handdator

Visa fullständig version : Att man aldrig kan få ha sina prylar ifred.


Nonamenoshame
2007-10-11, 17:48
Känner att jag bara behöver skriva av mig, kanske få höra era åsikter osv.

Jag Är och tränar på gymmet. För första dagen på länge så var alla skåpen upptagna så jag kunde inte låsa in mina saker.
Allt går som det ska, ett bra pass och bra fart. Men när jag ska ut till omklädningsrummet är båda mina ZMAburkar borta. Typ nya . Mitt protein är uppdrucket och shakern ligger på golvet. Hela min väska är upp och nervänd och mina handledskydd är borta.

Ingen har sett något och ingen visste nått. Det är så jävla surt alltså .
Att man inte ens på gymmet får ha sina saker ifred.

Har ni några liknande erfarenheter ?

Baan
2007-10-11, 17:51
Har bara erfarenhet av schampotjuvar men eftersom folk inte gillar min enorma snålhet så ska jag inte snacka för mkt om det ;)

Ja, det är ju förjävligt. Lås alltid in grejerna från och med nu, det säger väl sig själv iofs, och om det inte går så ta med sig väskan ut till gymmet..

Nonamenoshame
2007-10-11, 17:52
Har bara erfarenhet av schampotjuvar men eftersom folk inte gillar min enorma snålhet så ska jag inte snacka för mkt om det ;)

Ja, det är ju förjävligt. Lås alltid in grejerna från och med nu, det säger väl sig själv iofs, och om det inte går så ta med sig väskan ut till gymmet..

Första gången jag inte låser in den. det är inte riktigt ett altenativ att ta med väskan ut dit tycker jag. Den ska ju va i omklädningsrummet.
Men det är kanske den ända lösningen framöver.

Acke^^
2007-10-11, 17:52
Vad är det för fattig pojke som dricker någon annans protein? Att sedan ta de andra sakerna gör ju saken ännu värre. Pinsamt är ordet!

mela
2007-10-11, 17:52
Har faktiskt aldrig varit med om det. Inte på gymmet iaf.

Om du inte kan låsa in väskan, ta med den in på gymmet.

Fultjack
2007-10-11, 17:54
Första gången jag inte låser in den. det är inte riktigt ett altenativ att ta med väskan ut dit tycker jag. Den ska ju va i omklädningsrummet.
Men det är kanske den ända lösningen framöver.

jag tar alltid med mig väskan in i gymmet, just för att alla ska ge fan i den

hahavaffan
2007-10-11, 17:54
Vilket jävla offer som varit i farten.

Kwon
2007-10-11, 17:58
Fyfan.

Hatar tjuvar.

Tråkigt att man inte kan låta grejjerna stå utan att någon klåfingrig varit framme.

Ful jävel som drack upp protten.

tp_88
2007-10-11, 17:59
jag tar alltid med mig väskan in i gymmet, just för att alla ska ge fan i den
+1.

nr16
2007-10-11, 18:01
Härregud, vilken unge springer runt o dricker andras proteindryckar?!!?!? Pinsamt!

gnagaren
2007-10-11, 18:02
Du kan ju också fråga personen/erna i receptionen om de kan ta hand om grejerna för att alla skåp är upptagna.

shut teh face
2007-10-11, 18:03
Strunta i att låsa in nästa gång, men blanda in råttgift i shakern

Trance
2007-10-11, 18:03
Gillra en fälla men en proteindrink med råttgift i. Alternativt laxermedel om du är lite försiktigare.

[EDIT]Hah, vad är oddsen. Jäkla shut teh face

Nonamenoshame
2007-10-11, 18:08
Råttgift går inte, då kan inte ja dricka ;)

Receptionen är obemannad de tider jag tränar typ .

shut teh face
2007-10-11, 18:09
Gillra en fälla men en proteindrink med råttgift i. Alternativt laxermedel om du är lite försiktigare.

[EDIT]Hah, vad är oddsen. Jäkla shut teh face
Det är svårt att hinna före mig när du själv heter "trance" och jag heter stäng ansiktet, now go shut teh face biatch




;)

von huff
2007-10-11, 18:10
Jag är rätt godtrogen lämnar tom plånboken och mobilen i väskan i omklädningsrummet:)Har aldrigen blivit bestulen på nånting.Synd att det finns såna som inte kan hålla fingrarna i styr:(

shut teh face
2007-10-11, 18:15
Jag är rätt godtrogen lämnar tom plånboken och mobilen i väskan i omklädningsrummet:)Har aldrigen blivit bestulen på nånting.Synd att det finns såna som inte kan hålla fingrarna i styr:(

Vilket gym går du på? :naughty: :naughty: :naughty:

St0ned
2007-10-11, 18:53
Synd att sån skit händer..
Jag lämnar alltid mobil och ibland pengar i omklädningsrummet, skulle dock aldrig göra det på ngt annat gym..

Ryska_raketen
2007-10-11, 18:55
Noname: Jag gillar inte choklad, kan du fixa i ordning en jordgubbsdrink till nästa pass? Mvh:

Nonamenoshame
2007-10-11, 19:00
Noname: Jag gillar inte choklad, kan du fixa i ordning en jordgubbsdrink till nästa pass? Mvh:


Det var jordgubb:P

bubbe
2007-10-11, 19:01
Det händer ibland att klåfingriga personer gör övertramp, hos oss har tränande brutit sig in i förrådet med kofot, blev då av med 4kg proteinpulver :smash:

En annan gång var alla byxor och jackor i omklädningsrummet muddrade, inte något som försvann men alla fickor var vitpudrade med magnesia. Sista idioten är inte född än brukar man ju säja.

Lövbiffen
2007-10-11, 19:11
Jag börjar ana varför byggarna har magväska :D

von huff
2007-10-11, 19:15
Vilket gym går du på? :naughty: :naughty: :naughty:

Ett gym i Finland:)

Fatalist
2007-10-11, 19:37
Visst svider det att bli av med grejer, men tänk vilket tragiskt liv den person som måste dricka andras proteindrinkar och sno ZMA-burkar lever. En förslut för dig, tiofaldigt för idioten som sjönk så lågt.

Jorgen
2007-10-11, 19:46
Nej, jag har aldrig blivit av med något på gymmet. Men jag har min väska bakom disken, går någon som ingen av oss "rävar" känner så blir vederbörande tillsagd/utkastad.

Nonamenoshame
2007-10-11, 21:53
Nej, jag har aldrig blivit av med något på gymmet. Men jag har min väska bakom disken, går någon som ingen av oss "rävar" känner så blir vederbörande tillsagd/utkastad.


Synd att man inte hade sån makt som du har Jürgen ! :)

chidde
2007-10-12, 01:18
jag har inte blivit av med saker på gymmet men på gymmet jag går på nu har det tydligen varit upprepande stölder, ovanligt eller? malmö liksom, alla härnere är kleptomaner to the soul 'n bone

saker låses alltid in, såklart!
man är bara naiv som låter saker man bryr sig om ligga i hopp om att folk ska låta dem ligga ifred

senast var min två cykellampor jag köpte på clas ohlson
jag har haft dem i ett par veckor, sen började framlampan leva sitt eget liv... man kunde inte stänga av den! så jag gick tillbaka, fick byta den trots att jag slarvat bort kvittot (tack bönne), det gick nån dag... när jag skulle hem efter jobbet en kväll så var baklampan borta!!
riktigt förbannad blev jag, varför snor man inte hela setet när man ändå är på gång liksom? gå och köpa en ny uppsättning bara för att få baklampan finns inte i min värld så jag bestämde mig för att klara mig utan baklampan
ett par dagar efteråt snodde dem min framlampa också, illa... mycket illa

så nu ska jag till clas ohlson igen och köpa ett nytt set, och så ska jag plocka av dem så fort jag lämnar cykeln :D

ManuelIT
2007-10-12, 01:32
tror inte ens vi har skåp på vårt gym

folk lägger sina saker i omkläddningsrummet, tror inte det har varit så mkt stölder. jag tar med mig mina saker in till gymet

Tigerkotten
2007-10-12, 02:23
Vart bor du? Jag hade aldrig i mitt liv lämnat min väska obevakad. Hade jag ej lås med mig så jag kunde låsa in väskan, hade jag tagit med mig den på passet. Så man har uppsyn över den.

grisbil3n
2007-10-12, 02:26
Väskan får följa med in i lokalen, en gång trodde jag att en mästertjuv varit framme o snott mobilen som låg i väskan men det visade sig att den gömt sig mellan stoppningen.