handdator

Visa fullständig version : Anställningsintervju på Pro Astri


Fd_Megatuttarna
2007-09-26, 18:43
Hej,

Jag har blivit skickad till ett rekryteringsföretag för ett antal extra anställningsintervjuer innan arbetsgivaren vill bestämma sig.

Rekryteringsföretaget heter Pro Astri och jag undrar ifall någon fått gå via dem också när ni sökt jobb?

Hur var det? Svårt?

Känns aningen nervöst...

Backe
2007-09-26, 19:22
Hej,

Jag har blivit skickad till ett rekryteringsföretag för ett antal extra anställningsintervjuer innan arbetsgivaren vill bestämma sig.

Rekryteringsföretaget heter Pro Astri och jag undrar ifall någon fått gå via dem också när ni sökt jobb?

Hur var det? Svårt?

Känns aningen nervöst...

Får man fråga vilket jobb det gäller? Jag är lite nyfiken, jag för mig att du pluggat juridik.. :)

Grisen
2007-09-27, 15:35
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, men lycka till i alla fall!

Var du på Bojan och slafsade i dig kyckling idag?

Fd_Megatuttarna
2007-09-27, 17:43
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, men lycka till i alla fall!

Var du på Bojan och slafsade i dig kyckling idag?

Haha ja!

Var du där eller? Satt med ett par polare; brukar luncha mest på Bojan.

Fd_Megatuttarna
2007-09-27, 17:44
Får man fråga vilket jobb det gäller? Jag är lite nyfiken, jag för mig att du pluggat juridik.. :)

Inte nu, jag återkommer när allt är klart. Jag har ju inte fått jobbet än, inte ens nära.

Grisen
2007-09-27, 17:47
Haha ja!

Var du där eller? Satt med ett par polare; brukar luncha mest på Bojan.

Ha ha, att det var du! Satt en bit ifrån i samma rum. Våra blickar mötes när jag kom in i rummet oooh vilket sug han har i blicken den Fd_Megatuttarna...

*cupid*

Fd_Megatuttarna
2007-09-27, 17:53
Varför hälsar du inte då? Vi hade en ganska högljudd kines i vårt sällskap som skrek när han skrattade. Fett skön kille; ursprungligen från USA. Hördes han?

Grisen
2007-09-27, 18:13
Varför hälsar du inte då? Vi hade en ganska högljudd kines i vårt sällskap som skrek när han skrattade. Fett skön kille; ursprungligen från USA. Hördes han?

Jag var inte alls säker på att det var du, nu vet jag. Satt tvärr för långt ifrån för att höra skrikskratts-kinesen.

Jag hälsar när jag ser dig igen, var första gången på bojan för mig, blir fler besök där!