handdator

Visa fullständig version : Nedgående bröstvårtor och större bröstmuskler?


Muscle-man
2007-09-23, 18:13
Tjabba tjabba hej,

Min fråga är rätt så enkel - se bilden nedan och svara på några frågor!

Vad krävs det i princip för att få liknande bröstmuskler, och hur blir det så att bröstvårtorna blir riktade neråt sådär, är det något som sker naturligt eller måste man träna muskeln på ett speciellt sätt?

Sen så finns det massa diskussioner angående "styva" och "mjuka" bröstvårtor;
att de blir styva när man är vältränad och vice versa, Någon som kan klargöra dessa frågor åt mig? Är väldigt fundersam över saken.

/P

Fatalist
2007-09-23, 18:38
Först och främst, tack för ett långt och trevligt skratt. Inte för att vara taskig eller elak, men du inser vilka underbara homo-vibbar denna tråd ger, right? :)

Jag vet inte om jag vill gå in på de olika tillfällen när dina bröstvårtor är styva respektiva mjuka, men det handlar bland annat om mängden fett du håller på, och även till viss del om du har mycket bröstkörtelvävnad vilket många har under puberteten.

Var bröstvårtorna sitter och hur de pekar är till 99% genetiskt, om vi bortser från grova fall av gyno och dylika tillstånd.

Det enda svar du egentligen kan få är - träna på, ät bra och vila duktigt och invänta de långsiktiga resultaten så märker du helt enkelt hur det blir för just dig.

Muscle-man
2007-09-23, 18:53
Först och främst, tack för ett långt och trevligt skratt. Inte för att vara taskig eller elak, men du inser vilka underbara homo-vibbar denna tråd ger, right? :)

Jag vet inte om jag vill gå in på de olika tillfällen när dina bröstvårtor är styva respektiva mjuka, men det handlar bland annat om mängden fett du håller på, och även till viss del om du har mycket bröstkörtelvävnad vilket många har under puberteten.

Var bröstvårtorna sitter och hur de pekar är till 99% genetiskt, om vi bortser från grova fall av gyno och dylika tillstånd.

Det enda svar du egentligen kan få är - träna på, ät bra och vila duktigt och invänta de långsiktiga resultaten så märker du helt enkelt hur det blir för just dig.

Man måste väl bjuda på sig lite mannen? å ja, jag formulerade mig väl lite väl homo-erotiskt(?) ;P men du förstod och det var det viktigaste!

Tack för svaren för det exakt det jag ville veta, tycker bara musklerna ser betydligt "finare" ut när vårtorna är mindre - inte i vägen dvs! *wink*

Fatalist
2007-09-23, 19:06
Självklart, att bjuda på sig själv är ett tecken på en stark självbild! :thumbup:

HailZortY
2007-09-24, 17:56
*kissass* haha fick mig oxå ett gott skratt.
Man kan la inte träna sig till att få bröstvårtan nedåt. e som tidigare nämnt, att det e från person till person.. aja, tack för ett bra forum! haha...

stargate
2007-09-24, 18:09
Går det inte att träna bara övre delen av bröstet så att man får mer "häng" då?


Eller är det nån myt att man kan aktivera olika delar av bröstet?

EDIT: Tänkte på lutande bänkpress m.m..

Allan
2007-09-24, 18:44
Går det inte att träna bara övre delen av bröstet så att man får mer "häng" då?




Nej