handdator

Visa fullständig version : Köpa på födelsedag


champion
2007-09-05, 10:36
Brosans tjej undrar vad hon ska köpa till honom när han fyller år nu den 12sep. Och jag har ingen aning vad jag ska säga för tips.

Han blir 24år och dom har varit tillsammans i 3månader. Om det är nån bra fakta.
Han har ingen bil och hatar att pyssla med bilar och hatar datorer. Dom bor ej tillsammans heller.

Nån som har nått tips på vad hon kan köpa till honom?
Inga tips om sexleksaker för det kommer hon aldrig köpa ändå, så skippa det.

lectris
2007-09-05, 10:48
Det är verkligen jättesvårt att säga. Eftersom det är hans tjej så ska det ju gärna vara något personligt, nu vet jag inte hur gammla hon/han är, men hon kan ju alltid köpa en god flaska vin och överaska honom med en lyxig hemlagad middag med tillhörande massage eller något sådant. *popcorn*

Edit: små äventyr är roliga att köpa också, typ en ballongfärd. Kostar ju lite men är ascoolt :D nu på tidiga hösten är det extra tufft med alla färger, osv.

Kurash
2007-09-05, 10:52
Konsertbiljetter

champion
2007-09-05, 10:59
Det är verkligen jättesvårt att säga. Eftersom det är hans tjej så ska det ju gärna vara något personligt, nu vet jag inte hur gammla hon/han är, men hon kan ju alltid köpa en god flaska vin och överaska honom med en lyxig hemlagad middag med tillhörande massage eller något sådant. *popcorn*

Edit: små äventyr är roliga att köpa också, typ en ballongfärd. Kostar ju lite men är ascoolt :D nu på tidiga hösten är det extra tufft med alla färger, osv.

Hon är 22år & bor hemma så middag funkar ej.
Han har svindel, tror inte han skulle stig på för 10 000kr. Men det var ett bra tips :D


Konsertbiljetter

Skulle vara nått.





Flera tips behövs.

lectris
2007-09-05, 11:12
Hon är 22år & bor hemma så middag funkar ej.
Han har svindel, tror inte han skulle stig på för 10 000kr. Men det var ett bra tips :D

Hur bor han då? Behöver ju inte laga middag hemma hos henne.

Haha, trist med svindel. Finns ju en massa andra grejer, allt beroende på hur mycket pengar hon vill lägga förstås. Men typ en dagskryssning i skärgården/ålands-/finlandskryssning, en natt på hotell.. and so on.. :]

En annan rolig grej är att köpa en snygg t-shirt och göra sitt egna personliga tryck med textilfärg (finns att köpa på typ panduro). Bara fantasin sätter gränserna :naughty:

champion
2007-09-05, 12:46
Hur bor han då? Behöver ju inte laga middag hemma hos henne.

Haha, trist med svindel. Finns ju en massa andra grejer, allt beroende på hur mycket pengar hon vill lägga förstås. Men typ en dagskryssning i skärgården/ålands-/finlandskryssning, en natt på hotell.. and so on.. :]

En annan rolig grej är att köpa en snygg t-shirt och göra sitt egna personliga tryck med textilfärg (finns att köpa på typ panduro). Bara fantasin sätter gränserna :naughty:


Han bor i en 1:a ensam.
Inte mer än 200-300kr sa hon.
Det med t-shirt har jag tänkt men hon tyckte det inte var så roligt. Men det skulle jag bli glad av att få :)
Men jag har så dålig fantasi så jag kommer inte på något :P

jag tipsade om:
t-shirt med tryck
Middag
Underkläder
smycken kanske
och inget mer

det tyckte hon inte var så speciell. Vet inte vad tjejer vill ge en kille :P