handdator

Visa fullständig version : Thaimassage


Bolio
2007-10-14, 19:55
Hej.

Har ni några erfarenheter av detta inom Stockholmsområdet? Funkar skiten? Gör det ont? Är det bluff och båg? Vad kostar det och vilka är de bästa ställena?

Cilia
2007-10-14, 19:57
Har inte provat i Stockholm men Semiramis brukar gå regelbundet.

Däremot har jag spanat in ett ställe på Kungsholmsgatan.
En kollega brukar gå dit och dom har tydligen väldigt bra priser men pratar ingen svenska och knappt ngn engelska så räkna inte med att kunna konversera.

Hittade en rabattkupong till ett annat ställe men kommer inte ihåg var det låg någonstans i vasastan, tror det var nedre delen av Dalagatan. Tror priset där va ca 550 kr per timme

Bolio
2007-10-14, 19:59
Har du provat alls? Hur funkar det? Är det mer "skönt" eller "nyttigt"?

Cilia
2007-10-14, 20:01
Har du provat alls? Hur funkar det? Är det mer "skönt" eller "nyttigt"?
jag har provat utomlands på semester
Det är skönt, mycket stretch jämfört med klassisk massage
nyttigt vet jag inte, vad är det?
blev lite rädd första gången då dom ställde sig på ryggen och började traska.

Doctor Snuggles
2007-10-14, 20:02
Man blir moraliskt välmående efteråt iaf. :D

Bolio
2007-10-14, 20:02
Undrade mest om det gör kroppen mer avslappnad liksom. Vet inte ens vad massage är till för. Fick ett erbjudande om privat thaimassage. Borde jag ta det?

Cilia
2007-10-14, 20:10
Undrade mest om det gör kroppen mer avslappnad liksom. Vet inte ens vad massage är till för. Fick ett erbjudande om privat thaimassage. Borde jag ta det?
Jag skulle ta det om det innebar massage men såsom du beskriver det låter det nästan som sex och det får du ta ställning till själv

panzerpig
2007-10-14, 20:15
en kompis till mig provade, hon sa att det var som att få stryk :)
andra säger att det hänger mycket på den som masserar, om han/hon är duktig, slarvar dom så kan det göra ont (den som blir masserad måste vara riktigt avslappnad).
Vet inte så mycket mer. Har aldrig provat själv.

Bolio
2007-10-14, 20:25
Jag skulle ta det om det innebar massage men såsom du beskriver det låter det nästan som sex och det får du ta ställning till själv

Inget sex (hoppas jag). Det är en kille.

bengdoktor
2007-10-14, 20:33
some thaimassass med "happy ending".. mmmm

Tricklev
2007-10-14, 20:46
Har en polares morsa som arbetar som detta (om du värnar om ryktet så bli inte thaimassös dock, speciellt inte om du är thailändska;),) går inte att sitta i det hemmet utan att klämmer lite när hon går förbi. Grymmt skönt.


Sexskämt/anspelningar undanbedes.

Lilla Brynolf
2007-10-15, 17:06
Jag blev masserad några gånger i veckan då jag bodde i Bangkok. Hur skönt som helst ju! Inte såg jag av nåt snusk eller "happy ending" heller, men det finns säkerligen sånt också. Beror väl på vart man väljer att gå...

Vissa kunde vara riktigt hårdhänta, traskade omkring på ryggen och hade sig, men skönt var det. Tjejerna i Thailand väger inte så mycket... :)

MilkmaN
2007-10-15, 18:49
Jag och hela laget var på Thaimassage under en vistelse i Prag. Åsikterna var helt klart blandade, en del tyckte det var sjukt grymt, andra tyckte det var okej, och jag och ytterligare några med mig hade bara ont i flera dagar och såg inte det sköna i det alls.

Efter att ha pratat om det kom vi fram till att vi som hade ont hade haft samma massös, som tydligen var en riktig sadist. Alltså, det är ju en grej att använda sig av hård massage, om det är vettigt och befogat, men att göra det för att det ska vara hårt känns dumt.

All in all, fick jag en ny chans att testa på det skulle jag nog gå, man är ganska så mörbultad efteråt, men ändå rätt avslappnad bortsett från de ställen man har ont på. Får man en bra massör/massös så kan det säkert vara en vettig massageform.