handdator

Visa fullständig version : Ragga på gymmet!


Sidor : [1] 2

VasterNorrland
2007-10-11, 23:27
Sett en tjej på gymmet flera gånger som är fruktansvärt söt*drool* . Synd bara att jag är för blyg för att våga ta kontakt med henne. Hur gör man*screwy* ? Har nån nåt bra knep ?

agazza
2007-10-11, 23:28
google is your friend.

EDIT: hahahaha jag fick 451 tusen träffar på "ragga på gymmet"

manko
2007-10-11, 23:29
Gå fram o snacka lite skit bara. Blir ju inte bättre att du stirrar och sen springer så snabbt som möjligt in i bastun och spelar skinnflöjt

VasterNorrland
2007-10-11, 23:31
Gå fram o snacka lite skit bara. Blir ju inte bättre att du stirrar och sen springer så snabbt som möjligt in i bastun och spelar skinnflöjt

Haha ! ! Nä det är sant! Nu ser jag mest ut så här på ca 10 meters håll

--->*drool*

Men vad ska man snacka om då ? Har du nåt tips på hur man "kommer igång" liksom ?

joriice
2007-10-11, 23:32
Ha en god hållning, kavla upp ärmarna, och gå nära henne utan att verka allt för intresserad, släng ett öga på henne då och då när du är klar med några reps. Le.

Flexa inte för dig själv bara...


(jag har ingen aning :D )

VasterNorrland
2007-10-11, 23:35
Ha en god hållning, kavla upp ärmarna, och gå nära henne utan att verka allt för intresserad, släng ett öga på henne då och då när du är klar med några reps. Le.

Flexa inte för dig själv bara...


(jag har ingen aning :D )

Haha, jag kör en sån här:

Går fram och ser överdrivet självsäker ut, slänger upp mitt högerben på en bänk och lutar mej mot knät. Sedan lyfter jag lite kaxigt på ögonbrynen och säger " Visste du att jag har över 40 runt armarna" *flex*

Haha, ser det framför mej. Ingen hitt kanske :P

manko
2007-10-11, 23:38
Eller så drar du bara någon oskyldig sak "vad varmt det är här inne idag." "Kan jag köra ett set mellan dig?" eller säg "nåååååååååå, du var ju snygg iaf....." :D

joriice
2007-10-11, 23:39
Haha, jag kör en sån här:

Går fram och ser överdrivet självsäker ut, slänger upp mitt högerben på en bänk och lutar mej mot knät. Sedan lyfter jag lite kaxigt på ögonbrynen och säger " Visste du att jag har över 40 runt armarna" *flex*

Haha, ser det framför mej. Ingen hitt kanske :P

Jodå, det funkar. Testa. *popcorn*

VasterNorrland
2007-10-11, 23:41
Jodå, det funkar. Testa. *popcorn*

Haha, ska testa det då ! Ska rapportera här hur det gick senare. Haha, snacka om att man kommer göra bort sej totalt !

agazza
2007-10-11, 23:41
när du ser att någon tjej spanar in dig slår du en "förbannad krabba" mot hon och fråga ifall hon ville nåt?!

Tjejer gillar psycho killar

manko
2007-10-11, 23:41
Fråga The_game hur man fixar brudar :D

VasterNorrland
2007-10-11, 23:42
när du ser att någon tjej spanar in dig slår du en "förbannad krabba" mot hon och fråga ifall hon ville nåt?!

Tjejer gillar psycho killar

Lägger även till en sådär lite stirrig blick som inte riktigt går att fånga. Det kommer hon att älska :Virro

Tricklev
2007-10-11, 23:43
Sover PUA-människorna?

manko
2007-10-11, 23:44
Sover PUA-människorna?

Mystery, Matador och J-Dog är ute på world tour just nu, tyvärr.

agazza
2007-10-11, 23:45
Pua?

manko
2007-10-11, 23:46
Pua?

PickUp Artist

agazza
2007-10-11, 23:46
Aa.

Big_Vik
2007-10-11, 23:47
Saker som garanterat ger kontakt:
* Tappa en vikt på hennes fot
* Låtsas skada dig rejält i hennes närhet och skyll på henne
* Skvätt ner henne med vattenflaskan
* Slapa henne i huvudet och skrik "ta i då din jävla fjant" precis innan hon ska köra sitt set
:D

Eller lite mer casual grejer:
- Får jag köra emellan?
- Kan du passa mig?
- Vet du någon bra övning för (t.ex.) gluteus maximus?

Nu har du fått kontakt så nästa är det bara att prata med henne som om ni vore bekanta :D

manko
2007-10-11, 23:48
Saker som garanterat ger kontakt:
* Tappa en vikt på hennes fot
* Låtsas skada dig rejält i hennes närhet och skyll på henne
* Skvätt ner henne med vattenflaskan
* Slapa henne i huvudet och skrik "ta i då din jävla fjant" precis innan hon ska köra sitt set
:D

Eller lite mer casual grejer:
- Får jag köra emellan?
- Kan du passa mig?
- Vet du någon bra övning för (t.ex.) gluteus maximus?

Nu har du fått kontakt så nästa är det bara att prata med henne som om ni vore bekanta :D

Eller så tar man reda på hennes telefon nr och skickar ett sms till henne och säger "jag tänker på dig helatiden, jag är kär i dig.. trivdes med dig på lägret vi var på". Sen när man inte fått ett svar på 2h så startar man en tråd på kolo P=D

VasterNorrland
2007-10-11, 23:48
Saker som garanterat ger kontakt:
* Tappa en vikt på hennes fot
* Låtsas skada dig rejält i hennes närhet och skyll på henne
* Skvätt ner henne med vattenflaskan
* Slapa henne i huvudet och skrik "ta i då din jävla fjant" precis innan hon ska köra sitt set
:D

Eller lite mer casual grejer:
- Får jag köra emellan?
- Kan du passa mig?
- Vet du någon bra övning för (t.ex.) gluteus maximus?

Nu har du fått kontakt så nästa är det bara att prata med henne som om ni vore bekanta :D

Hahahaha :laugh: Sjukt bra förslag ! Gillar de översta helst !

Vinter
2007-10-11, 23:48
Du kan ju börja med att säga "hej" och se vad du får för respons. Sen får du väll hitta på något, verkar hon tycka det är obehagligt eller fel kan du ju alltid komma på en bättre strategi senare. Men enkelhet brukar vara en bra grund.

agazza
2007-10-11, 23:48
Saker som garanterat ger kontakt:
* Tappa en vikt på hennes fot
* Låtsas skada dig rejält i hennes närhet och skyll på henne
* Skvätt ner henne med vattenflaskan
* Slapa henne i huvudet och skrik "ta i då din jävla fjant" precis innan hon ska köra sitt set
:D

Eller lite mer casual grejer:
- Vet du någon bra övning för (t.ex.) gluteus maximus?



BAHAHAHAahaa

:laugh:

Har ingen äldre man lite trix? typ allan?

manko
2007-10-11, 23:49
Anklaga henne för tjuv och gör det gärna högt så alla hör det. Då vet hon att du finns och hon kommer ge dig blickar varje gång ni är på gymmet samtidigt =D

Greg
2007-10-11, 23:49
Finns bara en sak att göra:

http://img116.imageshack.us/img116/6743/arnoldmostmusclularop1.jpg

Enklaste sättet att starta en konversation är att gå bredvid henne på ett löparband (om hon någonsin gör det)

Tricklev
2007-10-11, 23:50
Eftersom PUA-folket är på world tour, så får jag hoppa in för dom.


Du måste visa att du är en alfahanne, dra en wingman med två 40kilos hantel, säg åt henne att kliva åt sidan och se på, hennes brist på muskler gör dig lessen (måste ju negga också förstår du), sedan drar du iväg ett par reps i hantelpress, glöm inte att skrika också, det utstrålar alfahane.

Om jag har glömt något så kommer säkert någon annan PUA-kille o hjälper dig snart, med dessa knep kommer du kunna ragga upp 98% av alla tjejer (Källa: Kolozzeum medlem Sundvall).

agazza
2007-10-11, 23:51
Börja prata med hon mitt i vändningen i en djup tung knäböj

Tricklev
2007-10-11, 23:52
Eller så tar man reda på hennes telefon nr och skickar ett sms till henne och säger "jag tänker på dig helatiden, jag är kär i dig.. trivdes med dig på lägret vi var på". Sen när man inte fått ett svar på 2h så startar man en tråd på kolo P=D

Har jag missat någon tråd? :D

manko
2007-10-11, 23:53
Eftersom PUA-folket är på world tour, så får jag hoppa in för dom.


Du måste visa att du är en alfahanne, dra en wingman med två 40kilos hantel, säg åt henne att kliva åt sidan och se på, hennes brist på muskler gör dig lessen (måste ju negga också förstår du), sedan drar du iväg ett par reps i hantelpress, glöm inte att skrika också, det utstrålar alfahane.

Om jag har glömt något så kommer säkert någon annan PUA-kille o hjälper dig snart, med dessa knep kommer du kunna ragga upp 98% av alla tjejer (Källa: Kolozzeum medlem Sundvall).

Du vet hur man ska få brudar på fall. Märker att Mystery hjälpt dig. Men du glömde ju att man måste ha en image som ingen annan har. Cool hatt, glasögon på skallen helatiden. Negga måste man göra så att bruden får intresse för dig. Hoppas Sundvall kommer in snart och styr upp detta.

agazza
2007-10-11, 23:53
Den här stilen men med två par strumpor inpackat i skrevet.
http://potlikker.typepad.com/bekka/images/shortshorts.jpg

manko
2007-10-11, 23:54
Har jag missat någon tråd? :D

Men killen som blev kär i sin lägerledar kompis. Men dom flesta trodde han var kär i en 12åring :D

ska kolla om jag hittar tråden.

VasterNorrland
2007-10-11, 23:54
Vi tackar gud för att kolo finns så vi kan diskutera våra problem xD

Tricklev
2007-10-11, 23:54
Men killen som blev kär i sin lägerledar kompis. Men dom flesta trodde han var kär i en 12åring :D

ska kolla om jag hittar tråden.

Snälla gör så, det där verkar ju oerhört bra. *kissass*

Big_Vik
2007-10-11, 23:54
BAHAHAHAahaa

:laugh:

Har ingen äldre man lite trix? typ allan?

Vad i helvete...Jag är mogen för min ålder.

* Gå in och passa henne utan vidare. Tvinga henne göra 10 extra reps fast hon är helt slut. Gå sedan in på hur mycket du hatar passare som tvingar en att göra fler reps än man klarar av när man inte bett om det

* Fråga om du får bjuda henne på en roppe-spetsad (protein)drink

* Säg att hon ser stark ut och fråga om hon kan hjälpa dig. Förklara att du måste gå och pissa men att din doktor har sagt att du inte får lyfta tungt.

manko
2007-10-11, 23:55
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=97702&highlight=k%E4r+elin

där har du.

Tricklev
2007-10-11, 23:55
* Säg att hon ser stark ut och fråga om hon kan hjälpa dig. Förklara att du måste gå och pissa men att din doktor har sagt att du inte får lyfta tungt.

Förövrigt så är den filmen pinsamt dålig.

Edit: Fast jag rekommenderar också det, funkar nog bra.

Manko: Tack! :thumbup:

agazza
2007-10-11, 23:57
Tycker du kör på gluteus frågan. Fråga hon ifall hon vet hur man utför kissande hunden osv och insistera på att hon måste visa

manko
2007-10-11, 23:57
Förövrigt så är den filmen pinsamt dålig.

Edit: Fast jag rekommenderar också det, funkar nog bra.

Manko: Tack! :thumbup:

Np mate. Måste själv gå igenom den och se om hna fick sin tjej till slut :D

VasterNorrland
2007-10-11, 23:58
Funderar på att stå i närheten av henne o göra illa mej fruktansvärt mycket som någon nämnt tidigare i tråden. Men det känns lite som fjärdeklass raggning :P

Big_Vik
2007-10-11, 23:59
Förövrigt så är den filmen pinsamt dålig.

Edit: Fast jag rekommenderar också det, funkar nog bra.

Manko: Tack! :thumbup:
Visste inte att det var en film..


Börja prata med hon mitt i vändningen i en djup tung knäböj

Ja den hade jag glömt :D

PUA: Visst är det jobbigt när folk pratar med en mitt i seten?
HB: Pust....flås....5...stön
PUA: Jag hatar också när det händer, om man finge ta dö'n på dem

VasterNorrland
2007-10-12, 00:00
Visste inte att det var en film..




Ja den hade jag glömt :D

PUA: Visst är det jobbigt när folk pratar med en mitt i seten?
HB: Pust....flås....5...stön
PUA: Jag hatar också när det händer, om man finge ta dö'n på dem

Haha, den e frän ! Jag antecknar xD

agazza
2007-10-12, 00:00
HB? Het Brud?

Greg
2007-10-12, 00:02
HB? Het Brud?

Jao...

Gå fram och säg att du vet vem Slarti är.

Du får ligga direkt.

manko
2007-10-12, 00:05
Skaffa en pistol, henna på magen med "Thug Life" sen snurrar du ett lakan runt huvudete så det hänger där bak. Då får du ligga.

XroW
2007-10-12, 00:05
Vi tackar gud för att kolo finns så vi kan diskutera våra problem xD

Hahaha undra om det någonsin funkar med att fråga om raggnings hjälp ^^
Du kan ju i princip säga vad som helst för att starta en konversation med henne? Sen handlar det ju bara om hon tycker att du är skön eller ej? :)

Så du kan säga allt ifrån "Hej!" till "Jag startade en tråd på internet där jag undrade hur jag skulle ragga upp dig, har du några tips?"

Ju mer du tänker på det destu värre lär det bli :P

VasterNorrland
2007-10-12, 00:06
Hahaha undra om det någonsin funkar med att fråga om raggnings hjälp ^^
Du kan ju i princip säga vad som helst för att starta en konversation med henne? Sen handlar det ju bara om hon tycker att du är skön eller ej? :)

Så du kan säga allt ifrån "Hej!" till "Jag startade en tråd på internet där jag undrade hur jag skulle ragga upp dig, har du några tips?"

Ju mer du tänker på det destu värre lär det bli :P

Förstör inte tråden nu ! ;) De här tipsen kommer säkert fungera ! Om inte annat är det sjukt roligt att diskutera ! :laugh:

Big_Vik
2007-10-12, 00:07
Synd att det inte finns några brudar på mitt gym :( men samtidigt, undrar varför :angel: :D

Tror dock de flesta tjejer inte vill bli uppraggade på gymmet, men gör såhär Vasternorrland:

Låtsas göra illa dig, skyll på henne, fråga om hon kan passa.

Nästa gång du ser henne börjar du bara prata helt utan vidare, som vilken bekant som helst. Styr in på något som ger information om var hon brukar befinna sig under sin icke-gym-tid, jobbet, krogar och annat av intresse. Sen råkar du bara dyka upp där du tror att hon är, så har du ett mycket mer fördelaktigt läge när hon inte känner sig svettig och äcklig. :D

Tricklev
2007-10-12, 00:07
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=97702&highlight=k%E4r+elin

där har du.

Hahaha för fan, har inte skrattat så mycket på veckor. :laugh:

manko
2007-10-12, 00:08
Hahaha för fan, har inte skrattat så mycket på veckor. :laugh:

Tur att lite kvälls kärlek kan ge nöje :D :D :D :D

VasterNorrland
2007-10-12, 00:12
Synd att det inte finns några brudar på mitt gym :( men samtidigt, undrar varför :angel: :D

Tror dock de flesta tjejer inte vill bli uppraggade på gymmet, men gör såhär Vasternorrland:

Låtsas göra illa dig, skyll på henne, fråga om hon kan passa.

Nästa gång du ser henne börjar du bara prata helt utan vidare, som vilken bekant som helst. Styr in på något som ger information om var hon brukar befinna sig under sin icke-gym-tid, jobbet, krogar och annat av intresse. Sen råkar du bara dyka upp där du tror att hon är, så har du ett mycket mer fördelaktigt läge när hon inte känner sig svettig och äcklig. :D

Vad jag har hört så vill tjejer bli uppraggade precis överallt, de gillar uppmärksamhet ! Annars skulle dom inte vara halft stylade o lukta som dom badat i en bassäng med parfym INNAN DOM GÅR PÅ GYMMET :P Jag själv går dit och ser allmänt ovårdad ut och luktar nåt mellan böckling,gammla mackaroner o tofflor. Kanske dags att ändra på det förresten :Virro

manko
2007-10-12, 00:14
Karateslag i nacken så hon svimmar och sen bär du henne på axlarna. Gör några militärpress för att vara macho och sen vaknar hon i din famn och du låtsas som att hon fått en hantel i nacken av någon huligan och du tar hand om henne.. hmm nu fattar jag inte själv vad jag skrivitD:

Tricklev
2007-10-12, 00:15
Nu när vi ändå allmänt är inne på tjejer, så har jag en fråga.

Hittade en gammal klassfoto-katalog häromdagen när jag packade upp lite. Varpå det slog mig att alla tjejer inte bara var extra välklädda och sminkade, vilket är rätt förståligt. Men dom var alla också även extremt extra parfymerade.

Är inte tjejer medvetna om att parfym inte syns på bild?

VasterNorrland
2007-10-12, 00:16
Jao...

Gå fram och säg att du vet vem Slarti är.

Du får ligga direkt.

Hörde precis att med Slarti så ska man passa sej för att nämna Brad Pitt och hur man tycker att han såg ut i filmen Troja :P

manko
2007-10-12, 00:16
Nu när vi ändå allmänt är inne på tjejer, så har jag en fråga.

Hittade en gammal klassfoto-katalog häromdagen när jag packade upp lite. Varpå det slog mig att alla tjejer inte bara var extra välklädda och sminkade, vilket är rätt förståligt. Men dom var alla också även extremt extra parfymerade.

Är inte tjejer medvetna om att parfym inte syns på bild?

Du vet väl som alla andra killar. Tjejer är inte lika smarta som oss killar. :D

agazza
2007-10-12, 00:17
Tycker du ska anmäla dig till den där afro dans kursen och och body fitness skiten, det var ju 100% tjejer som 90% inte var fula. Plus att du skulle se apful ut när du dansar afro dans :D

Du kommer få sjukt mycket brudar

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/05_02/TravoltaSplit_468x352.jpg

VasterNorrland
2007-10-12, 00:17
Nu när vi ändå allmänt är inne på tjejer, så har jag en fråga.

Hittade en gammal klassfoto-katalog häromdagen när jag packade upp lite. Varpå det slog mig att alla tjejer inte bara var extra välklädda och sminkade, vilket är rätt förståligt. Men dom var alla också även extremt extra parfymerade.

Är inte tjejer medvetna om att parfym inte syns på bild?

ja det där har jag tänkt på också ! Sjukt konstigt ? Är det bara för att fullfölja "Stylingen" liksom. Eller vafan ?

VasterNorrland
2007-10-12, 00:19
Karateslag i nacken så hon svimmar och sen bär du henne på axlarna. Gör några militärpress för att vara macho och sen vaknar hon i din famn och du låtsas som att hon fått en hantel i nacken av någon huligan och du tar hand om henne.. hmm nu fattar jag inte själv vad jag skrivitD:

:laugh:

XroW
2007-10-12, 00:21
:laugh:

Du inser väl att du måste göra nått sjukt för att sedan rapportera det hit?

Typ skrika högt "Kolla in bruden hon har blod på röven!"

VasterNorrland
2007-10-12, 00:23
Du inser väl att du måste göra nått sjukt för att sedan rapportera det hit?

Typ skrika högt "Kolla in bruden hon har blod på röven!"

Självklart ska jag rapportera hur det går ! Men skrika det där...Njae :P hehe Men självklart ska jag testa något lite annorlunda också !

agazza
2007-10-12, 00:24
Såhär kommer det gå

*cupid* :mallan: :bpump: :naughty: :kinky:

XroW
2007-10-12, 00:25
Självklart ska jag rapportera hur det går ! Men skrika det där...Njae :P hehe Men självklart ska jag testa något lite annorlunda också !

inse om hon har mens kommer hon få panik som fan och springa mot toalletten :)
Sen har ni något att prata om :)

manko
2007-10-12, 00:25
Smek hennes kind och gå iväg bara. Kolla in på henne, säg inget utan bara gå iväg. Tjejer tänder på mystiska typer.

agazza
2007-10-12, 00:26
Han kan ju pröva mensgrejjen en gång om dan på olika brudar tills det inträffar

agazza
2007-10-12, 00:27
Smek hennes kind och gå iväg bara. Kolla in på henne, säg inget utan bara gå iväg. Tjejer tänder på mystiska typer.

jo tjena, läskiga äckliga typer som tar på en utan att säga nåt

EDIT: pröva den :D

XroW
2007-10-12, 00:28
Han kan ju pröva mensgrejjen en gång om dan på olika brudar tills det inträffar

underbart om man får med det på film också :)

manko
2007-10-12, 00:29
jo tjena, läskiga äckliga typer som tar på en utan att säga nåt

EDIT: pröva den :D

Men sen om hon kommer fram och undrar varför i helvete hna gjorde det. Så kan han lätta upp stämningen genom att ta fram en kortlek o dra ett halvkasst trick och ett sjuhundrade leende :D

agazza
2007-10-12, 00:30
När vi går förbi nedervåningen där dom kör bodypump kan vi skrika "Kolla hon till vänster! hon har mens!"

(fönstret är alltid öppet ut mot gatan :D)


snacka om kalabalik

VasterNorrland
2007-10-12, 00:31
Men sen om hon kommer fram och undrar varför i helvete hna gjorde det. Så kan han lätta upp stämningen genom att ta fram en kortlek o dra ett halvkasst trick och ett sjuhundrade leende :D

Agazza sa precis samma sak. Förutom att han tyckte att det var hrmpf...Något annat han tyckte att jag skulle dra fram xD

manko
2007-10-12, 00:32
Agazza sa precis samma sak. Förutom att han tyckte att det var hrmpf...Något annat han tyckte att jag skulle dra fram xD

Gå fram till henne och säg .. hej,, du .... .b............ .... och sen drar du med fingrarna pekfingret mot andra handen där du har gjort en cirkeln. så gör du snabbt ut o in med pekfingret genom cirkeln och kollar stolt på henne :D

agazza
2007-10-12, 00:36
Jag är sjukt ful!:smash:


Jag går och lägger min nu jag, släck lyset sen*slap*

VasterNorrland
2007-10-12, 00:39
Jag går och lägger mej jag med ! Sneaky quote där agazza ;) haha, kärring :P

agazza
2007-10-12, 00:43
Ps. Vi fortsätter på den här tråden imorgon, antagligen blir det något youtube klipp

chidde
2007-10-12, 01:37
värdelösa och sjuka knep ni har, jag behöver ett par goa nu omedelbums
har sett många snygga brudar på gymmet och man vet ju inte vart eller vilken man ska börja med!!

fast till och börja med kanske man ska ta och träna regelbundet först och skära ner på kolosurfandet *whistle*

Greg
2007-10-12, 01:40
värdelösa och sjuka knep ni har, jag behöver ett par goa nu omedelbums
har sett många snygga brudar på gymmet och man vet ju inte vart eller vilken man ska börja med!!

fast till och börja med kanske man ska ta och träna regelbundet först och skära ner på kolosurfandet *whistle*

Dra en krabba och säg att du är en baddare på Arne-dips!

z_bumbi
2007-10-12, 04:51
värdelösa och sjuka knep ni har, jag behöver ett par goa nu omedelbums
har sett många snygga brudar på gymmet och man vet ju inte vart eller vilken man ska börja med!!

fast till och börja med kanske man ska ta och träna regelbundet först och skära ner på kolosurfandet *whistle*

Om de går på pass av någon typ så lasta en skivstång med 300+ kg och börja lasta av just som passet är slut, fundera samtidigt lite halvhögt varför det går så trögt numera. Iofs går de på pass så vet de oftast inte skillnaden mellan 100 och 300 kg bara det är många viktskivor så lasta stången full oberoende av vad den kommer att väga.

High1ander
2007-10-12, 05:49
Sett en tjej på gymmet flera gånger som är fruktansvärt söt*drool* . Synd bara att jag är för blyg för att våga ta kontakt med henne. Hur gör man*screwy* ? Har nån nåt bra knep ?

Vet du vad Arnold sager?

He who hesitates masturbates! - Tvinga dig till att snacka med henne, gor bara nagot sa simpelt som om fraga hur manga reps/sets hon har kvar pa maskinen, etc...

Tolkia
2007-10-12, 07:23
Vad är det för fel på "Hej"? (förutom att det är svårt att skriva ett inlägg som får folk att garva baserat på det). ;)

Ni verkar ju träna samtidigt regelbundet, så du kan alltid börja med att hälsa och sedan övergå till att kallprata efter några gånger, typ kommentera vad ni håller på med eller något, när kontakt s.a.s. är etablerad.

Cilia
2007-10-12, 07:26
Vad är det för fel på "Hej"?

+1

Stoltz
2007-10-12, 07:36
"Hej" är en underskattad inledare.

Dock kan man också inleda med något konstaterande som ändå utmynnar sig i en fråga, t. ex:
"Jag har nyss skadat nyckelbenet. Tror du att jag klarar av att utföra den här övningen ensam?". I många fall svarar personen antingen "Ja" eller "Nej" och tillägger sedan "men om du vill så kan jag hjälpa dig". Om inte, så lägg in förslaget själv. "Du ser ut som om du vet vad du sysslar med, har du tid att hjälpa en stackars människa utifall att det skulle visa sig att jag inte klarar det?"
Väldigt få nekar där.

På så sätt är isen bruten, nu är spelet fritt fram att ta sig lite liv. Problemet med att ragga på gymmet är följande, enligt personlig erfarenhet (:cryout: ):

1. Man tränar på ett gym. Det kan kännas en aning ansträngt ifall man håller tjejen från sin träning hela tiden.

2. Det är oftast inte så mycket område till snedsteg, för det är alltid någon runtomkring. Detta kan dock vändas till ens fördel om man har mentalitet nog att köra på trots att folk börjar titta. "Alfa ut" dem, som vissa skulle säga.

Saken är den, när ni väl snackar så har jag som tumregel att två saker måste infinna sig:

1. Du måste visa tjejen att hon är speciell och att hon är särskilt utvald av dig.

2. Du måste visa ditt eget värde. Detta är nästan ännu viktigare. Du måste visa varför hon skulle ta sin tid med någon som du. Glöm "nästan" - Det är viktigare än första punkten.

Sen om du lyckas få det att flyta på och ni kommit in i en diskussion så låt det pågå ett kort tag, och säg sen på ett passande ställe "Jag måste dra nu, men den här diskussionen tycker jag att vi bör fortsätta med! Hur gör vi det bäst tycker du?" och där lämnar hon antingen ut sitt telefonnummer eller säger något annat.

Jacksatan
2007-10-12, 07:38
Äh, det är inte så jäkla svårt. Jag har gjort det nåra gånger, och jag är absolut ingen stekare på det viset.Jag brukar iaf se till att hamna bredvid tjejen i fråga antingen i stretchhörnan eller när man lyfter vikter. Brukar sen bara säga typ "går det bra?" eller nåt annat allmänt. Det brukar bara bli konstigt om man har någon avancerad icebreaker. Sen börjar man rimligtvis inte ragga direkt när man fått kontakt utan försöker låta som att man bara vill vara trevlig.

Spawn
2007-10-12, 07:44
Så du kan säga allt ifrån "Hej!" till "Jag startade en tråd på internet där jag undrade hur jag skulle ragga upp dig, har du några tips?"

Där har vi vinnaren för den modige +1

Robbin
2007-10-12, 07:57
Brukar göra ungefär så här när jag raggar på gymmet. Låter det ta sin lilla tid oftast, inte direkt så man gör allt på samma dag.

Försöker få ögonkontakt lite då och då (ger hon varma blickar eller ser det ut som om hon undrar vad det är för psyko som glor på henne)

Börjar hälsa på varandra.

Pratar mer skitsnack.

Dejt = Pumpa sexig rumpa

LadyInsane
2007-10-12, 09:25
Hälsa bara lite lätt. Förstår inte det svåra. Har hänt mig flera gånger att killar kommer fram och säger hej. Bara att hälsa tillbaka, och ev småprata ifall någon verkar intressant.

VasterNorrland
2007-10-12, 11:31
Hälsa bara lite lätt. Förstår inte det svåra. Har hänt mig flera gånger att killar kommer fram och säger hej. Bara att hälsa tillbaka, och ev småprata ifall någon verkar intressant.

Antar att det är dej man ska lyssna på i det här fallet. Du lär ju veta hur det är när en kille är sugen på dej :P

agazza
2007-10-12, 11:32
Försök vara optimal och spara tid, Fråga ifall du får bjuda hon på fika någon gång. Och säg att hon måste svara fort för du får max vila 30 sek mellan setten. Segar hon går du därifrån och kör ett sett sen kommer du tillbaka

VasterNorrland
2007-10-12, 11:32
Vet du vad Arnold sager?

He who hesitates masturbates! - Tvinga dig till att snacka med henne, gor bara nagot sa simpelt som om fraga hur manga reps/sets hon har kvar pa maskinen, etc...

Den var sjukt bra. Jag lovar, lite kiss kom ut :laugh: :laugh: :laugh:

Fettecke
2007-10-12, 11:37
Den var sjukt bra. Jag lovar, lite kiss kom ut :laugh: :laugh: :laugh:

på så sätt får du inga brüdar....jag lovar

LadyInsane
2007-10-12, 11:38
Antar att det är dej man ska lyssna på i det här fallet. Du lär ju veta hur det är när en kille är sugen på dej :P

:D


Jag smickras enormt av killar som vågar ragga på mig på gymmet, i affärn, whatever. Alla ställen utom krogen tyder på en kille med självförtroende. På krogen har dem alla självförtroende..*rolleyes*

manko
2007-10-12, 11:39
Ingen idé att ragga på krogen. Brudar är ju alltid så sjukt snygga där och sen när man vaknar hemma med nån av dom sjukt snygga tjejerna. Så är det bara bita armen och smyga därifrån.

VasterNorrland
2007-10-12, 11:40
:D


Jag smickras enormt av killar som vågar ragga på mig på gymmet, i affärn, whatever. Alla ställen utom krogen tyder på en kille med självförtroende. På krogen har dem alla självförtroende..*rolleyes*

Måste säga att du har rätt. Lägg även till frågan: Hur många förhållanden har startats på krogen ?

VasterNorrland
2007-10-12, 11:41
Ingen idé att ragga på krogen. Brudar är ju alltid så sjukt snygga där och sen när man vaknar hemma med nån av dom sjukt snygga tjejerna. Så är det bara bita armen och smyga därifrån.

been there, done that. NOT DOING IT AGAIN :smash:

agazza
2007-10-12, 11:44
Måste säga att du har rätt. Lägg även till frågan: Hur många förhållanden har startats på krogen ?

alla öbergs :D *rolleyes*

Stoltz
2007-10-12, 11:45
:D


Jag smickras enormt av killar som vågar ragga på mig på gymmet, i affärn, whatever. Alla ställen utom krogen tyder på en kille med självförtroende. På krogen har dem alla självförtroende..*rolleyes*

Samma, fast med tjejer.
Jag slutade ragga på krogen precis efter gymnasiet, kändes så tryckt på något vis. Typ som "Ok, här är det av någon anledning okay att...att vadå?" och på så sätt insåg jag hur sjukt mycket mer givande en klädbutik är :D

Fed up
2007-10-12, 11:46
De raggningsförsök som slagit bäst ut på mig på gymmet har varit de som är till synes oskyldiga men ändå får en att känna sig speciell. Alltså inte slemmiga alls, utan en helt neutral komplimang som typ "fan vilken snygg tatuering, var har du gjort den?" och sen kan man prata vidare om allt möjligt i all evighet. "Shit va stark du är" funkar också väldigt bra, det får iallafall mig att hicka till av lycka. :D

Om personen inte är ett dugg stark utan istället snarare ser lite vilsen och osäker ut kan man erbjuda sig hjälp på ett vänligt och icke nedlåtande sätt, det brukar uppskattas och vara en bra ingång till annat småprat.

VasterNorrland
2007-10-12, 11:48
De raggningsförsök som slagit bäst ut på mig på gymmet har varit de som är till synes oskyldiga men ändå får en att känna sig speciell. Alltså inte slemmiga alls, utan en helt neutral komplimang som typ "fan vilken snygg tatuering, var har du gjort den?" och sen kan man prata vidare om allt möjligt i all evighet. "Shit va stark du är" funkar också väldigt bra, det får iallafall mig att hicka till av lycka. :D

Om personen inte är ett dugg stark utan istället snarare ser lite vilsen och osäker ut kan man erbjuda sig hjälp på ett vänligt och icke nedlåtande sätt, det brukar uppskattas och vara en bra ingång till annat småprat.

En följdfråga då. Vilken fungerar bäst, blyg eller självsäker ?

Fettecke
2007-10-12, 11:51
En följdfråga då. Vilken fungerar bäst, blyg eller självsäker ?

hur långt är ett snöre?
jag tror inte det går att bestämma hur man ska vara, alla är olika :)
Var dig själv, kvinnor är fan smart och inser när du försöker vara någon annan (många av dom iaf)

Spawn
2007-10-12, 11:52
Tjejer tycker väl att det är gulligt med blyga killar fast de vill nog ha en självsäker har jag rätt?

Fed up
2007-10-12, 11:53
Samma, fast med tjejer.
Jag slutade ragga på krogen precis efter gymnasiet, kändes så tryckt på något vis. Typ som "Ok, här är det av någon anledning okay att...att vadå?" och på så sätt insåg jag hur sjukt mycket mer givande en klädbutik är :D

Du är så klok.

En följdfråga då. Vilken fungerar bäst, blyg eller självsäker ?

Måste jag välja så självsäker, men inte stöddig, absolut inte. Utan bara avslappnad och trevlig, men ändå säker på sig själv nog att inte behöva hävda sig och kunna ge komplimanger på ett avslappnat och genuint sätt.

Typ en kille som raggade på mig på gymmet gjorde det bra för han fick mig verkligen att känna mig utvald och vacker, utan att på något sätt vara slemmig eller för uppenbar. Han lyckades alltid få in något positivt om mig vad vi än pratade om och upptäckte såna små detaljer som mina naglar vilka han tyckte var så jättesnygga osv, sånt som killar normalt aldrig ser men som vi tjejer ofta lägger mycket möda på. De dagar jag kände mig fläbbig och ful sa han alltid nåt om hur stark jag var och hur bra form jag var i osv, men alltid på ett väldigt oslemmigt sätt. Sen var det ju självklart inte bara sånt vi pratade om, utan kunde stå och prata i typ en timme om ditten och datten och skoja.
Han hade nog legat bra till om jag varit singel, trots att han inte ens var särskilt snygg.

VasterNorrland
2007-10-12, 11:53
hur långt är ett snöre?
jag tror inte det går att bestämma hur man ska vara, alla är olika :)
Var dig själv, kvinnor är fan smart och inser när du försöker vara någon annan (många av dom iaf)

Jag tror att du har rätt. Men tänk så här då! Om jag varit nån av, antingen självsäker eller blyg. Vilken hade fungerat i de flesta fall tror du ?

agazza
2007-10-12, 11:54
självsäker, blyga killar blir bara kompisar

Noctrl
2007-10-12, 11:56
haha sjukt skön tråd, måste helt klart testa detta själv. Finns så sjuukt många heta brudar på mitt gym. *drool*

Fettecke
2007-10-12, 11:57
Jag tror att du har rätt. Men tänk så här då! Om jag varit nån av, antingen självsäker eller blyg. Vilken hade fungerat i de flesta fall tror du ?

självsäkra personer före blyga tror jag på iaf, sådana personer vet oftast vad dom vill och försöker oftast göra så det inträffar...
blyga följer bara strömmen och blir en toffel i ett förhållande... hur kul är det? ;)

men det finns ju kvinnor som gillar att dominera hehe

Longshot
2007-10-12, 11:57
Vet du vad Arnold sager?

He who hesitates masturbates! -

Good1 !!!11 :D

och pluss ettttt på Högländarns citat!

Stoltz
2007-10-12, 11:58
Du är så klok.


*cupid*

VasterNorrland
2007-10-12, 11:58
Du är så klok.



Måste jag välja så självsäker, men inte stöddig, absolut inte. Utan bara avslappnad och trevlig, men ändå säker på sig själv nog att inte behöva hävda sig och kunna ge komplimanger på ett avslappnat och genuint sätt.

Typ en kille som raggade på mig på gymmet gjorde det bra för han fick mig verkligen att känna mig utvald och vacker, utan att på något sätt vara slemmig eller för uppenbar. Han lyckades alltid få in något positivt om mig vad vi än pratade om och upptäckte såna små detaljer som mina naglar vilka han tyckte var så jättesnygga osv, sånt som killar normalt aldrig ser men som vi tjejer ofta lägger mycket möda på. De dagar jag kände mig fläbbig och ful sa han alltid nåt om hur stark jag var och hur bra form jag var i osv, men alltid på ett väldigt oslemmigt sätt. Sen var det ju självklart inte bara sånt vi pratade om, utan kunde stå och prata i typ en timme om ditten och datten och skoja.
Han hade nog legat bra till om jag varit singel, trots att han inte ens var särskilt snygg.

Alltså, typ inte bli generad för precis allt och kunna föra en diskussion med lite säkerhet ? Inte kissa på sej så fort något oväntat händer :Virro Du smyger även in att visa sej väldigt intresserad av henne och ställa många frågor och ge komplimanger, kan vara en bra taktik. Har jag fattat rätt ?

VasterNorrland
2007-10-12, 11:59
Good1 !!!11 :D

och pluss ettttt på Högländarns citat!

Ja den var verkligen sjukt rolig ! :laugh:

Spawn
2007-10-12, 12:01
Någon som raggat på en icke-het tjej/kille?
Det handlar alltid om heta hur är det med fula eller bara neutrala?

Få inte för er att jag ser ut som ett skabb nu bara som gör ett tappert försök att rädda mitt självförtroende ;)

XroW
2007-10-12, 12:03
Någon som raggat på en icke-het tjej/kille?
Det handlar alltid om heta hur är det med fula eller bara neutrala?

Få inte för er att jag ser ut som ett skabb nu bara som gör ett tappert försök att rädda mitt självförtroende ;)

Varför ragga på någon som man inte finner attraktiv?

Kwon
2007-10-12, 12:03
Hur ser du ut själv Spawn?

Kurash
2007-10-12, 12:04
Varför ragga på någon som man inte finner attraktiv?

Chansen att få ligga ökar såklart.

Fed up
2007-10-12, 12:04
Alltså, typ inte bli generad för precis allt och kunna föra en diskussion med lite säkerhet ? Inte kissa på sej så fort något oväntat händer :Virro Du smyger även in att visa sej väldigt intresserad av henne och ställa många frågor och ge komplimanger, kan vara en bra taktik. Har jag fattat rätt ?

Precis. Väldigt intresserad men inte på ett flåsigt eller för dyrkande sätt, utan det måste ju kännas genuint och avslappnat.

Spawn
2007-10-12, 12:05
Varför ragga på någon som man inte finner attraktiv?

Det är ju det jag frågar om det finns någon som gjort. Som kanske finner insidan vacker. Fast det vet man ju klart inte innan man snackat ;) Sen så ökar chansen att få pippa avsevärt

Hur jag ser ut..ja du blond/brun blåa vackra ögon 186 cm rätt normal skulle jag säga. hehe ;()

VasterNorrland
2007-10-12, 12:05
Precis. Väldigt intresserad men inte på ett flåsigt eller för dyrkande sätt, utan det måste ju kännas genuint och avslappnat.

Okej, jag tror att jag fattar :P Säg till när du är singel förresten xD

Stoltz
2007-10-12, 12:06
Någon som raggat på en icke-het tjej/kille?
Det handlar alltid om heta hur är det med fula eller bara neutrala?

Få inte för er att jag ser ut som ett skabb nu bara som gör ett tappert försök att rädda mitt självförtroende ;)

Hm, det har nog alltid varit något visst med tjejen, annars hade jag inte fått upp ögonen för henne. Sen om det ligger i någon naturlig aura av helskönhet/sexualitet eller rent utseendemässigt det varierar nog. Man begränsar sig alldeles för mycket om man bara försöker ragga upp 10-poängare på deras kroppar.

T. ex en tjej som hade helt okej kropp som så, hade världens finaste ögon. Hennes ögon var det enda jag tänkte på när jag började ragga, jag älskade dem från första stunden. Poängen är helt enkelt den att ibland är kroppen väldigt sekundär, det beror på personligheten (Ni som säger att man inte kan tända på personligheten umgås bara med misslyckade personligheter).

Fed up
2007-10-12, 12:08
Okej, jag tror att jag fattar :P Säg till när du är singel förresten xD

Haha, har du redan börjat träna? :thumbup:

ps. om/när jag blir singel så har jag en stark känsla av att det kommer märkas här på formet. Jag är inte den typen som håller saker för mig själv. :D

VasterNorrland
2007-10-12, 12:10
Haha, har du redan börjat träna? :thumbup:

ps. om/när jag blir singel så har jag en stark känsla av att det kommer märkas här på formet. Jag är inte den typen som håller saker för mig själv. :D

Testar att vara lite kaxig :P haha

VasterNorrland
2007-10-12, 12:14
Ska på gymmet idag förresten. Ska testa någon av taktikerna då (om hon är där vs.) *cupid* Blir kul att se om ni vet vad ni snackar om ;)

Fed up
2007-10-12, 12:19
Ska på gymmet idag förresten. Ska testa någon av taktikerna då (om hon är där vs.) *cupid* Blir kul att se om ni vet vad ni snackar om ;)

Go for it och låt oss veta hur det går. Skyll inte på mig om du misslyckas med min taktik för utför man den rätt så är den flawless (såtillvida hon inte är rigid/idiot/sjukt icke-singel).

Tolkia
2007-10-12, 12:21
Det här med att ge komplimanger (apropå att det nämndes ovan) tror jag egentligen är ganska okomplicerat. Det handlar mindre om att ha en smart strategi än om att våga vara ärlig - är man intresserad av en person har ju den personen något som attraherar en, så man behöver knappast vara Sherlock Holmes för att kunna gräva upp något att komplimentera. Jag tror att det svåra inte alls är att komma på att man skall ge komplimanger, eller vad man skall komplimentera, utan att ha så mycket guts att man faktiskt vågar ta risken att framstå som töntig, känna sig pinsam eller vad det nu är och GÖRA det. Det handlar mer om att vara ärlig än om att vara smart. F.ö. är det sällan fel med en uppriktig komplimang; min erfarenhet är åtminstone att både tjejer och killar gillar att få höra att de är uppskattade på ett eller annat sätt. Det som blir jättefel är om man får för sig att man skall köra vissa "patentkomplimanger" om vilka man har fått höra någonstans att de "funkar", formulerar sig för att verka cool etc. Now THAT is töntigt.

Fed up
2007-10-12, 12:25
Det här med att ge komplimanger (apropå att det nämndes ovan) tror jag egentligen är ganska okomplicerat. Det handlar mindre om att ha en smart strategi än om att våga vara ärlig - är man intresserad av en person har ju den personen något som attraherar en, så man behöver knappast vara Sherlock Holmes för att kunna gräva upp något att komplimentera. Jag tror att det svåra inte alls är att komma på att man skall ge komplimanger, eller vad man skall komplimentera, utan att ha så mycket guts att man faktiskt vågar ta risken att framstå som töntig, känna sig pinsam eller vad det nu är och GÖRA det. Det handlar mer om att vara ärlig än om att vara smart. F.ö. är det sällan fel med en uppriktig komplimang; min erfarenhet är åtminstone att både tjejer och killar gillar att få höra att de är uppskattade på ett eller annat sätt. Det som blir jättefel är om man får för sig att man skall köra vissa "patentkomplimanger" om vilka man har fått höra någonstans att de "funkar", formulerar sig för att verka cool etc. Now THAT is töntigt.

Precis. På så vis blir ju komplimangerna väldigt genuina. Det kan röra precis vad som helst. Det är alltid såna småkomplimanger jag blir allra gladast för, som känns helt spontana och ärliga. Väl talat Tolkia.

Trance
2007-10-12, 12:29
Det här med att ge komplimanger (apropå att det nämndes ovan) tror jag egentligen är ganska okomplicerat. Det handlar mindre om att ha en smart strategi än om att våga vara ärlig - är man intresserad av en person har ju den personen något som attraherar en, så man behöver knappast vara Sherlock Holmes för att kunna gräva upp något att komplimentera. Jag tror att det svåra inte alls är att komma på att man skall ge komplimanger, eller vad man skall komplimentera, utan att ha så mycket guts att man faktiskt vågar ta risken att framstå som töntig, känna sig pinsam eller vad det nu är och GÖRA det. Det handlar mer om att vara ärlig än om att vara smart. F.ö. är det sällan fel med en uppriktig komplimang; min erfarenhet är åtminstone att både tjejer och killar gillar att få höra att de är uppskattade på ett eller annat sätt. Det som blir jättefel är om man får för sig att man skall köra vissa "patentkomplimanger" om vilka man har fått höra någonstans att de "funkar", formulerar sig för att verka cool etc. Now THAT is töntigt.

Sant. Men det finns ju en hel del saker som attraherar en som man nog inte skall nämna. "Jäklar vad den toppen gör att dina bröst ser snygga ut" som komplimang första gången man pratar är väl sådär, men jag är och andra sidan rätt kass på det hela så jag kanske missat något.

Semiramis
2007-10-12, 12:34
Sant. Men det finns ju en hel del saker som attraherar en som man nog inte skall nämna. "Jäklar vad den toppen gör att dina bröst ser snygga ut" som komplimang första gången man pratar är väl sådär, men jag är och andra sidan rätt kass på det hela så jag kanske missat något."Den där toppen är väldigt klädsam" - betyder samma sak men låter bättre :D

Spawn
2007-10-12, 12:35
Sant. Men det finns ju en hel del saker som attraherar en som man nog inte skall nämna. "Jäklar vad den toppen gör att dina bröst ser snygga ut" som komplimang första gången man pratar är väl sådär, men jag är och andra sidan rätt kass på det hela så jag kanske missat något.

Tror den komplimangen kan gå hem hos rätt tjej på rätt krog på småtimmarna i någon håla på ett sunkhak.

Fed up
2007-10-12, 12:36
Sant. Men det finns ju en hel del saker som attraherar en som man nog inte skall nämna. "Jäklar vad den toppen gör att dina bröst ser snygga ut" som komplimang första gången man pratar är väl sådär, men jag är och andra sidan rätt kass på det hela så jag kanske missat något.

Nej, jag tycker inte heller man ska säga för sexuellt anspelande sakeri början, men man får väl formulera om dem lite, typ säga att tröjan är snygg/sitter bra eller nåt sånt, försöka få in de i ett sammanhang typ om hon gnäller på att hon är fet eller nåt så kan man säga "nej jag tycker din kropp är helt perfekt" och se ut som man menar det (alltså inte flina eller nåt för då kan hon uppfatta det som slemmigt eller som ett skämt).

Gud vad jag skulle få ligga om jag var kille.

XroW
2007-10-12, 12:38
Nej, jag tycker inte heller man ska säga för sexuellt anspelande sakeri början, men man får väl formulera om dem lite, typ säga att tröjan är snygg/sitter bra eller nåt sånt, försöka få in de i ett sammanhang typ om hon gnäller på att hon är fet eller nåt så kan man säga "nej jag tycker din kropp är helt perfekt" och se ut som man menar det (alltså inte flina eller nåt för då kan hon uppfatta det som slemmigt eller som ett skämt).

Gud vad jag skulle få ligga om jag var kille.

Gud vad jag skulle få ligga om jag var tjej :)

Fed up
2007-10-12, 12:38
Gud vad jag skulle få ligga om jag var tjej :)

jag med. :D

manko
2007-10-12, 12:39
gud vad jag inte får ligga :(

machine gun
2007-10-12, 12:39
Gud vad jag skulle få ligga om jag var tjej :)

Tjejer får alltid ligga.

XroW
2007-10-12, 12:41
Tjejer får alltid ligga.

uppenbarligen så får ni ju det :)
Det startas trådar över allt om hur man ska få er i säng.
Allt ni behöver göra är att luta er tillbaka och vänta på att någon dumkille träffar rätt och får er intresserad *whistle*

Spawn
2007-10-12, 12:46
uppenbarligen så får ni ju det :)
Det startas trådar över allt om hur man ska få er i säng.
Allt ni behöver göra är att luta er tillbaka och vänta på att någon dumkille träffar rätt och får er intresserad *whistle*

+1 det är de tjejerna som vill få något snabbt som man letar efter "om man var singel"

brajjan
2007-10-12, 12:50
Hur ofta raggar tjejer egentligen?

Kwon
2007-10-12, 12:52
Har vart med om ett antal tillfällen då tjejer/damer raggat.

Ganska ofta beroende på ställe/plats.

Har själv aldrig raggat på gymet, däremot har icke-heta killar raggat på mig där. :(

Fed up
2007-10-12, 12:53
uppenbarligen så får ni ju det :)
Det startas trådar över allt om hur man ska få er i säng.
Allt ni behöver göra är att luta er tillbaka och vänta på att någon dumkille träffar rätt och får er intresserad *whistle*

Hur ofta raggar tjejer egentligen?

Tror många tjejer är kassa på att ragga, antagligen för att vi är vana att bli raggade på och därför aldrig fått lära oss att ta egna initiativ eller nåt. Inte alla såklart. Igår pratade jag med en kompis som funderade på att dumpa sin kille och hon sa att hon mest var rädd att bli ensam och aldrig få ligga "jag skulle tycka det var helt ok om jag bara fick ligga typ tre gånger om året" sa hon, skitsnygg, smart och rolig, och såg ut som att detta skulle vara helt ouppnåeligt.

Tolkia
2007-10-12, 12:54
Sant. Men det finns ju en hel del saker som attraherar en som man nog inte skall nämna. "Jäklar vad den toppen gör att dina bröst ser snygga ut" som komplimang första gången man pratar är väl sådär, men jag är och andra sidan rätt kass på det hela så jag kanske missat något.
Som man säger: "Ärlighet är inte att säga allt man tänker, utan att mena allt man säger." Annars bjöd ju Semiramis på en mer rumsren version. ;)

Big_Vik
2007-10-12, 13:03
Frågan är ju vad fan ni tränar på för gym egentligen om det finns tjejer där? :D


Måste jag välja så självsäker, men inte stöddig, absolut inte. Utan bara avslappnad och trevlig, men ändå säker på sig själv nog att inte behöva hävda sig och kunna ge komplimanger på ett avslappnat och genuint sätt.

Typ en kille som raggade på mig på gymmet gjorde det bra för han fick mig verkligen att känna mig utvald och vacker, utan att på något sätt vara slemmig eller för uppenbar. Han lyckades alltid få in något positivt om mig vad vi än pratade om och upptäckte såna små detaljer som mina naglar vilka han tyckte var så jättesnygga osv, sånt som killar normalt aldrig ser men som vi tjejer ofta lägger mycket möda på. De dagar jag kände mig fläbbig och ful sa han alltid nåt om hur stark jag var och hur bra form jag var i osv, men alltid på ett väldigt oslemmigt sätt. Sen var det ju självklart inte bara sånt vi pratade om, utan kunde stå och prata i typ en timme om ditten och datten och skoja.
Han hade nog legat bra till om jag varit singel, trots att han inte ens var särskilt snygg.

Så du har dumpat din kille nu? Nej just det. Hur kan du då säga att det var ett lyckat försök från hans sida? :D

XroW
2007-10-12, 13:16
Tror många tjejer är kassa på att ragga, antagligen för att vi är vana att bli raggade på och därför aldrig fått lära oss att ta egna initiativ eller nåt. Inte alla såklart. Igår pratade jag med en kompis som funderade på att dumpa sin kille och hon sa att hon mest var rädd att bli ensam och aldrig få ligga "jag skulle tycka det var helt ok om jag bara fick ligga typ tre gånger om året" sa hon, skitsnygg, smart och rolig, och såg ut som att detta skulle vara helt ouppnåeligt.

Varför är tjejer rädd för att vara ensamma:confused:

Handcuff
2007-10-12, 13:18
Hur ofta raggar tjejer egentligen?

Ofta....

denpa
2007-10-12, 13:21
fast vi killar ser/förstår det ej

agazza
2007-10-12, 13:23
När en tjej anser att hon raggar är när hon beter sig trevligt, och andra tjejer anser att dom inte raggar när dom är trevliga. Det skulle vara så sjukt mycket bättre ifall tjejen skulle ba "schyssta lökar" lite mer konkret!

Stoltz
2007-10-12, 13:27
Tror många tjejer är kassa på att ragga, antagligen för att vi är vana att bli raggade på och därför aldrig fått lära oss att ta egna initiativ eller nåt. Inte alla såklart. Igår pratade jag med en kompis som funderade på att dumpa sin kille och hon sa att hon mest var rädd att bli ensam och aldrig få ligga "jag skulle tycka det var helt ok om jag bara fick ligga typ tre gånger om året" sa hon, skitsnygg, smart och rolig, och såg ut som att detta skulle vara helt ouppnåeligt.

Skicka henne till Lund så hämtar jag upp henne och 'talar henne till rätta'. Med all möjlig respekt och inlärningsmetod så klart.

Dandersen
2007-10-12, 13:37
Gud vad jag skulle få ligga om jag var kille.

Står inte killar? ;)


Nåja, få se nu...

Vad jag har lagt märke till är att dom flesta här tränar på gym var ni normalt inte säger "Hej" till dom andra. Känns lite mysko, men Ok.

Tycker det är bra att man hjälper till med att skapa en allmän stämning av gemenskap på sitt gym. Efter det blir "raggandet" mycket lättare.
1: Säg "Hej" till alla möjliga männiksor på gymmet.
2: Spana in vad tjejen/killen som du är intreserad av brukar köra för pass.
3: Nästa gång så kom ihåg i vilken ordning som personen besöker dom olika maskinerna eller om denne brukar använda andra fria vikter för att träna.
4: Se var personen är och gå bort till det stället och träna på en annan maskin än den som personen snart kommer att komma bort till.
5: Lasta på lite extra på din maskin och kör till failure. Se till så du verkligen är trött efter dina reps/set och sitt och pusta under tiden som personen nu också håller på att bli klar.

Nu har du en perfekt situation för att komma med en kommentar eller för att starta ett samtal.
"Helt slut... Men det känns bra! *pust*" eller "Detta kommer kännas imorn! *småskratta*"

Naurligtvis får du något svar och det är nu som du ska presentera dig. Sen frågar du hur länge personen tränat och därefter lägger man in en allmän kommentar till någon utvald kroppsdel som du anser att personen har tränat upp.
"Ser ut som du har en bra form på dina ?-muskler."
Avsluta efter några fler ord med typ "Nej, dags att fortsätta nu innan man blir kall..."
Se bara till att det sägs naturligt och absolut innan det finns någon pinsam tystnad.

Vad du är ute efter är inte att ragga med en gång utan att framstå som den trevliga personen du faktiskt är (...eller?)!

Sen kommer nog resten att följa automatiskt dom andra gångerna som ni pratas vid.
Men glöm inte leendet; det ärliga leendet. Lägg fejk-smilet hemma och sitt/stå inte heller med tänderna på tork.
Som kille ska du inte skrika som en besatt, även om du gör det i vanliga fall. Kontrollera dig, bit ihop och frusta istället.
Som tjej gör det faktiskt inget om du skriker Lite. Män som tränar gillar tjejer som vill ta i. (Jo jag har snackat med en del på gymmet om det faktiskt och vi är rätt så ense om detta. hehe)

Att köra till failure är faktiskt inte bara bra för att bygga upp styrkan utan det visar på att du vill mer än vad du kan prestera. Du har ambitioner. :)

Och det var mina 25 öre!

otherside
2007-10-12, 15:22
Haha, jag kör en sån här:

Går fram och ser överdrivet självsäker ut, slänger upp mitt högerben på en bänk och lutar mej mot knät. Sedan lyfter jag lite kaxigt på ögonbrynen och säger " Visste du att jag har över 40 runt armarna" *flex*

Haha, ser det framför mej. Ingen hitt kanske :P

eller en anchorman! Look at my guns=)

Fed up
2007-10-12, 15:25
Skicka henne till Lund så hämtar jag upp henne och 'talar henne till rätta'. Med all möjlig respekt och inlärningsmetod så klart.

Haha, ska framföra det. Hennes problem är att hon suger på att ragga och suger minst lika mycket på att bli uppraggad.

Fed up
2007-10-12, 15:28
Så du har dumpat din kille nu? Nej just det. Hur kan du då säga att det var ett lyckat försök från hans sida? :D

Jag sa aldrig att det var helt lyckat för honom då han ju aldrig fick scorea så att säga, men det var en lyckad raggningsmetod.

Varför är tjejer rädd för att vara ensamma:confused:

Men hon var ju inte rädd för att bli ensam så, hon var ju rädd att typ aldrig mer få ligga. Hon sa tom. att hon gärna kunde vara singel i tio år om hon bara visste att hon fick ha sex iallafall ett par gånger om året.

XroW
2007-10-12, 15:34
Men hon var ju inte rädd för att bli ensam så, hon var ju rädd att typ aldrig mer få ligga. Hon sa tom. att hon gärna kunde vara singel i tio år om hon bara visste att hon fick ha sex iallafall ett par gånger om året.

Jag pmar dig mitt nummer ;) haha

Är ni alla så nojjiga?

Fed up
2007-10-12, 15:38
Jag pmar dig mitt nummer ;) haha

Är ni alla så nojjiga?

Haha, nej hon är inte nojig bara en realistisk, normal, störd person.

XroW
2007-10-12, 15:40
Haha, nej hon är inte nojig bara en realistisk, normal, störd person.

Realistisk i vilken värld då?!

chidde
2007-10-12, 16:03
har ni hört talas om bommen? :naughty:

Stoltz
2007-10-12, 16:09
Haha, ska framföra det. Hennes problem är att hon suger på att ragga och suger minst lika mycket på att bli uppraggad.

Det är det som är grejen ju. Släpp lös trådarna och lämna ett förhållande som bara är ett förhållande för "att det ska vá". Om personen suger på att bli uppraggad så måste man ju hjälpa den på traven *cupid*

VasterNorrland
2007-10-12, 17:34
eller en anchorman! Look at my guns=)

Hahahahaha!! Det måste ju vara den roligaste filmen jag har sett ! :laugh:

VasterNorrland
2007-10-12, 18:19
Jag har nu varit på gymmet en sväng. Men hon var inte där idag =( Men det var kanske tur det. För det gick så fruktansvärt dåligt för mej idag, och därmed så försvinner ju ca 70% av era farslag direkt =P

Marina N
2007-10-12, 18:38
Ha en god hållning, kavla upp ärmarna, och gå nära henne utan att verka allt för intresserad, släng ett öga på henne då och då när du är klar med några reps. Le.

Flexa inte för dig själv bara...


(jag har ingen aning :D )


:thumbup:

VasterNorrland
2007-10-12, 18:43
:thumbup:

Ohh shit ! En till tjej i tråden ! Nu får du automatiskt lov att ge mej lite tips ! Du borde ju veta, menar jag =P

Slartibartfast
2007-10-12, 18:52
:thumbup:

Var tränar du i Vasa? Sports Club?

Marina N
2007-10-12, 18:53
Jag själv går dit och ser allmänt ovårdad ut och luktar nåt mellan böckling,gammla mackaroner o tofflor. Kanske dags att ändra på det förresten :Virro

Felfelfel, fel att bada i parfym också, men att lukta böckling så lär nog tjejen
fly fältet! *whistle*

Marina N
2007-10-12, 18:56
Var tränar du i Vasa? Sports Club?

jepps :)

LadyInsane
2007-10-12, 19:12
Flexa inte för dig själv bara...




Jo, gör det. Muskler är hett..*drool*

Marina N
2007-10-12, 19:15
Jo, gör det. Muskler är hett..*drool*

Jo, men inte att stå och spänna och hålla på, då tänker man nog bara *Suck*

XroW
2007-10-12, 19:17
Jo, gör det. Muskler är hett..*drool*

Jo, men inte att stå och spänna och hålla på, då tänker man nog bara *Suck*

Så flexar man får man lite mer emo/goth/metal brudar
på övriga ska man strunta i det? *kissass*

joriice
2007-10-12, 19:18
Ohh shit ! En till tjej i tråden ! Nu får du automatiskt lov att ge mej lite tips ! Du borde ju veta, menar jag =P

Vad är det för tips hon behöver ge dig, hon gav ju tummen upp för mina tips, alltså så skall du köra efter min taktik :D :naughty:

Marina N
2007-10-12, 19:22
Så flexar man får man lite mer emo/goth/metal brudar
på övriga ska man strunta i det? *kissass*

hehhee, tror inte det är riktigt så!

LadyInsane
2007-10-12, 19:23
Så flexar man får man lite mer emo/goth/metal brudar
på övriga ska man strunta i det? *kissass*

Tack för generaliseringen.

Jag är förövrigt en
thrashochdödsmetalsamtmelodiskdödsmetalbrudmedengn uttakärlekförbådeheavyochhairmetal-babe :hbang:

Orkah blanda ihop mig med drägg som goth och emo..*spy*

XroW
2007-10-12, 19:25
hehhee, tror inte det är riktigt så!

Jodå, du ska nog se att jag har rätt ^^


Tack för generaliseringen.

Jag är förövrigt en
thrashochdödsmetalsamtmelodiskdödsmetalbrudmedengn uttakärlekförbådeheavyochhairmetal-babe :hbang:

Orkah blanda ihop mig med drägg som goth och emo..*spy*

Inga problem :)

Hahaha, kanske du är :)

Hade inte du varit gothare?

LadyInsane
2007-10-12, 19:28
Hade inte du varit gothare?

Nja.... det kan jag inte kalla mig egentligen. Har gått igenom en drös olika "klädstilar" egentligen, men att vara gothare krävs det oftast att man brinner för musiken.

VasterNorrland
2007-10-12, 20:07
Vad är det för tips hon behöver ge dig, hon gav ju tummen upp för mina tips, alltså så skall du köra efter min taktik :D :naughty:

Man vill ju ha lite valmöjligheter ;)

Big_Vik
2007-10-13, 17:53
- Vet du vad det är för skillnad på en knäböj och en avsugning?
- Nej
- Okej. Vad sägs om ett gemensamt benpass i morgon?

Här utsätter man bruden för ett bögen-i-buren-dilemma - hon blir tvungen att svara nej, och det oundvikliga resultatet blir att hon hamnar i dålig dager. Visst skulle det kunna vara så att bruden är en riktig torris som seriöst och sakligt börjar gå igenom skillnaderna och vad vore jag för idiot om jag inte planerat för även detta scenario? Ingen speciellt smart idiot. :D

- Vet du vad det är för skillnad på en knäböj och en avsugning?
- Ja, det ena är en benträningsövning och det andra... (dra åt helvete pervo)
- Duktig flicka. Vill du ha en kaka för att du kan skillanden mellan sex och benträning?

Här är det viktigt att fort komma in på ett nytt samtalsämne. "Coolt. Skönhet är väldigt vanligt idag, men det är inte ofta man träffar en brud som har huvudet på skaft och hjärtat på rätt ställe...Så vad är din ståndpunkt i Mellanöstern-frågan?"

Fed up
2007-10-13, 17:56
- Vet du vad det är för skillnad på en knäböj och en avsugning?
- Nej
- Okej. Vad sägs om ett gemensamt benpass i morgon?

Här utsätter man bruden för ett bögen-i-buren-dilemma - hon blir tvungen att svara nej, och det oundvikliga resultatet blir att hon hamnar i dålig dager. Visst skulle det kunna vara så att bruden är en riktig torris som seriöst och sakligt börjar gå igenom skillnaderna och vad vore jag för idiot om jag inte planerat för även detta scenario? Ingen speciellt smart idiot. :D

- Vet du vad det är för skillnad på en knäböj och en avsugning?
- Ja, det ena är en benträningsövning och det andra... (dra åt helvete pervo)
- Duktig flicka. Vill du ha en kaka för att du kan skillanden mellan sex och benträning?

Här är det viktigt att fort komma in på ett nytt samtalsämne. "Coolt. Skönhet är väldigt vanligt idag, men det är inte ofta man träffar en brud som har huvudet på skaft och hjärtat på rätt ställe...Så vad är din ståndpunkt i Mellanöstern-frågan?"

Jag skulle inte falla för den där om det kom från en okänd utan bara ge en nedlåtande blick och sätta tillbaka hörluren i örat och köra på/gå därifrån. Skulle funka om det vore nån jag redan kände lite, kanske, men jag gillar inte såna dära uttänkta skämt som har ett färdig svar liksom.

Laijza
2007-10-13, 17:59
- Vet du vad det är för skillnad på en knäböj och en avsugning?
- Nej
- Okej. Vad sägs om ett gemensamt benpass i morgon?

Här utsätter man bruden för ett bögen-i-buren-dilemma - hon blir tvungen att svara nej, och det oundvikliga resultatet blir att hon hamnar i dålig dager. Visst skulle det kunna vara så att bruden är en riktig torris som seriöst och sakligt börjar gå igenom skillnaderna och vad vore jag för idiot om jag inte planerat för även detta scenario? Ingen speciellt smart idiot. :D

- Vet du vad det är för skillnad på en knäböj och en avsugning?
- Ja, det ena är en benträningsövning och det andra... (dra åt helvete pervo)
- Duktig flicka. Vill du ha en kaka för att du kan skillanden mellan sex och benträning?

Här är det viktigt att fort komma in på ett nytt samtalsämne. "Coolt. Skönhet är väldigt vanligt idag, men det är inte ofta man träffar en brud som har huvudet på skaft och hjärtat på rätt ställe...Så vad är din ståndpunkt i Mellanöstern-frågan?"

:laugh:

fast jooo.. kanske funkar :naughty: :thumbup:

Timme
2007-10-13, 20:13
- Vet du vad det är för skillnad på en knäböj och en avsugning?
- Nej
- Okej. Vad sägs om ett gemensamt benpass i morgon?

Här utsätter man bruden för ett bögen-i-buren-dilemma - hon blir tvungen att svara nej, och det oundvikliga resultatet blir att hon hamnar i dålig dager. Visst skulle det kunna vara så att bruden är en riktig torris som seriöst och sakligt börjar gå igenom skillnaderna och vad vore jag för idiot om jag inte planerat för även detta scenario? Ingen speciellt smart idiot. :D

- Vet du vad det är för skillnad på en knäböj och en avsugning?
- Ja, det ena är en benträningsövning och det andra... (dra åt helvete pervo)
- Duktig flicka. Vill du ha en kaka för att du kan skillanden mellan sex och benträning?

Här är det viktigt att fort komma in på ett nytt samtalsämne. "Coolt. Skönhet är väldigt vanligt idag, men det är inte ofta man träffar en brud som har huvudet på skaft och hjärtat på rätt ställe...Så vad är din ståndpunkt i Mellanöstern-frågan?"

Väldigt bra...


:Virro

Diggler
2007-10-13, 21:48
Börja med att vara trevlig, säg "hej" "är det armpass idag?" "Kan du passa mig i bänken?" o liknande. Är hon avspisande, eller verkar besvärad så sluta störa henne.

När du lärt känna henne lite mer, fråga om hon vill träna ett pass ihop med dig. Om hon verkar besvärad eller säger nej, sluta störa henne. När ni tränar ihop, så träna som ni vore på samma nivå (Om hon inte är nybörjare eller vill använda dig som instruktör eller liknande), välj varannan övning eller dylikt...jaja ni är jämnlika bla bla bla inget "the game" i gymversion, och om någon får styra och ställa lite mer är det hon. (det gäller för övrigt i alla sammanhang)

När ni gjort det några gånger, försök bjuda ut henne, om hon verkar bli besvärad eller tackar nej, sluta störa henne. Sådär- halva inne.

XroW
2007-10-13, 23:43
Denna säger väl allt? :)

http://imgs.xkcd.com/comics/eggs.png

chidde
2007-10-14, 11:37
Jag skulle inte falla för den där om det kom från en okänd utan bara ge en nedlåtande blick och sätta tillbaka hörluren i örat och köra på/gå därifrån. Skulle funka om det vore nån jag redan kände lite, kanske, men jag gillar inte såna dära uttänkta skämt som har ett färdig svar liksom.

det skulle inte jag heller, den tjejen som går på den kanske inte har nåt bakom pannbenet after all (oavsett vad hon svarar på frågan)

dumma frågor ger dumma svar och reaktioner

fan érre ingen som har nåt solitt? (rättstavat?)

VasterNorrland
2007-10-17, 18:48
Jag var ut på krogen i lördags, där den där tjejen jag snackat om faktiskt råkade vara. Men jag är så fruktansvärt feg, så jag vågade inte gå fram och snacka med henne. Men jag kände att hon kollade lite på mej iallafall. Ska hälsa på henne nästa gång jag går på gymmet. Har dock en viloperiod nu =/

LadyInsane
2007-10-17, 18:51
Jag var ut på krogen i lördags, där den där tjejen jag snackat om faktiskt råkade vara. Men jag är så fruktansvärt feg, så jag vågade inte gå fram och snacka med henne. Men jag kände att hon kollade lite på mej iallafall. Ska hälsa på henne nästa gång jag går på gymmet.Har dock en viloperiod nu =/

Bra där hälsa på henne nu!:thumbup:

(Förstår dock inte hur du kunde vara för feg för att hälsa på henne på krogen...)

Marina N
2007-10-17, 18:53
Jag var ut på krogen i lördags, där den där tjejen jag snackat om faktiskt råkade vara. Men jag är så fruktansvärt feg, så jag vågade inte gå fram och snacka med henne. Men jag kände att hon kollade lite på mej iallafall. Ska hälsa på henne nästa gång jag går på gymmet. Har dock en viloperiod nu =/

Klart du ska hälsa, räcker väl med att du nickar åt henne, ett oskyldigt "hej" brukar
leda till ett skyldigt "godmorgon" :D

VasterNorrland
2007-10-17, 18:55
(Förstår dock inte hur du kunde vara för feg för att hälsa på henne på krogen...)[/QUOTE]

Jag var inte tillräckligt berusad (nej jag är inte 14) + att jag känner mej ungefär lika stel o klumpig som RoboCop på dansgolvet. Antar att det är det enda man kan göra på en krog där ljudnivån är typ 6 dB över mänsklig nivå. Vill heller snacka med henne på gymmet också*cupid* , vill inte verka så "sliskig" liksom. Tror det kan vara en bra ide. Nu när jag vet att hon vet vem jag är :P

VasterNorrland
2007-10-17, 18:56
Klart du ska hälsa, räcker väl med att du nickar åt henne, ett oskyldigt "hej" brukar
leda till ett skyldigt "godmorgon" :D

Haha, den var lite naughty ;) Ska samla mod till efter viloveckan som sagt ! =)

LadyInsane
2007-10-17, 19:05
(Förstår dock inte hur du kunde vara för feg för att hälsa på henne på krogen...)

Jag var inte tillräckligt berusad (nej jag är inte 14) + att jag känner mej ungefär lika stel o klumpig som RoboCop på dansgolvet. Antar att det är det enda man kan göra på en krog där ljudnivån är typ 6 dB över mänsklig nivå. Vill heller snacka med henne på gymmet också*cupid* , vill inte verka så "sliskig" liksom. Tror det kan vara en bra ide. Nu när jag vet att hon vet vem jag är :P[/QUOTE]

Sjukt bra!

manko
2007-10-17, 19:10
Kom igen Norrland! Jag håller tummarna att du ska börja prata med henne nu. Borde nästan starta en ny tråd med en tävling vilket datum du kommer prata med henne :D

Stoltz
2007-10-17, 19:16
Haha, den var lite naughty ;) Ska samla mod till efter viloveckan som sagt ! =)

Efter viloveckan? Kanske efter att du tagit 200 i bänk också? ;)
Vad jag menar är att allt sådant är bara ursäkter för att skjuta upp saker. Man kan alltid komma på något för att hindra en. Ibland (Läs: alltid) måste man bryta det mönstret för att få det man vill ha.

Är hon värd lite extra ansträngning? Ja, skit då i viloveckan i typ två veckor och kör istället på och se till att få in foten!

Laijza
2007-10-17, 19:25
Efter viloveckan? Kanske efter att du tagit 200 i bänk också? ;)
Vad jag menar är att allt sådant är bara ursäkter för att skjuta upp saker. Man kan alltid komma på något för att hindra en. Ibland (Läs: alltid) måste man bryta det mönstret för att få det man vill ha.

Är hon värd lite extra ansträngning? Ja, skit då i viloveckan i typ två veckor och kör istället på och se till att få in foten!

jag håller med stoltz! :hbang:

VasterNorrland
2007-10-17, 20:55
Efter viloveckan? Kanske efter att du tagit 200 i bänk också? ;)
Vad jag menar är att allt sådant är bara ursäkter för att skjuta upp saker. Man kan alltid komma på något för att hindra en. Ibland (Läs: alltid) måste man bryta det mönstret för att få det man vill ha.

Är hon värd lite extra ansträngning? Ja, skit då i viloveckan i typ två veckor och kör istället på och se till att få in foten!

Det är klart att jag tkr att hon är värd den där extra ansträngningen. Men det är faktiskt så att jag måste verkligen ta den där viloveckan (Läs min journal) Men annars tkr jag verkligen att du har rätt. Det låter som en dålig ursäkt.

VasterNorrland
2007-10-17, 20:56
Kom igen Norrland! Jag håller tummarna att du ska börja prata med henne nu. Borde nästan starta en ny tråd med en tävling vilket datum du kommer prata med henne :D

Haha, det skulle vara kul. Starta en sån ! Men vad skulle den som gissar rätt få för pris ? :P

gatewarden
2007-10-25, 00:30
Hur går det med gymmragandet igentligen?

Frillan
2007-10-25, 07:12
''Kan jag köra imellan''? Funkar :)

VasterNorrland
2007-10-25, 07:17
Jag har tränat några gånger sen viloperioden nu, mnén hon har aldrig varit dr =/ Sjukt irriterande !

Röda_Lacket
2007-10-25, 12:05
Hejsan här kommer några RL ider jag kom att tänka på .....

Du har alltså inte pratat med henne än? Det är ju det första du måste göra. Och antagligen är du rädd för att göra bort dig?. Kan ju lova dig att tjejer oftast kan känna om någon är intresserad av dem så sluta stå där och drägla. Ju längre du tänker på att gå fram och tala med henne ju svårare kommer det bli.
Gör det bara ! det är sådana här saker som man kan se tillbaks på senare i livet och vara glad över att ha gjort. Det är sådana spontana saker som gör livet underbart. Att bara gå runt i en värld som en robot och aldrig våga ta risker är ju inget skoj.

Om vi nu antar att hon redan vet att du är intresserad varför då köra massa kassa repliker? Jag tycker att du med fullkraft ska uttrycka självförtroende i det du säger. Du har ju observerat henne under en tid vad i hennes beteende eller klädsel kan du kommentera tex?. Du är själv den bästa på att veta vad du ska säga för att fånga denna tjej :-) här kommer bara några ider på vad du kan öppna med (obs inte speciellt seriösa men du fattar nog vad jag menar) GL HF


Såg du biffen som tappade en 1kgs hantel på foten och började gråta idag? Verkligen tragiskt när det händer sådana freak accidents dom borde förbjuda 1kgs vikter.

Du är verkligen stark inte lika stark som mig men ändå stark för att vara tjej! jag slår vad om att det är du som är bossen bland dina polare.

_henkee
2007-10-25, 12:12
Snyggt röda lacket.
Först skall han inte komma med kassa repliker, sen kommer du med 2 förslag ( iofs inte speciellt seriösa) som var "bra" ?

Röda_Lacket
2007-10-25, 12:30
Snyggt röda lacket.
Först skall han inte komma med kassa repliker, sen kommer du med 2 förslag ( iofs inte speciellt seriösa) som var "bra" ?

Dem är ju bättre än tex

"vart har du varit hela mitt liv"
"Vad gör du på ett sådant ställe som detta"

Huvudsaken är att han gör det på sitt sätt inte mitt eller någon annans. Så att han kan utveckla sitt egna sätt att klara av sådana här situationer. Det var bara exempel det jag skrev

agazza
2007-10-25, 12:42
Varför försvinner mina inlägg från denna tråd?

Luttis
2007-10-25, 15:45
Äh, fråga rätt ut om du får lov att bjuda ut henne på en fika eller middag. Vem skulle inte bli glad för det även om man skulle vara upptagen? Det är ju världens komplimang!





(fast jag vet, lättare sagt än gjort. Har samma sorts "problem" förutom att jag tror att mitt span är upptagen. Men jag funderar på att fråga ändå, bara för att jag lovat mig själv att börja chansa).

VasterNorrland
2007-12-02, 23:17
Har vågat mej fram till tjejen nu ! Snacka om fiasko. Ska försöka beskriva händelseförloppet så målande jag kan nedan.

Det hela börjar med (såklart) att jag kommer in på gymmet o kör igång med mitt bröstpass. Efter ett tag ser jag att tjejen i fråga kommer in på gymmet*cupid* . Allt blir helt plötsligt så annorlunda, fåglar kvittrar o solen skiner (inomhus?:confused: ) Fast det luktar fortfarande svett *spy* . Hon värmer upp lite, sen går hon och kör knäböj *drool* Jag går fram till henne, precis när hon har avslutat ett set. Hon tittar på mej medans jag börjar närma mej. Det är då det händer ! Mitt huvud blir totalt tömt på alla era tips o min självsäkerhet måste ha gått och duschat eller nåt liknande. Så när jag väl är framme så utbryter PANIK ! Jag vet inte vad ja ska säga (undrar om hon såg att jag skakade av nervositet) Så det som spontant kommer fram är "Din bak såg väldigt fin ut" när det jag planerat säga helt enkelt var att hennes böjar såg fina ut.

Så sedan dess har jag legat hemma i fosterställning och slickat mina sår. Att bli munk och gå i celebat, kan det vara nåt för mej ?

Pepparkakssmurfen
2007-12-02, 23:20
...Jag vet inte vad ja ska säga (undrar om hon såg att jag skakade av nervositet) Så det som spontant kommer fram är "Din bak såg väldigt fin ut" när det jag planerat säga helt enkelt var att hennes böjar såg fina ut. ....

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Nonamenoshame
2007-12-02, 23:20
Har vågat mej fram till tjejen nu ! Snacka om fiasko. Ska försöka beskriva händelseförloppet så målande jag kan nedan.

Det hela börjar med (såklart) att jag kommer in på gymmet o kör igång med mitt bröstpass. Efter ett tag ser jag att tjejen i fråga kommer in på gymmet*cupid* . Allt blir helt plötsligt så annorlunda, fåglar kvittrar o solen skiner (inomhus?:confused: ) Fast det luktar fortfarande svett *spy* . Hon värmer upp lite, sen går hon och kör knäböj *drool* Jag går fram till henne, precis när hon har avslutat ett set. Hon tittar på mej medans jag börjar närma mej. Det är då det händer ! Mitt huvud blir totalt tömt på alla era tips o min självsäkerhet måste ha gått och duschat eller nåt liknande. Så när jag väl är framme så utbryter PANIK ! Jag vet inte vad ja ska säga (undrar om hon såg att jag skakade av nervositet) Så det som spontant kommer fram är "Din bak såg väldigt fin ut" när det jag planerat säga helt enkelt var att hennes böjar såg fina ut.

Så sedan dess har jag legat hemma i fosterställning och slickat mina sår. Att bli munk och gå i celebat, kan det vara nåt för mej ?

Det var LOL, riktigt LOL.
Men btw, vad fick hon för reaktion på det du sa?

Sebbe_H
2007-12-02, 23:20
haha vadfan, smidig kommentar. Vad gjorde/sa hon?

Stoltz
2007-12-02, 23:21
Hur reagerade hon när du sade det?

Lelle Pelle
2007-12-02, 23:22
Gahahahahaha! Inte troligt vad roligt! Hoppas hon skrattade lite iaf:)Du får prata mer med henne nästa gång. Isen är ju bruten, om inte helt borttinad.

Yucko
2007-12-02, 23:25
Hahahahahahahahaaha fan va grymt!

http://en.wikipedia.org/wiki/Freudian_slip

Pudzianovski
2007-12-02, 23:27
Haha :D :thumbup:

VasterNorrland
2007-12-02, 23:31
:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Det var LOL, riktigt LOL.
Men btw, vad fick hon för reaktion på det du sa?

haha vadfan, smidig kommentar. Vad gjorde/sa hon?

Hon bara fnissade o tackade :P Ja sa att det blev lite fel där o förklarade lite panikartat vad jag egentligen tänkt säga. Å då säger hon till min stora förvåning "Vad gulligt":em: Sen frågar jag om hon behöver hjälp, eller nån som passar. Då säger hon "Det är lugnt, jag tror inte att jag vågar lite på dej. Du kanske bara kommer stirra på min rumpa" Då sa jag "Risken finns, hehe. Men det är bara att säga till om det är nåt annat du vill ha hjälp med" Då sa hon "Jag har bröst nästa pass, är du här då. Så vore det ju perfekt om du kunde hjälpa mej"

Så nu bor jag på gymmet, bakom bensparken !:thumbup:

Yucko
2007-12-02, 23:33
Halva inne ju ffs. Skön tjej som tog det på rätt sätt, nu är det bara att KÖTTA.

Lellan
2007-12-02, 23:33
Hon bara fnissade o tackade :P Ja sa att det blev lite fel där o förklarade lite panikartat vad jag egentligen tänkt säga. Å då säger hon till min stora förvåning "Vad gulligt":em: Sen frågar jag om hon behöver hjälp, eller nån som passar. Då säger hon "Det är lugnt, jag tror inte att jag vågar lite på dej. Du kanske bara kommer stirra på min rumpa" Då sa jag "Risken finns, hehe. Men det är bara att säga till om det är nåt annat du vill ha hjälp med" Då sa hon "Jag har bröst nästa pass, är du här då. Så vore det ju perfekt om du kunde hjälpa mej"

Så nu bor jag på gymmet, bakom bensparken !:thumbup:

Men jösses, det låter som en dålig porrfilm - men det är ett bra tecken konstigt nog. Ni är nog menade för varandra och hon vill ha dig. Bo inte bakom gensparken utan vid bänkpressen, nu tänker du ju fel igen?

Håll oss underrättade iaf... :thumbup:

agazza
2007-12-02, 23:34
bahahahaHAHa11!1!!

Stoltz
2007-12-02, 23:35
Hon bara fnissade o tackade :P Ja sa att det blev lite fel där o förklarade lite panikartat vad jag egentligen tänkt säga. Å då säger hon till min stora förvåning "Vad gulligt":em: Sen frågar jag om hon behöver hjälp, eller nån som passar. Då säger hon "Det är lugnt, jag tror inte att jag vågar lite på dej. Du kanske bara kommer stirra på min rumpa" Då sa jag "Risken finns, hehe. Men det är bara att säga till om det är nåt annat du vill ha hjälp med" Då sa hon "Jag har bröst nästa pass, är du här då. Så vore det ju perfekt om du kunde hjälpa mej"

Så nu bor jag på gymmet, bakom bensparken !:thumbup:

...


Ok - Hur i hela friden kan det där vara misslyckat? Du har ju i så fall inte ens en stängd dörr, den är ju olåst och öppen för nya spelchanser!

VasterNorrland
2007-12-02, 23:35
Men jösses, det låter som en dålig porrfilm - men det är ett bra tecken konstigt nog. Ni är nog menade för varandra och hon vill ha dig. Bo inte bakom gensparken utan vid bänkpressen, nu tänker du ju fel igen?

Håll oss underrättade iaf... :thumbup:

Varför bänkpressen ? hmm...Jag gillar inte ens bänkpress :S Sen är det bättre utsikt vid bensparken !

Johan_P
2007-12-02, 23:35
Haha, skön händelse :D Hon verkade ta det på ett bra sätt iaf :)

VasterNorrland
2007-12-02, 23:36
...


Ok - Hur i hela friden kan det där vara misslyckat? Du har ju i så fall inte ens en stängd dörr, den är ju olåst och öppen för nya spelchanser!

Blev ju inte direkt som jag planerat ! hahaha ! Men jag måste ju ha en jäkla tur :P Bonnröta ! xD

Pudzianovski
2007-12-02, 23:37
Det är såna grejer jag drömmer om att göra på skoj. Hade varit kul. Verkade funka bra för dig så vi får hoppas på ett lyckligt slut *cupid*

Lellan
2007-12-02, 23:38
Varför bänkpressen ? hmm...Jag gillar inte ens bänkpress :S Sen är det bättre utsikt vid bensparken !

Tjejer gillar att man lyssna på dem. Du gillar den tjejen. Sluta glo på andra vid bensparken. Hon kommer köra bröst nästa gång, därför ska du hänga där.. Dina fluktardagar är över, nu krävs action. Juuuu..
Å hon vill ju det. Du vill ju henne. Å så säger du att hon har fina tits nästa gång å schvirr schvurr så händer det grejer. Eller så säger du något normalt å hon med å så tar ni en fika.

Stoltz
2007-12-02, 23:39
Blev ju inte direkt som jag planerat ! hahaha ! Men jag måste ju ha en jäkla tur :P Bonnröta ! xD

:thumbup:

Ta nu det hela med en klackspark. Isen är ju bruten och global uppvärmning har för sjutton tagit över - Nu kan du börja snacka om lite vad som, etc.

ManuelIT
2007-12-02, 23:41
ahAHAHAHHAHaHHaa!! SÅ jävla bra! :laugh: :laugh:

Zakath
2007-12-02, 23:45
Fantastiskt! :thumbup:

Bra jobbat!

Robbin
2007-12-03, 13:06
Kung.

Snafu
2007-12-03, 13:13
Vasternorrland, jävla skön kommentar. Nästan odödlig.

Exhale_
2007-12-03, 13:28
Varför bänkpressen ? hmm...Jag gillar inte ens bänkpress :S Sen är det bättre utsikt vid bensparken !

:laugh:

regus
2007-12-03, 13:53
Det där var nog den bästa öppningen du kunde få.. faktiskt :thumbup:

Durre
2007-12-03, 14:28
Bra jobbat :) 2/3 inne ju!

Marina N
2007-12-03, 14:32
Å så säger du att hon har fina tits nästa gång å schvirr schvurr så händer det grejer.


Eller så inte*slap*

Kwon
2007-12-03, 14:36
Eller så inte*slap*

Beror väl på person och hur man säger det? :)

Marina N
2007-12-03, 14:39
Beror väl på person och hur man säger det? :)

Jo klart, men tycker inte han ska chansa med någon sådan kommentar, han
vill väl vara en gentleman hoppas ja:D

mela
2007-12-03, 14:44
Jo, men inte att stå och spänna och hålla på, då tänker man nog bara *Suck*
Det är ju skitnice när biffiga killar tar av sig tröjan och poserar framför spegeln *drool* :kinky: Allt som går runt i huvudet är liksom "Hur biffig måste jag bli för att få biffa med honom?" :D

Jo klart, men tycker inte han ska chansa med någon sådan kommentar, han
vill väl vara en gentleman hoppas ja:D

Han har ju redan kommenterat hennes ass :D

Marina N
2007-12-03, 14:47
Det är ju skitnice när biffiga killar tar av sig tröjan och poserar framför spegeln :kinky: Allt som går runt i huvudet är liksom "Hur biffig måste jag bli för att få biffa med honom?" :D



Han har ju redan kommenterat hennes ass :D


Ja vi e ju alla olika, som tur är :Virro

Jag tycker bara det är drygt så därför svara jag så också :thumbup:

mela
2007-12-03, 14:49
Ja vi e ju alla olika, som tur är :Virro

Jag tycker bara det är drygt så därför svara jag så också :thumbup:

Ah. Vissa på mitt gym som tävlar och i samband med tävlingar så kollar de hur de ser ut med pump osv. Tror jag :D Jag klagar iaf inte *popcorn*

Tricklev
2007-12-03, 15:01
Tjejer gillar att man lyssna på dem. Du gillar den tjejen. Sluta glo på andra vid bensparken. Hon kommer köra bröst nästa gång, därför ska du hänga där.. Dina fluktardagar är över, nu krävs action. Juuuu..
Å hon vill ju det. Du vill ju henne. Å så säger du att hon har fina tits nästa gång å schvirr schvurr så händer det grejer. Eller så säger du något normalt å hon med å så tar ni en fika.

:laugh:

minx
2007-12-03, 15:27
sjuk bra trad, har skrattat sa jag grater :)

onskar nagon kunde ragga (pa ett trevlig satt ) pa mig nar tranar, men ar ju aldrig nan dar sa tidigt typ :(

ser fram emot nata installment av storyn har!

VasterNorrland
2007-12-03, 15:40
Jo klart, men tycker inte han ska chansa med någon sådan kommentar, han
vill väl vara en gentleman hoppas ja:D

Klart jag ville vara en gentleman, men det blev bara fel :smash: Det hela hade ju varit mkt bättre om jag hade fått öppna med en komplimang eller något annat normalt. Men det är så typsikt mej, det jag tänkt säga kan lätt bli till det jag tänkte för en hundradels sekund sedan.*screwy*

VasterNorrland
2007-12-03, 15:42
sjuk bra trad, har skrattat sa jag grater :)

onskar nagon kunde ragga (pa ett trevlig satt ) pa mig nar tranar, men ar ju aldrig nan dar sa tidigt typ :(

ser fram emot nata installment av storyn har!

Jag lovar att uppdatera er om hur det går. Jag ska förklara förloppen så målande jag bara kan. Det blir mycket roligare om man kan se situationerna framför sej. Ska snart kila på gymmet !

Hoppas hon är där :P

Förresten, nästa steg ? Hur ska jag gå till väga ?

Octavus Fortuna
2007-12-03, 15:56
*popcorn*

Underbar tråd!!

Jag vet precis vad du upplever, just det där att man blir helt tom i huvudet och kommer på sig själv säga något som är helt bortom ens kontroll MEN
du ska ha en stor eloge för att du vågade dig fram, även om det vart som det vart. Tänk på alla (som typ mig) som säkert inte ens skulle våga försöka. Det verkade ju som om hon tog det hela med en klackspark ändå och att hon tyckte det va gulligt! Så det väll bara att köra på nu!

Jag håller tummarna för dig!! :thumbup:

Marina N
2007-12-03, 15:58
Klart jag ville vara en gentleman, men det blev bara fel :smash: Det hela hade ju varit mkt bättre om jag hade fått öppna med en komplimang eller något annat normalt. Men det är så typsikt mej, det jag tänkt säga kan lätt bli till det jag tänkte för en hundradels sekund sedan.*screwy*

Haha, de var just det jag menade, att du knappast vill gå och säga att hon har
snygga "tits" nästa gång då :D

agazza
2007-12-03, 15:58
tur för dig att hon inte hade något blod i huvudet efter passet så hon inte uppfattade vad du sa :D

Frida.B
2007-12-03, 16:25
Hon uppskattar din ärlighet :) Alla tjejer vet ju vad en kille egentligen menar när han kommenterar hennes böjar och du var bara ärlig :D

VasterNorrland
2007-12-03, 16:41
Hon uppskattar din ärlighet :) Alla tjejer vet ju vad en kille egentligen menar när han kommenterar hennes böjar och du var bara ärlig :D

Fast det var inte meningen egentligen som sagt :P

champion
2007-12-03, 16:41
Fyf*an, trodde inte det funkade att ragga på gymmet. Får också göra ett försök ;)

Grattis till framgången :thumbup:

Tigerkotten
2007-12-03, 16:41
Jag har bröst nästa pass, är du här då. Så vore det ju perfekt om du kunde hjälpa mej"



Är ju en ren inbjudan där, du borde gått för att köra ett pass ihop direkt där.


Tycker själv kommentaren du sa var klockren, det Frida säger stämmer bra :) Du visade nu självförtroende genom att våga säga en sådan direkt sak :)

VasterNorrland
2007-12-05, 00:40
Hejsan !

Var på gymmet idag igen ! Tänkte beskriva vad som hände den här gången när hon väl dök upp.

Jag har varit på gymmet i ca ½ h när denna nästan övernaturliga skönhet entrar dörren in till gymmet *cupid* Jag tänkte att hon skulle säkert låtsas som att hon inte kände igen mej, och det var precis vad hon gjorde. Så jag bestämde mej för att jag inte skulle gå fram till henne den här gången. Bollen är väll hos henne, eller ? Så då tränade jag på som vanligt och försökte se lite extra cool ut :hbang: Men just när jag satt och vilade efter ett chins-set och var ganska mör. Kom hon fram till mej ! Hon yttrade: "Hejsan, Skulle du kunna passa? Jag tänkte köra lite bänkpress!"...."Jomen, självklart" sa jag. Sen flöt det på av sej själv liksom. Jag kan inte återge det så bra, det mesta flöt ihop i mitt minne på ngt vis...Men jag minns att det var lite svårt att vara en aktiv och bra passare när man stod o kollade på henne *popcorn*

Men hur som haver visade det sej att hon heter Sara och vi har en gemensam kompis. Den kompisen går i min klass, så det hela ledde fram till att vi ska gå ut o käka på lördag och sedan dra en krogrunda.

Men jag lovar, historien slutar inte här ! Jag kommer uppdatera er även efter lördagens bravader. Jag kommer ha roliga historier att berätta om hur jag gjort bort mej (för jag kommer göra bort mej:Virro , jag lovar). Det är bara att hoppas på att hon tar min klumpighet som sist jag träffade henne (första gången alltså)

Lellan
2007-12-05, 00:45
Låter najs. :thumbup: Uppdatera oss är bra! :)

Fast helt ärligt är jag inte lika taggad längre, kanske var jag bara ute efter jakten? :( Iofs, gör du bort dig (som du lovat, glöm inte!) kan underhållningsvärdet vara stort... Lycka till på lördag iaf, hoppas ni får skoj! :)

(apropå nada så vill jag gratulera till att det enda "obekväma" med att passa henne i bänk var att du kikade lite extra, själv blir jag iaf sjukt distraherat av att stå med musen över huvudet på en killen men så är jag porrskadad också iofs..)

VasterNorrland
2007-12-05, 00:48
Låter najs. :thumbup: Uppdatera oss är bra! :)

Fast helt ärligt är jag inte lika taggad längre, kanske var jag bara ute efter jakten? :( Iofs, gör du bort dig (som du lovat, glöm inte!) kan underhållningsvärdet vara stort... Lycka till på lördag iaf, hoppas ni får skoj! :)

(apropå nada så vill jag gratulera till att det enda "obekväma" med att passa henne i bänk var att du kikade lite extra, själv blir jag iaf sjukt distraherat av att stå med musen över huvudet på en killen men så är jag porrskadad också iofs..)

Nää, jag märkte det själv när jag skrev ner vad som hänt. Det var liksom inte lika roligt längre att skriva om :P Vi får ser vad som händer, som du säger kan jag ju göra bort mej, och då blir det genast mer intressant för ef igen. Skulle suga för mej dock :P

agazza
2007-12-05, 00:52
Du ska inte ropa hej förrän du fått in grisen i säcken

Lellan
2007-12-05, 00:55
Nää, jag märkte det själv när jag skrev ner vad som hänt. Det var liksom inte lika roligt längre att skriva om :P Vi får ser vad som händer, som du säger kan jag ju göra bort mej, och då blir det genast mer intressant för ef igen. Skulle suga för mej dock :P

Ok, nu är du lite scary.. :D Du behöver inte underhålla oss.. däremot är det najs om hon är kalas och ni kalasar ihop.. inte för vår skull... utan din.. :D :hbang:

VasterNorrland
2007-12-05, 00:58
Du ska inte ropa hej förrän du fått in grisen i säcken

Sant som fan ! Plus att jag är totalt handikappad när det kommer till tjejer. Det är så konstigt, för jag kan snacka hur mycket som helst med människor jag inte är liksom lite sugen på ^^*cupid* Men med just söta tjejer så blir jag som den största klanten som finns. Tex. när jag ska säga, "hejsan, visst luktar det gott in ifrån den där restaurangen?" kan uppfattas som "gla gla glablö plöpluopp" för tjejen

VasterNorrland
2007-12-05, 00:59
Ok, nu är du lite scary.. :D Du behöver inte underhålla oss.. däremot är det najs om hon är kalas och ni kalasar ihop.. inte för vår skull... utan din.. :D :hbang:

Nej, precis. Det var väll det jag sa ?

Lellan
2007-12-05, 01:02
Nej, precis. Det var väll det jag sa ?

Ja. My bad?

Iaf.. ha kul å najs i helgen å se till att grisen hamnar bekvämt i säcken om det är så ni vill ha det... å glöm inte att uppdatera oss! :)

VasterNorrland
2007-12-05, 01:04
Ja. My bad?

Iaf.. ha kul å najs i helgen å se till att grisen hamnar bekvämt i säcken om det är så ni vill ha det... å glöm inte att uppdatera oss! :)

Självklart ! Men hur ska jag gå till väga egentligen ? Om jag ska erkänna, så är det så att jag känner mej rätt obekväm i det hela. Tänk om man inte har ngt att prata om, eller att man känner sej lite utanför deras "kompisgäng"

agazza
2007-12-05, 01:12
Nejdå lita på dina smooth moves..












:D

Lellan
2007-12-05, 01:14
Självklart ! Men hur ska jag gå till väga egentligen ? Om jag ska erkänna, så är det så att jag känner mej rätt obekväm i det hela. Tänk om man inte har ngt att prata om, eller att man känner sej lite utanför deras "kompisgäng"

Ahh, ok. Lägg inte för mkt press på dig själv, se det som en kul kväll ute med chans att lära känna lite folk. Lyssna in dem, försök slappna av (men sup inte skallen av dig i nervositet.. drick annat emellan) och försök att inte stressa upp dig. Vänlig och öppen attityd är bra mkt viktigare än att du säger rätt saker i rätt tid osv... vilket du iofs redan märkt. :D

Nä, men försök känna lugn i alla lägen. Börjar du tänka att du är utanför och desperat komma med nervösa inlägg och kommentarer och tänker negativa tankar får du inge kul.. å blir inge kul. Fika in någon kommentar då och då, var trevlig mot alla och känn inte någon press att du ska underhålla dem så blir det nog fint.

Har själv ägnat på tok för mycket tid till att fundera över vad som pågår i andras hjärnor. Kommit på mig själv att vid en middag tex knappt kännt vad maten smakar. Inte bra. Vill du ha ett tips är det att se till att du själv har det trevligt, njut av mat, kvällen och sällskap så njuter de av dig! Lycka till! :)

maaherra
2007-12-05, 01:15
VasterNorrland, bwahahahahahaha. Skrattade så jag nästan grät när jag läste det där om "Fin bak" :laugh: :laugh: :laugh:

Du är min nya idol, hoppas du råkar spy ner henne eller något så denna tråd fortsätter :D

oath5
2007-12-09, 14:58
bump!

Hur gick det nurå? *popcorn*

agazza
2007-12-09, 15:07
Han är hemma i Norrland igen och har lämnat datorn i lägenheten. Update kommer nog ikväll ifall han nu kommer visa sig igen

Löjtnant Blank
2007-12-09, 15:36
Starkt gjort att våga prata med henne! Den mentala blockeringen blir bara större och större ju längre man tvekar. Det är bättre att bara dyka in i situationen så fort den uppstår (vilket är betydligt lättare sagt än gjort, jag vet).

VasterNorrland
2007-12-09, 15:41
Var hem till Norrland idag en sväng. Men här ska ni få er det scoop jag lovat.


Vi gick och käkade ett gäng, precis som vi bestämt. Men jag måste påstå att jag börjar bli sjukt less på det här nu.

När vi på avsedd plats, träffas allihop. Så är det en tjej till med. Amanda. Jag frågar senare min klasskompis vad som pågår, då förklarar han att alla tyckte att vi skulle passa så bra ihop*gah!* Det här börjar ju mer o mer passa in som en sån där dags-sopa på 3an *spy* Men visst var hon söt o så. Men "DET" finns liksom inte. Men hon verkar gilla mej iaf. Så nu skiter jag i allt och blir till ett svin :devil: Jag tänker göra som Joey i vänner hade gjort ! Men innan jag gör det ska jag snacka lite med min klasskompis...



Antingen betyder väll det här att Sara inte gillar mej, eller så är det ett ihopkok av min klasskompis och hans flickvän...?...

Stoltz
2007-12-09, 15:50
Att börja bete dig som ett svin nu kommer bara göra dig till ett misslyckande. Behåll istället fokus på tjejen du faktiskt är intresserad av. Onödigt att bete sig som ett svin mot en av hennes vänner - Lite råg i ryggen nu va?