handdator

Visa fullständig version : Filmens legender: Från Van Damme till Dolph


Kwon
2007-10-05, 06:47
Van Damme lär ut Karate (ganska ung)
dbrsdNkNIfc

Van Damme tränar
Pb0ZGu5iWYA

Van Damme Fitness
ei8UO6F4CQo

Damme på gamla dar
C9CjCy7kk7w

Van Damme hälsar på Mirko Crocop och snackar film
JSWmw7Zig6Y

Mirko Crocop svarar efter att ha fått frågan om han kan besegra Van Damme, att han tycker Van Damme är en tunn räka på 175 cm 70 kg och att kameramannen kan knocka honom. Tro inte på allt ni ser, det är bara film...
o6RhFScgL8k
-

Van Damme härmar Dolph Lundgren (mycket bra!)
ECN6ozCKvk0

Van Damme och Dolph knuffar varandra i Cannes
LvSYeth6yDE

Dolph boxas mot den gamle Pride-räven Oleg Taktarov
ZifsUlirvVc

Officer
2007-10-05, 06:56
Härliga klipp på min barndomsidol!!


ZHAAA :hbang:

olwe
2007-10-05, 07:15
Jag skulle bli bög för Van Damme.

Han ser sjukt drogad ut i klippet med cro cop.

Shakemynuts
2007-10-05, 08:12
Fan va grymt! Tack Kwon! :)

bubbe
2007-10-05, 08:20
Shit att folk lägger upp så dålig kvalite, sämre än 80-talets VHS. Men för en fantast så spelar det kanske inte så stor roll.

Richard85
2007-10-05, 10:01
Fett Bra Material..

Diamond
2007-10-05, 12:43
Health issues

Van Damme had troubles with cocaine and pot, and ecstacy during 1993, entering a month-long rehab program in 1996, but leaving it only after a week.[9] He is also reported to have experienced bipolar disorder.[9] A turning point in his health issues came in late 1997, after having signed divorce papers charging him with spousal abuse, drug addiction, and bizarre sexual practices.

Bipolar disorder

Quoted in the January 30, 2006 edition of the Australian Woman's Day magazine:


The former action hero says he had bipolar disorder, but didn't know it until he became suicidal. He was diagnosed with rapid-cycling bipolar disorder and was placed on sodium valproate, which he calls "that simple salt".

Snafu
2007-10-05, 13:00
Var Dolph och Jean verkligen sura på varandra, min världsbild rasar. Kanske fortfarande in-character från den där solder rullen (vad den nu hette, zombies typ).

Lövbiffen
2007-10-05, 13:24
Var Dolph och Jean verkligen sura på varandra, min världsbild rasar. Kanske fortfarande in-character från den där solder rullen (vad den nu hette, zombies typ).

Universal Soldiers ;)

"Damn you Dolph, to steal the attention from me in Universal soldiers! I was the hero!"

He-man
2007-10-05, 13:34
Var Dolph och Jean verkligen sura på varandra, min världsbild rasar. Kanske fortfarande in-character från den där solder rullen (vad den nu hette, zombies typ).

Antagligen bara ett PR-stunt för att rikta uppmärksamhet mot filmen Universal soldier.

Edit:
Den som lagt upp klippet på youtube påstår även det:
"Jean-Claude Van Damme Cannes 1992 - Almost fight DOLPH LUNDGREN. It was a make-up to promote UNIVERSAL SOLDIER 1."