handdator

Visa fullständig version : Nån som kan tipsa om lite bra tillskott?=)


Caliroots
2007-10-06, 14:30
Tjena.

Käkar NO2 och Protein pulver förtillfället men har lust sedan att testa någon nytt någon som har nått förslag?=) ( gärna lagligt haha ) ;)

mangemani
2007-10-06, 14:38
visst kan jag tipsa om det.

rage
esapro
hydrapro
doublepro
kcg2
lean
nitro-fx
complete vitamin/mineral(fairing)
protec
complete protein III

Caliroots
2007-10-06, 14:45
esa har jag haft, grymt bra produkt:)
förklara gärna vad resten är=)

visst kan jag tipsa om det.

rage
esapro
hydrapro
doublepro
kcg2
lean
nitro-fx
complete vitamin/mineral(fairing)
protec
complete protein III

schabo-labo
2007-10-06, 15:21
Lean är upp-piggande med koffein och grönt té. Kcg2 är kreatin med beta-alanin som ska motverka mjölksyra. Kcg2 rekommenderas.

Caliroots
2007-10-06, 15:36
Lean är upp-piggande med koffein och grönt té. Kcg2 är kreatin med beta-alanin som ska motverka mjölksyra. Kcg2 rekommenderas.



ok för just nu är jag inne i en period där jag vill få mer konturer ska vara med i en tävling=) man kan säga deffa lite =)

Handcuff
2007-10-06, 15:47
ok för just nu är jag inne i en period där jag vill få mer konturer ska vara med i en tävling=) man kan säga deffa lite =)

Då måste du gå ner i vikt. Ät mindre helt enkelt. Eller förbruka mer energi.

Anders Carlsson
2007-10-06, 15:49
ja då handlar det om att lägga om kosten, inte att hitta ngt kostillskott som ska hjälpa deig för ngt sådant finns inte...

Caliroots
2007-10-06, 20:38
ja då handlar det om att lägga om kosten, inte att hitta ngt kostillskott som ska hjälpa deig för ngt sådant finns inte...

nej men de är inte så jag menade springer mycket nu så de är lugnt men tänkte bara på mer muskelmassa eller någon härlig effekt=)
Lite kan jag haha=)

Eddie Vedder
2007-10-06, 20:48
Lite kan jag haha=)

Ja det kan man nog säga. No offence, men om du förväntar dig att öka i muskelmassa under deffen så kan du väldigt lite.

Det åstadkommer du helt enkelt inte, oavsett tillskott eller ej, iaf inte med kriteriet att ditt tillskott skall vara lagligt.

Caliroots
2007-10-07, 00:07
Ja det kan man nog säga. No offence, men om du förväntar dig att öka i muskelmassa under deffen så kan du väldigt lite.

Det åstadkommer du helt enkelt inte, oavsett tillskott eller ej, iaf inte med kriteriet att ditt tillskott skall vara lagligt.



nej de gör ja inte men vill gärna försöka hålla kvar den.
klart ska de vara lagligt annars försvinner tjusningen med byggandet.

Lite kan ja allt:) men är inte så värst insatt i hela marknaden.
De är bara att jag vill ju lixom inte ha en gainer med massa kolhydrater menade så mera bara.

Rahf
2007-10-07, 02:03
nej de gör ja inte men vill gärna försöka hålla kvar den.
klart ska de vara lagligt annars försvinner tjusningen med byggandet.

Lite kan ja allt:) men är inte så värst insatt i hela marknaden.
De är bara att jag vill ju lixom inte ha en gainer med massa kolhydrater menade så mera bara.

Vill du behålla massan så är det ett lite högre proteinintag (2g/kg ger marginal) och tung styrketräning som gäller. Finns inget tillskott som direkt kommer hjälpa dig annat än att underlätta själva träningarna (koffein för energi, kreatin för styrka). Kolhydrater är bra för återhämtningen ;)

Caliroots
2007-10-07, 14:12
Vill du behålla massan så är det ett lite högre proteinintag (2g/kg ger marginal) och tung styrketräning som gäller. Finns inget tillskott som direkt kommer hjälpa dig annat än att underlätta själva träningarna (koffein för energi, kreatin för styrka). Kolhydrater är bra för återhämtningen ;)


tackar=) precis vad jag ville veta:) puss på dej ;)

Depzon
2007-10-08, 00:27
ja då handlar det om att lägga om kosten, inte att hitta ngt kostillskott som ska hjälpa deig för ngt sådant finns inte...

Det är ju vid deffen man behöver all hjälp på traven man kan få. Ska man vara med i en tävling (och har pengar) så vore det ju dumt att inte testa nå tillskott som man läst på lite om och som sägs ska vara bra.