handdator

Visa fullständig version : amatör deluxe, but trying!


LadyInsane
2007-09-05, 22:51
Precis! Inget dåligt kan komma ut från det, så det är bara att satsa!:) Ska följas!

BarbieBottom
2007-09-05, 22:56
Dagens träning:

Idag hade jag vilodag, men skriver upp gårdagens som en liten presentation!

Löpning i ca 30min. Körde en kortisrunda pga lite tid men sista 7minutrarna ungefär så spurtade jag och körde helt slut på mig själv.
Kanske inte låter mycket i en riktig löpares öron, men jag kände mig riktigt stolt över mig själv som aldrig skulle klarat de här för 4 månader sedan.

Har inte tagit tid på mig själv ännu någon gång men skall börja göra de, just for fun :)

Väl hemma blev de 50 situps och 15 armhävningar. Spaghettiarmar :em:

XroW
2007-09-05, 22:58
Planerat att köra all träning hemma eller funderar du på skaffa gymkort ? :)

tntballe
2007-09-05, 22:59
Löpning i ca 30min. Körde en kortisrunda pga lite tid men sista 7minutrarna ungefär så spurtade jag och körde helt slut på mig själv.
Kanske inte låter mycket i en riktig löpares öron, men jag kände mig riktigt stolt över mig själv som aldrig skulle klarat de här för 4 månader sedan.


all löpning är bra löpning. :thumbup:

BarbieBottom
2007-09-05, 23:02
Planerat att köra all träning hemma eller funderar du på skaffa gymkort ? :)

Jag har haft gymkort, men pga flytt så blev de lagt åt sidan.
Kommer snarast skaffa ett nytt, måste bara veta vilken stad som blir min fasta punkt först :)

XroW
2007-09-05, 23:05
Jag har haft gymkort, men pga flytt så blev de lagt åt sidan.
Kommer snarast skaffa ett nytt, måste bara veta vilken stad som blir min fasta punkt först :)

aaah okej.

Du förvirrar mig, läste att du ridit osv sen kollar jag på din profil att du var man...
Ser nu på bilden i profilen att du är kvinna :D hahaha

Kört hårt :thumbup:

BarbieBottom
2007-09-05, 23:07
aaah okej.

Du förvirrar mig, läste att du ridit osv sen kollar jag på din profil att du var man...
Ser nu på bilden i profilen att du är kvinna :D hahaha

Kört hårt :thumbup:

Haha ojsan, bör kanske ändras!
Shemale ftw!

XroW
2007-09-05, 23:10
Haha ojsan, bör kanske ändras!
Shemale ftw!

Hehe, vet inte är inte så pro shemales men :D

Välkommen till Kolo :D

BarbieBottom
2007-09-06, 12:13
Jaja, här kommer bilder på "dagsformen". Är inte så mycket form, mest speta. Men ett steg i taget, de här blir bra!

Frustrator
2007-09-06, 12:19
Ser bra ut, som någon kommenterade ovan så är all löpning bra löpning :)

Koffeman
2007-09-06, 12:37
Välkommen till kolo! kör hårt å länka lungt :)

BarbieBottom
2007-09-06, 12:39
Välkommen till kolo! kör hårt å länka lungt :)

Tack o bock!

BarbieBottom
2007-09-06, 19:49
Dagens träning:
Var upp på simhallen med min mor. Säkert tre år sedan jag simmade sist. Glömt bort hur skoj de var! Och hur jobbigt :Virro

Simmade iallafall 1200m varav 500 vanligt, 300 rygg och 400 crawl eller hur det nu stavas. Sedan lite hopp och lek från trampoliner för att avsluta i den uppvärmda poolen.
Kändes lagom då jag har ont i halsen och inte ville ut och springa idag.

Handcuff
2007-09-06, 20:00
Journaler med söta tjejer blir alltid välbesökta på nolltid. Själv fick man vänta 3 månader på första kommentaren...typ:D

Nåjja en obligatorisk: Kör hårt :thumbup:

BarbieBottom
2007-09-08, 18:01
Jahopp, har gått och blivit förkyld.
Det där med att simma kanske inte var en skitbra idé. Blev ju inte så lite nerkyld.
Idag har de varit slappdag, vilket de förmodligen blir imorgon med. Skulle egentligen till Göteborg imorgon men får vänta till på måndag då de inte fanns några biljetter imorgon.
Då ska jag träna med bandidet så ska hon få piska mig lite.