handdator

Visa fullständig version : Mest exponerad på kolo.


Piranha
2007-09-26, 15:03
Och kandidaterna är.


Ni är så kassa på pollar så de är lika bra å kliva in å hjälpa till..

Deceiver85
2007-09-26, 15:08
I can't make up my mind *cry*

Piranha
2007-09-26, 15:08
I can't make up my mind *cry*

Ja de är svårt, dem är så bildkåta allihopa.

Raggis
2007-09-26, 15:09
L.I, lätt! Men det är bara roligt :D

Fed up
2007-09-26, 15:15
Alltså, man får väl ändå räkna över lite tid och då är det ju knappast LI som ju börjat tokposta senaste månaden typ (bra initiativ). Jag röstade på Nina, som hållt en stadig exponeringsnivå under många år, även om hon minskat lite i densamma nivån på sistone (synd).

Tycker förövrigt Sissa borde finnas med i pollen, även om hon är sällsynt nuförtiden. Inte för att hon är mest exponerad, men definitivt mer än tex. Angel.

Metal_boy_
2007-09-26, 15:23
Det är väl bara att kolla hur många bilder dom postat på sig själva? Borde ni inte kunna det?

Tricklev
2007-09-26, 15:23
Det borde finnas ett "varenda en av dom" alternativ.

piraten99
2007-09-26, 15:23
varför är inte jag med på listan?
ok, är det för jag inte postar bilder på mig själv!!! det här glömmer jag inte i första taget!


här kan ni skratta och minnas med piraten:
här fick jag odågan arnold armstrong på fall!
1. http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=99991
2. http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=99020

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=96694&highlight=piraten99
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=98206&highlight=piraten99

här är en lirare som förstår vem som har bästa trycket:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=99369

Deceiver85
2007-09-26, 15:24
ok, är det för jag inte postar bilder på mig själv

1) Ja

2) Vem är du?

Fed up
2007-09-26, 15:26
FedUp - Tuffaste stilen på hela Kolo! Den är galen, den är stereotypisk "express yourself"-estetvänster, men fan hon passar i den! Och bäst av allt, det är snyggt!

Jag tackar för allt utom "stereotypt expressyourself-estetvänster" för det tycker jag inte att jag är. Eller jag det beror ju på hur man definierar det men jag tänker utsvängde manchester byxor, svart hår, palestinasjal osv(ful och tråkig stil, enligt mig). Jag tycker att jag blandar rätt friskt av många stilar. Ha, du ska se så utstirrad jag känner mig ibland i stereotypa vänster/feministsammanhang, där ses det inte med blida ögon på illrosa läppstift, tighta jeans och klackar! *rolleyes*
Men tack ändå, jag vet att du inte menade nåt illa med det, men var tvungen att lägga in ett litet veto. :D

Baan
2007-09-26, 15:26
Piranha

130kg finsk sisu
2007-09-26, 15:28
Röstade krampuus!
Han ser jag mest av iaf!

Pirre! fler pollar ffs!
Du kan detta!

Fed up
2007-09-26, 15:28
Det är väl bara att kolla hur många bilder dom postat på sig själva? Borde ni inte kunna det?

Alla bilder är ju dock inte på en själv, jag har tex. postat otaliga bilder på maträtter, min hund, andra människor vid koloträffar osv.
(Även om majoriteten av mina bilder helt klart är på mig själv.)

Deceiver85
2007-09-26, 15:32
Jag tackar för allt utom "stereotypt expressyourself-estetvänster" för det tycker jag inte att jag är. Eller jag det beror ju på hur man definierar det men jag tänker utsvängde manchester byxor, svart hår, palestinasjal osv(ful och tråkig stil, enligt mig). Jag tycker att jag blandar rätt friskt av många stilar. Ha, du ska se så utstirrad jag känner mig ibland i stereotypa vänster/feministsammanhang, där ses det inte med blida ögon på illrosa läppstift, tighta jeans och klackar! *rolleyes*
Men tack ändå, jag vet att du inte menade nåt illa med det, men var tvungen att lägga in ett litet veto. :D

Det är bara för att jag själv klär mig som en moderat kärnväljare :D

Eldhroka
2007-09-26, 15:37
Betyder det här att jag kan posta fler bilder?

;)

Fed up
2007-09-26, 15:44
Betyder det här att jag kan posta fler bilder?

;)

Kan? Bör! Jag tycker alla som postar väldigt få bilder på sig själv är tråkbollar (utom Cilia-det är hennes grej).:smash:

Rahf
2007-09-26, 15:45
Kan? Bör! Jag tycker alla som postar väldigt få bilder på sig själv är tråkbollar (utom Cilia-det är hennes grej).:smash:

He köm inga fler bilder på maij förrens herne hanne projäktä e klart.

Det där skulle då symbolisera en otroligt grov norrländska.

On topic: Historiskt sett så är det Nina L. Aktuellt sett så är det LadyInsane.

coxie
2007-09-26, 15:47
Vars är Slarti i listan?

Hans bilder är oslagbara.

Vinter
2007-09-26, 15:49
Betyder det här att jag kan posta fler bilder?

;)

Javisst, bara de innehåller latex och läder. *whistle*

Eldhroka
2007-09-26, 15:53
Kan? Bör! Jag tycker alla som postar väldigt få bilder på sig själv är tråkbollar (utom Cilia-det är hennes grej).:smash:

Javisst, bara de innehåller latex och läder. *whistle*

Sweeet :D

*kissass*

manko
2007-09-26, 15:55
nOOOO! råkade rösta på nicklas. Men jag vill rösta på Feddan, för hon varit full i hågen sedan länge med att posta massor med roliga bilder på henne och äventyren :D

Jorgen
2007-09-26, 15:55
Varför är inte Cilia med på listan?


Eeehh, nu är hon.

piraten99
2007-09-26, 15:57
1) Ja

2) Vem är du?


2) jag är piraten!

Fed up
2007-09-26, 15:58
He köm inga fler bilder på maij förrens herne hanne projäktä e klart.

Det där skulle då symbolisera en otroligt grov norrländska.


Tänk på att jag är (wannabe) skåning! iof. var en av mina första stora kärlekar norrlänning, men han sa ju inget så det blev inte mycket tränande på att förstå norrländska där.
Jag fattade allt utom det där herne hanne. Rätt bra gjort ändå, tycker jag.

nOOOO! råkade rösta på nicklas. Men jag vill rösta på Feddan, för hon varit full i hågen sedan länge med att posta massor med roliga bilder på henne och äventyren :D

Men! Svikers! Jag kommer aldrig vinna nån omröstning om ni ska klanta er sådär!
Men vad du talar om för äventyr är högst oklart, mitt liv känns osedvanligt oäventyrligt...:cryout:

Yes
2007-09-26, 16:05
Jag röstade på Cilia. Hon har väl aldrig synts på bild och ryktet säger att alla som lyckats fotografera henne numera är spårlöst försvunna. Vidare har jag hört att hennes spegelbild ser ut som Paris Hilton.

Genom att aldrig synas har hon blivit Kolos mest exponerade person. Fråga mig inte hur det går ihop.

machine gun
2007-09-26, 16:06
Röstar på Fed up. Hon postar bilder i lite alla möjliga sammanhang och har hållt en ganska jämn exponeringsnivå undre en längre tid. Snygg stil på en snygg brud tål att visas upp :thumbup:

Mago
2007-09-26, 16:20
Nina L skulle jag säga.

Endast en massa bilder är väl inte så väldigt exponerande?

Trance
2007-09-26, 16:23
Röstar på Fed up. Hon postar bilder i lite alla möjliga sammanhang och har hållt en ganska jämn exponeringsnivå undre en längre tid. Snygg stil på en snygg brud tål att visas upp :thumbup:

Ja, skulle hon inte varit snygg så skulle det vara förjävligt om hon postade bilder på sig själv.

Baan
2007-09-26, 16:24
Mer seriöst svar då..

Nina L är en bra kandidat, hon har båda visat bilder och berättat en del.

En manlig kandidat så skulle jag nominera Gabber, har sett många trådar från hands sida "lös mina problem" osv. Rent fysiskt är han inte exponerad men det intressanta är ju hur bra bild man får av en person via nätet, bara lägga upp bilder är inte så farligt egentligen om man inte tar den mentala biten.

Disclaimer, menar inte att exponering är dåligt.

Angel
2007-09-26, 16:31
Jag har iallfall blottlagt mitt sexliv mest. Hö Hö Hö...

Jag vet inte om jag kan rösta, Lady Insane tokpostar ju på sig själv nu, men det är mest på hennes ansikte. Både Mela och Nina L (och jag) har visat nakna delar (det ger pluspoäng). Feddis har haft högst kvalite på sina bilder och inte bara myspacevinkeln. Äh ja vettefan.

machine gun
2007-09-26, 16:56
Ja, skulle hon inte varit snygg så skulle det vara förjävligt om hon postade bilder på sig själv.

Det var en kompletterande komplimang bara.

mangemani
2007-09-26, 17:01
inte lätt,inte lätt,tok för många attention whoes att välja mellan,du skulle ha gjort en fler vals poll.
men jag ska försöka summera lite och rösta iaf.

RassK
2007-09-26, 17:05
Flervalspoll imo

bulldozer
2007-09-26, 17:27
Få se, av sig själva LI & banditen.. Bilder på Nina L bumpas oftast av andra
(t.ex. snyggaste brudarna tråden osv.) i en mängd de med

Svårt att säja med säkerhet :)

Whistler
2007-09-26, 18:37
Whistler saknar Nina... Var är hon? :(

Metal_boy_
2007-09-26, 18:39
Alla bilder är ju dock inte på en själv, jag har tex. postat otaliga bilder på maträtter, min hund, andra människor vid koloträffar osv.
(Även om majoriteten av mina bilder helt klart är på mig själv.)

Jo, men jag skrev ju om det går kolla dom man postat på sig själva. Jag förstår att man kan ha postat på annat med. :)

Slartibartfast
2007-09-26, 18:42
Vars är Slarti i listan?

Hans bilder är oslagbara.

Tack! Jag har dragit mig tillbaka. Men kanske jag gör en comeback nån dag.

Den som exponeras mest utan att det blir attentionwhorigt är nog Fed.

Nina L saknar jag. :(

Yankeee
2007-09-26, 18:52
du skulle ha gjort en fler vals poll.


På vilket sätt skulle en dansomröstning ha löst saken?

Krampus
2007-09-26, 19:01
Röstade krampuus!
Han ser jag mest av iaf!

Pirre! fler pollar ffs!
Du kan detta!

Fan Finnen, är det så illa? :D

mini
2007-09-26, 19:30
På vilket sätt skulle en dansomröstning ha löst saken?

Nämen, är Arne Hegerfors reggad här?

OnT tycker jag det har varit mycket Lady Insane och för lite naken-Yankeee på sistone.

Piranha
2007-09-26, 19:49
Nämen, är Arne Hegerfors reggad här?

OnT tycker jag det har varit mycket Lady Insane och för lite naken-Yankeee på sistone.

Jag håller med, han är ju snygg så va fan.

Saknar Nina också.

Cilia
2007-09-26, 19:50
OnT tycker jag det har varit mycket Lady Insane och för lite naken-Yankeee på sistone.

+1
och för lite tjejer i silverglittrande knästrumpor

nr16
2007-09-26, 19:50
Alex Lindgren för han har snyggast stil av dom som visar sig!

Kwon
2007-09-26, 19:58
Först kändes det som att både Lady Insane och Bandit var starka up-and-comers, stabila bubblare och nykomligar som tog scenen med storm, men det är ju enkelt konstaterat att den som verkligen har dominerat 2007 är Lady Insane.

Hon har gått om allihopa!

2006 var nog Ninas år, men 2007 förblir nog the year of the Insane!

Den starkaste killen på den fronten måste nog vara Schenkan Sjöö.
Känns som att han kommer gå om (eller redan gått om) Alex Lindgren.

egge
2007-09-26, 20:03
Alex Lindgren för han har snyggast stil av dom som visar sig!

Aha, så mest exponerad = snyggast stil?

Nitrometan
2007-09-26, 20:03
Ja de är svårt, dem är så bildkåta allihopa.
Jo, svårt.

Men jag röstar på den lilla banditen.

Trance
2007-09-26, 20:09
Favorit i repris kanske på denna tråden?

"Inom psykiatrin är histrionisk personlighetsstörning (HPD) en personlighetsstörning som involverar ett mönster av orimligt stora känslouttryck och uppmärksamhetssökande, behov av orimligt mycket godkännande och olämpligt förföriskt uppträdande. Sjukdomen börjar oftast i tidig vuxenålder.

Det centrala i beteendet hos en person med histrionisk personlighetsstörning är det genomgripande och överdrivna mönstret av emotionalitet och uppmärksamhetssökande beteendet. Personerna är livliga, dramatiska och flirtiga. De kan vara olämpligt sexuellt provokativa, uttrycka starka känslor med en impressionistisk stil och är lättpåverkade av andra."
http://sv.wikipedia.org/wiki/Histrionisk_personlighetsst%C3%B6rning

Nej men jag bara skojar självklart, men jag var tvungen att utnyttja mina bokmärken som jag fint nog sparade under namnet kolo en sen natt när man surfade. Fast det är bara jante i mitt fall, ni är alla mycket ståtliga och trevliga så kör på.

Cilia
2007-09-26, 20:10
Först kändes det som att både Lady Insane och Bandit var starka up-and-comers, stabila bubblare och nykomligar som tog scenen med storm, men det är ju enkelt konstaterat att den som verkligen har dominerat 2007 är Lady Insane.

Hon har gått om allihopa!

2006 var nog Ninas år, men 2007 förblir nog the year of the Insane!

Den starkaste killen på den fronten måste nog vara Schenkan Sjöö.
Känns som att han kommer gå om (eller redan gått om) Alex Lindgren.
Nu blev jag lite ledsen när du glömde mig.
Jag trodde alltid att jag var först på din lista

Kwon
2007-09-26, 20:18
Nu blev jag lite ledsen när du glömde mig.
Jag trodde alltid att jag var först på din lista

Det är du och det kommer du alltid att vara, men man måste trots allt vara rättvis! :D

Även om jag önskar att du hade exponerat dig lika mkt som Lady Insane betyder det ju inte att du HAR gjort det. :)

FreCKo
2007-09-26, 20:42
Vars är Slarti i listan?

Hans bilder är oslagbara.

Tack! Jag har dragit mig tillbaka. Men kanske jag gör en comeback nån dag.

Den som exponeras mest utan att det blir attentionwhorigt är nog Fed.

Nina L saknar jag. :(

Jag som satt och väntade spänt på uppföljarbilderna på en halvnaken slarti med någon skev min :(

LadyInsane
2007-09-26, 22:13
Haha vilken tråd!! När man äntligen är frisk och går till jobbet, ja, då är det tid för att posta sådana här roliga trådar.

Komiskt nog var jag anonym i flera månader innan jag började posta bilder på mig. Alla bara gnällde och gnällde!! (Minns ni den tiden, era muppar?;))

Känner ni igen "the rush" när ni accepterat hur ni ser ut och är nöjda över det? I somras kände jag så, ja, för första gången.
A monster was created och nu finns jag överallt på forumet. Tycker jag om det? Ja, självklart.

Först kändes det som att både Lady Insane och Bandit var starka up-and-comers, stabila bubblare och nykomligar som tog scenen med storm, men det är ju enkelt konstaterat att den som verkligen har dominerat 2007 är Lady Insane.

Hon har gått om allihopa!

2006 var nog Ninas år, men 2007 förblir nog the year of the Insane!



*cupid*

LadyInsane
2007-09-26, 22:26
Föresten, vinner jag något pris?*popcorn*


(Aight, jag lovar att inom en snar framtid slänga upp något mer "kollo"-aktigt som helkroppsposeringar i bra ljus..... Mer böff, mindre attention-whore!;))

Edit: We all know, I'm lying...! mohahaha

Nina L
2007-10-10, 10:12
Whistler saknar Nina... Var är hon? :(Här är jag.

http://doom3.planet-multiplayer.de/forum/html/emoticons/hallo.gif

AngelLove
2007-10-10, 10:29
Nu har jag ju inte vart här så extremt mycket på ett bra tag pga skador men va faen, Cilia exponerad på bild :o =!= Först Grub som dödar myten och nu även Cilia - har ni ingen heder kvar !! ;)

Snafu
2007-10-10, 10:32
Nu har jag ju inte vart här så extremt mycket på ett bra tag pga skador men va faen, Cilia exponerad på bild :o =!= Först Grub som dödar myten och nu även Cilia - har ni ingen heder kvar !! ;)

Det har hon väl inte gjort?

Piranha
2007-10-10, 10:33
Det har hon väl inte gjort?

Jorå , den som söker skall finna.

Snafu
2007-10-10, 10:35
Jorå , den som söker skall finna.

:MrT:

stevebc
2007-10-10, 10:55
Jaha BILDMÄSSIGT? Haha klockren på ladyinsane då helt omöjlig att missa :thumbup:

LadyInsane
2007-10-10, 11:04
Jaha BILDMÄSSIGT? Haha klockren på ladyinsane då helt omöjlig att missa :thumbup:

:D

Jag har börjat gå runt paranoid på gymmet. Det känns som om alla vet vem jag är...:angel: