handdator

Visa fullständig version : Ante har gjort slut!


Cilia
2007-09-05, 20:26
Efter att inte hört ifrån honom på en vecka, bara spårlöst försvunnen dök han upp idag.

Under en hel vecka har han hållit sig borta, inga telefonsamta, inga sms, inga svar på PM, inte dykt upp på gymmet helt enkelt bara försvunnen.

Det hela började för en vecka sen när han hade lovat att träffa mig. Dök inte upp, hade även bestämd dagen efter men inte ngn Ante då heller. Frågade runt men ingen visste något.

Så idag dök han upp. Det sken om honom. Han såg iofs lite generad ut en mest var det en aura av lycka runt honom. Svaret kom snart. Han kom fram och svamlade något om varför han inte dykt upp. Ingenting var förståeligt. Jag har vittnen till det hela. Sen kom han tillbaka någon minut senare och presenterad Bosse (eller vad han nu hette).
- Det här är Bosse, min nya träningspartner.
Mitt blod frös till is. Jaha det är så det ligger till. Jag borde ha förstått, alla tecken fanns ju där men jag bara valde att ignorera dom.
Jag hälsade glatt, ville ju inte ställa till en scen där framför Bosse och alla andra. Men det kändes långt inne i hjärtat.

Dom hade till och med matchat träningskläderna med rosa/oranga träningströjor vilka dom stolt visade upp. Jävla piss, skit töntar ville jag skriva. Tror ni jag bryr mig eller?????


Så nu sitter jag här ensam igen och slickar mina sår.
Det slutar alltid på samma sätt.
Vad kan jag säga?
Män är djur nej män är ODJUR





Cinna förlåt, tar du tillbaka mig?
Allt är förlåtet!

LadyInsane
2007-09-05, 20:32
Aww stackars dig Cilia!

:D

Raggis
2007-09-05, 20:32
När lådvinet viskar mitt namn

Roger Pontare ;)

Skämt åsido. Dissa din träningspartner dig? Aj, aj, aj.

The_RobRoy
2007-09-05, 20:35
När lådvinet viskar mitt namn


:laugh: :laugh:

Chris
2007-09-05, 20:39
Hon måste vara en sån där jobbig person att träna med som rör stången när man inte behöver pass i bänkpressen. Jag hade också dumpat henne.

Yucko
2007-09-05, 22:09
http://static.dropline.net/cats/images/Kitty-high.jpg

Cinna
2007-09-06, 06:27
Cinna förlåt, tar du tillbaka mig?
Allt är förlåtet!

Varje gång *cupid*

Juliette
2007-09-06, 06:38
Vilken chock, sen rosa/oranga träningströjor på det!
Jag förstår verkligen hur det måste kännas!

Tycker du ska hämnas rejält om du får chansen!
Köp nånting i lila/gult och visa upp på ett dramatiskt sätt.
:D

bubbe
2007-09-06, 06:58
Olla på dörrhandtaget FTW!

bertbert
2007-09-06, 07:26
Det är spinningpassens fel.

Granatgiraffen
2007-09-06, 07:45
Jätteskojigt.

melancoolio
2007-09-06, 07:48
Vem är Ante?

Piranha
2007-09-06, 08:00
Efter att inte hört ifrån honom på en vecka, bara spårlöst försvunnen dök han upp idag.

Under en hel vecka har han hållit sig borta, inga telefonsamta, inga sms, inga svar på PM, inte dykt upp på gymmet helt enkelt bara försvunnen.

Det hela började för en vecka sen när han hade lovat att träffa mig. Dök inte upp, hade även bestämd dagen efter men inte ngn Ante då heller. Frågade runt men ingen visste något.

Så idag dök han upp. Det sken om honom. Han såg iofs lite generad ut en mest var det en aura av lycka runt honom. Svaret kom snart. Han kom fram och svamlade något om varför han inte dykt upp. Ingenting var förståeligt. Jag har vittnen till det hela. Sen kom han tillbaka någon minut senare och presenterad Bosse (eller vad han nu hette).
- Det här är Bosse, min nya träningspartner.
Mitt blod frös till is. Jaha det är så det ligger till. Jag borde ha förstått, alla tecken fanns ju där men jag bara valde att ignorera dom.
Jag hälsade glatt, ville ju inte ställa till en scen där framför Bosse och alla andra. Men det kändes långt inne i hjärtat.

Dom hade till och med matchat träningskläderna med rosa/oranga träningströjor vilka dom stolt visade upp. Jävla piss, skit töntar ville jag skriva. Tror ni jag bryr mig eller?????


Så nu sitter jag här ensam igen och slickar mina sår.
Det slutar alltid på samma sätt.
Vad kan jag säga?
Män är djur nej män är ODJUR





Cinna förlåt, tar du tillbaka mig?
Allt är förlåtet!


Du borde sett det komma, rosa tröjor, slätstrukna skjortor, spinpass och denna fixering vid schlager. it cant be done.


http://forum.kithara.gr/avatars/Dance/spiderman_dance.gif

Fultjack
2007-09-06, 08:53
ok

Mirre
2007-09-06, 08:57
Cilia,

Jag beklagar det inträffade. Dock är Cinna en alldeles utmärkt träningspartner, om inte bättre. Dock kommer Ante att inse vad han hade när han inte längre har det kvar. :D

Ja, karlar är som dom är - inget förvånar mig längre. :D

Ironbabe
2007-09-06, 09:12
J**la Bosse men framförallt J**la Ante..Vad har Bosse som inte du har? Det kan ju omöjligtvis vara mer "balls" än vad du har iaf :D Jag tror att Ante började känna sig underlägsen och var den svagare partnern i ert förhållande så han kände sig tvungen att skaffa sig en ny, svagare Bitch! *kissass*

Cilia
2007-09-06, 21:27
Tack för ert stöd *s*iaf dom flestas av er



Tack Cinna, imorgon kör vi järnet.



Vem är Ante?
tack *w*



Du borde sett det komma, rosa tröjor, slätstrukna skjortor, spinpass och denna fixering vid schlager. it cant be done.

Sant men vad är det dom säger ******* är blind ..............



Jag beklagar det inträffade. Dock är Cinna en alldeles utmärkt träningspartner,
Den bästa *s*



J**la Bosse men framförallt J**la Ante..Vad har Bosse som inte du har? Det kan ju omöjligtvis vara mer "balls" än vad du har iaf :D Jag tror att Ante började känna sig underlägsen och var den svagare partnern i ert förhållande så han kände sig tvungen att skaffa sig en ny, svagare Bitch! *kissass*
precis, han är en svagis och en fegis och en mespropp.
Bosse kan ha honom HA

regus
2007-09-06, 21:34
Ante är ett svin, bara försvinna sådär. :(
Jävla män!

Scratch89
2007-09-06, 21:36
Du ska inte lägga in bilder på en dammsugare ala Yankee?

rosisbägen
2007-09-07, 12:21
Han ville väl ha något nytt? :naughty:

:D

Ryska_raketen
2007-09-07, 12:23
Tränar ante :confused:

Lilla Lisa
2007-09-07, 12:55
vad sker:confused: !? det här låter ju helt sjukt!?

Pez
2007-09-07, 13:14
vad sker:confused: !? det här låter ju helt sjukt!?

Det är sjukt. Helt sjukt!
Vi får väl se hur det hela utvecklar sig.
Hur ska gemensamma vänner förhålla sig?
Vem är denna "Bosse" egentligen?
Kommer Cilia någonsin kunna gå vidare?
Gillar Ante verkligen musikaler nog för att kunna byta läger så enkelt?
Vem vare som kasta?!
Än viktigare - vad ska han göra med sin fuckin skjorta?
Många frågor, inga svar. :/

z_bumbi
2007-09-07, 14:02
Det är sjukt. Helt sjukt!
Vi får väl se hur det hela utvecklar sig.
Hur ska gemensamma vänner förhålla sig?
Vem är denna "Bosse" egentligen?
Kommer Cilia någonsin kunna gå vidare?
Gillar Ante verkligen musikaler nog för att kunna byta läger så enkelt?
Vem vare som kasta?!
Än viktigare - vad ska han göra med sin fuckin skjorta?
Många frågor, inga svar. :/

Svaret får du i nästa episod av Bröderna Dal och Spektralstenarna:Virro

ante
2007-09-07, 22:01
:(

Vi har ju tagit det här ett antal gånger Cilia - det är inte dig det är fel på, det är jag.

I början blev jag bortsvept av din värme, din charm och din rutin. Men sedan när du gjorde 80 reps i liggande triceps extension, så försvann den där glädjen. Hoppet att jag någon gång skulle räcka till, blev som bortblåst.
Från första början har jag försökt förklara - men du har inte ens försökt att lyssna. På vägen träffade jag Bosse - som gav mig en ny dimension. En axel att gråta ut på, jag fick stöd och ovillkorlig kärlek. Som den unga och förvirrade pojken jag är, föll jag pladask för denna trygghet.

Jag hoppas att vi kan och kommer förbli vänner efter denna episod, du betyder fortfarande väldigt mycket för mig, men frågan kvarstår.

Vem vare?! Vem vare som kasta?! VAD SKA JAG GÖRA MED MIN FAKKIN SKJORTA?!?!

tomccc
2007-09-07, 22:05
Jag hoppas att vi kan och kommer förbli vänner efter denna episod, du betyder fortfarande väldigt mycket för mig, men frågan kvarstår.

Vem vare?! Vem vare som kasta?! VAD SKA JAG GÖRA MED MIN FAKKIN SKJORTA?!?!

:laugh: :laugh: :laugh:

Cilia
2007-09-08, 10:41
:(

Vi har ju tagit det här ett antal gånger Cilia - det är inte dig det är fel på, det är jag.

I början blev jag bortsvept av din värme, din charm och din rutin. Men sedan när du gjorde 80 reps i liggande triceps extension, så försvann den där glädjen. Hoppet att jag någon gång skulle räcka till, blev som bortblåst.
Från första början har jag försökt förklara - men du har inte ens försökt att lyssna. På vägen träffade jag Bosse - som gav mig en ny dimension. En axel att gråta ut på, jag fick stöd och ovillkorlig kärlek. Som den unga och förvirrade pojken jag är, föll jag pladask för denna trygghet.

Jag hoppas att vi kan och kommer förbli vänner efter denna episod, du betyder fortfarande väldigt mycket för mig, men frågan kvarstår.

Vem vare?! Vem vare som kasta?! VAD SKA JAG GÖRA MED MIN FAKKIN SKJORTA?!?!

Du är duktig på att snacka, så mycket ord och så lite innehåll *L*
Vi körde ett pass idag kl 10, du skulle ha varit med. Ösigt värre