handdator

Visa fullständig version : Legendariska inlägg


Bolio
2007-10-15, 21:40
Posta legendariska inlägg på kollo här!

Man kan även requesta.

Jag söker efter det klassiska hästskoinlägget (full version).

Eftersöker även klassiska inlägg av clash.

Nitrometan
2007-10-15, 21:43
"Men en sak ska du veta POJKEN!!! Jag är GROV NU!!!
SÅ JÄVLA GROV SÅ DET FATTTTTTAR DU INTE!!!! Jag väger 130kg i en
form som är FIIIIN!!! Armarna mina är så att folk kör ihjäl sig i
sina bilar när dom ser mig..... Triceps är en MÄKTIG HÄSTSKO!!! &
BICEPS ÄR MIN STOLTHET!!!!!!!!"

samt

"Nu är man TOKIG!! Har precis kommit hem efter & vart & handlat med en tjejkompis.
Eller hon handla & jag var inne på toaletten & posera.... Alltså nu är jag GRYM!!
Jag är en SUPERMAN!! har bara kört 2pass med efedrin/koffein, men fettet bara rinner av en!! & jag VÄXER!!

Sen när vi kom hem till henne så utan & tänka så drar jag av mig byxorna.... & jag har ju inga kalsonger under!!
Jag brukar ju jämnt gå med bar underkropp hemma. Haha fan va chockad hon blev....

Sen sa hon att jag hade liten snopp.... HA!!!! & fråga vad jag ville göra nu då.
Jag sa att jag skulle hem & äta. Nu kommer hon väl va sur på mig.... OJJJJJJ jag är en ULTIMAt gud!! aggresivare än någon annan!!! HELT TOOOKIG!!

Ja jag gjorde det väl med lite medvetande, vet ju att tjejer ofta undrar
hur stor man egentligen har.... & vadå hon sa att den såg liten ut, haha, men
vem fan bryr sig? Hon vill ju ändå ****** med mig. För jag är GRYMMM NU!!!"

och sedan

"Haha nä.... Men HULKEN!!! Åt just upp en påse chips med dip & 1.5L PEPSI!!!
Satt & kolla på min skivstång som var LADDAD med 100kg!!!!!
Helt plötsligt RYCKER JAG TILL!!! grannarna HOPPAR OXÅ TILL, tänker nog: va ska han göra NU?
??? Jag tar tog i skivstången slänger upp den till bröstet & gör 12SNABBA militärpressar!!!
Huset GUNGAR!!! Sen går jag & tar en tonfiskburk med minimjölk.....
Haha, jag har gjort likadant med 160kg i bänkpress.... Helt oupvärmd sitter i soffan.....
Sen slänger jag mig ner & reppar en 6:a på 160kg bänkpress!!!

Grannarna flyger mot väggarna för att lyssna...."

Arf Pingvin
2007-10-15, 21:43
Denna tråd finns redan, minns inte titeln på den, men hästskoinlägget var given kandidat i den tråden också.

Bolio
2007-10-15, 21:43
Hahahah Jag DÖr. Ahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Nitrometan
2007-10-15, 21:44
Ovanstående var från min Hackstait-samling.

Jax
2007-10-15, 21:44
Jaha, då hände det som jag inte trodde var möjligt. Som ni alla vet har jag haft en rätt het relation den senaste tiden. Tyvärr, var vi inte på samma våglängd, jag ville binda mig, skaffa barn och den biten. Hon ville leva loppan ett par år till. Tråkigt javisst, men det som gör mest ont är att hon har svikit mig. Jag kom på henne mitt i akten med en annan. Det är som att någon har kört en kniv i mitt hjärta, jag älskar henne så otroligt mycket, och jag vill leva och dö med henne. I stressen som blev så friade jag till henne för att visa henne hur mycket hon betyder för mig. Hon sa nej, och flinade som bara hon kan Du är historia viskade hon i mitt öra. Nu är allt detta underbara förlorat, jag vet inte vad jag ska göra. Vet inte ens varför jag skriver detta nu. Vill väl ha lite medkänsla bara antar jag. Jag har tappat all livslust och sitter just nu och häver i mig whiskey, trots att jag är nykterist. Nu ska jag försöka somna iallafall.
De flesta vet väl vad det här är antar jag?

k4l_2007
2007-10-15, 21:45
[quote]hjälp jag tog hit en ful tjej för att få chip nu vill hon sova över usch usch hon bor i nybro sista bussen har gått!!! *cry* :cryout: *slap* *grr27*

skrev snabbt medan hon kollar sakolkatalog i sängen bredvid]

Nitrometan
2007-10-15, 21:45
De flesta vet väl vad det här är antar jag?
Clash!

Oh, the memories...

Bolio
2007-10-15, 21:46
De flesta vet väl vad det här är antar jag?

HAHAHA CLASH!!!!!!!

Jax
2007-10-15, 21:46
Nej, Yankeee.

Bolio
2007-10-15, 21:47
Nej, Yankeee.

Skojar du?

Yucko
2007-10-15, 21:47
Det har kommit upp nånslags tråd-träd ovanför tråden i tråden och jag hittar inte sidbläddraren!!

vad har hänt! Är det bara jag?

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=55182&highlight=sidbl%E4ddraren

Bolio
2007-10-15, 21:48
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=55182&highlight=sidbl%E4ddraren

HAHAHAHAHA SLARTI ÄGER!

Angel
2007-10-15, 21:49
Ja de är Yankees dammsugar inlägg era newbies...

Bolio
2007-10-15, 21:50
Jag fattar inte.

Kabuto
2007-10-15, 21:51
Inlägget i min signatur var grymt roligt, hela ryms tyvär inte :(

Yucko
2007-10-15, 21:51
Jag tycker vissa låsta trådar borde låsas upp igen, så alla öppet kan få håna trådskaparna.

k4l_2007
2007-10-15, 21:52
Sorry här kommer en fixad quote :D

hjälp jag tog hit en ful tjej för att få chip nu vill hon sova över usch usch hon bor i nybro sista bussen har gått!!! *cry* :cryout: *slap* :(

skrev snabbt medan hon kollar sakolkatalog i sängen bredvid

Du är en tönt Fatalist. Lär dig bara att leva med det. Pez får leva med att han numera blir beundrad av mig för hans grovhet och du får leva med att bli sedd som en riktig tönt. Tönt.

Vafan måste Bärs krångla till det för? Killen är en självgod tönt och vi tycker att han är tönt för att han är tönt. Och vi skiter i tjejen för hon är säkert en hoe. Svårare är så behöver det inte vara...

Bolio
2007-10-15, 21:52
Kom ihåg att det inte bara behöver vara humoristiska inlägg. Funkar även med seriösa.

Jax
2007-10-15, 21:52
Bolio, läs och skäms för att du har missat/glömt
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=52828

Bolio
2007-10-15, 21:52
Sorry här kommer en fixad quote :D

Haha. Jag äger. Jävla Bärs.

Bolio
2007-10-15, 21:54
Bolio, läs och skäms för att du har missat/glömt
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=52828

Haha, hade missat! Yankee är riktigt jävla rolig ibland!

Kebab-Arne
2007-10-15, 21:54
Den första av Hackstaits inlägg är väl inte ett inlägg heller. Skrev han till Chris på lunar om jag inte minns fel.

k4l_2007
2007-10-15, 21:55
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=55021&highlight=magrutor

rolig tråd, inzza dampar på en newbie :D

Nitrometan
2007-10-15, 21:57
Den första av Hackstaits inlägg är väl inte ett inlägg heller. Skrev han till Chris på lunar om jag inte minns fel.
Mycket möjligt. Det tog inte lång tid innan den hade blivit en klassiker här iaf.

Bolio
2007-10-15, 21:57
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=55021&highlight=magrutor

rolig tråd, inzza dampar på en newbie :D

Haha, Inzza är också riktigt rolig ibland. Han är lite clashuellt störd han med.

andeN.
2007-10-15, 21:58
Gillar bland annat dessa. :D
Bit ihop, suck it up ,genomlid det. Du kommer att älska det, speciellt minnet av det.
Det är ett härligt sätt att bara för en liten tid skjuta upp den bistra verklighet som väntar efter. (dvs löneslaveri, lidande, ekonomisk ruin, skilsmässa, vårdnadstvist, a-kassa, depression, magsår, migrän, fetma, skallighet, depression, gubbsjuka, senildemens, äktenskapsbrott, utbrändhet, impotens, par-middagar, svartsjuka, död, förlorad ungdom etc)
vhailor om lumpen.

Mitt problem med blatteproblemet är inte kriminalitet. Jag gillar kriminalitet. Det är fint och Nietzscheanskt.

Mitt problem är att jag inte vill leva med neandertalare som misshandlar sina döttrar bara för att jag har legat med dem och blivit avsugen av dem, som skriker och har sig i duschen på gymmet och som beter sig som flockdjur. Jag pallar inte med sånt. I och för sig finns det en jävla massa kulturellt och moraliskt cpskadade svenskar också, men i jämförelse med majoriteten av blattarna är det ju marginellt.
Bolio

Bolio
2007-10-15, 22:01
Haha, jag var damp.

Nu till clash. Han skapade en tråd om fördelarna med krig:

Tänkte vi skulle vara lite vågade och diskutera många kanske lite mindre kända fördelar vi fått att njuta av tack vare krig.

Jag öppnar upp med att nämna två favoriter som ligger mig själv varmt om hjärtat och som vi kan tacka andra världskriget för.

Jag talar naturligtvis om Ryssfemmor och Amfetamin.

Ryssfemman såg såvitt jag känner till historien, dagens ljus först i den tyska härens led. De användes av de tyska stormtrupperna för att boosta agressivitet och moral inför anfall och kallades populärt för "SturmSchnapps".

Har inte den blekaste om vilka som började med det är klart att tjacket brukades friskt på båda sidor, iallafall åtminstone bla tyskar och amerikaner. Och Amerika drabbades sedermera av lite av ett samhällsproblem i form av återvändande krigsveteraner som gått o blivit fältpundare.

Ordet är fritt, fyll gärna på med festliga fakta och ifall jag är ute o cyklar ovan eller om någon har mer info - Hit it! =)

Jag älskar hans avslutande "Hit it! =)". *cupid*

machine gun
2007-10-15, 22:02
Läste igenom några gamla trådar där Grub får ta emot samma frågor upprepade gånger från nybörjare som mig. Ett mönster i fråga/svar matrisen uppdagades efterhand. Detta är min syn på varför Grub får svara på samma frågor hela tiden, varför folk blir upprörda och varför vissa nybörjare sitter snyftande i ett hörn och inte vet hur de ska vara optimala.

Obs! Denna post är inte för att flejma Grub. Jag älskar honom och han har lärt mig massor!

Diskussion mellan Grub och nybörjare om godtyckligt ämne:

Noob1: Jag såg en apa i ett träd igår eftermiddag. Den hade en röd liten hatt på sig. Undrar vad den hette.

Grub (sekunden efteråt): "alla apor som har röda hattar heter Niklas" J Zool. 2005 354.P, P18.

Noob1: Aha! Fachinerande! Är det verkligen så? Jag menar, ALLA apor med röda hattar kan väl inte heta niklas?

Noob2: Hur kan alla apor med röda hattar heta Niklas?? Jag menar, vem döper dem? OCh varför bara till Niklas. Är det verkligen så? Om apan har en röd keps, då? Är det nån skillnad? Heter han fortfarande Niklas?

Grub: Heter fortfarande Niklas, oberoende av huvudbonad, så länge den är röd.

Noob3: Om apan har en röd bandana. Heter han fortfarande Niklas då, eller är det nån skillnad. Förlåt om jag frågar dumma frågor.

Jwzrd: Men herregud, folk! Ha lite distans till det hela!

Grub: Det är ingen skillnad. Röd huvudbonad=Niklas. För tredje gången.



Ett halvår senare:



Noob4: Det sitter just nu en apa i ett träd utanför mitt sovrumsfönster. Han har en röd keps. Jag kallar honom Robert.

Noob1: Alla apor med röd hatt heter Niklas.

Grub: Noob1, hur kan du vara så säker på det?

Noob1: Va? Det har du ju själv sagt!

Grub: Det har jag inte alls.

Noob1: Men va fan!? quote: "Heter fortfarande Niklas, oberoende av huvudbonad, så länge den är röd" -Grub

Grub: Jovisst, men då måste man ju också ta i beaktande veckodagen. "Alla apor som iakktas på lördagar, oberoende av huvudbonad kan heta nåt annat än Niklas. Med 84% sannolikhet heter den Trygve." J Biol. 2006 297.P, P 21. Man måste alltså ta hela veckan i beaktande, inte bara enskilda dagar.

Noob1: Men då var det ju osant det du skrev tidigare?

Grub: Nej, det stämmer mycket väl. När du såg din apa var det torsdag.

Noob1: Varför sa du inte det då?

Grub: Jag svarade på frågan. Mitt svar stämmer.

Tigerkotten: Noob4, snygg avatar, har du msn?

Allan: Men vad är dethär för dumheter!? Tråd låst!



Nån som känner igen detta scenario? Jag har varit med om det otaliga gånger! :D Vanligtvis är det jag som är Noob1.

:D

Kebab-Arne
2007-10-15, 22:04
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=35380

"Hej!
Jag har ett problem! Jag är bortbjuden på nyårsmidag imorgon och det ska serveras pommes frittes, vad ska jag göra? Just nu kör jag 5 gånger i veckan gym samt 6 gånger i veckan tennis och jag ska börja min deff i februari. Hur kommer det påverka min träning om jag äter pommes frittes på middagen? Jag har inte druckit läsk, alkohol, godis, chips eller annat onyttigt senaste halvåret. King-Grub vad ska jag göra?

En desperat polare till TT
__________________
"

k4l_2007
2007-10-15, 22:07
tråden som fick mig att hitta kolozzeum:

Ett annat perpektiv på Irakkriget / Bolio

http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=73519

Trance
2007-10-15, 22:21
tråden som fick mig att hitta kolozzeum:

Ett annat perpektiv på Irakkriget / Bolio

http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=73519

Jag förde en lite för vek diskussion i den tråden märkte jag nu. Mest för att porja etc förde fram sådana korkade argument samt var inte så påläst som jag skulle velat. Illa.

Senaste tråden piskade jag alla dock. Alla säger jag!

Baan
2007-10-15, 22:23
Jag förde en lite för vek diskussion i den tråden märkte jag nu. Mest för att porja etc förde fram sådana korkade argument samt var inte så påläst som jag skulle velat. Illa.

Senaste tråden piskade jag alla dock. Alla säger jag!

Ja, "jag älskar USA mer än er" - argumentet fakkin ägde

Bolio
2007-10-15, 22:24
Jag förde en lite för vek diskussion i den tråden märkte jag nu. Mest för att porja etc förde fram sådana korkade argument samt var inte så påläst som jag skulle velat. Illa.

Senaste tråden piskade jag alla dock. Alla säger jag!

Jag läste den. Du imponerade inte särskilt mycket. Däremot blev jag besviken som fan på Bärs.

Du har ingen chans mot mig dock. *flex*

Bolio
2007-10-15, 22:27
En annan klassiker är när jag var ny här och anklagade King Grub för att lida av aspergers syndrom. Det var bäst. Mina slutsatser var helt briljanta. Jag hävdade bl.a. att eftersom han var så duktig på kost så led han av aspergers!

Bolio
2007-10-15, 22:32
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=36164

Fyfan vad jag ägde i den här tråden.

Fredrik S
2007-10-15, 22:34
Vill man läsa klassiska inlägg så kan man med fördel göra en sökning på "funtex". Den mannen skrev 840 inlägg under sin tid på kollo, varav i princip alla är legendariska, vart och ett på sitt sätt.

Bolio
2007-10-15, 22:36
Jag och Stålis tjafsar om kurder för länge sedan. Långt innan det var känt vem han var.

Jag tror inte på att prata med hans tjej. När har en kurd (ursäkta ett rasistiskt uttalande) brytt sig det minsta om vad en svensk tjej tycker?

Man kan stå på sig - och inte backa - utan att slåss. Om du flyr kan det hända att du får fly LÅNGT.

Du är ursäktad, men vadå kurd?

Inget ont om kurder, jag känner faktiskt flera. Men jag tycker inte det ingår i deras "kultur"/vanor att fråga svenska (eller, i mitt fall finska) flickvänner om råd i sådana här frågor.

Nej, det var jag som var kurd. Du är en vuxen karl stahlberg, är det verkligen inte längre än såhär du tänker?

:)

Baan
2007-10-15, 22:42
Vad Fan En Hylla Sig SjÄlv TrÅd?

Arf Pingvin
2007-10-15, 22:44
Vad Fan En Hylla Sig SjÄlv TrÅd?

Har du inte upptäckt mönstret i bolios alla trådar och polls? Bara därför ska jag leta reda på en gammal tråd åt dig.

Bolio
2007-10-15, 22:45
Vad Fan En Hylla Sig SjÄlv TrÅd?

Haha. Posta gamla inlägg då! Ingen annan gör det. Gamla clash vill jag se!

k4l_2007
2007-10-15, 22:46
Var är bolio?

Efterfrågar du turkhatande rasist PKKurden som jag piskade illa några år sedan ?

Det skulle vara kul att få hit honom, just till denna diskussion den lilla PKkurden

var inte det han själv som blev ägd? :S

Stoltz
2007-10-15, 22:49
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=54111&highlight=fast

BWahahahhahahah :laugh:

Arf Pingvin
2007-10-15, 22:50
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=77374&highlight=poll

Klassisk poll av den gode trådstartaren. Syftet är givetvis att man ska välja "annan" och sen skriva Bolio. Det här var ungefär samtidigt som israeltråden vill jag minnas.

k4l_2007
2007-10-15, 22:50
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=54111&highlight=fast

BWahahahhahahah :laugh:

hahaah :laugh:

Bolio
2007-10-15, 22:51
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=54111&highlight=fast

BWahahahhahahah :laugh:

HAHAHA. Hade missat den helt.

Baan
2007-10-15, 22:52
Har du inte upptäckt mönstret i bolios alla trådar och polls? Bara därför ska jag leta reda på en gammal tråd åt dig.

Javisst men lite onödigt lacka på det men nu rann schljivovitzaflaskan över sas.

Haha. Posta gamla inlägg då! Ingen annan gör det. Gamla clash vill jag se!

Det är för svårt. För många är för fabricerade, folk som ansträngt sig för att vara roliga. Själv gillar jag när det kommer naturligt, och clash som du nämner verkar ju lite småknäpp på riktigt. Ett av få orginal kanske man skulle säga.

Bolio
2007-10-15, 22:53
Javisst men lite onödigt lacka på det men nu rann schljivovitzaflaskan över sas.



Det är för svårt. För många är för fabricerade, folk som ansträngt sig för att vara roliga. Själv gillar jag när det kommer naturligt, och clash som du nämner verkar ju lite småknäpp på riktigt. Ett av få orginal kanske man skulle säga.

Hitta gamla inlägg av honom då! Go, go, go!

Fan, det har skrivits massa roliga inlägg här. Varför minns jag inte!

Baan
2007-10-15, 22:54
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=77374&highlight=poll

Klassisk poll av den gode trådstartaren. Syftet är givetvis att man ska välja "annan" och sen skriva Bolio. Det här var ungefär samtidigt som israeltråden vill jag minnas.

Ja, fast lite onödig, somaliern som tuggar kat tar hem det mesta.

Bolio
2007-10-15, 22:55
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=77374&highlight=poll

Klassisk poll av den gode trådstartaren. Syftet är givetvis att man ska välja "annan" och sen skriva Bolio. Det här var ungefär samtidigt som israeltråden vill jag minnas.

Wow, du pekade precis ut att jag är narcissist. Skarpsynt! ;)

Bolio
2007-10-15, 23:04
Bärs när han totalknäckte hass36 i tråden "gymet eller gymmet". Till slut fick han nog och blev upprörd. :)

"Ett troll som vill provocera". Det måste vara det mest patetiska man kan skriva på ett forum, vanligtvis yttrat av väldigt trängda skribenter.

Verbet bokhandla existerar överhuvudtaget inte i SAOL, varken 1959 eller 1998, så ditt argument är fullständigt åt skogen. Risken för att blanda ihop ett verb med ett substantiv är dessutom noll eftersom de står på olika ställen i satsen. Tittar vi på internet ser vi dessutom att former som bokhandla, bokhandlade, bokhandlat är ytterligt sällsynta.

Så varsågod, du får en chans till att förklara dig. Och gärna också be om ursäkt för dina fula påhopp, de vittnar om en dålig diskussionskultur.

Mark_Lyft
2007-10-15, 23:07
var nere på läkarhuset iförmiddags för diverse grejer,tror min läkarefrågade typ 5 gånger !"du tar väl inte steroider"? som socker för mina öron, rodna, hihihi värsta ego kicken " jag tycker du ska sluta träna, kroppen är inte gjord för att ha så mycket muskler" Just där nåde jag nirvana, som en utlösning fast tusen gånger bättre!! jag ville aldrig gå därifrån..improviserade fram olika symtom vilket jag väl visste svaret på ,,,stelhet i axlarna,,avdomnande underarmar,,m.m...utlösning after utlösning,,var helt matt efteråt, tänkte först skippa träningen men kom igång sen på eftermiddagen, bra pass, min 6 timmar gamla JOS ser ut som att avra mer än 1 år gammal ömtålig liten slyna,hämta ut min CoC 2 också känns inte omöjlig,klämmer dne nog snart,

Pussisar

En vintage funtex?

Noodles
2007-10-16, 11:20
Jag älskar Bolios och skaparns tvärsäkra lektion i hur det fungerar med versaler och gemener i användarnamn.

Jag saknar bolio. Vill kasta en paj på dig Nina L för att du skrev "Bolio". Hans nick är bolio, precis som mitt är skaparn. Det är inte på grund av en trasig shift-tangent som våra nick inleds med en gemen.

Vi låter honom komma till tals:



Jag ansluter mig till skaparn point of view. Du är förmodligen inte särskilt insatt i det här med Internet och nicks. Här är det jäkligt töntigt med versaler i början av nicks. Det har en hel del att göra med att man i UNIX-system inte använder sig av versaler som användarnamn. Man har användarnamn som "jbrown", "riddick", "st0rm" och liknande. "Jbrown" hade sett jävligt töntigt ut. UNIX skiljer på stora och små bokstäver!!!

Man borde ha nördlås på Internet ibland. Förstår man inte grundläggande saker som nicks borde man faktiskt inte få vara på Internet. Det är lite som med krogen. De fulaste och töntigaste nördarna får förfan inte komma in på krogen. Samma sak borde gälla här; de dummaste och minst nördiga borde inte släppas in. Min gräns för nerdness går ungefär vid Jense.

Här kommer skaparns bortförklaring:

Jag har ätit en paj som tröst för att det spelats ett spratt på min bekostnad angående bolios nick. De som tror att han hade stor bokstav så sent som i morse borde kasta en paj på sig själv.

bolio

skaparn

mangs
2007-10-16, 15:09
Här kommer fler roliga trådar:

klicka inte här! (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=50858&highlight=Funtex)


inte här heller!! (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=34532&highlight=Funtex)

Tricklev
2007-10-16, 15:12
ölobrännvin var en gud.

För dom som inte orkar gräva igenom den andra tråden.

ölobrännvin (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=34023)

Ryska_raketen
2007-10-16, 16:03
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/attachment.php?attachmentid=11699&stc=1&d=1101919849


HJAHAHHAHAHA, den är så galen!!!!!!!!!!!!! :laugh: :laugh:

Osten80
2007-10-16, 19:17
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/attachment.php?attachmentid=11699&stc=1&d=1101919849


HJAHAHHAHAHA, den är så galen!!!!!!!!!!!!! :laugh: :laugh:


Hahahahaha. :laugh: :laugh:

Denna tråden gör mig så glad att jag hittade kolozzeum.
Jag älskar er, era jävla skitstövlar. *cry*

thatkrillesshow
2007-10-16, 20:24
Hahahah:laugh: håller på o dö!!!!!!!

Synd att man inte vart me längre...

Best of?:D

Tricklev
2007-10-16, 20:27
Denna måste nämnas.

En kolozzeumares karriär. (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=20638)

Tricklev
2007-10-16, 20:31
Årets misstag. (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=47748)


Diggler är oerhört bra i den. *popcorn*

mangemani
2007-10-16, 20:35
samt



och sedan


var det där skämtsamt/ironiskt menat eller var han bara sådär äckligt dryg/fjantig?

Rataxes
2007-10-16, 20:41
Det här var inspirerat:

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1628702&postcount=152

Axmode
2007-10-16, 21:06
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=28365&highlight=fl%E4skfil%E9

Ryska_raketen
2007-10-16, 21:07
Här har du ett (snart ) legendariskt.


Silence! I KILL you!

jwzrd
2007-10-16, 21:08
Ett legendariskt inlägg är väl detta:

Silence! I KILL you!

Ryska_raketen
2007-10-16, 21:12
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/attachment.php?attachmentid=11699&stc=1&d=1101919849


Silence! I KILL you!!

jwzrd
2007-10-16, 21:13
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/attachment.php?attachmentid=11699&stc=1&d=1101919849


Silence! I KILL you!!

SILENCE!

agazza
2007-10-16, 21:14
angående king grubs köttkupp, blev inte personen i kassan lite misstänksam då han köpte 26 stycken fläskfileér och personen i kassan säger "det blir 240kr" som dom alltid säger? wtf


EDIT: det var inget