handdator

Visa fullständig version : Kreatinval? vilket tycker ni fungerar bäst.


Samir
2007-09-23, 17:02
Jag har hört att Horsepower är ett jäkla bra kreatin. man får ett jävla sug och vilja att träna sägs det. vad tycker ni?

vilket kreatin föreslår ni?

Johansv
2007-09-23, 17:11
Har körd med Twinlab. Dalbladhs, och AST's.

Jag gillade AST's, micronized. Det höll sig flytande och jag ökade i vikt av det tillskillnad från dom andra.

flesh
2007-09-23, 17:15
Dahlblads..bra pris..funkar gör det också

NicoRacing
2007-09-24, 07:39
Vanligt kreatin monohydrate kär jag på från GG funkar hur bra som helst!

MpG
2007-09-25, 16:21
Jag har tagit horsepower i ca 2 månader nu.
Det innehåller ju 3 olika sorters kreatin. Man får ett riktigt bra pump i musklerna. Om du ska ta det så ta det ca 30-40 min innan du drar till gymmet, tar ungefär så lång tid innan det kickar igång.

Kan vara lite skrämmande första gången man tar det, det sticker i kroppen + att man blir varmare.

EiseltUK
2007-09-25, 16:40
Jag har tagit horsepower i ca 2 månader nu.
Det innehåller ju 3 olika sorters kreatin. Man får ett riktigt bra pump i musklerna. Om du ska ta det så ta det ca 30-40 min innan du drar till gymmet, tar ungefär så lång tid innan det kickar igång.

Kan vara lite skrämmande första gången man tar det, det sticker i kroppen + att man blir varmare.


Det är argininet som bidrar till pumpen.

Om det är en massa olika sorters kreatin eller bara en spelar nog egentligen inte så stor roll, bara man anpassar doseringen så att man får den mängd som behövs för effekt.

Solve
2007-09-25, 17:00
Kreatin ökar uthålligheten aight? Funkar det även vid löpning runt 5-10km? Något som testat och vad är skillnaden tidsmässigt? 1min?2, 3 ?