handdator

Visa fullständig version : Smithen som chinsräcke?


Jo0oHaN
2003-04-15, 02:00
sitter här mitt i natten och stör mig lite på att det inte finns något chinsräcke på mitt gym:( ....kom på att man kan ju sätta smithen på högsta och köra där...bra idé? kan den inte liksom hoppa av om man är för vild? :confused: :D

Tompi
2003-04-15, 03:01
Funkar nog jättebra, du kan också använda knäböj ställningen sätta den på högsta lägga stången där å sen köra:thumbup:

shirunai
2003-04-15, 06:23
Originally posted by Jo0oHaN
sitter här mitt i natten och stör mig lite på att det inte finns något chinsräcke på mitt gym:( ....kom på att man kan ju sätta smithen på högsta och köra där...bra idé? kan den inte liksom hoppa av om man är för vild? :confused: :D

den kan nog hoppa av, har ni inte sånna här säkerhets låsningar ?

Kristian
2003-04-15, 06:44
Originally posted by Jo0oHaN
sitter här mitt i natten och stör mig lite på att det inte finns något chinsräcke på mitt gym:( ....kom på att man kan ju sätta smithen på högsta och köra där...bra idé? kan den inte liksom hoppa av om man är för vild? :confused: :D

Det fungerar utmärkt...att den ska hoppa av är ju fullt möjligt men knappast troligt.

/Kristian

spas
2003-04-15, 07:31
Kör på den hoppar inta av, jag har kört så i 2 år på mitt gamla gym. bättre chinsräcke finns inte, man hänger så härlitg fritt utan att slå i ställningar eler dylikt.

PlutonB
2003-04-15, 08:03
Sätt på lite vikter om du är rädd för att den ska hoppa av, även om också jag inte tror att risken är så stor ändå.

norpx
2003-04-15, 08:40
körde också med smitten på gamla gymmet. Men var lite jobbigt för man var tvungen böja bena så brutalt. Men visst funkar det bra.

Jo0oHaN
2003-04-15, 12:46
fint..då blir det till att prova det.....men jag klarar iof bara 6 chins :em: