handdator

Visa fullständig version : Era tips på BRA & billiga kosttillskott


zcrface
2007-09-04, 21:19
Hejsan!

Ska sätta igång min träning efter att ha vilat sommaren ut.

Nu vill jag ha ett tips på vad ni rekommenderar. Jag söker ett bra och billigt kosttillskott från en sida där man brukar handla(den vanliga som ni vet, men får inte länka). Prestationshöjare hade jag tänkt mig, men kom gärna med andra förslag.

Det jag vill är att jag vill se synliga resultat så fort som möjligt.
Ökad muskelmassa.
Viktökning.

Egna erfarenheter på kosttillskott som ni verkligen rekommenderar? Som har ökat era synliga resultat snabbare än någonsin?

Vill helst att det ska ligga på runt 500 lappen.

Vet att man inte får länka här så skriv ut namn osv.

Alltså, Mitt mål är att:
Jag vill kunna få synliga resultat snabbt!
Ökad muskelmassa!
Viktökning!

Vill bli större allmänt då jag är rätt kort av mig och smal för min ålder.

Hoppas ni kan ge förslag! Inga sjuka kommentarer nu, utan var seriösa på svaren och ge MKT bra svar.

Ha de gött

Mvh

Jimmy

Raggis
2007-09-04, 21:25
Finns inget som ger synbara resultat snabbt. Det är som sagt kosttillskott. Träning, mycket mat och vila, i samband med tålamod, ger bäst resultat.

mangemani
2007-09-04, 21:25
runt 500 lappen säger du..hmm.

KCG2
LEAN

det är nått som jag varmt kan rekomendera och som funkar.
dock så kan det sluta på typ uppåt 600.
och ja,jag vet vilken sida du menar och jag kan säga att den sidan är skit,tok för höga priser.
finns mycket bättre sidor med mycket billigare priser,shoppen här tex är 1 utav dom,inte så stort sortiment men dessa sidor har allt som man behöver....kvalite är mycket bättre än kvantitet;)

Pepz
2007-09-04, 21:26
NR 1 Mat ( inget bygger muskler som mat i mängder)
NR 2 Kreatin monohydrat
NR 3 Gainer (dvs kolozzeum whey och fast carbs)
NR 4 ALA kombinerat med ovanstående

de tre sista finns i webshoppen på detta forum

mangemani
2007-09-04, 21:29
runt 500 lappen säger du..hmm.

KCG2
LEAN

det är nått som jag varmt kan rekomendera och som funkar.
dock så kan det sluta på typ uppåt 600.
och ja,jag vet vilken sida du menar och jag kan säga att den sidan är skit,tok för höga priser.
finns mycket bättre sidor med mycket billigare priser,shoppen här tex är 1 utav dom,inte så stort sortiment men dessa sidor har allt som man behöver....kvalite är mycket bättre än kvantitet;)


sen(ja,du får nog ta den bittra sanningen) så finns det inget super medel som gör att du får jätte resultat fort,tvivlar starkt på att man ens får det med steroider(på kort tid alltså).
mycket mat,nog med vila,rätt mängd träning samt kanske nån liten boost på sidan om genom tillskotten är nyckeln till muskler..sen får man inte glömma att det tar år att få "mycket" muskler.