handdator

Visa fullständig version : Man ska inte jävlas med domaren.


Stoltz
2007-09-26, 13:16
Inte ens på de mindre matcherna:

CTtniB6nKg0

Edit:

Storyn bakom är väldigt snabbt: Killen som blir kastad av domaren hade betett sig illa mot alla, knuffat runt mot domaren etc. Till slut smäller han till dommaren på ena örat och säger "Fuck you". Det är då det smäller.

Deceiver85
2007-09-26, 13:18
Haha, grym domare! Och vad var det med fegisen som försökte få in några smällar efter domaren hade plockat ner motståndaren?

Tricklev
2007-09-26, 13:34
Haha, vilket grymmt snyggt kast, underbart hur han kör iväg den fega fan som försöker få in ett par slag också, måste vara gött att gå in i en match och gå ut som förlorare emot domarn. :D

panzerpig
2007-09-26, 13:36
haha, jäklar vilket snyggt kast, killen ser ut som en docka :)

Thewind
2007-09-26, 13:38
Fan vilken kick jag fick av den, så jävla rätt!

Whistler
2007-09-26, 13:52
Skulle jag gå en MMA-match skulle jag inte vilja ha den domaren i ringen. Vilken idiot, ser ni inte hur han muckar med killen när han blivit tryckt in i hörnan och provocerar honom. Vem som helst kan göra misstag i stridens hetta, och om det enda jag ser att killen gör mot domaren är att han lägger armen mot hans axel/nacke i ett försök till clinch. Det kunde lika väl vara att han ville ha något att stödja sig mot.

Men visst, vi kan säga att domaren upplevde det som ett slag. Varför går han på killen? Han är domare, det är hans jobb att sära på fighters som inte har full kontroll, inte att kasta dem. Han skulle knuffat tillbaka honom, möjligen hållt fast honom och därefter gett honom straffpoäng eller diskat honom för bristande kontroll och/eller dåligt uppförande.

Whistler
2007-09-26, 13:56
Som vanligt är edit-tiden för kort...

Sen ska han (domaren) visserligen ha en eloge för att han tryckte bort fightern som gick på den som blev kastad. Där visar han kontroll över situationen, och man ser att de som fightas är nybörjare. Frågan är då varför han inte hade kontroll över situationen redan från början? Eller om han hade det, varför gör han - som är i en beslutande position - något sådant korkat?

Kollar jag på videon igen nu när intrycken sjunkit in lite så ser man klart och tydligt att fightern som blir kastad blir irriterad på att domaren håller sin hand på honom och försöker skaka av sig honom, domaren går då på honom och kastar. Tycker mig t o m se att domaren slår honom med högerhanden innan kastet.

dice
2007-09-26, 13:57
det enda jag ser att killen gör mot domaren är att han lägger armen mot hans axel/nacke i ett försök till clinch. Det kunde lika väl vara att han ville ha något att stödja sig mot.

Precis, det är det enda Du ser. Klippet visar inte hela fighten.

hultman
2007-09-26, 14:06
Skulle jag gå en MMA-match skulle jag inte vilja ha den domaren i ringen. Vilken idiot, ser ni inte hur han muckar med killen när han blivit tryckt in i hörnan och provocerar honom. Vem som helst kan göra misstag i stridens hetta, och om det enda jag ser att killen gör mot domaren är att han lägger armen mot hans axel/nacke i ett försök till clinch. Det kunde lika väl vara att han ville ha något att stödja sig mot.

Men visst, vi kan säga att domaren upplevde det som ett slag. Varför går han på killen? Han är domare, det är hans jobb att sära på fighters som inte har full kontroll, inte att kasta dem. Han skulle knuffat tillbaka honom, möjligen hållt fast honom och därefter gett honom straffpoäng eller diskat honom för bristande kontroll och/eller dåligt uppförande.

Men släpp den för fan :) Sluta grina över en randomfight där den som fick stryk med största sannolikhet var värd det.

Tigerkotten
2007-09-26, 14:09
Getting back to the chokeslam... First I accidentally knock the guy over while seperating the two. I then apologize and pat the guy on the headgear. As I walk away he mushes the back of my head and when I turn around he tells me to go "F" myself. If you look extra closely you can see me knock away his left hand which was on my neck first before I slammed him. Earlier in the fight the guy was acting like a punk, talking smack and disrespecting everybody. He totally deserved it, everyone who was there agreed. Other refs like Bobby Patinelli and Big Joe Gable wouldve done worse.I'd never act that way in a real fight or at a real event. These were two jerks fighting over a $20 bar tab and a free t-shirt for cryin' out loud!!! Anyway, I'm glad 99% of you loved the video and I thank everyone for their support and positive feedback.

Solros
2007-09-26, 14:20
Getting back to the chokeslam... First I accidentally knock the guy over while seperating the two. I then apologize and pat the guy on the headgear. As I walk away he mushes the back of my head and when I turn around he tells me to go "F" myself. If you look extra closely you can see me knock away his left hand which was on my neck first before I slammed him. Earlier in the fight the guy was acting like a punk, talking smack and disrespecting everybody. He totally deserved it, everyone who was there agreed. Other refs like Bobby Patinelli and Big Joe Gable wouldve done worse.I'd never act that way in a real fight or at a real event. These were two jerks fighting over a $20 bar tab and a free t-shirt for cryin' out loud!!! Anyway, I'm glad 99% of you loved the video and I thank everyone for their support and positive feedback.

That's very cool Tigerkotten, how long have you been a referee?
Do you know you're nickname means The Tigerpinecone in swedish?
Keep on posting on Kolozzeum!

Liten Men Fet
2007-09-26, 14:23
Finns en annan video där den ena fightern hoppar på den andre när dommaren stoppat matchen, dommar kliver snabbt in och stryper ut bråkstaken.
Hittar den inte nu tyvärr. :(
Nån annan kanske vet vilken jag menar?

ErikWrestlingFreaket
2007-09-26, 14:32
That's very cool Tigerkotten, how long have you been a referee?
Do you know you're nickname means The Tigerpinecone in swedish?
Keep on posting on Kolozzeum!



Va? Vad får dig att tro att Tigerkotten var domaren? Han citerade bara vad domaren skrev.

erks
2007-09-26, 14:41
Va? Vad får dig att tro att Tigerkotten var domaren? Han citerade bara vad domaren skrev.

ironiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiii

Deceiver85
2007-09-26, 14:42
That's very cool Tigerkotten, how long have you been a referee?
Do you know you're nickname means The Tigerpinecone in swedish?
Keep on posting on Kolozzeum!

:laugh: :laugh:

Tricklev
2007-09-26, 15:29
Finns en annan video där den ena fightern hoppar på den andre när dommaren stoppat matchen, dommar kliver snabbt in och stryper ut bråkstaken.
Hittar den inte nu tyvärr. :(
Nån annan kanske vet vilken jag menar?

Jepp den minns jag också, den andra killen svimmade av direkt, eller hur slutade det nu igen?

Varför är det så kul att se sådana här dommare? :D

Tricklev
2007-09-26, 15:39
Men ffs Whistler, kan du läsa vad det står före du flippar ut, eller gillar du att grina utan att läsa på om bakgrundshistorian först?

FFS ETT KKK MÖTE BLEV AVBRUTET HÄROMDAGEN JAG ÄR SÅ UPPRÖRD OCH JAG STRUNTAR I VARFÖR DET BLEV AVBRYTET JAG ÄR SÅ JÄVLA UPPRÖRD!!!1!1322!2§11sjutton!2315!

Edit: FFS, inte nog med det, HELA VÄRLDEN ATTACKERADE TYSKARNA PÅ 40TALET; FFS FLERA EMOT FÅ ÄR JU SÅ ORÄTTVIST!!1!!!12

Liten Men Fet
2007-09-26, 15:41
Jepp den minns jag också, den andra killen svimmade av direkt, eller hur slutade det nu igen?

Varför är det så kul att se sådana här dommare? :D

Domaren stryper ut killen medans han förtvivlat försöker klappa ut sig. Kanske inte så snällt men han förtjänar det, man kan ju inte ha fighters som inte följer reglerna eller domaren för då blir nån skadad.

Tricklev
2007-09-26, 15:42
Domaren stryper ut killen medans han förtvivlat försöker klappa ut sig. Kanske inte så snällt men han förtjänar det, man kan ju inte ha fighters som inte följer reglerna eller domaren för då blir nån skadad.

Japp, det hela gick på bara runt 2-3 sekunder också sedan var killen avsvimmad va? Har för mig att det gick nästan direkt före han svimmade av.

Däremot så ska väll domarna försöka hålla sig till reglerna så mycket som möjligt dom också, men visst är det kul att se.

hangatyr
2007-09-26, 16:49
tjusig nertagning.

RassK
2007-09-26, 17:21
Haha, som vanligt går tråden helt överstyr och börjar handla om något helt annat :laugh:

Vinter
2007-09-26, 17:31
That's very cool Tigerkotten, how long have you been a referee?
Do you know you're nickname means The Tigerpinecone in swedish?
Keep on posting on Kolozzeum!

Huuumor, på låg nivå men ändå klockren.

egge
2007-09-26, 17:33
ironiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiii

Nej, humor och ironi är inte alltid samma sak.;)