handdator

Visa fullständig version : Vad är det med folk?


Handcuff
2007-09-07, 22:57
Erbjöds hundbajspåse. (http://www.aftonbladet.se/karlstad/article729198.ab)

Ja vad är det med folk (idioter)? Säger man åt någon som gör fel så riskerar man att bli ihjälslagen....tillrättavisar man någon så blir man knivhuggen i huvudet. Känner sig dessa personer förnedrade av påpekandet? "ingen säger åt mig-i´m mr.hulken!!!!" Eller är det fysiska begränsnigar såsom minimal hjärna? Avsaknad av konsekvenstänk - "slår jag ihjäl den här farbrorn så får alla se vilken hårding jag är" istället för: "slår jag ihjäl den här farbrorn tycker alla att jag är en livsfarlig idiot som kommer att slösa bort precis hela mitt liv på kåken"....

*SUCK*

joriice
2007-09-07, 23:10
Jag misstänker att påsen erbjöds med ett visst mått med överlägsenhet/ironi/förakt från de äldre männen...

...Alltså, det är inte försvarbart från mannens sida (såklart) men man bör inte tro på allt man läser bara.

egge
2007-09-07, 23:19
Att folk är idioter är knappast någon nyhet.

XroW
2007-09-07, 23:30
Jag misstänker att påsen erbjöds med ett visst mått med överlägsenhet/ironi/förakt från de äldre männen...

...Alltså, det är inte försvarbart från mannens sida (såklart) men man bör inte tro på allt man läser bara.

Haha jo hade varit intressant att veta hur denna påse erbjöds :)

"Plocka upp skiten innan jag trycker ner ditt ansikte och tvingar dig att äta det"

Man kan ju ganska lätt ljuga om vad man sagt :)
Självklart är man en idiot om man nu flyger på någon med en kniv.