får nog ett o annat erbjudande. Skulle jag gissa.

Sjukt söt. Ser dock lite mulatt (?) ut. Någon rasbiolog som kan bekräfta?

Jag är en rasbiolog.
Hon är inte helt svensk.
Men sjukt söt ja.

hahah :D
Mulatt? ööh... och det betyder på svenska..?
Jag är väl svensk tycker jag allt... pappa är från england, farfar var från scottland. men mamma å alla på hennes sida är från sverige. Jag me.

OnT: Jo jag har fått en del raggnings pm. tycker bara det är kul :booty:

Longshot
2007-10-17, 18:52
Konstant. Men jag är fruktansvärt svårflörtad.

Laijza
2007-10-17, 18:52
Ett antal gånger. Från oskyldiga flört-kommentarer till ett frieri till favoriten "I wanna B your fuck-puppet" som är sparad för eftervärlden.

:laugh:

mela
2007-10-17, 19:07
De jag tippar får mest pm tror jag är Mela, Bandit. Kanske börjar sådär osyldigt men med chans att leda till något annat.

Lol. Jag får inga PM alls typ. Några tragiska försök ifrån XroW annars är det väldigt lugnt i min PM-box.

vet för övrigt att Uberbiffen har varit lite sugen på mela ett längre tag men nu verkar han mer inne på bQ. Kan någon av de utvalda bekräfta detta?
lol, det PMet har jag sparat ifrån "Kära mela"


OT: Jag flirtar en del. Raggning vill jag väl inte kalla det.

MojjMojj
2007-10-17, 19:17
Orka ragga och pulsa ut en massa "onödigt dravell" :) Varit reggad ett tag. Fått 4 pm och skickat 2 tror jag.
Fast intressant läsning finns det allt ^^

bubbe
2007-10-17, 19:26
Får inga *cry*

Om man inte räknar med snake då, fast det var ju inte på riktigt.....

Alfred Nobel
2007-10-17, 19:29
nääea

Tjuckot
2007-10-17, 19:39
Nope, varken blivit raggad på eller raggat på någon. Stor överaskning.

Eddie Vedder
2007-10-17, 19:42
Nope, varken blivit raggad på eller raggat på någon. Stor överaskning.

Den som läst i din journal vet att det inte stämmer. Finns ingen journal på kolo som är i närheten av så homoerotisk som din.:D

Fed up
2007-10-17, 19:48
Precis, vem som helst med en liten smula självdistans inser ju att man inte har något att hämta där.
Dessutom skriver hon bra och roliga inlägg, med ett snyggt skrivspråk. Utifrån detta utgår jag ifrån att hon är en smula intelligent, alltså går det inte heller att lura henne på något sätt.

Kort sagt, jag gillar inte snygga och intelligenta tjejer. *grr*

Nej precis, hade hon bara varit snygg hade hon kanske legat i någras liga, men nu? Nej.

Jag hatar alla fulländade människor, de får oss andra att verka så mycket mindre fulländade när man ställer oss brevid, liksom. *mini*

Stoltz
2007-10-17, 19:56
Pony (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/member.php?u=22709)

Aha.

Men alltså... Hah, jag känner mig skittaskig som säger detta, inget illa menat mot Pony alls. Pony ser bra ut, men jag tror att hon helt enkelt inte är min typ, och därför blir jag inte lika tagen :)

maRRtin
2007-10-17, 20:16
Aha.

Men alltså... Hah, jag känner mig skittaskig som säger detta, inget illa menat mot Pony alls. Pony ser bra ut, men jag tror att hon helt enkelt inte är min typ, och därför blir jag inte lika tagen :)
Aha!

Omvänd psykologi? Smart drag, spela ointresserad. Ungefär som när man ska spela homosexuell och hoppas på att tjejerna ska försöka få i en säng för att visa att dom kan "omvända" en.

Tjuckot
2007-10-17, 20:18
Den som läst i din journal vet att det inte stämmer. Finns ingen journal på kolo som är i närheten av så homoerotisk som din.:D

hehe, kanske finns en anledning att jag har ungefär maximalt 4 posts från personer av kvinnligt kön i min journal?

Är det verkligen så illa? :(

XroW
2007-10-17, 20:22
Aha.

Men alltså... Hah, jag känner mig skittaskig som säger detta, inget illa menat mot Pony alls. Pony ser bra ut, men jag tror att hon helt enkelt inte är min typ, och därför blir jag inte lika tagen :)

*host* (http://poledance.se/?page=gallery)
Kolla där istället *whistle*

Tricklev
2007-10-17, 20:22
hahah :D
Mulatt? ööh... och det betyder på svenska..?
Jag är väl svensk tycker jag allt... pappa är från england, farfar var från scottland. men mamma å alla på hennes sida är från sverige. Jag me.

OnT: Jo jag har fått en del raggnings pm. tycker bara det är kul :booty:

Mulatt = En mörk och en vit förälder.

Jag drog slutsatsen att du inte var helt svensk ifrån din profil, ditt efternamn låter ganska Engelskt. *popcorn* (Detta gör dig iofs inte till mulatt, men det var Bolios åsikt, inte min. ;))


Xrow: Sluta behandla hennes bilder som porr, det är respektlöst.

Laijza
2007-10-17, 20:29
Mulatt = En mörk och en vit förälder.

Jag drog slutsatsen att du inte var helt svensk ifrån din profil, ditt efternamn låter ganska Engelskt. *popcorn* (Detta gör dig iofs inte till mulatt, men det var Bolios åsikt, inte min. ;))


Jaså... men jag är ju likblek! mulatter är väl mittemellan?
Konstigt nog inte första gången jag fått frågan.. jag ser tydligen inte svensk ut.

Bolio
2007-10-17, 20:29
Håller med Trickev. Bete er för fan.

Mulattgrejen var dock efter PM från Tricklev. Han skrev att Laijza var mulatt och jag antar att jag inte kunde göra annat än att lita på hans ord. Nåja, kul att det användes emot mig senare!!!!

tntballe
2007-10-17, 20:31
Mulatt = En mörk och en vit förälder.

Jag drog slutsatsen att du inte var helt svensk ifrån din profil, ditt efternamn låter ganska Engelskt. *popcorn* (Detta gör dig iofs inte till mulatt, men det var Bolios åsikt, inte min. ;))


Xrow: Sluta behandla hennes bilder som porr, det är respektlöst.

mulatt=en svart och en vit förälder
mestis= en indian/latino förälder och en vit förälder

XroW
2007-10-17, 20:32
Xrow: Sluta behandla hennes bilder som porr, det är respektlöst.

Say what now? *screwy*

RassK
2007-10-17, 20:33
Jag önskar :(

Tricklev
2007-10-17, 20:36
Jaså... men jag är ju likblek! mulatter är väl mittemellan?
Konstigt nog inte första gången jag fått frågan.. jag ser tydligen inte svensk ut.

Samma här, men har du mörka ögon och mörkt hår (nu vet jag väll iofs inte om du har det, orkar inte se efter), så får man sådana frågor. Trots att man är likblek, som tex jag är.

Say what now? *screwy*

Respektlöst.


tntballe: Det var väll det jag sa, bara att jag använda ordet mörk istället för svart. ;)

Angel
2007-10-17, 20:42
Kom på att jag har ett mms med en bild där en väldigt känd koloprofil tar kort på sig själv i spegeln i bara kallingar med paketet hängandes utanför.

La självklart in bilden på datorn och förstorade

Bolio
2007-10-17, 20:44
Say what now? *screwy*

Det är äckligt och respektlöst. Bete dig för fan.

Frida.B
2007-10-17, 20:47
Ingen som raggar på mig.. Ingen som vågar :devil: Men jag raggar på allt och alla

Tricklev
2007-10-17, 20:51
Kom på att jag har ett mms med en bild där en väldigt känd koloprofil tar kort på sig själv i spegeln i bara kallingar med paketet hängandes utanför.

La självklart in bilden på datorn och förstorade

Haha, vad i helvete Slarti. *popcorn*

Ryska_raketen
2007-10-17, 20:51
Ingen som raggar på mig.. Ingen som vågar :devil: Men jag raggar på allt och alla

Jag raggar alltid på dig.

budadi
2007-10-17, 20:53
Varken eller *popcorn*

Frida.B
2007-10-17, 21:01
Jag raggar alltid på dig.

Åfan, det har jag inte märkt. Trott att du hade nån form av tiks eller så. Men eeh, you go girl!

Ryska_raketen
2007-10-17, 21:07
Åfan, det har jag inte märkt. Trott att du hade nån form av tiks eller så. Men eeh, you go girl!

Så ja, prata mindre och lägg dit skorna istället!

Tjuckot
2007-10-17, 21:24
rättelse. Ett raggningspm *cupid*

Angel
2007-10-17, 21:31
rättelse. Ett raggningspm *cupid*

Vad det från någon heting? Kan det bli något?

Stoltz
2007-10-17, 22:00
Aha!

Omvänd psykologi? Smart drag, spela ointresserad. Ungefär som när man ska spela homosexuell och hoppas på att tjejerna ska försöka få i en säng för att visa att dom kan "omvända" en.
:laugh:
Nu vet jag inte vart hon är ifrån, men internetförhållanden är inte min grej :p

*host* (http://poledance.se/?page=gallery)
Kolla där istället *whistle*

Alltså, jag säger absolut inte att hon inte ser bra ut, men hon är tyvärr helt enkelt inte min typ.

Fan, blev en stor grej det här - Pony, ta dina tankar på de som inte tycker som jag istället :)

Tjuckot
2007-10-17, 22:10
Vad det från någon heting? Kan det bli något?

Vet inte hetingskalan men nog hög :thumbup: tyvärr är jag inte singel ;)

Mental
2007-10-17, 22:13
Tyvärr inte, tror inte folk har riktigt insett villket underbart kap jag är, jag måste nog ta mig ett snack med min PR avdelning.

Robbin
2007-10-17, 22:17
Alltså, jag säger absolut inte att hon inte ser bra ut, men hon är tyvärr helt enkelt inte min typ.


+1 Förstår ej varför man skulle vara rädd för att ragga på henne. Hon ser bra ut ja absolut men om jag var intresserad skulle jag inte fega för att slänga i väg ett pm.

Tricklev
2007-10-17, 22:21
Det känns lite som det är en stor skillnad på att ragga i kolozzeum, och när man träffar någon utanför sitt hem. Jag har aldrig skickat iväg ett raggnings-PM, och tvekar på om jag kommer göra det. Däremot att ragga på folk utanför kolozzeum är betydligt enklare och vanligare.

Jag har helt enkelt en enorm respekt för regler. *popcorn*

Edit: Trots att det finns både vackra och smarta tjejer som jag utan tvekan hade varit intresserad av att lära känna bättre.

tejpis
2007-10-17, 22:22
JAG HAR BLIVIT RAGGAD PÅ EN GÅNG PÅ KOLO.
Shit det hade jag nästan glömt.. coolt. I win@internet.

Drfg
2007-10-17, 22:23
Aldrig ens varit i närheten av att bli raggad på :/ Fast å andra sidan skriver jag knappt något heller..

tntballe
2007-10-17, 22:33
Jag önskar :(

har du redan glömt *cry*

Motorbreath
2007-10-17, 22:44
Den ska jag också köra framöver.

"Nej ingen raggar på mig därför att ingen vill bryta mot reglerna, annars hade jag fått PM-boxen full.":D

I mitt fall är det ingen ursäkt, det är ett faktum.

Skämt åsido, jag har inte lagt upp i stort sett några bilder på mig själv. Och vem tar grisen i säcken?

Troll
2007-10-17, 23:08
De 2 PM jag fått var när jag råkade länka en sida med tillskott (visste ej att dom sålde tillskott) samt tog i lite för hårt i en diskussion.
Var från z-bumbi och Allan, tror inte dom hade några "baktankar" men vem vet?.:kinky: *whistle*

maRRtin
2007-10-17, 23:22
Ingen som raggar på mig.. Ingen som vågar :devil: Men jag raggar på allt och alla
Nåja, nu är det ju väldigt få på detta forum som lever upp till dina kriterier, det var det där med självdistans å så.

sissa
2007-10-17, 23:27
Bara nollpostare ā la massutskick.*grr*

Deceiver85
2007-10-17, 23:39
Raggat och blivit raggad på...mest män :D

Frida.B
2007-10-18, 00:29
Nåja, nu är det ju väldigt få på detta forum som lever upp till dina kriterier, det var det där med självdistans å så.

Så du menar att killar bara raggar på tjejer som de vet stämmer in på tjejens kriterium? Nej men visst, det finns folk som raggat via pm på mig om man skulle fråga någon utomstående... men det var det där med självdistans å så

AFanatic
2007-10-18, 06:12
Trance har helt rätt, det var allt annat än en förolämpning. Orsaken till att du skriver på han är att den fornsvenska grammatiken ännu lever i din hjärna. Det skall du vara stolt över. De fornsvenska (medeltidssvenska) paradigmen för 3 pers. personliga pronomen ser ut så här:

n. hann
g. hanns
d. hanum, honum
a. hann

n. hon
g. hänna(r)
d. hänni
a. hana, hona

Haha helt fantastiskt. Det enda inlägget som kommer stanna hos mig länge efter att den här tråden försvinner ur minnet. Störtskönt Bärs!

Jag har fått en del PM. Vissa patetiska och vissa intressanta ;)

+1

Laijza
2007-10-18, 06:16
de flesta raggningspm jag får är av nollpostare, fick ett för ngn minut sen faktiskt. rätt patetiskt var det

Torwald
2007-10-18, 06:26
Va, är det sant? Raggar folk på forum? Beats me :smash:

Laijza
2007-10-18, 06:41
Va, är det sant? Raggar folk på forum? Beats me :smash:

nej, visst, konstigare saker händer...

Men här på kolo ligger det åtminstone på en okey nivå, på andra forum och communitys kan man få riktigt störda förslag.

z_bumbi
2007-10-18, 06:41
Bara nollpostare ā la massutskick.*grr*

de flesta raggningspm jag får är av nollpostare, fick ett för ngn minut sen faktiskt. rätt patetiskt var det

Nu ska jag leka moderator.

Nollpostare som skickar raggnings-PM kan mycket lätt bli "inte alls möjlighet att posta" om vi får se vad de skrivit så vidarebefodra sådana till valfri moderator, även om det är någon som har ett antal poster som skickar PM så förekommer det konstiga PM från sådana också.
Får man ett PM som man inte uppskattar så skicka alltså in det oavsett vem som skickat det och det inkluderar erbjudanden om fotojobb, tävlingsförberedelser där man ska få hjälp med oljan/färgen eller för den delen nakenbilder där objektet ligger på golvet i utmanande poser, om man nu inte råkar ha bett om något av det erbjudna.
Det finns en hel rad människor som inte har alla tomtar hemma som besöker forum och ju färre som finns kvar ju bättre blir forumet.

Edit: Därmed inte sagt att alla som erbjuder fototjänster/hjälp med tävlingsförberedelser är konstiga men i vissa fall när erbjudandet går ut till många olika så brukar vi dra våra egna slutsatser

Stoltz
2007-10-18, 07:26
+1 Förstår ej varför man skulle vara rädd för att ragga på henne. Hon ser bra ut ja absolut men om jag var intresserad skulle jag inte fega för att slänga i väg ett pm.

Överhuvudtaget så har jag rätt svårt för den där mentaliteten "Out of my league". Går man runt och tänker så, så förtjänar man inte ens att ha något från någon annan "league".

Jay-Z
2007-10-18, 08:38
Nej. Kan man avregga sig eller nåt. :furious:

bertbert
2007-10-18, 08:39
Överhuvudtaget så har jag rätt svårt för den där mentaliteten "Out of my league". Går man runt och tänker så, så förtjänar man inte ens att ha något från någon annan "league".

Ja, min sambo är out of my league, tycker jag. Vi har bott ihop sen 2002. *cupid*

Jay-Z
2007-10-18, 08:52
Ja, min sambo är out of my league, tycker jag. Vi har bott ihop sen 2002. *cupid*

Coolt. :thumbup:

Krokodil
2007-10-18, 09:00
Jag raggar aldrig. Men har faktiskt fått ett ragg-pm från en äldre dam... :)

Eldhroka
2007-10-18, 09:06
Nej, jag blir inte raggad på...

Animalistic
2007-10-18, 09:09
Nej, jag blir inte raggad på...

ingen som törs :devil:

Animalistic
2007-10-18, 09:14
OT, nej. är inte därför jag är här, men finns ju många goingar *whistle*

Eldhroka
2007-10-18, 09:18
ingen som törs :devil:

*lol*

melancoolio
2007-10-18, 09:36
En snubbe raggade på mig då jag hade en snygg tjej som avatar! Haha.

Sen förstår jag inte riktigt vad det är för fel med att ragga på forumen som bygger på intresse som träning. Är ju liksom lättare att hitta någon med gemensam nämnare här en exempelvis på krogen.

maRRtin
2007-10-18, 09:44
Så du menar att killar bara raggar på tjejer som de vet stämmer in på tjejens kriterium? Nej men visst, det finns folk som raggat via pm på mig om man skulle fråga någon utomstående... men det var det där med självdistans å så
Oftast så brukar man ju inte fråga efter sådant innan man raggar, men som jag har uppfattat det så är det svårt att bli en potentiell partner till dig såvida man inte väger 100+ kg i stenhårt utförande. Men jag kan ju såklart missuppfattat allt.

Ligga?

willis
2007-10-18, 10:02
Ja, men det raggnings-PMet skickade jag till mig själv bara för att kunna skryta i tråden :thumbup:

Stoltz
2007-10-18, 10:28
Ja, min sambo är out of my league, tycker jag. Vi har bott ihop sen 2002. *cupid*

Bra skit! :thumbup:

Frida.B
2007-10-18, 10:51
Oftast så brukar man ju inte fråga efter sådant innan man raggar, men som jag har uppfattat det så är det svårt att bli en potentiell partner till dig såvida man inte väger 100+ kg i stenhårt utförande. Men jag kan ju såklart missuppfattat allt.

Ligga?

Så alla som raggar ser den de raggar på som en potentiell partner? Det va det värsta... Jag har en pojkvän så det borde väl vara en större anledning till att inte ragga isf... :MrT:

Bärs
2007-10-18, 11:41
Haha helt fantastiskt. Det enda inlägget som kommer stanna hos mig länge efter att den här tråden försvinner ur minnet. Störtskönt Bärs!

Roligt att någon uppskattar grammatiska excesser i raggningstråden. :)

Jag kan visa hur det såg ut en gång i tiden. Apostlagärningarna existerar i fornsvensk tappning från 1385. Kapitel 10 vers 43 ser ut så här:

"hanom bärä alle prophete vitne ok alle the som a han stadhlikä tro taka syndä forlatilse vm hans nampn"

I översättningen från 1981:

"Om honom vittnar alla profeterna att var och en som tror på honom får syndernas förlåtelse genom hans namn."


Det är under loppet av 1400-talet som dativformen (honom) börjar brukas istället för ackusativformen (han), antagligen av tydlighetsskäl (det var opraktiskt att ha samma form för nominativ och ackusativ). I talspråk levde dock de gamla ackusativformerna kvar och som vi såg existerar de ännu hos Angel. Denna tradering av språkarvet skall hon ha en fet eloge för.

maRRtin
2007-10-18, 11:46
Så alla som raggar ser den de raggar på som en potentiell partner? Det va det värsta... Jag har en pojkvän så det borde väl vara en större anledning till att inte ragga isf... :MrT:
Ja?
Utgångsläget är kanske inte att finna en partner, men i förlängningen så kan det ju mycket väl bli så om det visar sig vara en vettig person. Detta är ju något man måste ha med i sin kalkyl.
För även om man ursprungligen inte är ute efter något mer än en oskyldig flört så kan det sluta med ett helt annat resultat än vad man från början hade räknat med.

Att du har pojkvän är ditt problem och inte mitt.

Frida.B
2007-10-18, 12:13
Ja?
Utgångsläget är kanske inte att finna en partner, men i förlängningen så kan det ju mycket väl bli så om det visar sig vara en vettig person. Detta är ju något man måste ha med i sin kalkyl.
För även om man ursprungligen inte är ute efter något mer än en oskyldig flört så kan det sluta med ett helt annat resultat än vad man från början hade räknat med.

Att du har pojkvän är ditt problem och inte mitt.

Tydligen är det ditt problem iom att du hängt upp dig på vad jag skrivit är mitt ideal i andra trådar...

maRRtin
2007-10-18, 12:34
Tydligen är det ditt problem iom att du hängt upp dig på vad jag skrivit är mitt ideal i andra trådar...
Jag talar rent hypotetiskt nu, så få inte för dig något.
Att jag minns vad du skrivit någon annan tråd för skyllas på min något autistiska sida.

Deceiver85
2007-10-18, 14:16
En snubbe raggade på mig då jag hade en snygg tjej som avatar! Haha!

Haha, det hände mig på ett spelforum, hade sångerskan i Within Temptation som avatar och efter en halvtimme fick jag PM:

"Heeej, är de du på bildn? snygg isåfall. Haru msn? *lol*"

Arf Pingvin
2007-10-18, 14:27
Haha, det hände mig på ett spelforum, hade sångerskan i Within Temptation som avatar och efter en halvtimme fick jag PM:

"Heeej, är de du på bildn? snygg isåfall. Haru msn? *lol*"



Hoppas du svarade: Nej, det är jag som är deceiver of fools.

FN1GbIkyDMw

Deceiver85
2007-10-18, 14:28
Jag svarade inte alls ;)

AFanatic
2007-10-18, 16:47
Roligt att någon uppskattar grammatiska excesser i raggningstråden. :)

Sådant uppskattas (väl) alltid. ;)

I talspråk levde dock de gamla ackusativformerna kvar och som vi såg existerar de ännu hos Angel. Denna tradering av språkarvet skall hon ha en fet eloge för.

Den lever kvar i fler individer än vi tror, upplever jag.

Jorgen
2007-10-18, 16:56
Nej. Kan man avregga sig eller nåt. :furious:

Det går att ordna. :cool:

On Topic: Det händer att det raggas på mig ja.
Dock så raggar jag ytterst sällan (hade jag kunnat skriva aldrig så hade jag gjort det) själv här.

Animalistic
2007-10-18, 17:24
Så alla som raggar ser den de raggar på som en potentiell partner? Det va det värsta... Jag har en pojkvän så det borde väl vara en större anledning till att inte ragga isf... :MrT:


*cry* *cry* *cry* :cryout:

Tjuckot
2007-10-18, 17:52
när jag tänker efter så var det raggningspm jag fick lite av ett "mercy fuck" .. nu känns det sämre igen :/

Viktor_Balck
2007-10-18, 18:20
*cry* *cry* *cry* :cryout:

nigga plz

Animalistic
2007-10-18, 18:25
nigga plz

chilla två timmar och fundera över hur stor % var seriöst

otherside
2007-10-18, 18:28
tror de raggas en del här=) har några kontakter härifrån faktiskt, trevliga damer!=)

tror jacks mörkar;)

Baan
2007-10-18, 18:41
chilla två timmar och fundera över hur stor % var seriöst

Äh går ju alltid sno brudar

Viktor_Balck
2007-10-18, 18:58
chilla två timmar och fundera över hur stor % var seriöst

Ok, återkommer om ca 1Ŋ timma. Ska sätta mig och chilla lite.

nr16
2007-10-18, 19:40
TP raggade lite smått på mig en gång, han skrev typ 100 tackPM efter jag berätta hur man streama Danmark - Sverige

(A)

För övrigt raggar jag inte på forum eller blir raggad på

Lellan
2007-10-18, 20:35
Fått någon "vill du ligga", men i skämtsam ton. Utöver det är jag fullkomligt nöjd med raggningen. Kunde inte passa mig bättre. Vad nu det vill säga. ;)

Jag finns tydligen inte med på nollpostarnas mailinglista iaf. Vet icke om det är bra eller dåligt.

Frida.B
2007-10-18, 20:51
nigga plz

alla kan inte vara gey

Tricklev
2007-10-18, 21:24
När jag tänker efter så fick jag ett mail av en som jag inte hade snackat med på jag vet inte hur länge, men appropå inget så tackar han mig för idag.

Nu ska jag ta och knyta mig, God natt och tack för idag! :thumbup:

Mvh

Tror det var ett raggningsförsök, han hade tom givit mig ett smeknamn, "Trixarn". *popcorn*

Edit: Till dig som skicka, hoppas du inte tar illa upp att jag postar det här, ta det som ett skämt. :)

130kg finsk sisu
2008-01-11, 15:49
Jag tror också så. Fast pony är inte min typ. Jag gillar mörka tjejer, inte ljusa (och inte blondiner, förlåt). Men hon är definitivt out of de flestas league. Dock inte out of Freddis league. Det skulle vara riktigt skönt att se Freddi och pony bli tillsammans. Århundradets förhållande eller något.

Vad säger du Freddi? Försök?

Lydde ett råd och sökte på mitt namn och hittade denna!

Hahaha, Pony är för snygg för mej tyvärr. Hon är ju väldigt vacker.
Jag är mjuk, go, glad, vänlig,trevlig, omtänksam dock fet och liten kyyyyk...*cry* *gah!* :thumbup:

Jay-Z
2008-01-11, 15:52
Nej. Kan man avregga sig eller nåt. :furious:

Bump. :furious:

Exhale_
2008-01-11, 15:53
För att liva upp en gammal tråd så försöker jag ragga på Feddan, FridaB, Laijza, Bandit och Pony minst en gång om dagen! Det har doktorn sagt är bra för magen ;)

Rahf
2008-01-11, 15:57
Jag raggar inte men cyniska människor brukar tro att mitt snälla och glada beteende innebär att jag raggar.

tjabon
2008-01-11, 16:07
Jag har aldrig blivit raggad på, här på Kolo........*cry*

Tricklev
2008-01-11, 16:11
Tyvärr inte, tror inte folk har förståt vilken underbar och intressant person jag egentligen är.

von huff
2008-01-11, 16:13
Jepp har upplevt otaliga raggningsförsök, har rätt många på ignore-listan nu

eleni
2008-01-11, 16:14
Nä, inte vad jag har märkt iaf... :em:

Yankeee
2008-01-11, 16:33
Jepp har upplevt otaliga raggningsförsök, har rätt många på ignore-listan nu

Undrar om det är lika jobbigt för alla sextonåringar.

Scratch89
2008-01-11, 16:41
Nä.

Ironbabe
2008-01-11, 16:49
Jepp! Raggandet resulterade i en junior-bajsmaskin som fyller två i år :D

Osten80
2008-01-11, 16:51
Nej, tyvärr inte. Det hade varit roligt. :D

Per B
2008-01-11, 16:59
Ska man behöva skaffa en till profil och ragga på sig själv för att få några inviter? *cry*

JJ
2008-01-11, 17:01
Jepp! Raggandet resulterade i en junior-bajsmaskin som fyller två i år :D

Alltså, är det officiellt vem fadern är eller måste man vara invigd i de hemligaste kretsarna?

Edit: Ja, jag är nyfiken

Tricklev
2008-01-11, 17:05
Alltså, är det officiellt vem fadern är eller måste man vara invigd i de hemligaste kretsarna?

Edit: Ja, jag är nyfiken

+1, man kan inte droppa ett sådant inlägg utan att gå in djupare i historien. *popcorn*

Gpajpen
2008-01-11, 17:07
Kom på att jag har ett mms med en bild där en väldigt känd koloprofil tar kort på sig själv i spegeln i bara kallingar med paketet hängandes utanför.

La självklart in bilden på datorn och förstorade
Haha, vad i helvete Slarti. *popcorn*
Hahahah grinar :laugh:

von huff
2008-01-11, 17:08
Undrar om det är lika jobbigt för alla sextonåringar.

Nej bara för de snygga:cool: Du förstod väl att jag skämtade?

maaherra
2008-01-11, 17:09
Nej, tror jag är för snygg och skrämmer iväg brudarna

bulldozer
2008-01-11, 17:16
Nope, förutom LI som kommer med oanständiga förslag.. ;)

Ironbabe
2008-01-11, 17:20
Alltså, är det officiellt vem fadern är eller måste man vara invigd i de hemligaste kretsarna?

Edit: Ja, jag är nyfiken

+1, man kan inte droppa ett sådant inlägg utan att gå in djupare i historien. *popcorn*
Man måste vara invigd i de mörkaste kretsarna.. ;)

scum
2008-01-11, 17:24
nej, tyvärr.. men har bara mig själv att skylla... vill vara någorlunda anonym här, än så länge iaf..

ligne
2008-01-11, 22:37
ingen raggar på mig men det är bara för att jag inte postat någon bild :D

Jesper
2008-01-11, 22:48
nej =( dock så har jag fått ragg-pm av nina där hon skrev att jag slår både slarti och jarod. det pmet kommer jag aldrig radera. *stolt*

jaaaaag
2008-01-11, 22:59
Nej, blir icke raggad på. Inte har-du-msn-raggande iafl.

ManuelIT
2008-01-11, 23:00
Nej, blir icke raggad på. Inte har-du-msn-raggande iafl.

haru msn??!

RanShi
2008-01-11, 23:07
Jag försökte ragga på King Grub, sedan såg jag hans signatur. Det tog mig en vecka att komma över honom.

ligne
2008-01-12, 17:08
haru msn??!

+1 på det :thumbup:

Angel
2008-01-12, 17:13
Har säkert redan svarat...men....alldeles för lite...

Jorgen
2008-01-12, 17:15
Har säkert redan svarat...men....alldeles för lite...

Kanske för att du försöker sparka in dörrarna hos folk?

Men: How you doin´? :naughty:

Yankeee
2008-01-12, 17:20
Nej, aldrig.

Ironbabe
2008-01-12, 17:22
Nej, aldrig.

Du fattar ju inte.

Yankeee
2008-01-12, 17:29
Du fattar ju inte.

Raggar du nu?

bear.flowertwig
2008-01-12, 17:30
Man måste vara invigd i de mörkaste kretsarna.. ;)

Kan väl inte finns allt för många hardkååår fika-pundare att välja på här ;)

Ironbabe
2008-01-12, 17:32
Raggar du nu?
Va tror du??
Kan väl inte finns allt för många hardkååår fika-pundare att välja på här ;)
meh..pundare gillar jag inte, hade du skrivit punkare hade du kommit närmare sanningen *popcorn*

Yankeee
2008-01-12, 17:33
Va tror du??


Ja :em: HGAHGAHGHAA

bear.flowertwig
2008-01-12, 17:38
Själv raggar jag bara på Afans hår *cupid*

Oklart om jag blivit raggad på. Tjejer är ju så jävla subtila.
Att Hades bett om en bild på mig i endast string och skruvdragare räknar jag inte riktigt dit.

Utöver moderatorer tror jag det raggas på Finlands svar på Brad Pitt och Spankee. Utöver uppenbara tjejer då.

Ironbabe
2008-01-12, 17:44
Ja :em: HGAHGAHGHAA

Du är inte så dum som du ser ut.

Creole
2008-01-12, 17:48
Ja :em: HGAHGAHGHAA

Först svarar du ja lite gulligt, men sen kodar du fram HAGGA lite oväntat *rolleyes* Du kör verkligen negg-stilen fullt ut.

Yankeee
2008-01-12, 17:53
Du är inte så dum som du ser ut.

Tack!

Först svarar du ja lite gulligt, men sen kodar du fram HAGGA lite oväntat *rolleyes* Du kör verkligen negg-stilen fullt ut.

Du måste vara lite mer diskret om du ska vara min wingman.

Sparrisen
2008-01-12, 17:59
Händer aldrig.

joriice
2008-01-12, 18:04
Inte på detta forumet (konstigt nog) :D

Ironbabe
2008-01-12, 18:07
Tack!

Så..när kommer du?

Yankeee
2008-01-12, 18:11
Så..när kommer du?

Fem minuter efter dig ungefär.

Ironbabe
2008-01-12, 18:15
Fem minuter efter dig ungefär.

Ah..du är en commander! I like!!

Ryska_raketen
2008-01-12, 18:17
Klart det gör :) Man måste vara blind om man inte vill smaka på den här kakan. Cookie?

Kwon
2008-01-12, 18:18
Alla vill ha en del av den ryska kakan!

Ryska_raketen
2008-01-12, 18:19
Fem minuter efter dig ungefär.

haha klockers! OM det inte vore en lögn förstås :D

Creole
2008-01-12, 18:23
Fem minuter efter dig ungefär.

Snacka om att ta revasch och dominera en hel tråd :/

Yankeee
2008-01-12, 18:24
Ah..du är en commander! I like!!

"Command and conquer" är mitt motto.

Yes
2008-01-12, 18:27
du är ju så sjukt jävla fin så de e inte sant!




tihi
Tack, du är en grym wingman!

He-man
2008-01-12, 18:31
I wish! :love:

scum
2008-01-12, 18:35
Tack, du är en grym wingman!

är jag? :)

jag undrar mest om bandit tror jag limmar på henne eller om jag är hennes 15-åriga granne, eller både och?

Ironbabe
2008-01-12, 18:35
Snacka om att ta revasch och dominera en hel tråd :/
aa, han är bra den där killen, många strängar på sin lyra sas
"Command and conquer" är mitt motto.
Omdömet kommer i min lilla bok sen

Creole
2008-01-12, 18:38
Jag har förvisso inte varit med så länge, men något jävla pm borde man ju fått. Sen är det inte så himla noga om det är från en tjej, eller en kille med tjej-nick, eller rent av en kille. Det viktiga för mig är att logga in en dag och se hur det ligger ett oöppnat pm från någon som raggar på Mig.

Tricce
2008-01-12, 18:41
Jag har förvisso inte varit med så länge, men något jävla pm borde man ju fått. Sen är det inte så himla noga om det är från en tjej, eller en kille med tjej-nick, eller rent av en kille. Det viktiga för mig är att logga in en dag och se hur det ligger ett oöppnat pm från någon som raggar på Mig.

Pröva spraydate om det är det som är det viktiga för dig.

Yankeee
2008-01-12, 18:41
Omdömet kommer i min lilla bok sen

Får man bra betyg om man är snabb?

He-man
2008-01-12, 18:42
I wish! :love:

I take that back! :smokin:

Creole
2008-01-12, 18:47
Pröva spraydate om det är det som är det viktiga för dig.

Viktigt och viktigt, jag vet inte om det är Så viktigt. Men visst kan jag erkänna att det skulle kännas fint att någon gång få känna sig eftertraktad. Att någon vill ha Mig för den jag är.

Yankeee
2008-01-12, 18:48
vi ska spela tv-spel ikväll, vill du va med? vinnaren får en kram. du får vinna om du vill :em:
/robin

Shit. Lär mig lite av det där smooth-snacket.

bubba8976
2008-01-12, 18:48
:thumbup: Jag försökte ragga på King Grub, sedan såg jag hans signatur. Det tog mig en vecka att komma över honom.

Creole
2008-01-12, 18:49
Shit. Lär mig lite av det där smooth-snacket.

Ja den var riktigt vass.

Yankeee
2008-01-12, 18:50
Ja den var riktigt vass.

Vass som en ost.

Ryska_raketen
2008-01-12, 18:50
vi ska spela tv-spel ikväll, vill du va med? vinnaren får en kram. du får vinna om du vill :em:
/robin

Haha omg!! teh skilZZlzlzzzzzzzz

Ryska_raketen
2008-01-12, 19:10
Yes är en plaaaayaaaaaaahhh!!

Creole
2008-01-12, 19:18
Vad fan är detta nu då?? :/ Yes kör klockrena juniorfraser! Det fula är att han skojar - men banditen är allvarlig. Okej att Yes ska ha ett díplom för bra fraser, men även en liten pungspark för alla lögner.

Yankeee
2008-01-12, 19:22
Ryskan och jag har kontroll över alla damer på forumet.

Ryska_raketen
2008-01-12, 19:25
BQ är faktiskt det. På riktigt. Och yankeee, JA