handdator

Visa fullständig version : Vill Bara Släppa Loss Mina Tankar


CRY-TECH
2007-09-09, 17:27
Jag är en student på 18 år som har massor av tankar och funderingar inom mig och som förblivitt inom mig för att mitt svaga psyke inte tillåtit att släppa ut alla de tankar som har plågat mig i snart 3 års tid. Jag studerar tredje året på Tensta gymnasium och efter plugget brukar jag träna på gym, göra skolarbete och träffa kompisar.

Problemet ligger i att min relation till en viss kompis har förändrats med tiden och då jag pluggar på samhällslinjen så blir det mycket skolarbete och då jag satsar på höga betyg blir fritiden lidande. Jag hinner inte alltid vara med mina kompisar och vise versa övertalar mina kompisar mig att vara med dem när jag egentligen skulle behöva plugga. Vardagen för mig har helt enkelt blivit stressigare och stressigare med tiden och då jag och min bästa kompis inte kunnat komma bra överrens på senare tid har mitt psyke blivitl idande.


Min bästa vän och jag har haft en del hektiska samtal angående mitt gymande och angående en del av mina säregna intressen vilket har fåt mig att må dåligt och många gånger har jag inte kunnat koncentrera mig i skolan elelr på gymet för att jag tänkt för mycket på framtiden eller hur nästa telefonsamtal med min bästa kompis kommer att utveckals. Mina kompisar tycker att jag tänker för mycket på skolan och utbildningen medan mina föräldrar och mian klasskamrater påpekar vikten av att ha en bra utbildning i framtiden.