handdator

Visa fullständig version : Den pinsama tråden tråden(igen)


Spawn
2007-10-11, 10:24
Nu är det dags att uppdatera vad för pinsamheter vi här på kolo har råkat ut för. Hoppas tråden kommer bidra till lika mycket skratt åt andra som de senaste gjorde.

Vem vill börja?

/Spawn

lectris
2007-10-11, 10:32
Vem vill börja?

/Spawn

Är det inte lag på att trådskaparen ska bidra med den första pinsamheten? :D *popcorn*

Greg
2007-10-11, 10:34
Under en tenta skulle jag lägga av en smygare....

Den var inte så ninja-aktig.

Spawn
2007-10-11, 10:37
Är det inte lag på att trådskaparen ska bidra med den första pinsamheten? :D *popcorn*

Hade ingen på lager men gläds gärna åt andras.

Men kom på en nu jag och en tidigare flickvän satt på ett café vi drack en latte eller dylikt jag nös och den ramlade i hennes knä. Hon fick bränskada på magen och vi gjorde slut dagen efter :) Lite trist men det var pinsamt

Snafu
2007-10-11, 10:38
Hade ingen på lager men gläds gärna åt andras.

Men kom på en nu jag och en tidigare flickvän satt på ett café vi drack en latte eller dylikt jag nös och den ramlade i hennes knä. Hon fick bränskada på magen och vi gjorde slut dagen efter :) Lite trist men det var pinsamt

lollers.

Spawn
2007-10-11, 10:40
lollers.

Ge mig någon pinsamhet! :) Vet att du har ett någonstansssss

Snafu
2007-10-11, 10:49
Ge mig någon pinsamhet! :) Vet att du har ett någonstansssss

Jag går ut hårt.

Ålder: 12-13
Oskuld: Very much so
Alla andra jag kände: Också oskulder, förutom Jim.
Mission: Hur känns det att knylla?

Ung SnafuTar apelsinen, går till källarens dusch, gröper ut apelsinen och kör hårt med varmvatten. Misslyckades totalt.

Polare nummer 2: Tar dammsugaren in till mitt rum, och kör hårt. Claimar att han lyckades.

Polare nummer 3: Minns inte vad han gjorde men det var något stört.

mela
2007-10-11, 10:50
Ung SnafuTar apelsinen, går till källarens dusch, gröper ut apelsinen och kör hårt med varmvatten. Misslyckades totalt.


Haha fyfan. Sved inte det? :laugh:

Snafu
2007-10-11, 10:51
Haha fyfan. Sved inte det? :laugh:

Nä sved inte, problemet var att det inte var tight nog. Kändes ungefär som en riktigt dålig/underlig avsugning, med tänder.

lectris
2007-10-11, 11:05
Ung SnafuTar apelsinen, går till källarens dusch, gröper ut apelsinen och kör hårt med varmvatten. Misslyckades totalt.

HAHA! ever heard of a fleshlight...? ;)

haha jag har en som mest är rolig nu när man ser tillbaka på det (iaf för a certain someone.. :D)

i min förra lägenhet så bodde jag på markplan, med ett vardagsrumsfönster mot en gångväg. Jag hade vant mig vid noll insyn mitt i sommaren, dvs = ljust ute och ingen insyn i lägenheten när det är mörkare inomhus. Men så blev det mörkt ute helt plötsligt och jag tänkte inte på det så persiennen var uppdragen, och där ställer jag mig och är i full färd med att byta om, och så kommer det en kille som går på gångvägen utanför och kollar in!! där står alltså jag och blottar halva apparaten.. och inte nog med det, det var värsta snyggingen som jag kollat in tidigare.

I stället för att sköta det lite snyggt så fick jag fullständig panik och rusar in (halvnaken med tröjor och byxor flängandes överallt) på toaletten och vägrar kika ut mot fönstret på säkert 10 min för att försäkra mig om att han hade gått :D

Som tur var så mötte jag honom aldrig igen.. ;p

Spawn
2007-10-11, 11:45
Som tur var så mötte jag honom aldrig igen.. ;p

Nu kanske du vet varför? nu var jag elak men rolig :;)

stevebc
2007-10-11, 12:06
Är det inte lag på att trådskaparen ska bidra med den första pinsamheten? :D *popcorn*Han gjorde ju det när han försökte stava till "pinsamma" :)

Handcuff
2007-10-11, 12:09
Han gjorde ju det när han försökte stava till "pinsamma" :)

HAHA :laugh:

lectris
2007-10-11, 12:22
Nu kanske du vet varför? nu var jag elak men rolig :;)

ellerhur. han blev förskräckt av blotta tanken :D *kissass*

tntballe
2007-10-11, 16:06
Testade karate, under uppvärmningen skulle vi springa runt på alla fyra.Efter ett halvt varv så råkade jag fisa i ansiktet på killen bakom mig.

rolf
2007-10-11, 18:32
Äh, jag äger er när det gäller fisar. Jag skulle vara häftig och åkte och hälsade på en brud jag gillade på hennes jobb. Hade bara talat med henne på msn innan så det gällde att göra ett bra första intryck. Allt gick fint tills jag släppte en superfjärt, jag menar verkligen en riktig jävla höjdare. Då dog jag liksom inombords och mina försök blev halvhjärtade. Jag åkte hem sen. :D













Nej, det blev inget. :D

Spawn
2007-10-12, 07:47
Han gjorde ju det när han försökte stava till "pinsamma" :)

Trodde ingen skulle se det :P'
Blir lite knas ibland när man inte är fullt koncentrerad eller bryr sig om sin stavning.

+1 till dig :thumbup:

Jiggen
2007-10-12, 09:15
Detta är nog det idiotiska jag har gjort under min ungdom med lätt sämsta bortförklaringen:

17-18år och skulle "sätta" en tjej....men hon var inte så himmla bra sen var jag lite berusad och fick inte upp den*grr27* , och hon gjorde inte mycket åt saken...vad fan tänkte jag och gick in på toa för att fixa upp den själv och komma in igen med en ståtlig krigare...men fan jag fick fan inte ens till det själv och drog och slet och tillslut så ut förvarning så kommen utlösning...fan tänkte jag nu är det ju tokkört, gick tillbaka till tjejen och sa (helt idiotiskt) att jag har klamydia så vi kan inte ha sex.....
På morgonen så var min krigare på G och jag ville kriga. men då sa tjejen: du har ju klamydia! jag svarar: jag tog en tablett igår så det smittar inte nu, sen hade vi sex....:laugh:

Fettecke
2007-10-12, 09:18
Jiggen.... smart brud du fick tag i ;)

har klätt av mig relativt näck i sundsvalls centrum utanför stadshuset och skulle till och bada i en fontän på lördagskvällen under gatufestivalen i år...
jag han inte hoppa i då en vakt kom utspringandes och tyckte att jag skulle skärpa mig och klä på mig :)

lectris
2007-10-12, 09:52
jag tog en tablett igår så det smittar inte nu, sen hade vi sex....:laugh:

men GAWD!! :krampus hur korkad får man bli egentligen? hon måste gå på lite fler sexualkunskapslektioner. :D

"oh noes jag har fått hiv! aja jag kan väl ta ett piller så går det bort av sig självt... hurra!"

manko
2007-10-12, 10:02
Detta är nog det idiotiska jag har gjort under min ungdom med lätt sämsta bortförklaringen:

17-18år och skulle "sätta" en tjej....men hon var inte så himmla bra sen var jag lite berusad och fick inte upp den*grr27* , och hon gjorde inte mycket åt saken...vad fan tänkte jag och gick in på toa för att fixa upp den själv och komma in igen med en ståtlig krigare...men fan jag fick fan inte ens till det själv och drog och slet och tillslut så ut förvarning så kommen utlösning...fan tänkte jag nu är det ju tokkört, gick tillbaka till tjejen och sa (helt idiotiskt) att jag har klamydia så vi kan inte ha sex.....
På morgonen så var min krigare på G och jag ville kriga. men då sa tjejen: du har ju klamydia! jag svarar: jag tog en tablett igår så det smittar inte nu, sen hade vi sex....:laugh:

hahahaha. Klockrent. Bruden måste ju varit smartast i stan. :D

Cilia
2007-10-12, 10:10
hahahaha. Klockrent. Bruden måste ju varit smartast i stan. :D
att man ens vill ha sex med en sån korkad brud?
eller................................... näähhh jag låter det vara

mela
2007-10-12, 10:14
att man ens vill ha sex med en sån korkad brud?
eller................................... näähhh jag låter det vara

Mja lär ju vara lätt att bli av me na sen.
Hon ringer "Varför har du inte hört av dig?"
Svarar "Men jag dog i förrgår!"
Hon "Ah ok. aja. Vila i fred."

Muskelbyggaren
2007-10-12, 10:16
att man ens vill ha sex med en sån korkad brud?
eller................................... näähhh jag låter det vara
... så är också .... näähh jag låter det vara

Jiggen
2007-10-12, 10:28
men GAWD!! :krampus hur korkad får man bli egentligen? hon måste gå på lite fler sexualkunskapslektioner. :D

"oh noes jag har fått hiv! aja jag kan väl ta ett piller så går det bort av sig självt... hurra!"
haha jo visste du inte att det finns piller för allt, som värkar inom ett par tim..haha

hahahaha. Klockrent. Bruden måste ju varit smartast i stan. :D
Haha kan nog disskuteras

att man ens vill ha sex med en sån korkad brud?
eller................................... näähhh jag låter det vara
Jadu en överkåt 17-18åring tänker inte på om tjejern är smart eller ej :em:

Mja lär ju vara lätt att bli av me na sen.
Hon ringer "Varför har du inte hört av dig?"
Svarar "Men jag dog i förrgår!"
Hon "Ah ok. aja. Vila i fred."

haha hur visste du att jag sa det?;)

Spawn
2007-10-12, 10:44
Jiggen ju leder hittills!

manko
2007-10-12, 10:48
att man ens vill ha sex med en sån korkad brud?
eller................................... näähhh jag låter det vara

Man måste ju ändå få skratta åt folk. =D

Jiggen
2007-10-12, 10:52
Jiggen ju leder hittills!
haha gött

Man måste ju ändå få skratta åt folk. =D

hehe annars så låter man ju bli att skriva...*whistle*

Spawn
2007-10-12, 11:05
Men det är dock lite klent med pinsamheter trode kolo hade lite fler som gjort bort sig. Men kanske är de sitter på för mycket pinsama saker så de inte kan välja ;) Kom igen nu gumms and gubbs någon måste ju ha en riktig panghistoria

Kwon
2007-10-12, 11:10
Jag har en uppsjö med pinsamma historier och just en specifik händelse som ständigt dyker upp är verkligen top o' the pops av alla pinsamheter man varit med om.

Om det inte vore så pinsamt så skulle jag ha kunnat berätta.

Fettecke
2007-10-12, 11:27
Jag har en uppsjö med pinsamma historier och just en specifik händelse som ständigt dyker upp är verkligen top o' the pops av alla pinsamheter man varit med om.

Om det inte vore så pinsamt så skulle jag ha kunnat berätta.

skärp dig och berätta nu :)

Fettecke
2007-10-12, 11:29
har trott att shirley clamps bil varit ett dåligt exemplar som Fordhallen i östersund försökte sälja, samt gått runt hennes bil och kikat in i den och känt mig för på bilen när hon stog några meter bredvid... spanade öven in hennes hylla lite väl odiskret när hon sminkade sig bakom bilen (hon skulle visst uppträda där senare på kvällen)

Nej, jag visste inte att det var hon... mitt ex förklarade vem det var straxt efteråt... jag ville åka hem då...

senare på kvällen kände hon igen mig och gav mig en relativt oskyldig kommentar om just det ... trodde jag skulle dö

willis
2007-10-12, 11:38
Jag har en uppsjö med pinsamma historier och just en specifik händelse som ständigt dyker upp är verkligen top o' the pops av alla pinsamheter man varit med om.

Om det inte vore så pinsamt så skulle jag ha kunnat berätta.

Har man sagt A får man säga B!

Snafu
2007-10-12, 11:44
har trott att shirley clamps bil varit ett dåligt exemplar som Fordhallen i östersund försökte sälja, samt gått runt hennes bil och kikat in i den och känt mig för på bilen när hon stog några meter bredvid... spanade öven in hennes hylla lite väl odiskret när hon sminkade sig bakom bilen (hon skulle visst uppträda där senare på kvällen)

Nej, jag visste inte att det var hon... mitt ex förklarade vem det var straxt efteråt... jag ville åka hem då...

senare på kvällen kände hon igen mig och gav mig en relativt oskyldig kommentar om just det ... trodde jag skulle dö

Vadå, om brösten eller att du trodde hennes bil var till salu?

Fettecke
2007-10-12, 11:46
Vadå, om brösten eller att du trodde hennes bil var till salu?

"visst såg jag dig där ute vid cabben va?"... jag gick och satte mig i en cabb sen för att kolla in den efter jag kollat in hennes bil och hylla... men hon la garanterat märke till allt jag sysslade med känns det som... fåfäng kanske, men så är det :)

Spawn
2007-10-12, 11:49
Jag har en uppsjö med pinsamma historier och just en specifik händelse som ständigt dyker upp är verkligen top o' the pops av alla pinsamheter man varit med om.

Om det inte vore så pinsamt så skulle jag ha kunnat berätta.

Bevisa för oss att du inte är en torris :) Berätta nu

Kwon
2007-10-12, 12:00
Är ju för pinsamt. Hade det icke varit pinsamt hade jag ju berättat.

Fettecke
2007-10-12, 12:02
Är ju för pinsamt. Hade det icke varit pinsamt hade jag ju berättat.
ok...
(provar omvänd psykologi här)

Spawn
2007-10-12, 12:03
Är ju för pinsamt. Hade det icke varit pinsamt hade jag ju berättat.

Hade det icke varit pinsamt hade det inte hört till denna tråd :smash:

Kwon
2007-10-12, 12:03
Bara för att Fettecke ställer sig så likgiltig så känner jag ett starkt behov av att berätta.... ;D

Laijza
2007-10-12, 14:11
Bara för att Fettecke ställer sig så likgiltig så känner jag ett starkt behov av att berätta.... ;D

ja snela, tell us *rolleyes*

manko
2007-10-12, 14:25
Bara för att Fettecke ställer sig så likgiltig så känner jag ett starkt behov av att berätta.... ;D

BEeeeeeeerätta!!!! Annars får du en flykick från tuffa manko

Snafu
2007-10-12, 14:30
Jag har en på förvar som innehåller både bajs, studenten och champange men jag tror inte kolozzeum är redo.

manko
2007-10-12, 15:00
Jag har en på förvar som innehåller både bajs, studenten och champange men jag tror inte kolozzeum är redo.

jag vill iaf veta :D

Laijza
2007-10-12, 15:02
jag vill iaf veta :D

1+
jag tål det mesta ;)

Spawn
2007-10-12, 15:02
Jag har en på förvar som innehåller både bajs, studenten och champange men jag tror inte kolozzeum är redo.

Klart vi är!*popcorn*