handdator

Visa fullständig version : Nya tider, Nya tag! (viktnedgång)


NuPpArT
2007-09-06, 23:52
Hallå alla glada! Nu är sommaren över och jag har bestämt mig för att det är slut på soffliggandet! Helt enkelt är det nya tag som gäller och förhoppningsvis lite sidfläsk som ska bort!

Syftet med denna journal är främst att jag känner att det kommer motviera mig själv! Om någon själ hittar hit och ger kritik eller bara pepp så är det ett plus i kanten!

Lite kort om mig:

Ålder: 20
Vikt: ca 66,5 kg (väger in mig imorgon innan frukost)
Längd: 172 cm
Träningserfarenhet: Kan inte säga att jag har gymmat seriöst men har hållt på till och från i ett år. Tränat smått kickboxning och korpfotboll :)
Mål: Har inget specifikt viktmål då jag tycker att jag väger lite redan nu (men inte nöjd med min kropp!) men ett par kilo vill jag ner.

Jag vill komma igång med minst 3 träningspass i veckan då jag under sommaren har högst legat på ett träningspass per vecka. Journalen kommer att leva i en månad och därefter kanske en ny skapas! Mer info följer imorn men nu sova så jag orkar upp och träna imorgon!

NuPpArT
2007-09-07, 11:19
Upp kl 10 och vägde in mig på 66,9 kg. Sedan var det direkt iväg till gymmet för att köra ett lättare pass. Hann med att träna bröst, biceps och mage samt att springa i ca 15 min innan kl var för mycket och det var dags att åka hem. Nästa gång får jag ge mig iväg tidigare!

Frukost lunch pasta med köttfärsås. Normalstor portion, tänkte klämma i mig två ägg men var för mätt så får bli senare idag. Resten av dagen består av jobb och lugn filmkväll hos kompis. Till middag serveras förmodligen kycklingwok och till kvällen blir det något mindre.