handdator

Visa fullständig version : vassive - optimum nutrition


gurra162
2007-10-07, 12:44
Tja tuffingar!
Nu ere så att jag har kommit igång med gymningen igen och funderar på nåt tillskott till träningen typ kreatin eller nån boost. Har kollat lite på vassive från optimum nutrition som innehåller 2 steg, ett pulver före träning och ett efter. Nu undrar jag om någon testat detta och vad för resultat har ni fått? Är det bra skit?

MVH Gustav

schabo-labo
2007-10-07, 13:01
Hej.
Jag har inte testat produkten. Men spontant skulle jag nog säga att "före" produkten verkar intressat och bra för ditt syfte dvs boost och energi. Men jag hade nog inte lagt pengarna på "efter" produkten.

muskelbyggarn
2007-10-09, 10:25
Kanonprodukt, som sagt är uppdelad i 2, en före träning (NO) och en efter träning (CE). Vassive-NO är en "no-produkt" och ökar träningsintensiteten, pump m.m. Vassive-CE tas efter träningen och är återhämtning inför nästa pass enkelt skrivet. Mer info finns på optimumsidan på respektive produkt.

De flesta i Team ON kör Vassive regelbundet och är jäkligt nöjda.
Själv brukar jag spetsa runt 10g snabba kolhydrater i NO produkten, tycker effekten blir ännu bättre då.

Kolozzeum tar säkert in produkten om du är intresserad!

Vänl,,,

C.E.J.
2007-10-09, 14:11
Kanonprodukt, som sagt är uppdelad i 2, en före träning (NO) och en efter träning (CE). Vassive-NO är en "no-produkt" och ökar träningsintensiteten, pump m.m. Vassive-CE tas efter träningen och är återhämtning inför nästa pass enkelt skrivet. Mer info finns på optimumsidan på respektive produkt.

De flesta i Team ON kör Vassive regelbundet och är jäkligt nöjda.
Själv brukar jag spetsa runt 10g snabba kolhydrater i NO produkten, tycker effekten blir ännu bättre då.

Kolozzeum tar säkert in produkten om du är intresserad!

Vänl,,,

Är du med i Team ON?

Fairing
2007-10-09, 14:27
Är du med i Team ON?

Bättre upp.... han är Mr Optimum Sweden. Mest känd som "Lyx Tobbe" i träningskretsar:D

C.E.J.
2007-10-09, 22:07
Bättre upp.... han är Mr Optimum Sweden. Mest känd som "Lyx Tobbe" i träningskretsar:D

No shit! Hmm undra om man kan fjäska sig till nån sorts sponsring/support *whistle*

jesse
2007-10-09, 22:32
Är du med i Team ON?


Har du sett Tobbes Fysik?






:D

muskelbyggarn
2007-10-17, 07:13
>jesse
Its good shit underneath :D

>C.E.J
Bra prestationer eller bra kontaktnät kan belönas, svar ja.


>Ferring
Har en liten fundering, hur fick du dit vattenburen golvvärme under marmorplattorna på din bottenvåning? Blev föresten skitsnyggt med det där massiva engelska ekgolvet på 4:e våningen i ditt hus!!!


Vänl,,,

ZHTOHELLAS
2007-10-18, 17:57
Körde vassive innan jag gick över till RAGE.

Gav allt det utlovade faktiskt! körde 30dagars paketet och blev klart nöjd.
Enda negativa är smakerna men det smakar i allafall godare än esapro :devil: