handdator

Visa fullständig version : "Ab harness" / Cable attachment, finnes?


Sheogorath
2007-09-26, 06:01
Yo sup hi

https://www.bodysolidstore.com/MensHealth/images/Item/2m.jpg

Den här finns i en annan version, vilken är den jag är ute efter om ni inte insisterar på att ni provat och att den suger. Det är helt enkelt en väst där du fäster kabeln någonstans högt upp på ryggen. På så sätt slipper du hålla emot med grepp och lats alls överhuvudtaget, vilket man behöver göra med ett harnesk/skydd av typen ovan, eller om du bara kör med ett vanligt tricepsrep/motsv.

Har ni provat den versionen jag menar? Finns den att få tag på? Var (PM)? Sverige? UK osv.

Diskutera.

Sheogorath
2007-09-26, 20:48
bump *gah!*

tntballe
2007-09-26, 20:53
bump *gah!*

har du något namn på västen, har sökt men inte hittat annat än den du har bild på

Sheogorath
2007-09-26, 20:57
har du något namn på västen, har sökt men inte hittat annat än den du har bild på

Hade jag haft det hade den redan legat i min "shopping basket". :D Den finns hos ett företag jag beställde min nackhuva ifrån, som jag tror hette The Fitness Company (Co Uk), men jag hittar inget där när jag googlar. Tror inte ens jag hittat rätt företag. Och natürlish har jag kastat deras katalog.

"Ab vest", "Crunch vest" m.fl är alla fruktlösa så vitt jag kan se. Jag kollar igenom olika företags sortiment av cable attachments a.w.s. Vi får se vad det ger. Schyst att du engagerar dig!